Gå til innhold

Dagbok 2007 kurs 2


Gjest bella

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Nå er jeg bare kjempefornøyd nå får jeg på meg alle di fine buksene gubben kjøpte til meg i spania å det måtte 20 kg til ;)

Gleder meg til i morgern for da skal jeg og søstra mi ut å shoppe klær til meg :) skal i utdrikkingslag på lørdag å bryllup den 18 så dette blir en kjempe utfordring å bryllupet det varer fra fredag til søndag så jeg håper indelig at det finnes treningsrom på det hotellet vi skal være på hehe..

Ha en fin kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helgen over igjen å det er to dager til neste veiing. gruer meg litt til denne veiingen siden jeg var på utdrikkingslag i går :) men det gikk vel bra får jeg håpe, så lenge jeg ikke har lakt på meg så er det greit ;) så det skal bli spennende å se til tirsdag! På tirsdag så er kurs 2 ferdig å men jeg har bestillt kurs 3 så den begynner uken etter om jeg ikke tar feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen er det den siste veie dage i kurs 2 ;) så det skal bli spennende å se hvor mye jeg har gått ned totalt på dette kurset og kurs 1 :) kurs 3 begynner til neste uke så dette går så det suser :)

 

Bella..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har vært utrolig flink, altså. Syns du fortjener å vite at du har en fan, hehe. Har du fått faste rutiner på mat og trim og sånn, nå, eller må du tenke hele tiden? Jeg merker at jeg må fokusere på slanking, hvis ikke er det lett for at det blir småspising, for eksempel. Jeg merker at jeg sliter med teening, spes innetrening hjemme. Herregud, det er kjedelig. Jeg holder på å pønske ut noen lure triks for å holde ut en økt eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det går greit med maten nå. Den største utfordringen kommer om 14 dager å da er det bryllup å vi skal være på hotel fra fredag til søndag så det kan bli spennende å gå på vekta etter den helgen tenker jeg hehe gruer meg allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det ikke lenge til at kurs 3 starter å jeg gleder meg :) i dag når gubben kommer fra jobb så skal vi levere jentene hos bestemor så drar vi til elverum for det er utstilling der i morgen som vi skal være med på i morgen så vi må ligge i bilen i natt, frister ikke men men bedre det en å måtte dra halv 6 i morgen tidlig. Så da blir det meg gubben søstra mi og to hundre som skal 6 stjernes bil i natt hehe.... trangt og godt... godt vi har caravelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...