Gå til innhold

Ned 30 kg på 10 mnd


Gjest stafettpinnen

Anbefalte innlegg

  • Svar 709
  • Created
  • Siste svar

ja jeg må si det er en lettelse og komme under 80 tallet,men begynte på ca 88 kg i slutten av april,så det har vært en lang og tung vei å gå.

Husk at jeg bare er 160 cm høy,så jeg er fremdeles ca 20 overvektig,så jeg har enda en lang vei å gå,men sakte men sikkert så går vekta nedover og det er d viktigste.

 

 

Du har jo vært kjempe flink!

Tenk at du har komt godt under 90 tallet og d er jo kjempe bra!

Nå skal vi kjempe oss sammen ned mot trivselsvekta og det skal vi klare!

Du drar meg med og jeg drar med deg.

Dette klarer vi sammen og vi skal ikke gi opp!

 

Avogtil føler vi det går seint,vi stopper kansje opp og har noen pauser.

Men d gjør ingenting så lenge vi havner på rett spor igjen.

Jeg tror at det beste er å gå seint ned i vårt eget tempo.

Dette må bli en naturlig del av livet våres for at vi skal klare å holde på trivselsvekta vår.

 

jeg har hatt lyst å gi opp mange ganger for det går så treikt,men så tenker jeg pytt pytt ,jeg er ivertfall på vei ned!

 

Setter nye mål etterhvert som tiden går,akuratt nå er minus 1,5 kg i mnd målet.

Vil ikke sette så store mål for da blir jeg så lei meg visst det er en uke jeg ikke har gått ned noe.

 

Og husk vennen,det er kun vi som bestemmer over oss selv og våres liv.

Det er vi som skal leve med kroppen vår,stor eller liten ,så må vi være glad i oss selv og ta vare på oss selv.

Tenke på di positive tinga og legge bort det negative som er i livet våres.

 

Uansett,vi har vært kjempe flinke!

Tenk 10 kg fett har VI kvittet oss med!

 

Vær stolt av deg selv!

 

Mange klemmer fra meg!

 

Stå på!Målet skal vi til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en "guts" dokker har !

 

Stafettpinnen; gratulerer så mye med de første 10 kiloene !!

 

Æ har vært på tegnspråkkurs i Trondheim denne uken og har tatt mæ litt fri fra "prosjekt ny kropp/nytt sinn"...he,he

 

E på slutten av kurs 2 no og starter på nr 3 uke 43. Trur æ skal ta det litt med ro og fokusere kun på å holde vekta frem til kursstart.

 

Har vært skikkelig sliten den siste tiden og det e bare ingenting som e så nedstressende som ei god krimbok og noe å tygge på !

Har klart å redusere både mengden og kaloriinnholdet på snack'sen da, men burde absolutt bytte ut yndlingsaktiviteten med noe sunnere :-D

Det store spørsmålet e følgende; kordan finne en annen nedstressende aktivitet ??

Og det hjelper ikke med gåturer i skog og mark, selv om det e deilig for kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en "guts" dokker har !

 

Stafettpinnen; gratulerer så mye med de første 10 kiloene !!

 

Æ har vært på tegnspråkkurs i Trondheim denne uken og har tatt mæ litt fri fra "prosjekt ny kropp/nytt sinn"...he' date='he

 

E på slutten av kurs 2 no og starter på nr 3 uke 43. Trur æ skal ta det litt med ro og fokusere kun på å holde vekta frem til kursstart.

 

Har vært skikkelig sliten den siste tiden og det e bare ingenting som e så nedstressende som ei god krimbok og noe å tygge på !

Har klart å redusere både mengden og kaloriinnholdet på snack'sen da, men burde absolutt bytte ut yndlingsaktiviteten med noe sunnere :-D

Det store spørsmålet e følgende; kordan finne en annen nedstressende aktivitet ??

Og det hjelper ikke med gåturer i skog og mark, selv om det e deilig for kroppen.[/quote']

 

 

Hva med å strikke?

Ikke så veldig gøy,men da kan du ikke spise mens du strikker for du må bruke begge hendene hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamasita

Vil bare si hei :)

 

Så flinke dere er alle sammen!

 

Jeg skal også gå ned 30 kg frem til august neste år :) Det er iallefall målet.

Da har jeg gått ned 60 kg siden august 2006.

