Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du egentlig?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar

Måtte nett innom før eg reiser på helgetur. Merkelig så stillt det er her fortida då. Har vel ikkje gløymt heile tråden vel?

 

Har drukke mykje vatn dei siste dagane og, over 3 liter kvar dag. Og om ein ikkje greier så store mengder som meg så er det flott kor mykje ein prøver å drikke.

 

God Helg Jenter frå fruen som skal over "dammen" på vennetur.:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kykkeliky

drikker jeg. Det er kjempesunt. En ting jeg har gjort til en vane, er å alltid drikke et glass vann med det samme jeg står opp. Det er faktisk både forfriskende og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drikker jeg. Det er kjempesunt. En ting jeg har gjort til en vane' date=' er å alltid drikke et glass vann med det samme jeg står opp. Det er faktisk både forfriskende og godt.[/quote']

 

 

Du har så rett så rett.. og jeg har begynt med det jeg også- morgenvannet! Jeg prøver å få i meg mine 2-3 liter om dagen, men er ikke alltid like flink. Jeg skal ta meg sammen : IGJEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridamor

...smaker bedre enn vann av plastflaske, synes jeg!

 

Hjemme drikker jeg av 1/2-liters cola-glass (eller øl-glass). Det går lett å få ned og smaker friskt og godt!

 

Jeg er flinkest om morgenen og glemmer det litt utover dagen....en god start på dagen for meg er havregrøt og et STORT glass vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det nok 3 liter vann på meg. Frokostglasset var det ingen vei utenom, og på toget inn til hovedstaden koste jeg meg med det nye vannet med smak av lime og fiber ??? Men godt var det i alle fall, deretter ble imsdalflasken fyllt to ganger, og til middagen ble det godt og vel to store glass vann til meget krydret mat, og et par glass rødvin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den får ikke forsvinne.

 

Jeg drakk 3 liter i går' date=' blir litt lettere når solen skinner og jeg jobber litt i hagen![/quote']

 

Helt enig.

Den har da vel bare tatt litt påskeferie?

 

Jeg har vært kjempeflink i det siste og drukket ca 2,5 liter vann om dagen.

Skal prøve å bli flinkere til å rapportere, men jeg er innom, skriver ned det jeg har spist og drukket, skriver ett innlegg et eller annet sted, og forsvinner tilbake til gjestene mine igjen.

 

De reiser 1. påskedag, og deretter kommer nok jeg til å komme innom MYE.

Da håper jeg dere fortsatt er her.

Regner med at ihvertfall flua er her :-)

 

GOD PÅSKE ;)

 

Klem fra anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God

Påske alle sammen!

 

OG ja da Anto, jeg er her jeg vet du, og håper å komme tilbake for fullt igjen etter Påske. Jeg har hatt litt mye på privaten i det siste, men vann må man jo ha!

 

Blir mye vann nå, for det er så deilig vær, og da koser jeg meg med imsdalen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her er jeg igjen ;)

Har dere hatt en fin påske alle sammen?

 

Jeg har klart å holde vekta - faktisk gått ned hele 200 gram i påskeuka, og det MÅ skyldes vanndrikkingen!

Jeg har drukket ca 2,5 liter vann jevnt hver dag, og det er jeg kjempefornøyd med.

 

Idag er jeg ikke like flink, tror jeg... har drukket litt over 1,5 liter, men klarer sikkert en liter til i løpet av ettermiddagen/kvelden.

 

Fra nå av skal jeg prøve å rapportere hver dag enten jeg er flink eller ikke.

:-) Ha en fin kveld.

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt over 2 liter igår, men idag har jeg lagt meg på god gammel rutine:

0,8 liter før lunsj og 0.8 liter etter lunsj. har et glass som er 0,4 liter.

Må drikke 2 sånne mellom 8 og 12, og 2 mellom 12 og 16.

Det blir 1,6 liter på jobb.

 

Hjemme har jeg en halvliter, og den må jeg tømme minst 2 av mellom 17 og 22.

I tillegg drikker jeg ett glass vann til kosttilskuddene om morgenen før jeg går på jobb, og ett glass rett før eller etter middag til samme formål.

 

Dermed klarer jeg ca 3 liter om dagen.

 

De dagene jeg synder tar jeg kosttilskuddene i juice, så det er ikke SÅ ille da heller :-)

 

Ha en fin dag alle sammen.

 

flua, hvor er du 'a??

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Igår ble det 3,2 liter vann. Den siste flaska tvang jeg i meg bare fordi jeg hadde bestemt meg for å rapportere hver dag, så rapportering er bra! :-)

 

Ha en super dag.

Det er fredag den 13, og det bringer som kjent lykke ;)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg....

 

 

jeg hadde surret meg vekk- ny jobb på tirsdag og da ble det litt plunder med pc og dets like. Dessverre har jeg ikke vært flink med vannet heller, men det kommer! Nå er det fokus, for biki skal snart på!!!!

 

;) takk for at dere holder tråden i gang!!

 

Minst to liter om dagen framover, for nå er det til og med godt og varmt ute og da frister vann enda mer for meg i alle fall!!!

 

Drikk og kos dere i helgen!

 

Smil og gode tanker fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, minst 2 liter works for me ;)

Jeg har drukket minst 2 liter idag, men mistet tellinga etter den halvliteren som oversteg 2 liter. Jeg rota rundt og shoppet ny router osv, og så glemte jeg vannflaska mi, som det var drukket litt av - husker ikke hvor mye - kjøpte ny, drakk en del, og så glemte jeg den igjen på trikken på vei hjem (var litt distre idag, sikkert unødvendig å si...).

 

Jeg ahr derfor sagt til meg selv: anto, du har drukket 2 liter idag, og den flaska du holder på med nå, utgjør 2,5 liter.

 

Det er bra, da. 2,5 liter + litt :-)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg....

 

 

jeg hadde surret meg vekk- ny jobb på tirsdag og da ble det litt plunder med pc og dets like. Dessverre har jeg ikke vært flink med vannet heller' date=' men det kommer! Nå er det fokus, for biki skal snart på!!!!

 

:) takk for at dere holder tråden i gang!!

 

Minst to liter om dagen framover, for nå er det til og med godt og varmt ute og da frister vann enda mer for meg i alle fall!!!

 

Drikk og kos dere i helgen!

 

Smil og gode tanker fra meg[/quote']

 

Kjempeklem og gratulerer med ny jobb ;)

Håper du stortrives og har morsomt på jobb.

 

Klem fra

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeklem og gratulerer med ny jobb ;)

Håper du stortrives og har morsomt på jobb.

 

Klem fra

anto

 

 

Tusen takk for det. Jeg tror jeg kommer til å trives godt, for jeg liker det litt hektiske og utfordrende :) Men, gulp- veldig mye nytt å sette seg inn i, og dobbelgulp: vanskelig å få spist lunsj etc til normale tider for her går det unna.

 

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drukket mellom 1,5 og 2 liter hver dag i helgen, men idag er jeg oppe i 3 liter igjen.

Skal prøve å være flink hele uka og drikke 2,5 liter minimum.

 

:-) Ha en strålende kveld :-)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...