Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppelure

Fint å se dere er her når jeg kommer hjem igjen!!!

Nå har jeg nesten en måned i ro hjemme, så nå må jeg da får styr på tingene. Pu og puff!!! Og stor god tanke til dere!

PS. Har hatt det utrolig bra!!! Såååå nydelige folk, så spennende jobbing. Og en ørliten (ufarlig) flørt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

Snuppelure, der er du jo! Så bra! Godt å lese at du har det bra, og har hatt gode opplevelser utaskjærs:)

 

Fjellgeita, er du allerede på plass i heimen igjen. Her går det unna, ja.

 

Hadde en kjempefin kveld i går. Virkelig inspirerende, så nå skal jeg ta fatt hjemme også. Har jo utstyr så det holder, det er bare å komme igang. Skal nok ta flere kurs etterhvert. Artig å være i et slik miljø.

 

Tusen takk for oppskriftene, forresten:) Du er grei c017.gif

 

God kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to travle dager, og nå er det snart natta.

Fikk trent i går, 1 time sykkel + styrketrening. Har blitt en god vane dette.

Ellers har jeg vært med min mor på sykehuset, og da går timene.

 

Findus har sovnet, og nå får jeg bevege meg mot loppekassa jeg også.

 

God natt, alle som en:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om trening i dag, men ble nok rammet av latskap. Det snør så det laver, og jeg valgte rett og slett og ta en rolig hjemmekveld i stedet. Det var ikke fristende å dra ut igjen, etter å ha vært hjemme for å hente treningstøy..

 

Dermed får jeg trening i morgen istedet. Sikkert like greit.

Godt med helga nå. Uka har gått greit, men merker at når jeg kommer ned på den vekta jeg har nå, er jeg mere sulten.. Det kan jo bare være innbilning, men jeg har stoppet opp på denne terskelen flere ganger, for så å ikke komme lenger ned.

 

Derfor gjelder det nå å være standhaftig, og kjøre stramt. Jeg skal videre ned!

 

Mens er i anmarsj, men det er jo ikke noe nytt, så skal ikke skylde på den om jeg kjenner sug etter noe ekstra.

 

Nei, queen. Stå på videre!!!

 

Ha en god kveld. Kommer innom i morgen.

 

a040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille herinne nå, gitt.

Ligger vel under dyna og drømmmer....

 

Sitter ved pc'n og nyter en iskald longdrink rett fra krana. Har nok drukket for lite vann de 2 siste dagene, så nå er det bare å helle innpå.

 

På dagens agenda står det:

 

*Trening på elixia så fort det åpner

 

*Husarbeid - det tar jo aldri slutt:D

 

*Kose med katten - håper det aldri tar slutt :)

 

*Handle litt

 

*Ellers tar jeg dagen som den kommer,- håper den blir god!

 

Ha en fin dag, damer og herrer :)a040.gif

 

PS nevnte jeg snømåking...............?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer og drømmer fru blom, vakna av at kompressoren att med meg i senga hadde starta:D

Du kan no ikkje vente anna enn at det er stille klokka 6 om morgonen, sikkert mange som er murmeldyr om helgane :).Du er tidlig på labben som vanlig du.

 

Har ikkje så veldig mykje på tapeten idag, eg og minsten skal rydde/vaske litt. Han held på å støvsuge hundeburet no:), så skal vi kose oss med laurdagsgrauten eg og han. Prøve meg ein tur på butikken, og evt ein gåtur.

 

Sy litt har eg tenkt, og som du så har eg drukke litt for lite vatn denne veka. Skal skjerpe meg.

 

Har du tenkt å prøve dine "nylærte" kunster i helga?

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei, her er dama som har vært så sliten etter mye reising og jobbing, at hun ikke har gjort annet denne uka enn å pese, og prøve stable seg på beina. Har ikke turd gå på vekta, men har lekra meg opp litt nå og skal en tur til byen. Skal på kafe og glo. Det er det beste jeg vet. Glo på folk og fantasere om hvem de er :-)). Man har sine små gleder. Men slik blir det når en er flytta til et sted der en ikke kjenner noen. Etter et og et halvt år her har jeg fremdeles ikke vært inni noen sitt hus og ingen har besøkt mitt. Ingen å gå på kafe og skravel med, ingen ingen ingen. Så mine enslige kafeturer er topp luksus!!!

Ha en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort unna dagens trimøkt. Mangla litt glød i dag, hmmm, hvor har den blitt av tro? Men tråkka en time på sykkel, og gikk litt på mølla.