 

Jeg prøver å ligge på rundt 1500-1600 kcal pr dag.. Går rundt 15000 skritt pr.dag (jada, jeg vet det er ganske bra) og trener i tillegg styrke/aerobic 2-3 ganger pr. uke.

 

Jeg kommer til å følge med på dere :) Skikkelig inspirerende gjeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å strikke?

Ikke så veldig gøy' date='men da kan du ikke spise mens du strikker for du må bruke begge hendene hehe[/quote']

 

he,he....ikke dumt.

Men problemet mitt e å finne en aktivitet der æ klare å blokke ute alle tankene, planlegging og grublering - for det e det som e mest slitsomt i min hverdag ( har stor familie og 2 barn med særskilte behov som det så pent heter. Det e mye reising, kurs og kontakt med off. etater osv.)

Eneste virkelige avstressingen e å drømme sæ bort i ei bok :-D

 

Ja,ja.....må bare få bort spisingen ved siden av......men lettere sagt enn gjort !

 

No tar æ mæ litt fri fra mat og trimregistreing frem til neste kurs. Hovedfokus blir å holde vekten frem til da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har altså tatt av dæ 30 kilo på 1 år no ?!

Det e jo drømmen vår, det !!

 

Kan ikke du fortelle litt om kordan du har hatt det dette året ?

Har du gått jevnt og trutt ned, eller har du hatt stillstand og oppoverbakker ?

Har du konsenkvent holdt dæ til diett hver dag, eller har du slakket litt i perioder ?

 

Vi ser jo målet der fremme, men alle har vi vel en liten redsel/tvil om vi klarer det eller ikke. Så din historie e veldig interessant for oss alle, skulle æ tru ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamasita
Du har altså tatt av dæ 30 kilo på 1 år no ?!

Det e jo drømmen vår' date=' det !!

 

Kan ikke du fortelle litt om kordan du har hatt det dette året ?

Har du gått jevnt og trutt ned, eller har du hatt stillstand og oppoverbakker ?

Har du konsenkvent holdt dæ til diett hver dag, eller har du slakket litt i perioder ?

 

Vi ser jo målet der fremme, men alle har vi vel en liten redsel/tvil om vi klarer det eller ikke. Så din historie e veldig interessant for oss alle, skulle æ tru ;-)[/quote']

 

Hei :)

Vekta viser i dag akkurat 30 kg i minus fra slutten av august i fjor, så det har tatt 13 mnd da.

Året har vært begge deler. Kjempeflott når ting går min vei, men tøft også på mange måter. Jeg har måttet legge om livet mitt helt.

Jeg har gikk jevnt og trutt ned fra august 06 til mai 07, har aldri rast ned. Jeg ligger på ca. 3,5 kg i mnd. Så sto jeg stille fra mai til august. Så har jeg gått ned litt igjen fra august til nå. Men jeg var egentlig fornøyd med å stå stille i sommer i stedet for å gå opp, sånn jeg pleier å gjøre.

Jeg har prøvd å holde meg så godt jeg kan til diett (i sommer var jeg nok litt slappere), men har selvsagt dager hvor det ikke går. Men jeg har lært meg til å tenke på det som at jeg snubler. For når jeg snubler så reiser jeg meg og går videre samme vei. I stedet for å tenke på det som en stor smell og at det da bare kan fortsette og smelle og være det samme med alt. Det var kanskje litt tåpelig forklart...

 

Ang det med tvil så har jeg enda tvil om at jeg kommer helt i mål. Men denne gangen SKAL jeg det. Komme i mål, ta kontroll over mitt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Men jeg har lært meg til å tenke på det som at jeg snubler. For når jeg snubler så reiser jeg meg og går videre samme vei. I stedet for å tenke på det som en stor smell og at det da bare kan fortsette og smelle og være det samme med alt.

 

Veldig smart og fornuftig sagt ! For det e jo akkurat slik det e !

Tusen takk for din historie - det hjelper så mye å høre fra de som faktisk har gått stien før oss - det motiverer og oppmuntrer på "dårlige"dager !

Heng med oss, da. Det blir kos å ha en mentor som kan backe oss opp ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
ja jeg må si det er en lettelse og komme under 80 tallet' date='men begynte på ca 88 kg i slutten av april,så det har vært en lang og tung vei å gå.

Husk at jeg bare er 160 cm høy,så jeg er fremdeles ca 20 overvektig,så jeg har enda en lang vei å gå,men sakte men sikkert så går vekta nedover og det er d viktigste.

