Gå til innhold

På an igjen.. Sommermål!!


Gjest umulius

Anbefalte innlegg

En fin dag på alle vis i grunn. Har vært kjempeflink med maten, ligger i rute kalorimessig, OG samlet usle 2,2 trimpoeng (gått i 40 min og syklet i 15). veldig fornøyd. Føler meg bra! :) Skal ikke snikveie meg før neste mandag.... Det blir så spennende!

 

Som du skjønner uur - jeg er vel i grunn med på trimpoeng, men jeg har ikke høye mål per uke. Men registrere skal jeg :)

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 576
  • Created
  • Siste svar

En uke overstått, og går rette veien.. Selv om ikke vekta viste det man ville(eller den veien man ønsket..) Så høres det ut som de fleste prøver å endre vanene til de mer sunne.. Godt å høre! :)

 

Har akkurat spist laks og potetmos med masse grønnsaker.. Sen middag i dag.. Jobbet nesten til nå.. Men ligger sånn ca der jeg skal kcal messig likevel.. Det er bra!

Har ikke blitt så mange tp på meg i dag, og nådde ikke målet mitt om misnt 2tp per dag.. Ble bare 1,5.. Men ble litt da ihvertfall! :)

 

Håper dere som har veiing de andre ukedagene også føler dere er på rett vei!

Snakkes imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å føle et fellesskap med flere i samme båt! Og når du skrev "snakkes i morgen", umulius, så virker det nesten som om vi kjenner hverandre veldig godt. Alle som er sammen på tråden blir jo knyttet sammen på et underlig vis. Det er bare det som skrives som sier noe om hvem vi er, og det er fasinerende spør du meg! Føles ut som om jeg kjenner flere av dere, fordi vi har fulgt hverandre siden nyttår, på godt og vondt... En bra gjeng! Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, man føler jo at man kjenner hverandre litt ihvertfall gjennom denne tråden.. Enig i det! Må bare si at jeg er veldig glad for alle som er med på denne tråden, godt å ha så mange rundt seg i samme situasjon! Bade med oppturer, og nedturer.. men de har vi vel ikke planer om å ha så mange av... :)

Men de kommer vel.. Om noen uker så går det vel i stå.. Og mange begynner kanskje å gå lei av at vekta endres så lite og synes de er så flinke med alt det andre!

 

DA skal vi være her og "backe" hverandre opp! Og gi gass videre! Er jo derfor vi er her!

 

Skal ut å sykle litt i det flotte været nå, før jeg skal stue meg inne med lekser.. Om to uker begynner eksamenslesingen for min del.. Gleder meg litt, til å få det overstått. Samtidig som jeg vet at når siste og fjerde eksamen kommer så er jeg sliten og mest sannsynlig lei! Men trenger jo ikke tenke på det ennå!!

 

HA en flott dag alle sammen, keep smiling! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keep shining! Oh yeah! Nydelig sol og vårvær her i dag! Gikk til skolen og pustet inn frisk vårluft! Godt å starte dagen med en halvtimes gange, med tung sekk! Nuvel, skal jobbe meg gjennom dagens problemstillinger. Sitter her med vannflaska ved siden av, skal nok bælme nedpå et par liter i løpet av dagen :) Og så er jeg så flink til å smøre matpakke! Har aldri helt klart det der å spise tilfeldig kafèmat hele dagen... Greit å vite om morgenen alle kaloriene man skal spise og når man skal spise dem. Planlegging må til! Og den uka her håper jeg på at jeg holder gode rutiner. So far so good! Stå på alle solstråler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 1,5tp på meg på rett over en times sykling! Nå er det tid for lunsj, og så blir det lesing resten av dagen! Med vannflaska ved siden av.. (Som Juhuu..:) )

 

Og kanksje jeg tar meg tid til litt mer tid ute.. Får se hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå setter jeg punktum for dagens studier! Vannflaska har vært fylt flere ganger, og har så langt kommet til nesten 1,5 liter vann i dag, i tillegg til melk til frokost. Og nå skal jeg pakke sekken igjen (tung i disse dager), gå innom butikken og handle kyllingfilet til middag, og gå hjem. Tur retur hjemme skolen er ca 50 min, og det blir jo nesten 2 tp! :) Hurra!

