Gå til innhold

Ny her?


Gjest Bensa

Anbefalte innlegg

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar
Gjest Pinnedyr

ja siden alle tydeligvis er på påskeferie får jeg bare slenge inn vekta mi her :

 

-ned 0,6 kg

-målene stod stille

 

Dvs veier 79,8 kg, og kan endelig skrike: Aldri mer 80-tallet! ;)

 

Har nå "kun" 13,8 kilo igjen ;)

12,4 kilo er borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nassenoff

Virker som om folk har tatt påskeferie ja. Det er nokså stille her. Jeg har gått ned 0.7 kg denne uka. Er ikke helt fornøyd selv om jeg burde være det. Jeg gikk opp 0.1 forrige uke så det blir bare -0.6 på 2 uker. Litt mindre enn jeg håpet og nå skal jeg på fjellet til helgen.

 

Ja, ja... Jeg får stå på bedre etter påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er :-) Jeg er inne i en møkka periode.. Ikke flink i det hele tatt, så har ikke gått på vekten i dag..Orket ikke, men skal gjøre det i morgen..Føler jeg har begynt å ese ut igjen ;) Reiser til en vennine på torsdag og skal være der noen dager, så satser på å starte med friskt mot igjen 2.påskedag.. Da skal alt veies og føres, funker ikke for meg hvis ikke..Og jeg må ta meg kraftig sammen og begynne å trimme gjevnt og trutt igjen.. Så ønsker meg selv lykke til ;)

God påske til dere alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinnedyr
Som ventet.. +1' date='4 kilo, men -2cm i midjen... Ikke gøy ;)[/quote']

 

 

er helt sikker på at du kommer over den kneika ;)

 

Ønsker deg en god påske og vektnedgang neste uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påsken er snart over, heldigvis ;) Har spist alt for mye sjokolade, men skal inn igjen i god rytme fra i morgen av.

Ble positivt overrasket i dag og godt var det :-)

 

Ned 0,6kg og 3cm rundt midjen.. Fornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Har vært litt ute av det et par uker. Slitsomt med påskeferie!

Påsken tilbrakte vi på hytta på Frøya. Det blåste og snødde stort sett hele tiden, så det ble ikke så mye trim som jeg hadde tenkt meg. (Ingenting er som gode unnskyldninger) I tillegg presterte jeg jo å spise myyyyye mer enn jeg hadde trengt, egentlig trenger jeg jo bare halvparten av det jeg spiser!

Resultatet denne uka er ned 0 kg! Kunne vært værre, kunne jo ha gått opp! Må jo se det positive i alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nassenoff

Hei alle sammen. Håper dere har hatt en fin påske?

 

Jeg var sikker på at denne uken kom jeg til å gå opp, men hadde bestemt meg for at det skulle jeg ikke tenke på. Jeg elsker påsken på hytta og hadde ikke lyst til å telle kalorier. Jeg har spist dessert og kaker hver dag, smør på lefse og brødskive, men ikke så alt for mye sjokolade faktisk OG SÅ HAR JEG GÅTT NED 0.5 KG!!!!! Det er uttrolig hva litt skigåing kan gjøre.... Eller kanskje det er forbrenningen min som er blitt bra? Jeg må også ta med at påskeferien min var bare 4 dager og ikke hele uka. Jeg var flink før det.

 

Lykkelig er jeg i hvert fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rachelha

Ja da var påsken over. Vi har hatt begravelse og nærmest det rene slektsstevnet her ute. De timene jeg hadde tid til overs eller vise verca, jobbet jeg på den lokale resturanten, og må nok innrømme at jeg har spist et par pizza og en biff eller to :-)

 

He he, og påskeværet her på Frøya var ikke stort å skryte av så vi har for det meste holdt oss inne, ikke sant lurum? :-)

 

Gratulerer alle med gode resultater og føler med dem uten. Personlig tør jeg ikke veie meg før mandag. He he. Jeg er altså ikke helt forsvunnet ut av bildet her...og kommer helt sikkert MYE sterkere tilbake.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat startet ta vekten min på alvor. Av en eller annen grunn så har jeg trodd at vekten ville stoppe opp av seg selv og at kroppen min ville skjønne at nå var den for stor og måtte bli litt mindre. FEIL! Selv om jeg har gått på mange kurs og kurer gjennom livet så har kiloene sklidd på igjen etter en stund. Nå er jeg tyngre enn noensinne og må bare sette igang. Trenger den positive stemningen som er på denne tråden og bøyer meg i støvet for hvor flinke dere er.