 

 

Du har jo vært kjempe flink!

Tenk at du har komt godt under 90 tallet og d er jo kjempe bra!

Nå skal vi kjempe oss sammen ned mot trivselsvekta og det skal vi klare!

Du drar meg med og jeg drar med deg.

Dette klarer vi sammen og vi skal ikke gi opp!

 

Avogtil føler vi det går seint,vi stopper kansje opp og har noen pauser.

Men d gjør ingenting så lenge vi havner på rett spor igjen.

Jeg tror at det beste er å gå seint ned i vårt eget tempo.

Dette må bli en naturlig del av livet våres for at vi skal klare å holde på trivselsvekta vår.

 

jeg har hatt lyst å gi opp mange ganger for det går så treikt,men så tenker jeg pytt pytt ,jeg er ivertfall på vei ned!

 

........

[/quote']

 

Hei!

 

Beklager at jeg svarer så sent! Det ble en litt lengre pause enn jeg hadde planlagt. Men jeg har ikke tenkt å gi opp, og det er jo det viktigste.

 

Jeg er kjempe glad for å ha deg med her. Fint at vi kan motivere hverandre. Vi er jo ikke ferdige på en stund ennå. Vi har jo noen kilo igjen begge to. Trodde du var nærmere mål, jeg :-)

 

Det var masse fint og riktig du hadde skrevet her.

 

Håper det går fortsatt rette veien for deg :-)

 

Dette skal vi klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Pausen min ble litt for lang. Det er jo høstferie denne uken. Ikke så lett å hente seg inn akkurat nå. Det blir fort litt ekstra spising når det skjer mer sosialt. Skjønner jo at det er det en må lære seg å takle... men det er ikke så lett.

 

Jeg har i tillegg sluttet å drikke Pepsi Max. Det er jeg kjempe stolt av. Har drukket minst 3 l hver dag i mange år. Ikke bra for kroppen/skjelettet. Verst har det gått utover tennene. Har slitt bort nesten all emaljen bak fortennen. Så hvis jeg begynner å drikke brus igjen kan jeg regne med å ødelegge tennene helt, sa tannlegen. Koster ca 4000.- kr å få ei ny tann... så det blir fort penger av det. Vil jo helst beholde tennene mine noen år til:-)

 

Sluttet forrige helg. Ble skikkelig dårlig. Fikk veldig vondt i hode, var kvalm og spøy. Utrolig at det går an å bli så avhengig av ei brus...

 

Det er ikke lett. Har prøvd å slutte MANGE ganger før. Men nå bare MÅ jeg. Tror at jeg har blitt nok skremt til å klare det denne gangen. Har gått opp i vekt før også når jeg har sluttet å drikke Pepsi Max. Så har jeg begynt å drikke brusa igjen, for jeg har jo ikke hatt lyst til å legge på meg mer. Denne gangen må jeg bare skjerpe meg.

 

Godt å være kvitt en veldig dårlig vane. På tide å konsentrere seg om slankinga igjen. Begynner for fullt til mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pausen min ble litt for lang. Det er jo høstferie denne uken. Ikke så lett å hente seg inn akkurat nå. Det blir fort litt ekstra spising når det skjer mer sosialt. Skjønner jo at det er det en må lære seg å takle... men det er ikke så lett.

 

Jeg har i tillegg sluttet å drikke Pepsi Max. Det er jeg kjempe stolt av. Har drukket minst 3 l hver dag i mange år. Ikke bra for kroppen/skjelettet. Verst har det gått utover tennene. Har slitt bort nesten all emaljen bak fortennen. Så hvis jeg begynner å drikke brus igjen kan jeg regne med å ødelegge tennene helt' date=' sa tannlegen. Koster ca 4000.- kr å få ei ny tann... så det blir fort penger av det. Vil jo helst beholde tennene mine noen år til:-)

 

Sluttet forrige helg. Ble skikkelig dårlig. Fikk veldig vondt i hode, var kvalm og spøy. Utrolig at det går an å bli så avhengig av ei brus...

 

Det er ikke lett. Har prøvd å slutte MANGE ganger før. Men nå bare MÅ jeg. Tror at jeg har blitt nok skremt til å klare det denne gangen. Har gått opp i vekt før også når jeg har sluttet å drikke Pepsi Max. Så har jeg begynt å drikke brusa igjen, for jeg har jo ikke hatt lyst til å legge på meg mer. Denne gangen må jeg bare skjerpe meg.

