Gå til innhold

På an igjen.. Sommermål!!


Gjest umulius

Anbefalte innlegg

Gjest trilletralletulla

Jeg har akkurat begynt å titte litt inne på div forum, er liksom en liten barriere å delta! Men, tenkte kanskje det kunne være nettopp dette som skal til for å holde motivasjonen oppe!?! Deres forum var det som virket mest aktuelt for meg, hadde egentlig satt meg 16.juli og 60kg som mål, men jeg blir gjerne med på 2.juli så får jeg heller stå på litt ekstra!!!

 

Jeg er 26 år, gift og mamma til ei på 8mnd og en på 3 år.

Målene mine er:

Vekt forrige man: 70,1

Midje: 92,5(ikke blitt målt på en stund)

Høyde: 168,5

Følger meny1/2 (ca1300kcal)

 

Jeg begynte med veiinng/av mat og meg, 12.03. og gikk ned nesten5kg til påsken og 2,5 opp igjen i løpet av ferien. Så har det gått litt treget etter det..(Begynte på 73,4)

Før siste svangerskap gikk jeg ned 20 først på GRkurs og resten alene...så jeg vet jo hva som skal gjøres men...

Treningen er mitt største hinder, selv om jeg er veldig glad i å trene...

 

Men, nå er det helg og jeg skal i bursdag...håper jeg klarer å begrense kake-inntaket og lukke ørene for "du må jo kose deg litt innimellom" og "du trenger da vel egentlig ikke slanke deg"...

 

God helg til dere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 576
  • Created
  • Siste svar
Gjest Linduskarmen

håper vi kan hjelpe å inspirere og motivere.. :)

 

se også resultater, på an igjen sommermål - tråden vår, der vi legger inn alle mål og resultater..

 

god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er det klart for veiing igjen.. Spent :)

 

HAr blitt mer enn jeg burde i går og ser ut til å bli litt mye idag også.. Akkurat kost meg med vaffel med lett syltetøy! Var kjempe godt! Men ikke det lureste.. Men men..

 

Ha en fortsatt fin søndag! Hadde planer om å være ute i dag, men her har det øs regnet siden jeg våknet klokka 9.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig spent på i morgen, umulius. Ganske sikker på at jeg har gått ned bittelitt, til tross for at jeg har spist litt sjokolade ALLE dager unntatt lørdag. Så hvis jeg bytter om på det neste uke (altså spiser sjokolade kun 1 dag, og ikke motsatt), så kan uken bli veldig bra :)

 

Hatt en kjempefin avkoblingsdag på fjellet - har ladet opp til en ny uke med MYE tid til studier, og jeg har en del jobbing også. Men først er det morgendagens vekt-rapport! *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med veiing i morgen Umulius og Juhuuu !! Jeg skal veie meg på onsdag,da er det en uke siden jeg starta opp her inne.Har syndet litt mer i helga enn jeg hadde tenkt,ja,med både sjokolade og muffins som jeg bakte sammen med ungene idag..ikke de store mengdene,men har småspist litt også,så må vel stramme hardt inn de to siste dagene før veiing.Fikk gådd meg en skikkelig trimtur idag da,så håper den hjelper meg litt..fredag og lørdag var det så guffent vær,så da gidda jeg rett og slett ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennande.. føler egentlig stillstand på kroppen... men håper på postive resultat...

har hatt nokre alkoholfrie veker no, håper og trur at det kan gjere godt, farlig mange kalorier i vin...

 

vi får krysse fingrane, ei god natts søvn før eg stig på vekta :)

 

lykke til folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en flott mandagsmorgen! :)

Ned 0,7 kg siden forrige mandag!! Super duper fornøyd! Regnet på kcal gjennomsnittet denne uka, og endte på ca 1700per dag. Så er godt fornøyd:)

 

Håper det går bra med dere andre også!

