Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Takk for alle hilsener til lillegutt:) Gutten har det fint nå, han er harmonisk og fin og jeg tror han har det bedre med bleie en periode. HAr lest litt på nettet og det er flere som har opplevd det samme, at hjernen får problemer med å tolke signalene fra blæren. Føles som et nederlag for meg som mamma for vi har jo alle ønsker om at våre barn skal følge alle maler for hva som er normalt. Men jeg må legge tilside mine følelser i denne saken så går det nok bra til slutt.

Fikk med meg lillegutt på trening i dag, styrke balanse 45min og deretter 45 min spinning. 5.4poeng på den økten.

Ble en økt med eyetoy i går kveld og har vel 23 poeng så langt.

Fru luna, håper du fikk deg en fin tur i dag.

Rina, flott at du er tilbake på sporet igjen.

 

Ha en flott treningsdag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Etter en litt laber uke, har jeg i dag fått tatt en skikkelig økt på treningssenteret, og innkassert 4,3 poeng for det. Da er ukesinnsatsen oppe i 9,9 trimpoeng, men jeg skal i allefall komme opp i et to-sifret antall i løpet av morgendagen! :)

 

stbs - godt at det ordner seg for sønnen din! Ikke vær bekymret om det tar litt tid - jeg vet om flere som har hatt det på samme måten, og de er flotte og friske gutter i dag!

 

rina - ekkelt med sånne opplevelser, håper du har ristet det av deg nå!

 

frøken - jeg synes det er inspirerende med denne danseavtalen du har med snuppelure - har forsøkt å gjøre det samme i blant jeg også!! :D

 

fru luna - håper ryggen er bedre, og at du har fått spasert deg noen turer i helga!

 

nedigjen - hvordan går det med deg? Fortsatt syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt syk jeg ja... 3. dagen uten noe annen bevegelse enn fra senga til sofaen, en liten tur innom toalettet evt en tur på kjøkkenet. Var helt fælt å kikke ut vinduet i dag, det var så fint vær! I helgen går vi alltid lange, fine turer sammen jeg og samboeren min. savnet det veldig i dag. Feberen herjer fortsatt med meg og jeg har ingen matlyst. Siden jeg vet så godt hvor viktig det er å spise får jeg nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke spiser noe - men må bare drite i det. Det er jo helt normalt å ikke orke mat når man er syk, ikke sant?? Har spist frokostblanding, brød, ost og smør, nøtter, peanøttsmør og litt tørket frukt for å få et slags kalori-inntak. Men det er så lite som frister... Går mot en ny dag uten poeng i morgen. Mandag får vi nå se, jeg har et håp! :D Kjempekoselig å få hilsener her da, tusen takk for det :) Håper alle har en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Fortsatt syk jeg ja... 3. dagen uten noe annen bevegelse enn fra senga til sofaen' date=' en liten tur innom toalettet evt en tur på kjøkkenet. Var helt fælt å kikke ut vinduet i dag, det var så fint vær! I helgen går vi alltid lange, fine turer sammen jeg og samboeren min. savnet det veldig i dag. Feberen herjer fortsatt med meg og jeg har ingen matlyst. Siden jeg vet så godt hvor viktig det er å spise får jeg nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke spiser noe - men må bare drite i det. Det er jo helt normalt å ikke orke mat når man er syk, ikke sant?? Har spist frokostblanding, brød, ost og smør, nøtter, peanøttsmør og litt tørket frukt for å få et slags kalori-inntak. Men det er så lite som frister... Går mot en ny dag uten poeng i morgen. Mandag får vi nå se, jeg har et håp! :D Kjempekoselig å få hilsener her da, tusen takk for det :) Håper alle har en fin helg![/quote']

 

hei hei!

 

Hva om du pakker deg godt inn i klær i morgen og går deg en liten tur rundt kvartalet? Ikke sånn at du blir svett eller andpusten, men bare får litt frisk pust? Kanskje det blir lettere å få i seg litt mat ertterpå da?

 

God bedring ihvertfall!!