 

Godt å være kvitt en veldig dårlig vane. På tide å konsentrere seg om slankinga igjen. Begynner for fullt til mandag :-)[/quote']

 

 

 

 

Den der hekkans pepsi maxen er en dyr og usunn uvane!

Off jeg er og avhengig drokket 1,5-2 liter HVER dag i ca 8 år.

For 5 uker siden begynte jeg å trappe ned,i dag har jeg bare et glass på kvelden og kansje noen mer visst vi har besøk eller noe.

Det er min belønning det glasset på kvelden,siden jeg har vært så flink å drukket masse vann på dagen.

Kjempe bra at du har tatt tak i det,og sluttet å drikke så mye pepsi.

Det at vektoppgangen kommer kan jeg forstå,synes pepsien stiller litt av sukkersuget.

 

Jeg har også hatt en pause nå fra onsdag ,starter ijen på mandag.

Må unne meg litt nå ellers klikker jeg hehe.

Men har fortsatt tur og trim.

 

Nå har jeg fått meg sykkel jippi!

Var å kjøpte i går på biltema,1500kr.

Gleder meg til å begynne å sykkle.

Er forkjølet og slakk i dag,så skal ikke sykkle i dag.

Ser ann formen i morgen:)

 

 

I kveld skal vi ha nachos gleder meg til d.

Ha en fin kveld alle sammen!

 

 

P.S Begynner å grue meg litt til jul,er SÅÅÅÅÅ gla i julekaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si hei :(

 

Så flinke dere er alle sammen!

 

Jeg skal også gå ned 30 kg frem til august neste år :D Det er iallefall målet.

Da har jeg gått ned 60 kg siden august 2006.

 

Jeg prøver å ligge på rundt 1500-1600 kcal pr dag.. Går rundt 15000 skritt pr.dag (jada' date=' jeg vet det er ganske bra) og trener i tillegg styrke/aerobic 2-3 ganger pr. uke.

 

Jeg kommer til å følge med på dere :) Skikkelig inspirerende gjeng.[/quote']

 

 

 

Jøss utrolig bra!30 kg er jo helt rått!

Så flink du er med trim og ,kjempe bra!

Skulle ønske det var meg som var så sterk og utholdene over så lang tid.

Nå teller jeg litt ned på mnd,innen 29 april skal jeg ha godt ned 10 kg til.

Totalt 20 kg på et år,håper jeg klarer dette målet,bare litt redd for at alt går skeis i desember mnd...

 

Men vi får passe på hverandre alle sammen i desember.

 

Hyggelig at du er med oss,inspirerende og motiverende at noen som har vært så flinke er med på siden vår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der hekkans pepsi maxen er en dyr og usunn uvane!

Off jeg er og avhengig drokket 1' date='5-2 liter HVER dag i ca 8 år.

For 5 uker siden begynte jeg å trappe ned,i dag har jeg bare et glass på kvelden og kansje noen mer visst vi har besøk eller noe.

Det er min belønning det glasset på kvelden,siden jeg har vært så flink å drukket masse vann på dagen.

Kjempe bra at du har tatt tak i det,og sluttet å drikke så mye pepsi.

Det at vektoppgangen kommer kan jeg forstå,synes pepsien stiller litt av sukkersuget.

 

Jeg har også hatt en pause nå fra onsdag ,starter ijen på mandag.

Må unne meg litt nå ellers klikker jeg hehe.

Men har fortsatt tur og trim.

 

Nå har jeg fått meg sykkel jippi!

Var å kjøpte i går på biltema,1500kr.

Gleder meg til å begynne å sykkle.

Er forkjølet og slakk i dag,så skal ikke sykkle i dag.

Ser ann formen i morgen:)

 

 

I kveld skal vi ha nachos gleder meg til d.

Ha en fin kveld alle sammen!

 

 

P.S Begynner å grue meg litt til jul,er SÅÅÅÅÅ gla i julekaker...[/quote']

 

 

Grattis me ny sykkel. Håper du kommer i gang. Skal vi ha en liten konk? Jeg har ikke vært flink med syklinga i d siste, har vært temmelig sløv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Synes du skal unne deg det glasset med Pepsi Max på kvelden :-) Kjempe bra at du har klart å gått ned til å drikke så lite. Jeg tror det er mengden det komme an på. Spesielt når det gjelder tennene. Fikk en gang et råd om å drikke brusa med sugerør. Da er det ikke så skadelig for emaljen. Har ikke brydd meg om det før...men kommer til å gjøre det nå.

