Gå til innhold

Hvor mye vann drikker du egentlig?


Gjest flua

Anbefalte innlegg

  • Svar 887
  • Created
  • Siste svar

Det ble godt over 3 liter igår.

Idag går det litt treigere. Det er lettere når jeg trener, da går vannet unna som bare det.

 

Idag har jeg nådd 1,8 liter, men det betyr at jeg ikke klarer 3 idag. Kanskje litt over 2. Men det er jo ikke så verst det heller, synes jeg :-)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fjellgeita.

 

Det får vi gjøre, så kommer det nok noen tilbake etterhvert.

Jeg merker ihvertfall at det er fint å rapportere her, også når jeg ikke er så flink til å drikke vann, for da får jeg en påminnelse.

 

Det ble 2,5 liter på meg igår.

Deretter drakk jeg te før jeg la meg.

Orket ikke mer vann.

 

:-) Ha en kjempefin helg, fjellgeita :-)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker ca 3 liter vann hver dag... Renner på do hele tida da men har hørt at hvis tisset er blankt har man drukket nok vann så da er jeg på rett side av vannmengden!!!

 

-makrell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten 2 liter på meg i dag... hmmm jeg tror jeg må skjerpe meg med forumbesøk for jeg dabber fort av når jeg uteblir.

 

Applaus til dere som holder koken!!!

 

-flua-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt lite vatn på meg og' date=' så vi får halde kvarandre i øyra :) Skal prøve å komme over 3 liter (ehem) idag, virkar inn på vekta det med vann inntaket, vekta var på staden kvil idag.

 

Snakkes[/quote']

 

Ouch, ja.. jeg har nok vært flink gjennom uka likevel, for jeg hadde gått ned litt.

I forgås ble det omtrent 1,5, tror jeg, igår ble det 3,1 liter, og det er jeg veldig fornøyd med. Idag blir det en ny flink da, for jeg skal trene cardio, og det går da med ca 1 liter eller 1,5 bare der.

 

Hei flua :) Koselig å se deg tilbake.

Ikke dabb av, da, pls...

Denne tråden er jo så innmari nyttig!

 

Koselig å se deg her også, Makrell.

Selv om fjellgeita og jeg har hatt det veldig hyggelig her aleine også, så er det hyggelig når vi er mange.

 

Ha en fin dag alle sammen :-)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over 3 liter igår som eg hadde lova anto, er rimelig flink til å drikke vatn i veka men når helga kjem det er då det dabbar av.

Kjekt med fleire her inne, kjekt å høyre frå deg att flua. :)

 

Anto: Eg er flink med maten men vekta den stod bom stille likevel, men ein gong er det no slik at kroppen berre må ta seg inn att (eller noke i den dur). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fjellgeita.

 

Ja.. jeg veit...

Jeg stod stille i 7 hele uker uten å gå ned så mye som ett lite gram. Den store trøsten da, var at jeg ihvertfall heller ikke gikk opp ett eneste gram :) Men hverken vann eller mat hjalp i det hele tatt.

 

Igår klarte jeg 3,1 liter, og idag er jeg allerede oppe i 3,2 liter.

 

Det er lett de dagene jeg trener... lettere i ukedagene enn i helgene.

Tror kanskje det er litt typisk.

 

:-) ha en fin kveld, alle som titter inn

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greidde målet mitt med å drikke over 3 liter igår og.:)

Har komt godt igang idag og. Ja, det er dei helgane som er "bøygen" på vanndrikkinga, skal jobbe natt denne helga så då spørs det om eg greier å få i meg nok vatn. Kan ikkje drikke så mykje på natta for då vaknar eg alltid av at eg må på toalettet (og då er eg lys våken og det er berre til å stå opp). Men får satse på å prøve å drikke godt før på dagen(ehem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 liter i går, og så langt 4 glass i dag... jeg kommer meg.

 

Takk for at dere holder tråden gående, jeg skal prøve¨å komme innom oftere igjen. :) Savner dere litt faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flua :-) så koselig å se deg tilbake litt oftere.

Joa, vi holder koken, vi.

 

Igår ble det 3,4 liter vann på meg.. tror jeg - eller kanskje 3,6.. jeg gikk litt i surr angående den siste flaska, for jeg glemte den igjen på bussen, og jeg vet ikke om den var nesten tom eller halvfull. Men det gjør ignenting, jeg slo uansett alle tidligere rekorder når det gjelder vanndrikking.

 

Idag har jeg ikke vært fullt så flink...

Har drukket 1,6 liter så lang. Nå skal jeg styrte en 0,5 liters flaske. Det er sånn jeg gjør det av og til.

 

Ellers har jeg hatt en opptelling på salt.

Jeg salter aldri grønnsakene. jeg spiser ikke poteter, ris og pasta og lignende, så jeg salter ingeting sånt. Jeg spiser nesten aldri salt kjøtt. Faktisk tror jeg ikke at jeg dekker saltbehovet mitt i det hele tatt...? Er litt usikker, men det er jo ikke salt i bananer, yoghurt, havrekli, proteinshakes, laks, kylling, salat....

Kan du komme på noe annet det er naturlig å få i seg salt fra flua?

 

Jeg tror jammen meg jeg kan forsvare å drikke en farris hver dag, jeg?

 

:-) anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må løpe å tisse nå!!! Er på Imsdal flaske nummer 3!!!

 

Takk for inspirasjonen igjen, Antonia og fjellgeita :)

 

Kos deg med farrisen du Antonia- vi skal ikke glemme at kroppen trenger litt salter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 3 liter på meg igår også.

Og det holdt hardt, for jeg var ikke noe særlig i siget.

Det kom seg betraktelig utover kvelden, noe som var dumt, for det resulterte i en natt med mye våkning og tissing.

 

Ok, bedre idag, men har drukket ganske mye.

2,2 liter hittil, så jeg ligger godt an til 3 liter idag også.

Og nå kjenner jeg at buksene blir større og større......

Veiedag på mandag, så da får vi se.

 

Og farrisen, DEN koser jeg meg med. Drikker EN flaske om dagen, maks. Og ikke HVER dag, da. Men 3 - 4 ganger i uka. Det ser ut til å funke helt fint.

 

Ha en fin kveld :-)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!!!

 

Nå er fokusen tilbake... i dag har jeg allerede drukket 2 imsdalflasker. Tusen takk for at dere har fått meg tilbake på rett spor!

 

I dag blir det Bris til middag- liker den bedre enn Farris jeg da. Hmmm det er lov å kose seg med slike goder, Anto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, HERLIG, flua!! Det er supert å ha deg tilbake, fokusert og energisk og full av vann :)

 

Idag har jeg drukket 2,3 liter hittil, og de siste 0,7 literne går ned i form av farris, for det meste, regner jeg med. Jeg liker den Farris Pluss med ginseng osv. Det er litt aspartam i den, så jeg legger den til helgene, og drikker bris i ukedagene.

Jeg kaller alt farris jeg, men det blir kanskje ikke helt riktig det. Den nye bris med bringebær er skikkelig GOD.

 

Men for det aller meste går det i vann eller vann med lime i.

 

God helg til dere

 

Kle,

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...