 

Må gå nå.. Forelesning starter snart! Snakkes jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det mandag igjen, og jeg har gått ned 0,9 kilo!!! Er nå på 73,8, der jeg var for fire uker siden... har gått ned 1,5 kilo etter påske (de samme 1,5 kiloene jeg la på meg i påska)...

 

Det som er best, er midjemålet - 86 cm nå, mot 88 for to uker siden! :) Så med enda litt mer jobbing, skal jeg nok klare å krype nedover og skrumpe innover :)

 

Pluss at jeg har fått over 11 trimpoeng, og det er i hvert fall dobling av før - skal holde meg over 10 hver uke, det er målet!

 

Den uka her skal jeg IKKE spise sjokolade, IKKE veie meg før mandag, men jeg SKAL drikke minst 2,5 liter vann hver dag (er i en god stim der nå), SKAL få 10 trimpoeng, SKAL være flink!

 

Min kjære sambo skal være borte hele uka, og det ville vært så flott å ha klart å være flink denne uka, og at han kanskje både kan se og merke det sånn på sikt... :)

 

Ha en superduper feiende flott mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter stive halvannen uke på hotell (jobbreiser, bryllup etc) og ingen trening (grøss!!) er jeg tilbake i Oslo og i vant gjenge. Har ikke veid meg på en evighet, og gruer meg til det skjer, men nå må jeg samle meg etter alt for mange utskeielser. Godt å være tilbake hos meg selv hvor jeg kan minimere fristelsene :)

 

Dere andre er jo så flinke atte! Gir masse inspirasjon det, ja.

 

Ville bare stikke innom og si at jeg lever og har ikke hoppet av eller noe, det har bare blitt lenge siden sist plutselig.

 

Vel - ha en god dag i sola (for de som har det..) alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned 1,4 kg denne veka! håper det ikkje er på grunn av juks med for lite mat som eg snakka om tidligere, men... uansett, kjempefornøgd! har egentlig ikkje planer om å gå ned så veldig fort, men tek jo med det som kjem...

 

i kveld blir det trening, gler meg etter ei rolig helg med mykje stillesitting...

 

flinke umulius og juhuuu, det er deilig når det går rette veien! :)

 

ha en fortsatt fin dag, rapporterer trimpoeng etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sammen! Og Juhuu, det er bedre å fokusere på det du skal, enn det du ikke skal.. Det med vann skal søren meg jeg også være flink til nå!!

Var ganske flink med å drikke hvertfall 2liter vann per dag noen dager forrige uke. Og merket at jeg ikke ble så sulten, men så var jeg ganske flink å spiste litt ca hver 3,5time. :)

 

Ha en fortsatt fin dag! Skal skaffe meg litt mer tp, så jeg får 2tp i dag også! Ikke vært så aktiv i helga som jeg hadde tenkt..

 

Godt å høre at du fortsatt er med Teo. Snakkes jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst på no søtt nå.. helt forferdelig.. Så har spist en bixit fullkornsbar med blåbær og drikker et glass med fun light saft nå.. Helt krise her!!

Uff! Må bare få det ut, så sinnsykt godtesyk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uur,Juhuuu og Umulius (for noen "navn" :) ) med flott nedgang !! :)

Dette inspirerer ! Har vært flink med maten idag,ingen snop,og har hatt meg en bra trimtur.Men har Nonstop liggende i skapet etter muffinspyntinga igår,og holdt på å hive meg over de da jeg fikk skikkelig sukkerhunger i ettermiddag,men heiv meg over en banan istedet,og det redda meg denne gangen ! :) Stå på jenter,dette går jo så fint så !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sniklest på St.Hans jentene sin tråd, fikk jeg en ide om å legge sammen hvor mye vi har gått ned totalt siden påske! Så for de som har veid seg mer enn 1 gang siden påske (enten oppgang eller nedgang), så har vi totalt gått ned 9,5 kilo! Hurra!!!! Vi er flinke ja! :) Og mer skal det bli... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo mye da!! Så flinke vi er alle sammen, og om det ikke går rette veien for alle nå, så skal det gjøre det etterhvert. Må bare jobbes litt med.. Så går det bra for alle sammen! :)