 

Ja, enig at kl 6 er tidlig, Fjellgeita. Jeg var jo B menneske de lux, i mine unge dager, men har tydeligvis konvertert til A:D

 

Ja, skal teste ut kunnskapen i helga. Får bare få unna litt mere husarbeide nå først.

 

Ja, du gode snuppa vår. Ikke lett å flytte i voksen alder, tydeligvis. Og alle har nok med sitt, ser det ut til. Har du sett noen du kunne ha lyst til å be på en liten kaffekopp?

Ellers er det hyggelig å gå på kafe. Og du treffer jo mange i jobben din, men forstår det med det sosiale liv på hjemmebane..

Kanskje lettere til sommeren. Da kan man ta en liten kopp ute i det fri..

 

c060.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag, og sommertid er i gang:)

Gråvær her, men det kan jo bli sol utpå litt.

 

Nå skal Findus og jeg teste ut nyervervede hobbyferdigheter.

 

Ha en strålende dag, alle som en a040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Queen, det skal bli spennande.

 

Her er det et nydelig vår/vinterver idag, det hadde komt litt snø i natt men den reiser nok når sola kjem fram. Kallen skal på skitur på fjellet, ho mor blir heime og lagar middag og ordner med litt klær til hybelbuaren.

 

Eg har så mange prosjekt under arbeid at eg trur jammen eg skal fortsette på eitt av dei idag. Merkelig det der at ein ikkje kan gjere ferdig eitt prosjekt før ein begynner på eit nytt. Eg er fæl til å hoppe litt fram og tilbake på diverse prosjekt. Har ikkje tal på kor mange eg har på "vent" :)

 

Ha ein fin søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å gå sakte, ennå ikke gå, ikke sant Snuppelure:)

 

Bra å ha flere ting å velge mellom, Fjellgeita. Da blir det ihvertfall ikke kjedelig:)

 

Gikk tur i går kveld, en drøy time. Det var jo så lyst og vakkert ute:)

 

 

Ingen nedgang denne uka, som forventet. Magen står som en sperreballong, så gleder meg til den blir normal igjen.

 

 

Ha en fin dag, alle som en:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Vil bare ønske en god dag!!! Jeg har kveldsjobbing og skal bruke formiddagen nå til å komme meg ut i frisk luft. Synes jeg ser sola bak alle skyene :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en time på trimsykkel + styrketrening i kveld. Nå har de satt opp en konkurranse på Elixia. Tren 25 ganger på 3 mnd, og man vinner 1 bag. Det må da vel kunne gå an å få til. Det blir vel ca 2 ganger i uka i snitt, hvis jeg har regna riktig... Jeg pleier å være der 3 ganger i uka, så da er det bare å holde fram det gode arbeidet... Men litt godt at det er kun 2 som er "kravet":D

 

Ha en god kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Hei!

Er stadig inne og leser på trådene din, den er veldig inspirerende og humørfylt! Men nå måtte jeg jammen langt nede på lista for å finne deg, så jeg tenkte jeg skulle skrive en hilsen. Vanligvis henger jeg mest inne på "Ned under 10-kilo", men det er en sannhet med modifikasjoner. ;) Når jeg kommer i mål, har jeg gått ned 10,2.

Ha en flott helg og en fantastisk påske!

Hilsen Kristepine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen dere 2. Artig med et nytt navn her, Kristepine:)

 

 

queen er ikke i slag, gitt. Formen er laber, det er noe magegreier som gjør at jeg alltid har peiling på hvor nærmeste toalett er.. Men det går vel over etterhvert får jeg tro.

 

Håper dere har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen dere 2. Artig med et nytt navn her' date=' Kristepine:)

 

 

queen er ikke i slag, gitt. Formen er laber, det er noe magegreier som gjør at jeg alltid har peiling på hvor nærmeste toalett er.. Men det går vel over etterhvert får jeg tro.

 

Håper dere har det bra.[/quote']

 

Ikkje noke gøy når magen e trøblete, du har vel ikkje vore borti pistasj nøtter vel?

 

Her vest har vi eit nydelig vær idag, nesten så eg får lyst til å dra til høgfjellet og gå på ski. Men eg får nok halde meg heime i år. Pliktene kaller her heime. Men neste år så ........ kan eg kanskje dra..

 

Trur eg er på vei nedover igjen etter oppgangen i forrige veke. Har prøvd å ete fornuftig.

 

Snakkes

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...