 

Det er mange overvektige som drikker mye Pepsi Max.... Noen mener at du får et sug etter mat av å drikke brusa, og spiser mer.... Jeg føler motsatt! Heller sånn som du sier, at brusa demper sukkersuget. Hadde vært veldig fint om jeg fikk mindre lyst på mat etter hvert :-)

 

Var ute i 2 timer i går med dattera mi på 9 år. Vi hadde det veldig koselig, men kondisen min er elendig. Umulig for meg å holde samme tempo som henne. Så jeg må begynne å ta henne oftere med på tur. Da blir det mer trim for min del :-)

 

Mange fristelser i vente med jula, ja.

I fjor bakte jeg nesten ingen ting. For jeg vet hvor kakene havner når de ligger i mitt skap. Bakte bare litt, for at det skulle være koselig for datteren min. Og det var ingen doble porsjoner!!! La i hvertfall ikke på meg i jula i fjor, husker jeg. Så det blir nok ikke så mye kaker i huset her i år heller... men kakemenn er et must.

 

Får håpe du får mye glede av den nye sykkelen din.

 

Da starter vi for fullt igjen i morra begge to :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfina
For en "guts" dokker har !

 

Stafettpinnen; gratulerer så mye med de første 10 kiloene !!

 

Æ har vært på tegnspråkkurs i Trondheim denne uken og har tatt mæ litt fri fra "prosjekt ny kropp/nytt sinn"...he' date='he

 

E på slutten av kurs 2 no og starter på nr 3 uke 43. Trur æ skal ta det litt med ro og fokusere kun på å holde vekta frem til kursstart.

 

Har vært skikkelig sliten den siste tiden og det e bare ingenting som e så nedstressende som ei god krimbok og noe å tygge på !

Har klart å redusere både mengden og kaloriinnholdet på snack'sen da, men burde absolutt bytte ut yndlingsaktiviteten med noe sunnere :-D

Det store spørsmålet e følgende; kordan finne en annen nedstressende aktivitet ??

Og det hjelper ikke med gåturer i skog og mark, selv om det e deilig for kroppen.[/quote']

 

Hei!

 

Jeg forslår strikking/hekling sammen med ei lydbok. Holder både hode og hender opptatt. Fungerer veldig bra for meg ihvertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pausen min ble litt for lang. Det er jo høstferie denne uken. Ikke så lett å hente seg inn akkurat nå. Det blir fort litt ekstra spising når det skjer mer sosialt. Skjønner jo at det er det en må lære seg å takle... men det er ikke så lett.

 

Jeg har i tillegg sluttet å drikke Pepsi Max. Det er jeg kjempe stolt av. Har drukket minst 3 l hver dag i mange år. Ikke bra for kroppen/skjelettet. Verst har det gått utover tennene. Har slitt bort nesten all emaljen bak fortennen. Så hvis jeg begynner å drikke brus igjen kan jeg regne med å ødelegge tennene helt' date=' sa tannlegen. Koster ca 4000.- kr å få ei ny tann... så det blir fort penger av det. Vil jo helst beholde tennene mine noen år til:-)

 

Sluttet forrige helg. Ble skikkelig dårlig. Fikk veldig vondt i hode, var kvalm og spøy. Utrolig at det går an å bli så avhengig av ei brus...

 

Det er ikke lett. Har prøvd å slutte MANGE ganger før. Men nå bare MÅ jeg. Tror at jeg har blitt nok skremt til å klare det denne gangen. Har gått opp i vekt før også når jeg har sluttet å drikke Pepsi Max. Så har jeg begynt å drikke brusa igjen, for jeg har jo ikke hatt lyst til å legge på meg mer. Denne gangen må jeg bare skjerpe meg.

 

Godt å være kvitt en veldig dårlig vane. På tide å konsentrere seg om slankinga igjen. Begynner for fullt til mandag :-)[/quote']

 

 

Sånn !Da var den nye uken startet!

Gikk fint i går:)

Spiste det jeg skulle og var til og med ute og jogget med barne vognen i 20 min!

Nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal spise sjokolade denne helga,ikke neste helg heller for da skal jeg ut på byen med svigerinna mi.

 

Jeg skal virkelig gå inn for dette nå altså!