 

Hvordan går det med tp samlingen folkens? Lite rapportering her om dagen om det.. Men noen er og rapporterer da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått et eneste trimpoeng verken i dag elelr i går... Hadde egentlig tenkt å gå til og fra pilates i kveld, men nå har gruppen på skolen kommet fram til at vi egentlig burde feire med et glass vin i kveld, for vi har kommet til en stor milepæl... Så jeg sliter litt. Skal jeg gå til og fra et vinglass? Eller skal jeg heller gå til og fra pilates... Forbrenne dobbelt kalorier? Eller fylle opp forbrente kalorier med vin... hmm... Dette er et rop ut om råd hva jeg skal gjøre.....! oi oi oi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta deg ett glass vin i kveld du,man skal jo kose seg litt innimellom også !,så kan du heller være litt ekstra flink de andre dagene det ikke er noe spesielt på programmet ! Vi skal ha bursdagsfeiring her i huset til helga,da regner jeg med det blir ett kakestykke eller to på meg også.Synes nesten ikke jeg kan invitere til selskap,og så sitte der uten å røre kakene selv(festdemper;) )Nei,gå for vinen i kveld du,Juhuuu!:)

Vi skal jo leve litt også,selv om vi kjemper mot kiloene !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt skrevet. Har ikke tatt meg et glass vin siden påska, så det vil gjøre godt for sjelen, hehe. Og jeg skal jo gå til og fra, så det blir vel et trimpoeng eller to uansett. Vinninga går opp i spinninga, men det er vel verdt det :)

 

Ikke hver dag det er bursdag heller, så kos deg med et (lite) kakestykke i helga du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vært ute og syklet, i øs pøs regnvær! Men måtte en tur uut, få litt frisk luft. Har bare sittet inne og lest i dag.. Ble 2tp på meg, så nå er jeg klar for å ta en deilig varm dusj:)

 

Håper du koser deg med et glass vin i dag Juhuu! Og hvis du går til og fra så går det nok bra;)

 

HA en fortsatt fin tirsdag alle sammen! Dere er så flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter min faste kosekveld, vart 6,5 idag...

 

det er imidlertid siste gang eg skal på bading før ferien pga at svømmehallen stenger, så det er litt kjedelig..

 

men eg får ta til takke med treningssenteret og etter kvart sykkel og fjellturer, så blir nok ikkje saknet så stort..

 

no blir det tvkveld, gler meg på det... :)

kos dokke, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg er 34 er 168 cm og veier 68 kg og målet er 63 kg.

 

De siste få er det aller verste å få vekk!!!

Har allerede 1,8 tp - og mer blir det i morgen. Forrige uke talte jeg ikke, men det var hele 5 treninger så det ble mange. Men nå noterer jeg igjen, for da er det ikke så lett å lure seg selv hverken med mat eller noe annet.

 

Jeg kurser meg selv for tiden, så flott med oppmuntring fra dere alle.

 

Dere er utrolig flink! Bikini here we come!

 

Ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt allerførste innlegg i et forum... Lurer på om jeg kan få være med, jeg også...

Jeg er: 32 år, 2 barn på 4 og 7, 74,5kg + 171cm..., full jobb,...

Skal ned til 65 men 68 er et første delmål... Hadde vært grådig kjekkt om jeg kunne klare det sammen med dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

til ceb og nickie. håper dere finner inspirasjon her med oss :)

Skjekk også resultat tråden vår. Resultater på an igjen...sommermål

der legger vi resultatene hver uke.

 

 

og hva har skjedd med meg??!!!! ned 1kg (!!!!) denne uken :)

dette er jo helt rått

ser virkelig ut som nytt meny valg hjelper...

 

v a v i t t i g d e i l i g ! ! ! !

 

Ny uke med nye utfordringer, men jeg kjenner kor motivert jeg blir når vekta er med meg igjen..

 

stå på jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...