Gå til innhold

Ny her?


Gjest Bensa

Anbefalte innlegg

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar
Gjest Pinnedyr
Det der er meg!!

 

Pusur og jeg.....benytter anledningen til å ha i meg all slags usunne saker' date=' her jeg sitter å kikker og lærer før det braker løs på mandag!

Som å banne i kirka antakelig....

;)[/quote']

 

Hehe... Banne i kirka har vel vi alle gjort, en eller annen gang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinnedyr
Jeg tror det må være noe feil med trimpoengregningen her. Det står jeg har fått over 20 trimpoeng etter en dag i slalombakken! Det virker veeeldig mye:SKan dette stemme??Jeg stod konstant i 6timer' date='men likevel...[/quote']

 

Hmm... Vet ikke jeg heller, men jeg har pulsklokke, og den viste 883 forbrendte kcal for meg i går. Og da hadde jeg bare vært på to gruppetimer på Elixia...

Du har ikke mulighet til å få lånt en pulsklokke eller noe, da? Det er utrolig inspirerende og lærerikt ;)

Har hatt utrolig mye glede av min Polar F11 :(

 

Det jeg vil fram til, er at det kan jo stemme...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinnedyr

Ja, så var det helg, da ;)

 

Av kosemerke-godt vil jeg anbefale nedigjen's muffins. Lagde de i formiddag, og de var supergode! Her kommer link til oppskriften :

 

http://www.vektklubben.no/forum/showthread.php?t=7172

 

Da er det også registrert at alle har veiedag mandager, så da lager jeg ingen liste på det :(

 

Vil også prøve å inspirere alle til å få seg et eller flere trimpoeng i helgen, det skal i hvertfall jeg :D (Min plan er to gruppetimer på Elixia lørdag morgen)

 

 

Så, alle medslankere: GOD HELG! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nassenoff

Jeg har vært på kaffe hos mine hyggelige husverter. For en utrolig bortkastet måte å bruke opp kosemerkene på. Jeg skulle jo drikke vin i morgen!!! Men hva skal jeg si da... Hun har snakket lenge om å invitere meg og vartet opp med vafler og sjokoladekake bare for meg. En vaffelplate er 205 kcal, men det er ikke særlig høflig å si nei.

 

Så til noe litt mer positivt. Jeg har lest så mye om Pinnedyrets Elixia timer her at nå har jeg begynt å fabulere om å melde meg inn et sted. Når jeg først har begynt å tenke så seriøst på det så vet jeg med meg selv at jeg er på god vei. Spesielt fordi jeg får så dårlig samvittighet av å skrive med dere her inne.

 

Jeg har også tenkt på det med slalom. Du bruker nokså mange muskler ved å stå på ski da. En merker det når kvelden kommer. Og så holder du på lenge. Jeg tviler ikke på at en bruker en del kalorier i skibakken. Samtidig er det sant det Fru Luna sier. Det mår med mye tid til venting. Slamom er gøy og langrenn også. Håper det blir bra føre i påska :-)

 

Jeg har forresten bestemt meg for at jeg vil beholde min cola light. Jeg drikker ikke hver dag, men det er deilig. Har ikke merket at det gir meg noe spesielt søtsug. Faktisk har ikke søtsuget plaget meg så mye som jeg hadde trodd. Problemet er at når jeg er innom butikken om ettermiddagen så er jeg gjerne litt småsulten. Det er da søtsuget er verst! Når jeg har spist middag og litt frukt så går alt bra. Som regel i hvert fall :-)

 

Ha en hyggelig helg alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NeverGonna

Jo jeg skal prøve å få lånt meg en pulsklokke;)

 

Idag gikk det nok noen kosemerker hos meg men pytsann, da blir det ikke flere resten av uken. Det var deilig å kunne spise litt usunt og legge det fra seg igjen uten å føle stor trang til å ta mer!:-) Gleder meg til en kveld med venninner i morgen og grønnsaker og dip. Neste helg tenkte jeg å teste ut nedigjen-muffins..høres utrolig godt ut:) Men skal klare å holde meg til helgen.

 

Vi tar oss hver sin løpetur meg og deg Rachelha på søndag og drikker haugevis av vann før det, så skal vi se at vekten viser iallfall -0,0001:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinnedyr

Så til noe litt mer positivt. Jeg har lest så mye om Pinnedyrets Elixia timer her at nå har jeg begynt å fabulere om å melde meg inn et sted. Når jeg først har begynt å tenke så seriøst på det så vet jeg med meg selv at jeg er på god vei. Spesielt fordi jeg får så dårlig samvittighet av å skrive med dere her inne.

 

Bare pass på at du er tilstrekkelig motivert! Det er kjempeviktig, sånn at du ikke bare trener de første ukene eller de to første månedene, men at du setter deg et mål; dette skal jeg klare osv. Det er dyrt å være støttemedlem på treningssenter!

 

Elixia er også det dyreste, men det er absolutt verdt det. Jeg har tidligere trent tre år på SATS, men byttet til Elixia når jeg fikk prøvd det.