 

Tror jeg skal prøve å komme meg ut en tur til i kveld, må jo nyte vårværet. Eller kanskje jeg skal driste meg inn på treningsstudio? Har ikke vært der på veeeeeeldig lenge... hm.

 

Ha en fortsatt fin lesedag, umulius! Og dere andre driver med....? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom heim frå jobb no, til en vanvittig nedtur... det sludder!!! 17 april og sludd... eg nekter dette her!!!!! vårstemninga fekk seg en liten knekk, men håper det er kortvarig... får tru det..:)

 

i dag er det "min kveld", har fullt program som kvar tirsdag med trening, og påfølgande svømming etterpå! eg og ei venninne har hatt dette som fast post sidan i haust, og det er deilig for både kropp og sjel.. bade etter ei treningsykt, og deretter kose oss i badstu etter 1000meteren i bassenget med ansiktsmasker, scrub og allslags dilldall... mmmmmmmmmmmmmm... kan anbefalast...

 

har avtale med mannen om at treningsdagane mine blir fast tirsdag og fredag, men eg får lov å "tigge" om fleire dersom det passer seg sånn... :) har fått litt dilla, for eg merker godt på kroppen at det funker med trening... magen er nok dessverre som den er, ingenting funker på den, men ellers blir det strammere både her og der! det inspirerer!

 

spennande for dokke som skal til med eksamen... vurderer seriøst å hive meg på ei videreutdanning, men då kun på deltid, må finne ut av kva som er spennande, for no kjenner eg at det frister snart... eksamens-stress er vel et vårtegn det også, eller? ;D

 

ha en fin dag folkens, så får vi krysse fingre for finere vèr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes deilig ut med en "egen kveld", bare med trening og selvpleie! Det skal jeg også prøve å få til. :) Etter middag skal jeg sannelig stå lenge i dusjen, kur i håret, og kanskje jeg faktisk drar på trening??? yeah! Takk for inspirasjon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

får virkelig inspirasjon her!!

 

hadde tenkt å ramle på sofaen, men nei- få minsta te køys og få på joggesko!!

(får ta med baby sitteren ut til han som legger om dekk... )

 

 

Det skal bli deiligt, det blir sikkert en kald fornøyelse-for det sludder her også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, masse inspirasjon å hente her om dagen! :)

 

Har sanket totalt 2,2tp i dag! Fornøyd med det, med tanke på at jeg har fått lest masse i dag! :) Kan jo ikke få i pose og sekk...

 

Snakkes imorgen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat vært på pilates - syklet til og fra trening i tillegg. Har blitt 4 trimpoeng i dag totalt sett, inkludert gange til/fra skolen. Er kjempefornøyd! Det er nok i hvert fall (!) tre trimpoeng enn det pleier å være en helt vanlig tirsdag! :)

 

Som deg, umnulius, har jeg også vært flink student i dag. Men gruppen min ble slaktet av veileder.... så det spørs hvordan det her går til slutt. Pytt sann - jeg har i hvert fall vært flink i dag! (foruten tre små sjokoladebiter da, men jeg kommer fortsatt greit ut av det kalorimessig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vart det ut av en heilaften... deilig, føles godt, er lett og god i kroppen! :)

 

no blir det dessverre to treningsfrie dager... skal prioritere heimen, så det blir vel en slags aktivitet ut av det også... hmmmm...

 

aktiv gjeng, her! stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

endelig litt nedgang . 0,7 kg denne uka

 

fornøyd med det, selv om jeg ikke klarte mer enn 6 tp denne uka ( glad jeg klarte såpass!! to dager på sykhuset med minsta..)

