Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

Ny uke, og jeg føler at dette går helt strålende. Jeg er så glad for at jeg har fått igjen treningsiveren. Nå vet jeg at hvis jeg står på og er standhaftig i motbakkene, for de kommer av og til, så vil jeg komme videre.

 

Cluet er å ikke gi opp. Etter noen måneder på Elixia, og ting gikk veldig trått, tenkte jeg søren at jeg begynte her, for jeg må jo betale for et år. Det var da jeg "tok skjeen i en annen hånd", og bestemte meg for at jeg skal trene ut året, etterpå kan jeg melde meg ut... Etter noen små uker kom iveren tilbake, og jeg kjenner det at jeg SKAL og MÅ dit, når jeg har mine "faste" dager.

 

Så derfor, godtfolk. Ikke gi opp om det butter imot. Det er du som er sjefen:) Det er ditt liv, og det er du som eier det.

 

Ha en fin kveld:)

 

h020.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når sola ikkje skin på meg, så er det godt å komme innom deg Queen for å få dagens dose med solskin.:)

 

No har eg vore på vekta og den viste seg ikkje frå godsida(solsida) si idag. Opp 700 gram av alle ting. Det er vel berre å sette seg ned og sjå gjennom tinga på nytt. Men kanskje eg rett og slett et for lite, så enten må eg ete meir eller så må eg gå litt mindre. Akkurat no så trur eg faktisk eg må velge det siste, trene/gå etter ca 1300 - 1400 kcal om dagen.

 

Idag er det "ruske" ver så då passa det godt å ta "gå fri":D

 

 

Ha ein fin dag

 

Klem

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei Fjellgeita, det kommer litt sol herfra også. Ser ut på det nydelige været.

MÅ ut en tur, men må også forberde meg til spennende reise i morgen. Skal holde foredrag til finske, med tolk. Har aldri blitt tolka før, så det blir noe nytt.

Ha en flott dag, med eller uten sol!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen' date='

Det er jo veiedag i dag, glemte det i dagtidlig, men denne uka har jeg gått ned 1 kilo, tilsammen 5 kilo ned siden jeg "stramma" grepet og tok meg selv i nakken:D for 6 uker siden! [/quote']

Bra jobba, queen!!! Og gratulerer masse, masse med overstått. Vi fisker er jo litt sånn, vet du - svømmer i hver sin retning SAMTIDIG :eek: (hadde 8. mars :))

 

Jeg var litt uvenner med "GR" noen dager her i forrige uke, men nå er vi på "nett" igjen. Venter med veiing til mandag....

 

Takk for masse solskinn og ha en super uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en nydelig solskinnsdag!

 

Gratulerer med bursdag som var, Korsa. På selveste kvinnedagen!

Godt du ble venner med GR igjen, men det er ikke like lett bestandig.

 

Og du Snuppa, skal ut på farten igjen:) Det virker på meg som om du stortrives med jobben din. Bra.

 

Spørs om du ikke spiser for lite, ja, Fjellgeita. Du trimmer jo som ei ordentlig Fjellgeit, og da må du ha nok "for" vet du:D Ikke alltid like lett å beregne dette der.

 

Jeg har vært på trening i kveld. Sykla og trent styrke. Er ikke 100% i slag i dag. Hadde grusom hodepine i går, og det henger fortsatt litt i.. Men treninga var god.

 

Tror jeg tar kvelden nå.

 

Natti, natti alle gode venner herinne:)

 

k032.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta går fort, og så er det morgen igjen. Sol her i dag. Det hjelper mye, synes jeg. Det minker på snøen, og det er bra, for det er enorme mengder å ta av.

 

Er det noen som har erfaring med baking med speltmel? Jeg har bakt noen nydelige rundstykker med havregryn og hvetemel, men tenkte å bytte ut med spelt. Kan må bytte ut alt hvetemelet med spelt tro?

 

Ønsker dere en fin dag. Ta vare på deg selv. Det finnes bare en av deg!

 

Klem

 

a040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta går fort' date=' og så er det morgen igjen. Sol her i dag. Det hjelper mye, synes jeg. Det minker på snøen, og det er bra, for det er enorme mengder å ta av.

 

Er det noen som har erfaring med baking med speltmel? Jeg har bakt noen nydelige rundstykker med havregryn og hvetemel, men tenkte å bytte ut med spelt. Kan må bytte ut alt hvetemelet med spelt tro?

 

Ønsker dere en fin dag. Ta vare på deg selv. Det finnes bare en av deg!

 

Klem

 

[img']http://www.cosgan.de/images/smilie/tiere/a040.gif[/img]

 

Eg har ikkje noke erfaring med speltmel, men eg ville no tru at du kan berre bytte ut alt. Det er jo ikkje sikkert at rundstykka blir så luftige men dei blir no vertfall mykje sunnare. Speltmel er bra greier. La dei berre heve godt på både for heving og etterheving.

 

Nydelig men kaldt ver her og idag. Her blir det brødbaking til gangs, må lage meg eit lager. :D

 

Ha ein fin dag.

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og sol, kan en ha det bedre:)

 

Da blir det baking i helga. Du har vel fått fylt opp brødlageret ditt allerede, Fjellgeita. Jeg skal teste ut speltmelet i helga. Jeg har spist masse brød med speltmel, men de har jeg kjøpt hos bakern. Nå er det på tide å bake selv:)

 

Etter jobb blir det tradisjonene tro trening på elixia, før helgefreden senker seg.

 

Ha en fin fredag, alle som en!

