Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest froeken frue

I går ble det null trening på meg. Jeg sliter veldig med skuldre og nakke enda og i går var en skikkelig dårlig dag. Hadde vondt i hele høyrearm, helt ned til håndleddet. Sambo masserte opp skikkelig i går kveld og i dag har jeg vært myyyye bedre. Faktisk så mye bedre at jeg har vært på spinningtime i dag. Lav intensitet i 60 min. 810 kcal, så det er fint!

 

I dag feirer jeg med et glass pepsi max, for nå har jeg fyllt opp mitt 3. epletre siden 4. desember, og det føles godt! Epletre nr fire, here I come!

 

Klem fra frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

700 kcal forbrent på treningssenteret i dag. Var veldig fint der, men måtte betale hele 95 danske kroner :eek: Hjemme betaler jeg 35 på det lokale senteret selv om jeg ikke er medlem. Og de har jo stort sett de samme apparatene... Men det ble da litt trening i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke jeg skulle få tid til å trene i dag, men klarte å snike inn en halvtime med step før jeg måtte hente i bhg. I kvled ville eldstemann være med på treningssenteret en liten stund. Jogget 5km på mølle i kveld + litt ellipse og endte på 5,5poeng i dag. Er strålende fornøyd med egen innsats;)

 

Nique, husarbied er jo også mosjon;)

 

Nedigjen, flott at du fikk trent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Jeg har gått tur-retur med barnevogn i dag. Det ble to timer til sammen og FAKTISK 980 kcal!!! Det er jo rått ;)

 

Dere har vært så flinke! Nedigjen imponerer med å trene borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timers fjelltur med eldstegutten på 5,5 år. Er stolt av gutten min som ville gå på tur i regnet i stedet for å være inne. Han er lett i kroppen og kjempeflink til å gå. Han fikk seg en liten sjokoadebit da vi kom hjem selv om det ikke var lørdag i dag;)

Fikk brent 600kcal på turen i følge pulsklokken men jeg vet jo at klokken ikke er helt med når pulsen går ned mot 50% av maks. En stund viste den 0 i puls selv om jeg levde i beste velgående;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig det høres ut med fjelltur med junior, stbs!

 

Selv har jeg ikke sanket noen trimpoeng i det hele tatt denne helga - totalt dødt fra og med fredag... Av litt ulike årsaker!

 

Så jeg må nok innrømme at inneværende uke kun har innbrakt 10 trimpoeng. Men, men - det ble i allefall to-sifret (med et nødskrik! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott jobbet Nique.

Jeg fant ut jeg hadde 31,7 poeng i uken som gikk og da skippet jeg trening i går kveld.

Skal forsøke å ende på 25 poeng i uken som kommer for da kan det hende at vekten går ned. Har erfart tidligere at når jeg trener litt mindre og spiser litt mer så går vekten rett vei. Håper å få med meg eldstemann på senteret i dag for en times spinning.

Ha en aktiv uke dere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå skal det bli mer fart på sakene, har jeg bestemt meg for. Tar meg en tur på treningssenteret etter jobben i dag!! (Det er jeg visst nødt til - ble en kakestykke til kaffen, for å feire en kollega i dag... Godt, men ikke kalorifritt...;) )

 

Er det forresten noen som vet hvordan eplehagen vår ser ut nå? Det må jo ha blitt noen trær, etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom jeg meg på trening:)

Men har tydeligvis nådd en "grense" jeg også. Samme trening idag, ga ikke samme uttelling som for noen kilo siden. Men ble 3.6 trimpoeng så det er bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Klarte "bare" 20 trimpoeng i uka som gikk og det er 8 mindre enn planlagt, men sånn er det når kroppen ikke funker som den skal...

 

Har vært inne i en dårlig stim de siste dagene, så i morgen starter jeg med nytt håp og ny glød!