Jeg er 158 cm og veier 86 kg -Midjemål: 100 cm - ikke bra. Har veiedag på mandager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være Ovidie , her er plass til fler :-)

 

Vi er en flink gjeng ja, selv om jeg for min del er inne i en dårlig periode.. Spist ALT for mye sjokolade den siste tiden, forbanna dritt at det skal være så godt.. Men men, i dag prøver jeg å starte med friskt mot igjen, nettopp vært å gått en tur i raskt tempo så er helt gjennomvåt nå og det var jammen godt:p Når jeg begynner å bevege meg og trimme forsvinner lysten på noe godt, så må gjøre det mye mer..

 

Fra i dag av skal jeg være flink å

 

*Gå tur hver dag

*Drikke mye vann

*Kun spise en liten sjokolade om lørdagen

*Drikke mindre brus

*Spise ofte og lite

 

Må klare det, skal på hotell en weekend om 14 dager og vil føle meg litt mer vel en jeg gjør nå..

 

SÅ HEIA MEG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rachelha
Jeg er inne i en møkka periode.. Ikke flink i det hele tatt' date=' så har ikke gått på vekten i dag..Orket ikke, men skal gjøre det i morgen..Føler jeg har begynt å ese ut igjen...Så ønsker meg selv lykke til[/quote'] Føler med deg jeg Bensa, skikkelig møkkaperiode her også. Har ikke kommet inn i registreringen og veingen igjen jeg heller. MEN MANDAG SKAL JEG BEGYNNE!!!! Ønsker deg lykke til jeg også, ja meg også i grunn. Det viktigste her i livet må da være å snu i tide? Fjellvett? He he, eller vende onde sirkler.....for at de kommer er faen hakke meg helt garantert!! Sukk og stønn...Hjelp! Jeg GRUER meg til mandag....Forresten, hvis jeg finner på en unnskyldning og ikke registrer vekten min i løpet av dagen...kan noen være snill å sparke meg bak? Hardt??

 

veiedag i går. vil ikke si annet enn at det var opp0' date='8kilo. ;)[/quote']Du igjen også Pinnedyr? Hmm....på tide å gjøre noe drastisk med motivasjonen hos oss alle om dagen? Må finne på noe lurt.....

 

Jeg har spist dessert og kaker hver dag' date=' smør på lefse og brødskive, men ikke så alt for mye sjokolade faktisk OG SÅ HAR JEG GÅTT NED 0.5 KG!!!!! Det er uttrolig hva litt skigåing kan gjøre.... Eller kanskje det er forbrenningen min som er blitt bra? [/quote'] He he, så flott nassnoff!! Gratulerer! Så godt at det er noen som ikke spar møkk! :)

 

Vi får heie litt på oss alle sammen;

Heia, heia, heia, heia både til Bensa, Pinnedyret og meg selv!

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rachelha
Av en eller annen grunn så har jeg trodd at vekten ville stoppe opp av seg selv..FEIL! Trenger den positive stemningen som er på denne tråden og bøyer meg i støvet for hvor flinke dere er.
Hjertelig velkommen skal du være Ovidie!! He he, trodde du også det ja? Jeg også..liksom helt av seg selv når den ble lei av å være overvektig...;)

 

Positiv stemning?!

Hø! Jaggu sa jeg smør....

 

Takk skal du ha!

He he, men vi er nok det vanligvis. Ikke sant jenter?!

Vi er faktisk det, en gjeng flotte, empatiske, oppmuntrende, positive, engasjerte og mårettede jenter. Det er det vi er!! :)

 

Nå skal jeg bare ta meg kraftig sammen og finne tilbake til formen...Right! MANDAG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IngridPingriPingvin

Hei jenter. Har lest endel av diskusjonen deres nå, fra helt i starten og litt av de siste innleggene. Jeg er ny idag og kunne gjerne tenke meg å slenge meg på tråden deres. Kanskje det er det dere trenger og litt friskt mot til å motivere dere slik at dere kommer ut av "knipen", det vet jeg dere klarer.

Jeg har altså hatt min første dag med registrering av mat, følger ikke noen meny men mener jeg har sunt kosthold. Stemmer det at man ikke skulle registrere grønnsaker man spiser til måltidene? Har plukket opp formelen nå og skal regne litt på den for å finne ut mitt daglige energiforbruk.