 

Det jeg egentlig mener er; sett deg et mål, hvor mange ganger pr uke du vil trene, og gjennomfør det!

Jeg satte meg som mål å trene tre ganger pr uke, og om jeg trener to, så må jeg ta igjen den resterende gangen uka etter. På den måten blir det ikke så kult å skulke heller...

 

Også er det selvfølgelig viktig å ha noen som kan motivere deg til å dra på trening når du ikke vil. Aller best er det å ha noen å trene med.

 

Bor du i Oslo omr? Om du gjør det, kan du få bli med meg en uke på Elixia gratis :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinnedyr

Vi tar oss hver sin løpetur meg og deg Rachelha på søndag og drikker haugevis av vann før det' date=' så skal vi se at vekten viser iallfall -0,0001:-D[/quote']

 

Bare husk å spise ofte også! Senest hver tredje time, så slipper blodsukkeret å dale og du blir desperat etter "noe"... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rachelha

He he, ja det får vi gjøre NeverGonna.

Nå har jeg nesten ferdig en meny til uka også.

Jeg har ikke så bra vekter at det gjør no. Så jeg må regne litt, og snappe opp noen allerede veide og telte råd! :(

 

Badevekten min er ikke digital heller....og det burde den kanskje være.

Men jeg tror mamma har en! He he, kanskje hun ikke merker det en gang hvis jeg låner den en stund? Tror ikke den er akkurat godt brukt likevel....Sånn i starten hadde det vel vært greit å telle gram..

 

Da må dere bare ha en aktiv og hyggelig helg jenter!!

Og nyte, he he, de kosemerkene dere har igjen!!

(Stakkar nassenoff....)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Sitter naa i London, 8av 10 timers venting er gjennomfoert!! Ville bare takke for at jeg kunne vaere med, gleder meg:) Jeg skriver om mine treningsvaner i mrg da jeg er trygt hjemme i Norge.

 

Ha en super loerdagskveld alle sammen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nassenoff

Takk for tilbudet om trening. Det høres fristende ut, men å reise helt til Bærum gjør ikke det. Jeg er student og studentidretten er et ganske rimelig alternativ :-) Grunnen til at alt skar seg sist var at jeg flyttet til utlandet, begynte med ny jobb, ny mat og nye rutiner. Jeg trente faktisk flere ganger i uka og syntes det var gøy. Nå er kondisen helt på bunn og det er grunnen til at jeg bekymrer meg litt....

 

Er det godt å være tilbake i gamlelandet Mal? Det jeg savnet aller mest var ordentlig norsk grovbrød!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinnedyr

Ja, da limer jeg likegodt inn innlegget fra min egen tråd her :

 

 

 

Da var en da en uke gått, og nedgangen er ikke stor, for å si det sånn...

 

*81,4 kilo

*442 cm

*20,7 trimpoeng

 

Med andre ord:

 

-0,2 kg

-1 cm

-10,8 kg

15,4 kg igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' da limer jeg likegodt inn innlegget fra min egen tråd her :

 

 

 

Da var en da en uke gått, og nedgangen er ikke stor, for å si det sånn...

 

*81,4 kilo

*442 cm

*20,7 trimpoeng

 

Med andre ord:

 

-0,2 kg

-1 cm

-10,8 kg

15,4 kg igjen[/quote']

 

 

Du går da på ned og ikke på opp... Kjempebra :-)

Stå på...

 

Gratulerer med overstått forresten.. Håper du unnet deg noe godt i går :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var jeg igang jeg også. Gikk på vekten idag og det var som jeg fryktet. Nesten 13 kg mer enn trivselsvekten *PuHh*. Min startvekt er altså 80,8 kg. Men nå er jeg hvertfall i gang...igjen....!!

 

Jeg er veldig glad i og trene. Trener minimum 3 ganger i uken. Kom i gang med styrketrening i Australia som jeg skal fortsette med her hjemme i Norge. Ellers så spinner jeg en del, men skal prøve å kutte litt ned på det og heller kjøre speedintervaller på x-traineren. Trener på spenst, men tror neppe jeg får begynt før neste uke. Jeg skal gjennom noen jobbintervjuer og planen er og flytte til Oslo så fort som mulig. Så istedenfor og åpne medlemskapet mitt her skal jeg prøve og finne et nytt sted i Oslo. Elexia frister litt egentlig.

 

Men skal prøve og få gått meg noen turer! Syns det er litt kaldt her hjemme da. 35 grader der jeg komme fra! Uansett skal tvinge meg ut!

 

Ellers så er målet å gå ned frem til jeg når trivselsvekten på 68 kg. Håper at mye er gjort før sommeren og skal jobbe hardt for det. Om det er mulig og gå ned 13 kg på den korte tiden er vel heller tvilsomt...Noen som har noen erfaringer??

