Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Min 4. uke er igang' date=' og jeg er motivert. Etter jobb i dag, blir det trening på elixia. Nå gjelder det å smi mens jernet er varmt, og ikke slakke av i svingene:D

 

Kulda har sluppet taket for ei stund, bare 4 minus i dag.

 

Ha en fin dag, alle som titter innom:)

 

[img']http://www.cosgan.de/images/smilie/tiere/n035.gif[/img]

 

 

Lurt tenkt, har funne det ut eg og at ein kan ikkje kvile på laurbæra i "negangstidene". Her er det om å gjere å ha styring.

Det ser ut til å bli ein nydelig dag til turgåing.

Fleire som må smi :)

 

Ha ein fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

O herlige tid. Sol i dag, rene påskestemningen ute:D

 

Nå har jeg trent, hardt og godt på Elixia. Avsluttet med 30 min i massasjestolen; bonus!!

 

Nå kan kvelden bare komme. Jeg har hatt en flott dag:)

 

a080.gif

 

God kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå nå må jeg bare spørre:) hehe.. hvordan får dere sånner begegelses smileys?:)

 

 

 

http://cosgan.de/smilie.php?wahl=0&ziel=froehlich

her finn du dei c015.gif

 

Trykk på den smilyen du vil ha' date=' og då ser du at den linja nede er blitt blå. Trykk kopier på den og så limer du inn der du vil ha dei. [img']http://cosgan.de/images/more/bigs/c015.gif[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei, liten hilsen fra en farende fant!!! Alt vel, men tror ikke jeg går på vekta med det første etter at jeg er tilbake hjemme til helga. Puhhh.

Men jeg har det helt topp ellers.

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snuppelure,

Velkommen hjem om ei stund:) Godt å ha deg tilbake her i "heimen".

 

Onsdag allerede, og jeg ser i klesskapet, hva skal jeg ha på meg??? Har så lyst på noen nye klær, men med nesten bare minuspenger på kontoen for tiden (har satt av penger til mat altså:)) må jeg vente litt, eller lenge...

 

I juni kommer skattepengene og feriepengene, og innen da har jeg gått ned 10 kilo også. Mye artigere å handle klær da.

 

Ha en fin dag, alle som titter innom!

 

a130.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fann noke fint å ha på seg sjølv om det var onsdag:)

Ja, kontoen den tømmes fort, spes viss det er ungar/ungdom som skal ha noke nytt. Det blir at dei får og så går eg rundt i samme "larkane" som før.

 

Ha ein fin kveld.

 

Forresten i kveld skal eg til frisøren og temme krøllane igjen, det er leeenge siden no. Fann ut at eg måtte ta meg ein klipp, farge og muligens nokre opplivande striper. Vel, ein liten belønning til meg sjølv.

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slik er vi mødrene, barna først. Godt å få fiksa sveisen:)

 

Har trent på elixia, 1time 30 min. Nå tar jeg fram bundingen, og nyter 2 rugsprø med fløtemysost, mmmm.

 

Ha en god kveld!

 

h015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slik er vi mødrene' date=' barna først. Godt å få fiksa sveisen:)

 

Har trent på elixia, 1time 30 min. Nå tar jeg fram bundingen, og nyter 2 rugsprø med fløtemysost, mmmm.

 

Ha en god kveld!

 

[img']http://www.cosgan.de/images/midi/haushalt/h015.gif[/img]

 

 

Ja, no er eg 1 kilo minst, lettare:D

 

Flink å trene du, Ein har jo DEN samvittigheiten etter at ein er ferdig.

 

Skal ha meg rugsprø eg og no med kremost og paprika.

Men først skal eg hive meg i dusjen og få vaska håret skikkelig og ordne det slik eg vil ha det. he, he

 

Ha ein fin strikkekveld du.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så deilig med en fridag. Jeg har hatt lang oppstart, men er nå i full gang med ryddeprosjekt og klesvask. Deilig å få tatt det i dag, for da har jeg fri på lørdag:D

Når en jobber hver dag, må en bruke helgene til slik innimellom.

 

Tenk at vårblomstene allerede titter opp i hagen din. Jeg ser ut, og har 1 m snø på gårdsplassen. Men sola skinner, så det tærer jo på den, heldigvis.

 

Uansett er vi på riktig side av vinteren nå;)

 

ha en fin dag.)

 

a050.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte vere med dattera ein tur på veien med hesten vår, så der kapra eg meg jammen 2 gratis trimpoeng ;) Har vore og hjelpt ungane litt med å dra vekk kvist, dei jobbar mykje lettare når ho mor er med.

 

No skal eg til med middagen, idag blir det steikt lyr med tilbehør. Etterpå får eg til med litt rydding og vasking eg og. Det er godt å få gjort så blir det mindre i morgon.

