Gå til innhold

På an igjen.. Sommermål!!


Gjest umulius

Anbefalte innlegg

Gjest umulius

Hei alle sammen!

 

Da er den offesielle starten gått.. ;) Håper vi alle fortsatt henger med, og at nye gjerne kommer til! Nå har vi 12 uker forran oss, frem til mandag 2.juli. (Noen har veiedag på de anre ukedagene... Så da blir sluttdatoen litt ujevn. Men det gjør jo ikke no).

 

Gjør som med påsekemål, og oppretter en resultattråd hvor vi legger inn resultatene som tidligere. ;)

 

Håper at vi deler både glede, frustrasjon og vekttap (eller oppgang.. :D) alle sammen!

Gleder meg allerede:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 576
  • Created
  • Siste svar
Gjest Linduskarmen

med ny tråd damer!!

 

Ny start- nye muligheter

 

 

starta dagen med 0,9 tp ( snømåking)

skal måke verandaen også, så kanskje det blir 0,9 til

( så kan jeg ta med meg stolen min og sole meg litt etterpå... hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen veging i dag, som sagt, men eg er med!

 

motivasjonen kjem med kvardagen tenker eg... er vrangsnudd på rytme, både søvn og mat...

 

lykke til alle sammen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig, folkens! Nå er hverdagen tilbake og vi er i gang på ny!

 

Ny start - nye muligheter!

 

Ganske nedtur på vekta i dag i grunn. Hadde regna med at påska satt sine spor, men HALLO! Jeg veide 75, 3 kilo i dag - og det er bare 1 kilo mindre enn da vi startet påsketråden i januar, og hele 1,5 kilo mer enn for to uker siden... Håper på å være nede på 74,0 til neste mandag, at påskefettet bare spretter av nå som hverdagen starter. Blir godt! Føler meg som ei oppblåst såpeboble, som virkelig håper på å sprekke og føle seg så mye lettere snart.

 

Ha en superfin dag på den nye tråden! Den harde kjerne jobber seg videre nedover sammen. Dere er flotte! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vore ein tung, tung vinter...stress, jobb og sjukdom...

Påsken har satt sine spor - vil ikkje prøve å rekne ut inntak av kcal eingong....

Starter på'an igjen med friskt mot og god motivasjon.

 

Blir så motivert av dåke andre som er så flinke!!! Eg veit jo kva som skal til for å få det til så no er det berre trim, trim , trim!!!!

 

Eg har nettopp sanka 2,3 trimpoeng med ein rask trimtur i skog og mark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilleblimindre

Jeg vil også være med. Jeg er ny her og har ikke helt kontroll enda, men jeg kan jo skrive litt om meg og slikt.

 

Jeg er tjue år og veier 65 kilo og er 163 cm høy. Innen 2. juli vil jeg veie 60 eller mindre. Jeg er usikker på hva trivselsvekten min er, for jeg har ganske kraftig beinbygning, men jeg har satt den til 55 enn så lenge (det er nok et absolutt minimum).

 

Såh, hva går disse trådene i? Motivasjon, bare? Eller tips og triks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokolademor

Hei!

 

Jeg trenger også å ta av noen kilo til sommeren... (i år igjen...).

 

Regner med at det blir litt lettere dersom jeg slenger med på en tråd med dere.

 

Har begynt for alvor i dag - så nå regner jeg med at kiloene bare renner av hehe

 

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerusk

Er ny her og skal ned 6 kg til sommeren. Gifter meg 7.juli. ;)

Har veiedag på mandagen, så dette blir spennende.

Har fått med meg 1.9 trimpoeng hittil, men har litt lite kcal innabords. Blir en utfordring å spise nok sunn kost, jeg bruker vanligvis å fylle kcal-kvota med sjokolade... ;)

 

Lykke til, alle sammen.

 

Snakkes! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snowflake

Helt utrolig at jeg nå kan melde meg inn blant dere som har "bare" under 10 kg å ta av. Har holdt på en stund....noen ganger flinkere enn andre ganger. Nå har jeg kun de siste tøffe 8-9 kg igjen. Og de sitter som spikret.

 

Heldigvis kjenner jeg våren i luften og gleder meg til å sette igang med trening og sunt kosthold igjen.

 

Målene mine er :

-Komme i bunaden til 6 mai (jeg klarer å få den på, men den er ikke akkurat behagelig..)

-veie 65 kg og se knall ut 23 juni!!

 

Så da er det vel bare å brette opp ermene og sette igang.

Jeg er forøvrig 28 år, 168 cm høy og veier pr. dags dato 72,7 kg (ihvertfall gjorde jeg det før påske ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

til alle nye som vil være med!!

 

oss trenger litt friskt blod- og aktivitet på tråden vår..

 

 

lykke til med den første uken mot sommermålene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Ble det no mer snømåking Linda?