 

Kan jo fortelle litt om meg. Jeg er 25 år og student, bor i Bergen. Satte igang med mye trening i høst og har holdt det så har gått ned endel da, veide meg ikke så kan ikke si kg. Men så er det å gå ned nok til at jeg blir ordentlig fornøyd da. Derfor fant jeg ut at kanskje dette hjelper.

 

Alder: 25

Vekt: 88,0 kg

Midje: 106 cm

Høyde: 174 cm

Veiedag: Fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nassenoff

Hyggelig at dere vil bli med!

 

Her går det sakte men sikkert mot målet. Jeg er blitt litt sløv på middager. Legger litt for ofte til ekstra kalorier som jeg enten har spart før på dagen eller trent inn. Vet ikke hvor bra det er så sent på dagen...

 

Jeg er fornøyd med uken. 0.4 ned. Jeg veier nå 76 kg og det vil si at jeg "bare" har litt over 10 igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rachelha

Jada, veide meg mandag og alt i orden!

Gått opp de kg jeg har gått ned og veier nå 90 igjen.

 

Men men, nå vet jeg hvor fort det går :) og at det er håp for meg også.......så da er det bare å ta fatt igjen og håpe på litt lysere tider rundt meg sånn ellers. Nå har det vært litt drøyt mye på alle bauger og kanter i grunn!

 

Det beste denne uken var jentunge med brista ribbein OG tentamener. Hvorfor i herrens navn skulle hun lære seg å bokse helgen før tentamensuken??? Samt total kollaps i nettverket mitt, uten tid til å fikse det før langt ut i uken. Sukk og stønn!

Har blitt så som så med registreringa også da..he he, for kan jeg ikke gjøre det på nett er det vel ingen vits i?? patetisk...

 

Det er litt stille her blant dere andre også, er det ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rachelha
Kanskje det er det dere trenger og litt friskt mot til å motivere dere slik at dere kommer ut av "knipen"' date=' det vet jeg dere klarer.

[/quote'] Hjertelig velkommen skal du være! :)

He he, ja her ser det jaggu meg ut til at vi trenger både det og det andre...

 

Det sto vel her en plass at man på f.eks en meny 2 på 1600 kcal skulle ha 200 kcal frukt og 200 kcal grønnsaker om dagen, som da forsåvidt ikke teller med middagen. Men hører og ser også at folk ikke teller grønnsaker i det hele tatt, de utgjør ikke store kcalinnholdet likevel i grunn.

 

Personlig telte jeg rubbel og bit for å prøve å komme opp på 1600 om dagen, noe som har vært vanskelig for meg, jeg er en av dem som har spist for lite og antakelig gått over i sparebluss.

 

Hmm...men nå vurderer jeg å gå ned litt fort de kg jeg har gått opp igjen med en liten lynkur eller noe før jeg setter i gang med å prøve meg på 1600 igjen. For nå føler jeg meg skikkelig oppblåst!

 

Gratulerer nassenøff!! Du er så flink!! :) Godt å høre at det går sakte men sikkert fremover med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest innnoenhakk

Jeg skal IGJEN prøve å bli kvitt noen kilo.

 

Skal ikke ned så mange, men men

 

Alder:28

Barn: 3 (5 år, 3år, 1 år)

Sivilstatus: Samboer

Høyde:158

Vekt: 63

Midjemål: 90 cm.

 

Det er midjen jeg sliter med.

For en "liten" jente som meg, så føler jeg at jeg ser oppblåst ut hele tiden.

 

Skal prøve å gå ned 5 kg ned til 58.

 

Med 3 små troll + 100% stilling har jeg en hektisk hverdag.

Begynte slankingen forrige uke, og har gått ned fra 65 til 63 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Her er det jammen mange stå-på-ere! Det kan jeg trenge som motivator. Helt ny i dette.

 

Etter at sykkelen ble satt inn i høst har jeg gått opp 7 kg!! Mellom navel og knea! Med dagens bukse mote - føler jeg meg som en amerikansk muffins. Est over kanten. Nå må jeg prøve å skjerpe meg og tenkte at dette var en start.

 

Har egentlig alltid levd etter mottoet "hold inntaket i balanse med forbruket"

 

Men nå er det skikkelig i ubalanse

 

Plass til meg i forumet deres?

 

Alder: 41

Høyde: 163

Vekt: 72

Mål: 62 igjen

 

TuSo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...