 

Ja, det lysnar no, og godt er det.

 

h074.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å jobbe sammen med ungene:) Bor du på gård, Fjellgeita?

 

Må være kjempekoselig å ha hest, Fjellgeita. Vi har nå bare Findus her i heimen, men han er en stor personlighet, og et fullverdig familiemedlem.

 

Jeg har kommet langt med ryddeprosjektene. Driver med flere ting på engang, men når en summerer tilslutt, har en fått gjort mye:)

 

Har spist 1/2 kvikklunsj nå, vinterferiegodteri. Sønnen fikk resten, dvs 1 1/2:) Kunne jo klart meg uten, men så lenge en stopper i tide, er det ingen problem.

 

Ha en fin kveld a040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det tilbake til gamle trakter. Hadde nesten helt glemt nicket mitt, men nå er det på plass igjen :) Takk for påminnelsen. Det er bare om å gjøre å finne motivasjonen. Det er vist ikke i sofan min.....?

 

Ikke no' problem med litt, queen! Nå er du jo godt igang med trening og hele pakken. Tenk på alle deeee herlige vår/sommer klærene !! Stå på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Korsa,

Artig at du tok tilbake det gamle nicket ditt. for meg har du alltid vært Korsa, men positiv er du jo, uansett:D

 

Lite motivasjon å finne i sofaen gitt, men god å ha når dagens dont er unnagjort:D

 

Vi står på!!!

 

g065.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å jobbe sammen med ungene:) Bor du på gård' date=' Fjellgeita?

 

Må være kjempekoselig å ha hest, Fjellgeita. Vi har nå bare Findus her i heimen, men han er en stor personlighet, og et fullverdig familiemedlem.

 

Jeg har kommet langt med ryddeprosjektene. Driver med flere ting på engang, men når en summerer tilslutt, har en fått gjort mye:)

 

Har spist 1/2 kvikklunsj nå, vinterferiegodteri. Sønnen fikk resten, dvs 1 1/2:) Kunne jo klart meg uten, men så lenge en stopper i tide, er det ingen problem.

 

Ha en fin kveld [img']http://www.cosgan.de/images/smilie/tiere/a040.gif[/img]

 

 

Ja, vi bur på gård, ehem kanskje dei kallar det småbruk på dine kantar.

 

Eg kom ikkje så langt som til ryddeprosjekta eg, men eg tenkte å ta meg turgåingsfri i morgon (vertfall på føremiddagen), så kan eg rydde og grisle på mens ungane/ungdommen søv.

 

I morgon blir det fleskepannekaker til middag her hos oss, ungane la inn ein bestilling. Ellers tenkte eg at vi skulle dra ned resten av kvisten.

Vi får sjå kor langt vi kjem.

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, fredag;)

 

Er straks på farten.... men har nesten blitt et "must" å sjekke innom her en tur, før jeg drar i vei. Det er med på å holde meg i øra også, og det trengs jo det....

 

Jeg synes det går fint å holde kcal inntaket stabilt, heldigvis, men vet jo at etter noen uker er det lett å bli litt slepphendt.

 

Så deilig middag hos dere i dag, Fjellgeita. Send gjerne over at par stykker:D

 

Jeg skal på venninnetreff i kveld, og gleder meg KJEMPEMYE!!!!

 

Ha en fin fredag, alle som en!

 

h040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem, Snuppelure! Godt å ha deg tilbake her på berget.

 

Strålende sol i dag:D

 

På agendaen står; besøke min svigemor. Dvs, tidligere, men hun er den eneste jeg har, så jeg vet sannelig ikke om det svigermor benevnelsen fortsatt kan brukes jeg. Egentlig snodig å tenke på.. Vi kaller henne for det meste bestemor, for det er hun jo:)

 

trene på elixia

 

strikke

 

gjøre det jeg finner fornøyelig...

 

Noe av dette kan jo kombineres, selvsagt. Jeg kan strikke når jeg er hos svigers, men, ehh, jeg kan ikke strikke når jeg er på elixia, men å trene finner jeg ganske fornøyelig, så det blir jo også en kombi av 2 ting.. Ja, ja de gærne har det jo godt

 

Ellers tar jeg dagen som den kommer. Gleder meg over livet!

 

hadde en kjempekoselig venninnekveld i går. Det lever en lenge på.

 

ha det godt, alle damer og herrer ( hvis det finnes noen mannfolk her inne da???)

 

 

e100.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det overskya idag, og eit snev av snø i lufta.

Idag blir det nok litt sying, studere litt mønster og stoff. Holde fyr i ovnen.

 

Etter middagen (grauten) har eg tenkt meg på tur , kanskje eg får med meg jenta og hesten og.

 

Ungane har bestillt taco til kvelds, og då blir det mykje god salat til.

 

 

Ha ein fin lørdag. k005.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...