Gå til innhold

Ny her?


Gjest Bensa

Anbefalte innlegg

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Unnskyld meg, men jeg kan ikke forstå annet enn at du må bli alt for tynn hvis du er 175 cm og har tenkt å veie 65 kg?!!

Mvh. Nypa.

 

Det er godt å være igang igjen. Hadde en deilig knekkebrødfrokost i dag med masse vann og til og med litt tran. Sundt kosthold gir deg godt humør på en måte. Og det er ikke så konstant dårlig samvittighet for det du har spist heller:)

 

Men er er altså meg:

 

Alder: 23år

Høyde: 175cm

Vekt: 70' date='5kg

Midje: 89cm

 

Har satt 65kg som mål i første omgang:D[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er imponert over all stå-på-viljen her! Bra jobba! Lurer på om dette er gjengen for meg? Er ganske ny her.. Har holdt på i 2 uker nå, og føler det kan være godt med litt hjelp i ryggen. Har gått ned 2,9 kg på 2 uker, men det er maaaaaaaaaaange flere kilo å ta av på denne kroppen. Så jeg ser for meg et livslangt medlemsskap herinne..:)

 

Meg:

 

Alder: 28 år

Barn: 2 (3 1/2år og 7 mnd)

Sivilstand: samboer

Startvekt: 99 kg

Dagens vekt: 96,1 kg

Start midjemål: 111 cm

Dagens midjemål: 105 cm

Mål: 70 kg

Veiedag: mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rachelha

Gratulerer med resultater til Pinnedyr og nassenoff, dere er så stødige altså!! :)

Godt å høre..

 

Nå har ting roet seg litt rundt meg også, så nå er det fullt fokus fra i morgen av!!

Har ikke turt å veie meg siden forrige søndag og da hadde jeg gått ned 2 kg igjen. Nå skal jeg vente til i morgen tidlig og registrere alt hver dag igjen. Basta!

 

Deilig med skikkelig langhelg nå da! Fri til tirsdag vi i skolen...

 

Kommet til flere nye ser jeg :)

Hjertelig velkommen skal dere være, tuso og vibsern, her er det plass til flere!

 

Ønsker alle en fortsatt god helg og en aktiv uke!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rachelha
Unnskyld meg' date=' men jeg kan ikke forstå annet enn at du må bli alt for tynn hvis du er 175 cm og har tenkt å veie 65 kg?!![/quote'] Synes kanskje vi burde holde oss for gode til sånne kommentarer jeg da. Hvor mye man ønsker å gå ned i vekt synes jeg er en personlig sak, og noe man burde få slippe å forsvare her inne.

 

Vekt er tross alt helt individuelt og alle har vi en marsjvekt som vi føler er riktige for oss, og trives best i.

Lykke til med å nå de målene du har satt deg NeverGonna, (og ikke bry deg om hva andre synsere mener om idealvekt)!! Stå på!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IngridPingriPingvin

Hei, er inne å leser litt her iblandt. Enig at man får bestemme selv hva som er dens trivselsvekt. Uten at jeg kjenner deg Rachella vil jeg ikke tro at du blir noe sykelig tynn av å veie 65 kg når du er 175 høy. Jeg var på en slags kroppsanalyse hvor fettprosent og div ble målt. Denne damen mente at et mål for meg kunne være 65- 67 kg og jeg er 174 høy. Er ikke målet mitt i første omgang, men er det ditt så er det kjempeflott. Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nassenoff

Vi har blitt så stille her inne. Håper det fortsatt går bra med alle sammen?

 

Jeg har hatt en skikkelig bra uke og gått ned 1 hel kilo!!! Det skjedde første uka, men ikke siden :-)

 

Det går mot sommer og lettere klær og jeg merker godt at jeg har gått ned i vekt. 8 kg totalt, men jeg har ikke kjøpt meg noen nye klær enda. De henger fortsatt så vidt på og det er ikke lenge før jeg kommer inn i de gamle olabuksene mine.

 

Jippi!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske så ny her inne og har ikke den store øvelsen i å skrive i slike forum.. Vet ikke om jeg gjør dette riktig, men jeg prøver :-)

 

Jeg er her inne og leser det dere skriver, og blir motivert.

 

Jeg er 32 år. Jeg skal ned til 80 kilo, veier i dag 93, 4... og er ca 175 høy. Har gått ned 1,6 på to uker. Burde være fornøyd, men siden vekten stod mer eller mindre stille denne uken så sliter jeg bittelitt med motivasjonen..

 

Jeg er fæl til å gå på vekten...flere ganger om dag...ikke bra!!

 

Har tidligere gått 2 Libra kurs. Der lå vi på ett mye lavere kalori inntak enn G R. Derfor sliter jeg samvittighetsmessig visst jeg spiser 1600 om dag. Er det noen som kan forsikre meg om at jeg går ned i vekt visst jeg spiser så mye?? Jeg er ikke i så mye aktivitet. Går noen turer og klarte å samle 7 trim poeng forrige uke.

 

Gleder meg til å kommer under 90...mitt første mål.. :-)

 

R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest nassenoff

Har folk tatt sommerferie? 2 uker uten at noen har skrevet noe er vel for dårlig? Ikke at jeg er så mye bedre selv.

 

Jeg er bare innom for å si at jeg nå får på meg mine gamle jeans uten anstrengelse eller mage som tyter ut og er halvveis til målet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har folk tatt sommerferie? 2 uker uten at noen har skrevet noe er vel for dårlig? Ikke at jeg er så mye bedre selv.

 

Jeg er bare innom for å si at jeg nå får på meg mine gamle jeans uten anstrengelse eller mage som tyter ut og er halvveis til målet :-)

 

Du er kjempeflink :-) Jeg er helt på bærtur for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Rachelha

Heia alle sammen..

Ja må bare beklage jeg altså, tiden strekker ikke til om dagen....

Når jeg en sjelden gang rekker å slå på maskina så har jeg 150 mail, og en hel haug av ting jeg skulle gjort!!

 

He he, men en av grunnene til at jeg har det så travelt er at jeg trener 3 ganger i uka, og har ligget i skikkelig hardtrening den siste tiden før jeg skulle på rafting på Oppdal. Var redd jeg ikke skulle få på meg våtdrakt og flunke padlingen!!

 

:) Men det gikk bra og var kjempegøy!!

 

Nå er det innspurten på skolen og så skal jeg flytte i sommerferien. Får komme sterkere tilbake når ting roer seg litt mer jeg tenker jeg. Stupe innom i ny og ne likevel :)

 

Ha det fint så lenge...og stå på jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...