Gå til innhold

Solsikkegruppa - uke 7!


Anbefalte innlegg

kom over en flott dress med 70 % avslag så jeg kjøpte den men den er premie til jeg kommer ned til 65 kg he he var størrelse 38 på buksen og 40 på jakken

 

 

så nå håper jeg det kan motivere meg mer .....har også ruddet litt i skapet og kastet ut for store klær som gir meg en deilig følelse gitt ...ser forsatt 70 tallet drømmer om nå å se 69 tallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Er det ikke deilig å kunne gi seg selv andre premier enn noe ekstra godt å putte i munnen? Slitan med ny dress, som vi sier i Bergen! (Det betyr gratulerer) I vinterferien i uke ni skal jeg på høyfjellet. Det blir tradisjonelt en uke med ekstra mye rødvin, og mange sammenkomster med andre hyttevenner. Men rent vektmessig tror jeg det ikke blir så ille, siden vi er i aktivitet hver dag.

Dette året har jeg lyst til å spandere på meg et opphold i spa på et av hotellene. Jeg har ikke prøvd slikt før, er mer typen som kjøper fuktighetskrem på apoteket. Men nå mener jeg meg fortjent til en belønning. Det gjelder alle andre solsikker også! God helg!

 

Hilsen Miina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Høres veldig deilig ut, Miina. Synes absolutt du fortjener en spadag. Det er vidunderlig. Jeg skal reise med en venninne på spaweekend enten til Estland eller Ungarn i slutten av mars - etter 2 ukers ferie med sol og varme. Synes jeg fortjener det :-)

 

God helg alle Solsikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall
kom over en flott dress med 70 % avslag så jeg kjøpte den men den er premie til jeg kommer ned til 65 kg he he var størrelse 38 på buksen og 40 på jakken

 

 

så nå håper jeg det kan motivere meg mer .....har også ruddet litt i skapet og kastet ut for store klær som gir meg en deilig følelse gitt ...ser forsatt 70 tallet drømmer om nå å se 69 tallet

 

Så utrolig deilig, Aina. Jeg gleder meg også til å rydde i skapene, men må nok vente til nærmere mai. Klærne er litt store nå, men de var litt trange når jeg begynte så det er litt igjen til de blir for stor :-) Det er minus 7,4 siden nyttår, men må nok ha minus 5 kg til før jeg kan få ut noe særlig fra skapene. Men ut skal de....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall
GGGRRR sjeiet ut i går igjen med massevis av snop....gggrrr klarte rett slett ikke holde meg....ggggrrrr iriterende men tok en slanke te da

 

Spist er spist.... Glem det og bare forsett, Aina. Slikt skjer :-) Og holder man på lenge vil det skje igjen. Bare glem det !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

ja da skal jeg prøve å lage en oversikt over oss solsikker. Og taket dere hadde satt på 10 personer, er nok oversteget. Men satser på at det går greit for alle- jeg har så langt klart å se at vi er 14 stykker. Men, jeg kan selvfølgelig ha glemt noen for jeg har måttet gå tilbake i gamle tråder.

 

Kan dere sende meg startvekten for 2007? Jeg mangler som dere ser noen på listen min... send meg gjerne en privat melding med startvekt, dagens vekt og kanskje målet ditt? Så skal jeg poste oppdateringene så fort jeg kan. Dette er det jeg har klart å samle nå.

 

Navn - startvekt 2007

uke nå - vekt nå

 

Afrodithe - 73 kg

uke 7: 70

 

Nique - 89,2 kg

uke 7: 86.0

 

flua - 76,5 kg

uke 7: 74,2

Mål innen sommeren: 66 kilo

 

mai2007 - 82,2 kg

uke 7: 74,8

 

fjellgeita - 83 kg

uke 7: 77,4

Mål innen sommeren: 65

 

Anne71 - 78,1 kg

uke 7: 74,9

 

nikkene - 79,4

Uke 7: 77,5

Mål innen 10. juni: 70 kilo

 

aina37- 77.6

uke 7: 71,3

 

Ixie -

uke 7:

 

Annetje - 74,2

uke 7 : 72,9

Mål innen St.Hans 64,2

 

tjorven73 - 84,2

uke 7: 78,1

 

Sizzi65 - 92

uke 7: 86,1

Mål: 68

 

Miina - 79,4.

uke 7: 74,2

 

Nikkoline - 80,5

uke 7:78.4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 400 gr. denne uka,jeg kan nok ønske å gå ned mer,men kroppen bestemmer nok uansett.

 

Var litt skuffet siden jeg var syk i forige uke,og det var større problemer å få ned maten,enn å spise for mye.Jeg fikk mensen på veiedag,men hadde regnet med minst et kg ned uansett.

 

Det som ikke er så bra utgang av denne uka er at jeg fikk ulvehunger i helga,sto i mot det verste,men det har nok gått ned en god del mer kalorioer enn lovlig,så inngangen på uka som kommer må bli mye trening.Ha det fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Så flinke vi har vært :-) Det var mange flotte kilo borte.

 

Nikkoline; Begynn på nytt og glem det som har vært. Med mange uker slanking, tror jeg man alle vil oppleve sånne dager... Det er bare å trå til igjen. Du får satse litt ekstra et par uker fremover. Solen titter frem og det blir lengre og varmere dager. Snart kommer sommerklærne i stativene på butikkene. Ikke glem å se fremover istedenfor bakover.... Det er fremover den tynne(re) Nikkoline befinner seg. Ikke mist henne av syne !!!!!!!!!!! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...