 

Skal telle over eplene og epletrærne våre snart, bare jeg finner tid ;)

 

Hei så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble spinn 60 igår kveld, en knallhard time uten noen innlagte pauser. Pulsklokken hengte seg opp(igjen), men jeg vet jo at jeg brenner ca.900kcal på en slik time der pulsen ligger mellom 80-92% av maks hele timen.

I kveld får det bli ellipse og styrke etter at barna er lagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede 4,1 poeng idag:) Har vært å trent, pluss at jeg satte litt trimpoeng ekstra idag. har ordnet hus i flere timer idag. Kanskje det blir en gå tur senere i kveld. Da det blir fotballkveld her for gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Jeg er imponert! Fru Luna som går ut til tross for bitende kulde og hele 2 poeng!!!

 

Stbs, du er uslåelig på trim! Jeg vil også ha like gode rutiner som deg!

 

Rina - kjempebra! Og du er virkelig superflink hvis du går deg en tur i stedet for å se på fotball med gutta (sitter fovøvrig foran TVn selv, og sambo er fotballfrelst...)

 

Nique - supert med 3,5 trimpoeng i går. Ble det noen i dag?

 

Så jenter hva er målet denne uken?

 

Jeg har gått lang tur i dag og også spilt volleyball i en time. Totalt 9 trimpoeng i dag. Håper jeg klarer ett eller to i morgen også, slik at det ikke bare blir mange poeng en dag og ingen poeng mange andre dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte være sammen med barna i går kveld og kose litt ekstra med minstemann så det ble bare en økt med ellipse og styrke etter at barna var lagt, 3 poeng.

I kveld skal jeg på treningssenteret og trene step intervall 60 igjen.

Målet mitt denne uken er å komme under 30poeng, helst ned mot 25 slik at vekten går nedover igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt inn et høyere gir nå, så hittil har det blitt 8,1 trimpoeng denne uka - det er jeg kjempefornøyd med. Tør jeg våge meg på at denne uka SKAL 2 epler sankes?

 

Jeg har skrevet om dette på tråden "min" også, men må bare fortelle dere også om mannen jeg så på treninga i dag. Var nemlig tidlig oppe og på sentret før jobb, og da er det jo endel pensjonister der. Var en kar på minst 70, som bare var supersprek! Han sto på hendene, drev litt "kickboksing" og diverse! Særlig det med å stå på hendene... Har jeg aldri klart.... Så nå er målet herfra til pensjonsalderen: Bli like sprek som den karen der!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme igjen nå, men jeg er litt stolt over treningen jeg fikk gjort selv om jeg var på ferie :) Fredagen har jeg jo allerede skrevet om, lørdagen ble ikke så mye trim, men mye trasking (shopping). Søndag var i vi svømmehallen (mest lek) og på kvelden bowling hvor vi gikk i 30 minutter for å komme dit (altså 1 time til sammen, meget rask gange for det var SÅ kaldt). Mandagen var jeg og søsteren min på treningssenter og jeg syklet og brukte crosstrainer + styrke. Jeg har tidligere klaget over at hun er så tynn selv om hun aldri trener og spiser masse godteri. Og det var litt gøy når vi trente sammen å se at jeg var i mye bedre form enn henne, selv om jeg ikke er superslank. :) Og jeg fikk styre over noen av middagene så jeg laget laksefilet med diverse tilbehør, kyllingsalat og kyllingwok med ris. De andre dagene ble det hjemmelaget pizza og en kveld hvor vi spiste ute. Og jeg unnet meg litt godteri og noen desserter. Men tror det hele ble ganske greit alt i alt :) Nå har jeg akkurat vært på friskis og svettis trening og det var gøy som vanlig. Neste uke er det vinterferie og ingen friskistreninger. Kan bli en spennende utfordring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Jeg har spilt volleyballkamp i dag og det var skitgøy selv om vi tapte så det sang!! Hehe så i dag ble det 2,6 trimpoeng og 11,6 så langt denne uken. Målet er å klare 21 trimpoeng denne uka, for det er det jeg har kalkulert med på kcal-menyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...