Gå til innhold

Dagbok 2007 kurs 2


Gjest bella

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar
Gjest fullfres

Heisann jenter. Gratulerer med flott resultat, begge to!!

 

Jeg kom nok ikke i mål, selv om det bare er 400 gram igjen til 65 kg.

Vekta stod på stedet hvil på ukens veiing, og for å være helt ærlig var jeg lettet over det. Jeg fryktet oppgang.

 

Jeg merker det er lett å bli sløv når jeg ikke fører dagbok. Det virker ikke så "farlig" med litt ekstra når jeg ikke ser svart på hvitt hva det koster av innhogg i kaloribudsjettet.

 

Jeg syns det er vanskelig å få til nå i ferien, fordi jeg ikke vil at ungene skal se at jeg fører "regnskap" over maten. De har jo også ferie, og jeg syns de svinser rundt meg hele tiden, så jeg finner ikke ro alene ved pc-en uten å frykte at noen titter meg over skuldra.

 

Men fra i dag fører jeg dagboka igjen. Må bare innse at det må til, for dette skal jeg klare. De gamle, fete uvanene skal IKKE få innpass i tilværelsen min igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med dere da jenter???? Nå er det døtt her inne om dagen.... I morgen så skal det bli spennende å se hva vekten viser :) håper at den viser ned og ikke opp!!!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått i ett siden torsdag for min del. Har nesten ikke fått veid noen måltider. Har vært i Oslo å kjøpt kjole til bryllup, hjulpet til med forberedelser, og holdt bursdagsselskap. Har blitt litt bløtkake og vin i helga. Men håper ikke vekta har gått opp når jeg skal veie meg på onsdag. Har ikke fått trent heller, men jeg har neimen ikke sittet mye heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å er litt skuffa :) har bare gått ned 0,4 men det kommer vel til et pungt hvor det sier stopp for meg å! Jeg syntes at jeg nærmest har rast ned i vekt!!

Håper det har gått bra for dere å vekt76 og fullfres :) gleder meg til å høre hvordan det har godt for dere å!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal være fornøyd jeg! Jeg har iallefall sagt til meg selv at jeg ikke må bli stresset. Jeg går jo ned sakte, men er ikke så flink i helgene, men d syns jeg er greit. Jeg går likevel ned. Jeg har heller ikke SÅ mange overflødige kilo. Så da trur jeg d tar lenger tid. Så slik er d nok for deg også! Bare fortsett, du har jo gått ned mye allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 0,8 kg og minus 0,5 cm rundt livet! Tillater meg ikke annet enn å være fornøyd! Pga forberedeler/hjulpet til med bryllup har jeg ikke trent siden forrige tirsdag!! Og denne uka blir d også bare en kveld på treningssenteret. ER så hektisk om dagen, så jeg har gule lapper over alt :-)

 

Hvordan det går m mat resten av uka er jeg usikker på, det er et bryllup 3 dager til ende. Så d blir mye mat i helga... Men men, jeg får ta d igjen neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 18.5 kg siden jeg begynte å det er kjempe deilig å tenke på stort smil fra meg :)

Så nå har jeg meldt meg på kurs 3 å det er det siste kurset jeg trenger å gå håper jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

Flinke jenter, dere to!

 

Føler meg ganske flink og VELDIG fornøyd, jeg også. Er bare hjemom for å vaske klær, bake brød og GÅ PÅ VEKTA mellom diverse hytteturer og teltturer. Det ser ut til at vandring i fjellet er skikkelig lurt - for NÅ ER JEG I MÅL!!

 

Vekta viser 64,8 kg og jeg danser av glede.

 

Blir fortsatt mye fraværende på nettet de neste to ukene, men lover å ta opp dag-til-dag-tråden så snart kontortiden setter inn.

 

Ha det flott, bella og vekt76. Må innrømme at jeg savner dere når jeg er så sjelden innom her :-)

Gleder meg også til Hold Vekten starter 5. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempe deilig da det må være en kjempe følelse å vite at man har fått kjempe lønn for strevet. det er litt stuslig her om dagen syntes jeg men slik er det når ferie tiden er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

både til fullfres, for å ha nådd målet, og til bella, for å ha mistet så mange kilo!

 

Jeg vil fortsatt ned 4-5 kg til. Men jeg har ikke noe i mot å bruke lang tid på det. Med 0,5 kg i vekttap, i gjennomsnitt, per uke, så har jeg et par måneder igjen. Og sånn opplegg jeg kjører nå passer meg bra. Spiser sundt, ingen småspising mellom måltidene, og litt kos i helgene.

 

Jeg har ikke fått trent noe denne uka, men har ikke sittet i sofaen av den grunn, så jeg håper jeg klarer å gå ned litt til neste onsdag, bryllup til tross.

 

Ha en fin helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal dere gjøre da?? Den eldste dro til bestemor nå så her kommer det til å bli stille!!! Har den minste igjen hjemme da så vi skal finne på noe lurt i dag :) Blir vel det at vi tar med oss alle hundene så går vi en laaang tur tenker jeg :) for man må passe på når man har fin været ;)

 

God helg alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen den flyr alt for fort etter min mening. Da er det snart veiie dag igjen å det skal bli spennende å se hvordan denne uken har gått. Nå har jeg meldt meg på kurs 3 har igjen 18 kg til å nå trivselsvekten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra skal du se :) så lenge du veit at du har hatt en helg med mye kos så blir man ikke så skuffet som man ville ha blitt hvis man hadde vært "flink" om du skjønner hva jeg mener. Skal snart i bryllup selv jeg å det gruer jeg meg til å da har ikke jeg mye lyst til å gå på vekta den tirsdagen. Vi skal ligge på hotell hele helgen så det blir en kjempe utfordring for meg :(men det går vel det å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ 1,2 kg. Sa til meg selv at je ikke måtte bli skuffet, men ble d likevel. Men men, må bare prøve å se fremover igjen. Nå er d ikke noe mer selskaper av noe slag fremover, så d er godt. Vi fikk kakerester fra bryllupet, så d ble mer enn en dag m utskeielser, og da er d slik d går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...