Her har litt jobb i hagen gitt meg 2tp, det var deilig! Fikk gjort no samtidig som jeg nærmer meg halvveis på trimtre nr 2.. ;)

 

Stå på videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Veiing i dag, opp 300 g i påsken, er ganske fornøyd med det, hadde fryktet mer....

Men nå begynner hverdagen igjen, da blir det lettere ;))

Har holdt på siden 1.januar, men nå har jeg 3,5 kg igjen...

Tror den største utfordringen nå blir å holde vekten!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle nye velkommen! ;)

 

Dagen i dag har vært rar. Vi har vært så mye på besøk (sånn siste ferie-krampetrekning), og det har blitt altfor lenge siden lunsj nå. Jeg tok en liten kjeks på besøk, måtte ha ett eller annet i magen. Spiste et eple kl 13 - og sambo lager middag nå - seks timer senere... Har drukket masse vann da, men kroppen er vel ikke så glad uansett. Kjenner at blodsukkeret er lavt som bare det. Men fisk til middag om et kvarter blir kjempegodt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser dere nye kanskje ikke har fått med dere at vi har to tråder...? Denne for daglige frustrasjoner, gleder, meddelelser, motivasjon og inspirasjon. Den andre heter Sommermål resultater, og der fører vi inn ukentlig vekt og mål. Så den er veldig oversiktlig med hver enkelt sin fremgang (og nedgang ;)), mens her er det fritt fram for blabla ;)

 

Igjen: velkomne skal dere være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

jaja ble mer måking. måkte platten og verandaen, så nå kan jeg late som det er vår... ;)

 

ble totalt 1.4 tp

 

og nå skal jeg ut å gå en tur som gir meg 1.5 tp

( har spist opp alt godteriet i dag ;) , men no er det iallefall tomt!! og bra er det

 

 

stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Er best når det er tomt og ikke noe man har liggende i skuffer og skap som frister! ;)

Er ofte sånn at man ikke går på butikken da.. Da tar man heller en frukt eller grønnsak som man selvfølgelig har i skapet!! ;)

 

Denne første "vanlige dagen på 1,5uke har gått over all forventning for min del. Deilig å være tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 66,2 i dag. Mitt mål er 59. Jeg er 34 år o g har en jente på 4år.

Jeg skal gifte meg i juni, og håper å nå målet ca 1 juni. Jeg prøvd en stund, men utskeielsen kommer på rekke å rad, spesielt nå i påsken daÂ…Â…

Jeg går en halv kilo ned og en halv kilo opp.

 

Håper det kan gi meg motivasjon å bli med her! Satser på en frisk start i dag :-)

Forresten midje mål tas det på navlen?

 

Klem girl 72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen!

 

Da er jeg tilbake fra påskeferie i utland og på fjellet, og kjenner at jeg nok har økt littegranne i omfang siden sist. Har ikke gått på vekta enda, har jo veiedag på fredager, men frykter det verste. Vel, denne uken er det på'an med ny frisk, i går fikk jeg sanket 3 trimpoeng, og i dag satser jeg på det samme - så da er jeg inne i god, velkjent stim. ;)

 

Godt å se at vi har med oss gode gjengen fra påsketråden, og at vi får inn nye stemmer. Velkommen til alle dere nye! Glad for å ha dere med på laget når de siste kiloene skal av før sommeren!

 

Girl72: Midjemålet tas ca. 2 cm over navlen, evt. der du er smalest.

 

Her i Oslo har det faktisk snødd de to siste dagene. Helt krise. Men nå er det meldt sol og 15 grader, så da kommer nok vårstemningen for fullt. Jeg skal ta fram solbrillene og vårskoene og bare nyyyte!

 

Hei og hå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Teo! Her har det også snødd, Men bare på søndag da.. Og så forsvant det med regnet i går. Så i dag er det opphold og skyer, så snart skal jeg gå til bitikken og handle litt! Men ikke no sjokolade.. Har fått nok nå i påsken..¨;)

 

Ha en fortsatt flott dag alle sammen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med hverdag - klarte ikke helt å unngå påskegodtene i går heller... Men i dag har jeg startet på ordentlig! Måtte vel bare ha en nedtrappingsdag i går ;)

 

Mine trimpoeng denne uken går til flytting og vasking... Slitsomt og frustrerende! Men det er klart det blir godt når man endelig kommer seg på plass i ny leilighet! :)

 

ha en fortsatt sunn og sprek uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

endelig er kvardagen attekomen!!

 

Har vært ufattelig sulten i dag, men det viste seg no at eg mangler 5-800 kcal så det var kanskje ikke så rart... blir litt mandler attåt kveldsmaten.. ;)

 

skal prøve å holde meg på 1700 ei stund no for å se om jeg får litt fortgang på sakene..

 

 

ingen tp i dag. Har litt veldig mye gangsperre etter all snømåkinga i går+ at jeg tok 30 armhevinger!!! jaaada.. vet det straffer seg og ta i for mye- men det virket iallefall

 

skal på vekta i morga... :S

skrekk og gru, håper det ikke er alt for gale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...