Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Snuppelure

Epler... Jeg har ikke helt forstått hvordan en får epler på treet. Sikkert fordi jeg aldri har rørt på meg :-)). Men nå TRENER jeg jo, så da må det jo blir epler på meg også. Jeg har et treningsprogram som det tar en time å komme gjennom, bygd opp med variasjon mellom styrketrening og sånn kondistrening og greier (vet visst ikke helt, gjør bare slik det står på arket :-)). Svetter fælt og drikker vann og tenker at dette er jo som å danse, så hiv og hå.

Hm, kan jeg henge epler på treet nå, endelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå må du føre trimpoengene dine inn i diagrammet. Enten ved å velge fra nedtrekksmenyen eller ved å skrive inn kcal forbrent fra en evt pulsklokke.

 

Da teller den, og for hvert 7 trimpoeng du får registrert, teller den et eple.

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror du må fylle inn startvekt og startdato for at det skal begynne og telle epler. Har tre epler igjen før jeg begynner på trimtre nr 3. Imorgen skal jeg og svogeren på fjelltur og da blir det mange trimpoeng....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk... men senere i kveld ringte turvenninna mi og spurte om vi skulle gå på fjelltur på onsdag.... så jeg må pinadø to dager på rad. (kan jo si nei da men .... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajamensann, er kommet tilbake fra fjellturen, 13,9 trimpoeng i dag. Kommer jeg meg på fjelltur i morgen blir det noe kraftig med trimpoeng denne uka. Synd det var tåke, men når vi kom ovenfor den, var det faktisk ganske brukbart vær. Dårlig med utsikt da men......

 

c008.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg opparbeide en helsikes sprett for det er noen saftige oppoverbakker mot toppen, nesten rett opp noen steder.

 

Også har jeg ett eple igjen på trimtreet, får nytt i morgen sikkert. :(

 

Nå må jeg legge meg på sofaen litt ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skoer her i dag. Fikk tak i en hyggelig og snill mann, og skoingen gikk som en lek. Hesten var ikke redd i heletatt, han fikk gjøre akkurat som han ville med henne. Jeg er så lettet over å ha en annen enn den der" skoeren fra helvete". Puh....

 

Nå må jeg legge meg, fikk friskluftsjokk i dag tror jeg. God natt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe fjelltur i dag... svarte å.... tåka ligger tjukk helt ned på hustakene her og da er det skummelt å gå i fjellet, det er som sagt ganske bratt her og lett å gå seg utenfor et stup. Var tåke i går også men ikke så graut-tjukk som i dag. Og på værmeldinga meldte de finvær... kjøss katta.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, blir nok min sedvanlige trimtur langs turstien i kveld når gubben ser fotball....

Blir noen trimpoeng der, så skal vi prøve å få til fjellturen i helga i stedet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig det der.... akkurat som jeg livner til når det nærmer seg høst ( jeg som egentlig ikke liker høst noe særlig ) Jeg begynte jo å slanke meg i september i fjor også. Når jeg tenker etter har de andre slankekurene mine også begynt om høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut som sola bryter gjennom tåkehavet, blir nok en spasertur i dag også.

Foreløpig har jeg 19,5 trimpoeng denne uka, kanskje jeg klarer 25 før uka er omme. Skal prøve det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...