 

g105.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og sol' date=' kan en ha det bedre:)

 

Da blir det baking i helga. Du har vel fått fylt opp brødlageret ditt allerede, Fjellgeita. Jeg skal teste ut speltmelet i helga. Jeg har spist masse brød med speltmel, men de har jeg kjøpt hos bakern. Nå er det på tide å bake selv:)

 

Etter jobb blir det tradisjonene tro trening på elixia, før helgefreden senker seg.

 

Ha en fin fredag, alle som en!

 

[img']http://www.cosgan.de/images/more/bigs/g105.gif[/img]

 

Lageret er oppfylt her, men skal bake litt idag og. Av anna arbeid blir det litt rydding i diverse kle og vanlig helgevask, kanskje eg kan ta eit sting og to på syarbeidet mitt.

 

Du er jo såå flink til å trene at eg får nesten litt dårlig samvittigheit. Har berre vore på tur to dagar denne veka, (3 med idag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Treninga er unnagjort. 1 time på sykkel. 1/2 time styrketrening. 4.5 trimpoeng i dag:) Det går i gleden:D

 

Nå har jeg inntatt rugsprø med fløtemysost og kaffe. mmmm herlig. Får virkelig energi av den treninga, så det kan anbefales! Har hatt en fin dag på jobb. Strålende sol i hele dag, ja faktisk i mange dager, og jeg har bestilt mere!

 

Helgefeden har senket seg. Nå ligger Findus nesten oppå tastaturet her, så ha en god kveld damer:) Katten må få litt oppmerksomhet her nå.

 

n035.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er lørdagen her:)

 

På agendaen står:

 

*kose med katten

 

*"service" på meg selv

 

*vaske klær

 

*rydde litt hist og pist

 

*fundere over livet

 

*bake spelt og havregrynsrundstykker

 

*lese krim

 

*se på aidensfield

 

jepp, det var i grove trekk dagens program:)

 

Ha en fiiiin lørdag, jenter!

 

a060.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

dette ser ut som :-)

Måtte bare legge igjen en melding, siden jeg leser jevnt og trutt på tråden din; kjekt å lese her hos deg.

Likte særlig "kose med katten". Det skal jeg og.

:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat gått 1t15min tur i kveldsmørket. Utrolig men sant!

2.5 trimpoeng. Her skal alt registreres!

 

Takk for koselig hilsen, Julianna:) Ja, jeg har hatt en fin lørdag. Findus har blitt børstet og koset med alt han har villet selv.

 

Ble ingen baking i dag, men detso mere rydding. Nå ser jeg på Lifestyle på BBC. De hjelper folk med klær, sminke, hår osv. Skulle gjerne hatt litt bistand selv:D

Drømmen er en dag med Jan Thomas og hans crew:)

 

Ha en fortsatt fin kveld, alle som en.

 

001.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk, Fjellgeita. Det er 7 uker igjen til 17. mai, og målet mitt er å ha gått ned 10 kilo til da;)

 

I dag har jeg innkassert 4.5 trimpoeng på elixia; sykkel 1 time og styrke 1/2 time. Så 30 min i massasjestolen = ren nytelse.

 

Fortsatt god søndag, damer:)

 

n065.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag, og 9 minus, hutre, hutre, men sol i sikte:)

 

Siste uke av mitt "eget kurs" her inne i vektklubben. Jeg har like gode resultater nå som da jeg gikk på kurs, men nå vet jeg jo hvordan det skal gjøres:)

Derfor vil jeg anbefale alle å ta et kurs for å få innblikk i hvordan dette skal gjøres.

Det som har vært min utfordring er selvsagt VILJEN til å gjennomføre dette her. Det å ville NOK!

 

Jeg skal gå hold vekten kurs etter jeg er "ferdig", fordi jeg kjenner meg selv såpass godt, at når jeg slutter å føre vektdagbok, kan jeg fort falle tilbake til gamle synder.

 

Mitt råd til alle som ikke går ned, sørg for å spise nok mat. Og litt sjokolade ødelegger ikke "kuren". Jeg har spist Bocca, mørk sjokolade flere ganger underveis.

 

Lykke til alle som en g090.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag' date=' og 9 minus, hutre, hutre, men sol i sikte:)

 

Siste uke av mitt "eget kurs" her inne i vektklubben. Jeg har like gode resultater nå som da jeg gikk på kurs, men nå vet jeg jo hvordan det skal gjøres:)

Derfor vil jeg anbefale alle å ta et kurs for å få innblikk i hvordan dette skal gjøres.

Det som har vært min utfordring er selvsagt VILJEN til å gjennomføre dette her. Det å ville NOK!

 

Jeg skal gå hold vekten kurs etter jeg er "ferdig", fordi jeg kjenner meg selv såpass godt, at når jeg slutter å føre vektdagbok, kan jeg fort falle tilbake til gamle synder.

 

Mitt råd til alle som ikke går ned, sørg for å spise nok mat. Og litt sjokolade ødelegger ikke "kuren". Jeg har spist Bocca, mørk sjokolade flere ganger underveis.

 

Lykke til alle som en [img']http://www.cosgan.de/images/more/bigs/g090.gif[/img]

 

 

Hold vekten kurs skal eg og gå på, eg er nok i samme bås som du :)

 

Ha ein fin fin kveld Queen.

 

Hadde du det kjekt igår kveld forresten?? Kunne godt tenkt meg å vore med.

 

 

Er er i fin form og tilbake på "fortet"

 

Klem Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...