 

Syns GR er en fin livsstil med sunn og god mat så ønsker også og leve slik etter målene er nådd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det godt å være tilbake i gamlelandet Mal? Det jeg savnet aller mest var ordentlig norsk grovbrød![/quote

 

Deilig og være tilbake i gamlelandet ja! :) Savnet familien veldig. Hvor var du?? Grovbrød ja...det har de ikke greie på i Australia. Desto masse eksotisk frisk frukt da som jeg savner nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nassenoff

Jeg har desverre ikke skaffet meg målebånd og trimpoengene er ikke mye å snakke om, men vekten viste ned 1.1 denne uken. Og jeg som trodde det hadde gått så dårlig. Det var en fin oppmuntring på en grå og regnvåt dag!

 

Da veier jeg 78.9 og har 12.9 kg igjen.

 

Og i morgen skal jeg melde meg på trening!

 

JEG ER SÅ GLAD :-)

 

Jeg har vært i England, Italia og USA. I England hadde de grovt brød, men det hadde likevel feil konsistens. Jeg spiste alltid frokostblandinger i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NeverGonna

HeiHei!!

 

Jeg er helt overrasket! Siden torsdag har jeg fjernet 1,5cm rundt navlen:) Kjempefornøyd! Hehe, men jeg må innrømme jeg ikke tok den løpe turen. Litt skuffet over meg selv der :) Jaja, hadde bra økt med styrketrenign og løping/sykling i dag=D Hadde ikke tilgang til vekt idag men tror ikke den hadde vist noe mindre, men er storfornøyd med mine -1,5cm.

 

Flott det har gått bra med dere og!!Gleder meg til neste uke:) Kommer til å bli vanskelig å vente...:S Men stå på jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinnedyr

flotte, saker. dere går ned og motiverer hverandre. jeg blir desverre nødt til å trekke meg. jeg hater meg selv, og kommer aldri til å like meg. derfor kan jeg ikke være en positiv støtte. beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flotte' date=' saker. dere går ned og motiverer hverandre. jeg blir desverre nødt til å trekke meg. jeg hater meg selv, og kommer aldri til å like meg. derfor kan jeg ikke være en positiv støtte. beklager.[/quote']

 

Hvorfor hater du deg selv?? Syns du er en positiv støtte når jeg ser hvilken vektnedgang du har klart.. Og du trimmer og står på, kommer med gode råd og er der med ett oppmuntrende vink..Hvis ikke det er motiverende vet ikke jeg..Er hvertfall motiverende for meg..Vil ha deg her, så håper du kommer tilbake...Jeg har ett veldig positivt inntrykk av deg, så ble litt paff nå...Noe som har skjedd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NeverGonna
Hvorfor hater du deg selv?? Syns du er en positiv støtte når jeg ser hvilken vektnedgang du har klart.. Og du trimmer og står på' date=' kommer med gode råd og er der med ett oppmuntrende vink..Hvis ikke det er motiverende vet ikke jeg..Er hvertfall motiverende for meg..Vil ha deg her, så håper du kommer tilbake...Jeg har ett veldig positivt inntrykk av deg, så ble litt paff nå...Noe som har skjedd??[/quote']

 

 

Jeg er helt enig med Bensa! Syns din nedgang og dine erfaringer har hjulpet veldig:) Håper virkelig du får motet opp igjen og fortsetter med oss videre. Noen dager kan være utrolig vanskelige, men det er derfor vi er her, for å muntre hverandre opp igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rachelha

Hmm...kipt det...ble liksom tirsdag før jeg fikk tid til å sette meg ned litt her!? :)

 

Velkommen tilbake til Norge Mal!

Flott innsats i dag også, supert!

 

He he, ikke dårlig med bønner som blir bønnhørt Bensa!? :)

 

Nassenoff, stråler som en sol der du.....tiddeli og taddela.....det er jo så bra!

 

Tjihi...ikke jeg heller NeverGonna.....satt pal og leste oppskrifter og drakk Cappuchino hele helgen! Men drakk jo litt vann innemellom.. he he. Så flott da! Da fikk vi en flying start begge to!

Gratulerer med bra resultater alle sammen!

 

Jeg har gått ned 1,6 kg på halvannen uke, men det skulle bare mangle...for vi har ligget rett ut, med influensa og alt fra urinveisinfeksjon til elveblest og migreneanfall, (noe ingen av oss forøvrig har hatt før)! Så matlysten og/eller kreftene har ikke vært mye å skryte av!!

 

Men det er helt ålreit å tippe under 90-tallet den dagen jeg skulle starte på min nye livsstil!!

89 kg nå, 106 cm....

hmm.. jeg har jo sett på det som 30 kg, men i grunnen skal jeg jo bare ned 24!! Dagen gikk selvfølgelig ikke helt som planlagt, vi har hatt fri i dag også, og folk har ramlet inn døra og tryglet om hjelp med alt fra PC til PS2 - spill og jeg har spist alt for lite...900 og noe, og noen skikkelig trim ble det heller ikke, så det får jeg ta i morgen! :)

 

Pinnedyr?

Det der handlet ikke om 0,2 kg!

Hang in there......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nassenoff

Du må ikke forlate oss nå! Du har fått meg til å begynne å trene og du har oppmuntret mange andre her inne med din innsats. Dersom du trenger å lufte noen tanker er det bare å komme med dem. Det er vel vår tur til å hjelpe nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...