Må bare må!

I dag skal jeg sykle 1,8 mil:)

9 km en vei.

 

I morgen skal jeg på mrl og på torsdag skal jeg og sykle 1,8 mil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Så flink du er med både spising og trimming , emdaju:-) Du sykler jo kjempe langt! Du har nok gått ned ennå mer i vekt nå!?

 

Sliter skikkelig etter at jeg kuttet ut Pepsi Maxen!!!

 

Har lyst på noe hele tiden. Klarer ikke å holde meg borte fra usunn mat, og mye mat.... Har gått opp nesten 3 kg :- på 2 uker ( Kjempe kjedelig! Normalt ville jeg begynt å drikke Pepsi Max igjen nå for jeg har jo ikke lyst til å legge på meg mer. Men det kan jeg bare ikke gjøre nå som som jeg har slitt bort nesten all emaljen på baksiden av fortennene mine!

 

Kan ikke fortsette sånn! Jeg var jo så godt i gang. Får prøve lavkarbo-diett en stund. Da må jeg holde meg helt borte fra søtt! Slipper å telle kcal. Må bare passe på at det er riktig mat jeg spiser. Kommer til å kombinere mat og pulver. Pulveret spiser jeg fordi det er mye næring i det... så det blir ikke noe lav-kcal diett :-)

 

Må komme på rett spor igjen nå når det gjelder vektnedgang. Etterpå er nok GR-opplegget best når det gjelder livsstilendring :-)

 

Noe positivt:

Kom meg på trening 1 gang denne uka.

Kjempe deilig/slistsomt. Har avtalt med ei venninne at vi skal trene fast hver onsdag. Lettere å komme seg av gårde når en har en avtale. Skal selvfølgelig prøve å trene mer, men det er jo en fin begynnelse.

 

Håper det går greit med dere, jenter.

God helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Har kjøpt meg ny skritt-teller i dag :-)

 

Starter med godt mot til mandag.

Da er det 10 uker til julaften.

 

Lurer på hvor mye jeg kan klare på 10 uker hvis jeg skjerper meg veldig?

 

Er det noen som blir med på en liten 10 ukers "innspurt" med meg?

 

Kan kanskje være litt motiverende i en tid med mange ekstra fristelser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Hei

 

Jeg er med på en jule innspurt. Jeg vil prøve å gå ned 10 kg' date=' det skal jeg klare..

Mye spinning:-)[/quote']

 

Hei, kjomsa!

 

Så fint at du blir med :-)

 

Leser at du har vært kjempeflink i det siste. Helt utrolig at du har klart så mye på så kort tid! Skjønner at jeg MÅ virkelig sette i gang med treninga for å få gode resultater. Jeg skal også jobbe for å klare 10 kg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stafettpinnen!

 

Dette klarer vi. 1 kilo i uken burde ikke være uoverkommelig.

Masse trening,små måltider og spise mat som er såkalte "fatburnere " så går det fint.

 

Vi står på!!!

 

Klem Kjomsa:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Hadde tenkt å begynne på lav-karbo diett i morra... men når jeg ser hvor mye du har gått ned på din måte tror jeg heller at jeg følger ditt råd. Veldig motiverende at du har gått ned så mye :-)

 

Lurer litt på hva slags mat du spiser som er "fatburnere"... og så lurer jeg på om du spiser mer eller mindre enn 1600 kcal daglig... siden jeg leste at du ikke fulgte opplegget helt ang. kcal. Eller teller du ikke i det hele tatt?

 

Har veldig lyst på dine resultater, skjønner du :-)

 

Kanskje jeg må prøve meg på spinning til uka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Fatburners er hvitt kjøtt som kylling,magert svin,fet fisk ,ananas krydder som chilli, kardemomme,kanel ingefær. Jeg spiser mye thai og indisk. Mange svært små måltider for å holde forbrenningen. Jeg spiser ikke 1600 kcal, vet at dette er anbefalt men passer ikke meg. Ligger rundt 1200 pr dag. Stopper jeg opp spiser jeg mer en dag. :-)

 

Ellers kan jeg annbefale spinning. Det er kjempegøy. Jeg spinner ikke veldig tungt, for jeg ønsker ikke å få større legger enn jeg allerede har, men jeg spinner lettere men fort.

Ca 5 ganger pr uke...

 

Glemte å si at jeg teller og skriver ned alt jeg spiser...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...