Så det ble sånn denne uken

Ny start, og denne uken- satser friskt og skal gjøre mitt beste

 

 

 

 

4,3 kg igjen til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen ! :)

 

Dere høres ut som en koselig gjeng,så jeg vil gjerne være med her om det ikke er for sent ?

 

Jeg var innom vektklubbens sider ifjor vår og la inn dagsrapport,og klarte å gå ned 4-5 kilo. Det er de samme kiloene som skal bort nå ;b,men kjenner at jeg trenger litt mere motivasjon i år,så tenkte jeg kanskje kunne finne det her ! :)

 

Jeg er 174 høy og veier ca.70 kilo.Vil ned 5-7 kilo for å komme på trivselsvekta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du her på tråden finner inspirasjonen og får den motivasjonen du trenger for å nå målet ditt! :)

 

Se også "På an igjn... sommermål resultater" som er tråden vi legger inn ukesrapportene våre med kiloer (evt. gram) vi har lagt fra oss på veien ned mot trivselsvekt. :)

 

Stå på! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med alle som vil hive seg på! kjenner at inspirasjonen bobler her inne, med stor aktivitet, det er supert!

 

gratulerer med nedgang, linda, håper det går bra med minsta!

 

no venter husarbeid i store mengder! :) må takast det også, av og til....

 

ha en fiiiiiiiiiiiiiiiiiin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du henger deg på, og håper at du når målet ditt. Gjerne ved å få inspirasjon her da!! :)

 

Supert Linda! Ikke dårlig med 0,7KILO ned:D Det kan man smile bredt av! Håper det fortsetter sånn, så er målet snart nådd..

 

HA en fortsatt fin dag, skal skaffe meg litt mer tp nå.. Så jeg ender på 2,5 i dag, etter jeg er ferdig på mini stepperen.. :) Skal bli bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å bli så godt tatt imot ! :) Det gir inspirasjon og motivasjon bare det !!

Håper jeg kan gi litt tilbake til dere ! Har iallefall vært flink idag,både med spisinga og litt trim ! Håper dere alle får en fin dag i morgen,med lite fristelser og masse viljestyrke ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gomla masse sjokolade.... mmmmm..... men fy fy! Kjenner en skikkelig stygg søtsmak oppi gommen. Skal virkelig prøve å huske denne følelsen. Ekkelt med tunga som klistrer seg oppi. Nuvel. Har drukket 3,5 liter i dag - ny rekord tror jeg. Håper det har rensa ut mye av sjokoladen allerede.... Akk og ve - på an igjen i morgen. God natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneKatt

hei igjen :)

 

Først og fremst velkommen tupp1, kjempekoselig att flere henger seg på.....

gratulere så mye til deg linda 0,7 kg er jo skikkelig bra :)

jeg ser att dere alle er kjempeflinke med trimm/ trening om dagen, jeg blir skikkelig imponert og inspirert...

Jeg har også sanket litt trimpoeng tirsdag 2,7 tp. onsdag 2,7 tp og i dag skal jeg og en venninne ut å gå en laaang tur så jeg vet ikke hvor mye det blir enda

 

jeg skal på vekten i morgen og gruer / gleder meg, har vært kjempe flink fra og med mandag men er redd helga ble litt for lang med masse kaker mm

ha en fin dag alle sammen :cool:

 

( ikke fortvil over sjokoladen i går juhuuu i dag er en ny dag med blanke ark )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

jeg er egentlig på feil plass- hører ikke hjemme på " ned under 10 kg", men skulle kanskje heller vært på " ned 20-30 kg"

 

Men målet er 5 kg -til sommeren, også er jeg blitt litt bunden til dere her inne...

dere er en mega flott gjeng, er aktive og gir inspirasjon og motivasjon i FLENG!!

 

klarer meg ikke uten dere

håper dere blir her etter dere har nådd målene deres-- hold vekten....:)

 

regnet på formel igjen- 1600 havnet jeg på,

så nå får kursleder være kursleder nå er det slutt med 1900 ( går ikke kurs no..)

 

håper det går lettere nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...