 

 

 

Rina- det der hørtes ikke koselig ut, men det med å holde unna slaskemagen er du iallefall ikke alene om... Jeg må holde unna både hengepupper og slaskemage bare for å se hvilken truse jeg har på....

 

Klem fra frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Drøye 5 trimpoeng i dag. En totimers lang tur med vogn i herlig vintervær. Hadde jeg bare ikke trøkket all mulig slags søppel inn i trynet hadde dette vært en alldeles fantastisk dag!!

 

klem fra frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det ingen tur - men idag har jeg alt vært ute og gått en time med favorittprogrammet mitt på ipoden (1.7 poeng). Jeg hadde på tre lag (ull, treningsfleece og vindtett jakke og bukse, lue med juksepels, skjerf og forete hansker og vinterskoletter så jeg holdt varmen men kinnene var gode og røde da jeg kom hjem.

 

Håper på litt mer turgåing før vi tar kvelden, men lar solen varme litt mer før jeg drar ut barna i kulden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Ble en lang og god spasertur i dag' date=' og samlet for uka ble det 13, 4 poeng. Det vil si at jeg ikke helt nådde målet om 14 denne uka heller - men det nærmer seg!!! ;)[/quote']

 

Da danser du inn de siste 0,6 i kveld, eller hur? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

jeg våknet til morsdagsgave og FRIERI!!! Og dagen gikk med til champagne og kaker... Så da gjestene var gått og vi fikk satte oss ned for å slappe av for et par timer siden hadde jeg en ekkel følelse i magen. Så jeg tok med meg ministepperen ned på badet foran det digre speilet vårt, med mp3-spilleren på øret så bestemte jeg meg for å gå 10 000 skritt der og da. Trinnene var såpass små/lave at det ble en slags spurt over det. Jeg nærmet meg 10 000 skritt og kikket på klokken, hmmm 50 min, jeg går til det har gått en hel time. En time kom og gikk og jeg bare danset avgårde oppepå ministepperen og hadde det bare helt herlig. Fikk svetta litt og dansa litt og jajamensan. Men så våknet lillegutt så jeg måtte avslutte. Totalt 496 kcal og 2,5 trimpoeng.

 

Dette betyr at jeg nådde målet om 4 gullepler denne uka med 28,6 trimpoeng ;)

 

Klem fra lykkelig forlovet frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer frøken!

 

Bra jobbet fru Luna, du er snart i gang igjen.

 

Jeg fikk meg en 60min spinn i går kveld.

 

Endte på totalt 29 poeng siste uken, litt mindtre enn normalt for meg. Skal kanskje ikke være misfornøyd med det når lillegutt har hat tto besøk på barneklinikken siste uken og eldstemann har vært hjemme med feber.

 

Satser på ca 30 poeng denne uken også.

 

Ha en flott treningsuke alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse froeken ;) Så koselig.

Ble en spasertur igår på rundt en time, å det er lenge siden jeg har gått så langt ute. ;) Så det må være bra med meg og hofta. Har totalt denne uka fått 15.8 Trimpoeng, å det er jeg kjempe fornøyd med. Målet var jo 14. Blir kanskje mange poeng denne uka, er nå fri for jobb å noe må jeg jo fylle dagene med. To dager må jeg jo trene sammen med sønnen min, men får kanskje trent de andre dagene også. :) Så dette kan bli en bra uke. Aldri så gæli at det ikke er godt for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første treningsøkt er ferdig før frokost. Har en hektisk dag og måtte dra tidlig til jobb for å løpe litt på mølle + litt romaskin. 3,2 poeng innkassert før kl.08. Håper jeg får tid til en liten økt etter at barna er lagt i kveld også.

I går ble det ellipse + styrke på loftet imens mannen la barna. 3,8 poeng på den økten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bukker for deg stbs, jeg er helt imponert. ;)

jeg var strålende fornøyd igår. ble en tur på en time, å det er lenge siden jeg har tvunget hofta mi til å gå så langt. ;) Så håper jeg kan fortsette litt med det. Man blir vel ofte litt værre før man blir bedre, å sånn er det vel bare. Er jo nå uten jobb så om jeg ikke sover så godt om natta kan jeg ta det igjen. Men det er så godt å trosse kroppen litt:) ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Nedigjen- flott at du fikk deg en tur ut. Frisk luft er helt klart god medisin! Gjør det i dag også, men ta det i et tempo som kroppen er ok med!

