Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

2,6 trimpoeng i dag også:) Er nå over 16 poeng denne uka. Er så bra i hofta nå, at jeg håper jeg kan ta en halvtimes dansing imorgen og litt styrketrening hjemme. Har ett kjempe prosjekt med 2 store skyvedørs garderober imorgen, så blir nok ikke tid til å gå noe ut imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Denne dagen begynte bra og endte opp i en foss av tårer.. huff, hormoner.. :-)

Skulle dratt og trent, som jeg tnekte, så ville verden sett bedr eut.

DET skal jeg gjøre imorgen.

 

Målet mitt om 10 trimpoeng er nådd, men hvis jeg trener imorgen, ser jeg kanskje 12 eller 13-tallet...

 

ha en fin kveld :-)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

jeg har ikke hatt tilgang til internett på nesten 2 uker, så jeg har ikke fått skrevet noe her. men jeg har trent en god del! I uken som har gått trente jeg friskis og svettis på kvelden mandag-torsdag, og på alle formiddagene har jeg også vært aktiv. bl.a. gått 5x20 minutter rask gange (gått til jobb og gått på butikken) og svømt 2500 meter. Skal være flink å registrere masse poeng og epler i ukene fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under pari, men man kan ikke alltid være på topp. Det jeg er godt fornøyd med forrige uke er joggingen og salsadansingen. Men jeg hadde for mange inaktive dager.

Denne uka har jeg startet med 30 min squash. 3,5 trimpoeng alt i alt i dag. I morgen er det jogging og onsdag er det salsa igjen.

Så satser jeg på å få innen del gange også, og gjerne litt styrketrening og pilates. Vi får se hvor langt jeg kommer.

Migrene ødela treningsmulighetene i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nådde rundt 12,5 forrige uke og er kjempefornøyd med det!

Idag har jeg oppnådd 3,3 trimpoeng på gåing, hard styrketrening og lett jogg.

 

Trener du squash med pulsklokke siden du får så høy score på det?

Sist jeg prøvde squashtrening og la det inn her fikk jeg lusne 2,5 for 30 minutter ;)

 

Men nå trener jeg ikke squash for ofte, da, så jeg burde ikke bekymre meg.

Det er bare så mange som sier at tabellene er inne er så rause, men det synes ikke jeg at der er.. ikke alltid ihvertfall.

 

:-) anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

I dag har jeg gått en halvtimes rask tur og trent med friskis. Totalt 3,5 poeng. Jeg har forresten begynt på det tredje treet mitt nå :) Men egentlig skulle jeg sikkert hatt mange trær, har jo trent flere ganger i uka i 1 år og 3 mnd nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er sååå flinke alle sammen så;) Ha en fin trenings uke alle sammen. Er plutselig full av overskudd etter en heller laber dag, men det ble så mye bedre etter trening idag.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 min ellipse og 20 min på ergometersykkel gav 3,6 poeng.

Ser nå at målet mitt om 30 poeng i uken vil kreve altfor mye tid. Jeg må da trene ca.1,5-2 timer daglig 6 dager i uken, litt avhengig av hva jeg trener da. Og med to barn og jobb så går det for mye tid til trening. Så mitt nye mål fremover er 20-25 poeng i uken. Da får jeg tid til litt mer enn trening og jobb;) Og formen blir kanskje bedre også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Denne tråden er jo mer aktiv enn noen gang før! Suverent! Og så flinke som alle er! Flotte ukesresultater over hele linja! Er imponert og stolt over å være en av dere, selv om jeg har vært litt mindre aktiv i det siste. Her inne ihvertfall...

 

I går hadde jeg 60 minutter ballspill med fire gutter på 14. Jeg var helt ferdig etterpå jeg.2,5 trimpoeng.

 

I dag har jeg spilt volleyball i en time og inkasserte 3 trimpoeng.

 

Jeg ser at dagene flyr fra meg uten faste treningstider, så nå holder vi på å sette opp en skikkelig periodeplan til meg som tar høyde for både jobb og barn og husarbeid. Målet er fire økter i uken. Starter med tre kopndis og en styrkeøkt, så får vi se hvrodan det går!

 

Mål for denne uken 15-20 trimpoeng!

 

Klem fra frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... ble det mer gåing enn jogging fordi joggepartneren min slet litt med fysikken... men 10 min jogging og resten rask gange + litt styrketrening gir et godt resultat alt i alt.

Og 17 000 skritt i dag.

I morgen: Salsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Og jeg varierer mellom 0,6-1,1 ukedagene avhengig av hvor mange møter jeg skal i i andre bygninger - og litt mer i helgene. Blir nok med dette til herr Luna er bedre av skaden - men jeg er i farten fra 6 om morgenen til 10 om kvelden men da skal jeg si jeg sovner hvis jeg setter meg ned i en stol ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er jo mer aktiv enn noen gang før! Suverent! Og så flinke som alle er! Flotte ukesresultater over hele linja! Er imponert og stolt over å være en av dere' date=' selv om jeg har vært litt mindre aktiv i det siste. Her inne ihvertfall...

 

I går hadde jeg 60 minutter ballspill med fire gutter på 14. Jeg var helt ferdig etterpå jeg.2,5 trimpoeng.

 

I dag har jeg spilt volleyball i en time og inkasserte 3 trimpoeng.

 

Jeg ser at dagene flyr fra meg uten faste treningstider, så nå holder vi på å sette opp en skikkelig periodeplan til meg som tar høyde for både jobb og barn og husarbeid. Målet er fire økter i uken. Starter med tre kopndis og en styrkeøkt, så får vi se hvrodan det går!

 

Mål for denne uken 15-20 trimpoeng!

 

Klem fra frøken![/quote']

 

Jeg skjønner ikke hvordan du får tid, jeg frøken. Med full stilling, lite barn og et helt hus... Jeg er mer eller mindre alene, har tenåringssønn, riktignok full jobb, men jeg får ikke tid til å trene så mye som 4 dager i uka. nå jobber jeg fra 8 til 4... Men likevel...

 

Jeg ser at his jeg hadde bodd i byen og ikke så langt fra treningsstudioet, ville jeg ha trent om morgenen - sikkert flere dager i uka. Nå trener jeg bare EN morgen i uka, og 1 - 2 ettermiddager. Og det er nesten litt mer enn nok for meg. Jeg er morgenfugl. På ettermiddags- og kveldstiden av dagen er jeg helt skutt, som regel.

 

Uansett: jeg beundrer deg virkelig for at du gjennomfører så mye trening. Det står det jamen meg respekt av!

 

Klem,

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke helt den store trimmen nå. Blir helt slått ut av Pms og migrenemedisiner, men litt blir det alikevel. husker ikke tallet for i dag, men hittil denne uka 5,8 poeng. Så må nok komme meg litt igang igjen om jeg skal klare mine 14 poeng. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

rKjære rina!

 

Du trenger ikke "trene" for å være i aktivitet. Du kan gå deg en rolig tur med tankene dine og gi deg selv tid og ro til å slappe av. Problemet til veldig mange av oss er at hvis vi tillater oss å være inaktive pga alt mulig, som feks pms, så er veien kort til å tillate seg litt godis og trøst her ig der også... Ta deg en spasertur, to korte på 15 min hver dag og du har oppfylt kravene for aktivitet iflg folkehelsa. Skal ikke mer til og det er vel overkommelig? Nå har jeg aldir slitt med migrene, men det i seg selv gjør deg kanskje sengeliggende? Uansett, håper du får en super dag!

 

I går ble det 6 trimpoeng etter en lang og innmari gøy volleyballkamp. Jada, vi vant for en gangs skyld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...