 

Rina- du skal ha skryt for at du står på selv om kroppen ikke er helt der den burde! Kankskje kunne du sjekket på nett om det er noen spesielle øvelser du kan gjøre for å styrke hoften din?

 

stbs - mitt store idol! Du er så rutinert at jeg blir svett bare av å tenke på det. Hver gang jeg trener tenker jeg på det du sa om å få på plass kostholdet, og det jobber jeg hardt med nå! Sitter her med vannglasset mitt (drikker vann før frokost hver morgen) og skal snart spise mine to skiver med rugbrød.

 

I går ble det ingen trimpoeng på meg. Hele dagen gikk med til shopping så jeg har ihvertfall ikke sittet på baken. Skulle egnetlig gå litt på stepperen min i går, men jeg var alldeles pumpa etter å ha sittet på nett og forsøkt å bestille flybilletter for et helt volleyballag!

 

Men i dag dere, denne dagen står i treningens navn! Har to planlagte treninger som je vet jeg kommer itl å gjennomføre + en dansedate kl 10 med snuppelure!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for fine ord. Men det er faktisk dere som inspirerer meg til lage tid til treningen selv om tidsplanen er trang. Og så masse overskudd som jeg får fra treningen;)

Froeken, jeg har en vei å gå med kosten jeg også. Så i speilet i dag at det fremdeles er en del fett rundt magen. Jeg må vel innse at magen er litt slappere uansett nå etter å ha gått gravid i 2*9mndr. Men lit tmer av fettet skulle jeg gjerne hatt bort. Vi får inspirere hverandre videre;)

 

Ha en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag føler jeg meg i kjempegod form, ikke et snev av snørr en gang. Så jeg tok en tur i svømmehallen og svømte rolig 750 meter, og tok sol etterpå. Skal gå en liten tur nå og i kveld skal jeg nok på friskis-trening. Håper jeg ikke overdriver da.... :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Sånn rent treningsmessig så har det vært en bra dag. Jeg har både danset med snuppelure, spinnet og spilt volleyball. Totalt over 9,3 trimpoeng!!

 

Og når det gjelder kosten stbs, så har jeg vært flinkis i dag!

 

klem fra frøken som synes at det har blitt littegrann tynt i rekkene her... Vi må holde det gående nå folkens, nå som nyttårsforsettene er på vei laaaaaangt baki tankene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en liten økt med ellipse går kveld etter at barna var i seng, 1,9 poeng og totalt 5,1 poeng for dagen i går. Ikke verst det med full arbeidsdag og møte på kvelden;)

I kveld blir det spinn intervall 60 og mage/rygg trening etterpå.

 

Har fylt opp mitt 18.epletre med gullepler. Starter på et nytt tre i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles bare trappegang og turer - alt for mye på jobben for tiden til at jeg kan gå ut i lunsjen, desverre. Men i neste uke skal vi ha flere dager skiferie - det skal bli deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjusa deg fru Luna. Vi skulle vært på fjellet i helgen som var, men måtte avbestille da en av guttene hadde feber:(

 

Det ble en knallhard spinn intervall 60 på meg i går. 1060kalorier forbrent på en times trening. Hadde 95% av maks i de tøffeste intervallene. Slitsomt, men utrolig deilig etterpå;) Håper jo på at kondisen skal bli markert bedre når jeg trener intervall, hardt er det ihvertfall.

 

Ha en fantastisk treningsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går var jeg på treningssenter og syklet, løp på tredemølle og gjorde noen styrkeøvelser for armer, rygg og mage. 2,2 poeng. Ingen poeng i dag, jeg har reist til danmark for å besøke søsteren min og familien hennes. I morgen skal jeg trene på treningssenter her mens de er på jobb og i barnehage :) gleder meg til det. Kostholdet blir det vel så som så med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...