Gå til innhold

Ned 30 kg på 10 mnd


Gjest stafettpinnen

Anbefalte innlegg

på hva vekta viser i morra=/ skeptisk.. det er denne helgen da vettu. men har trent masse denne uka og spist greit. så håper på litt ned vertfall. det er lov og skeie ut en gang i blant, bare man henter seg inn igjen. forde om det er vansklig så må vi ikke gi opp.. vi skal bli noen slanke damer og jenter=)))

 

lykke til i morgen alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 709
  • Created
  • Siste svar
Gjest stafettpinnen

Vekt: 92,0 kg

- 0 kg

Totalt: -2,0 kg

 

Liv: 112 cm

-2,0 cm

Totalt: -4,0 kg

 

Skritt-teller:

Mandag: 10 399

Tirsdag: 11 000

Onsdag:4 193

Torsdag: 10 292

Fredag: 6 059

Lørdag: 1 570

Søndag: 1 210

 

Snitt 2. uke: 6389 daglig

Snitt 1. uke: 6382 daglig

 

 

Kom ikke som noe bombe at jeg ikke hadde gått ned... i vekt.

Jeg vil heller si: 2 kg på 2 uker er jo OK. Målet er jo 0,7 i uka :-)

 

Er veldig fornøyd med å krympe litt rundt midjen. Har jo hatt 3 lange turer denne uka. Det er ikke noe jeg pleide å gjøre før :-)

 

Er veldig spent på å høre hvordan det har gått med dere, jenter!

 

Er klar for ei ny uke nå.... og bedre resultater på vekta neste uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 Juli 82,5

16 Juli 81,6

23 Juli 81,9

 

Uke1 -0,9

Uke2 +0,3

 

 

 

Reiser til sverige i morgen kommer hjem på søndag.

JEG SKAL IKKE KJØPE SNOP MENS JEG ER I SVERIGE!!!

Men syns det kan bli vanskelig visst det blir satt på bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stafett pinnen!

 

Så bra :)

Gikk jo fint det:)

 

Du har jo gått ned i cm og det er jo kjempe bra!

Stå på videre vennen!

 

Ska jeg og du ha konkurranse om hvem som har gått ned mest til neste mandag?

Tenkte det ville hjelpe på motivasjonen min mens jeg er på besøk i sverige,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Det høres ut som en god idè! Jeg er med:-)

 

Viktig at vi ikke mister motivasjonen nå!

 

Du hadde heldigvis ikke gått opp mye :-)

Ganske likt på oss denne uka.

 

Det blir nok noen utfordringer på oss denne uka også. Siste ferieuka mi. Hvis vi bare er motivert er det utrolig hva vi kan klare (å ungå å spise) :-)

 

God tur til Sverige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 1: 99,5 og 117 cm i midje

uke 2: 99,4 og 115 cm i midje -100 gram og -2 cm i midje

uke 3: 99,5 og 112 cm i midje, opp 100 gram og -3 cm i midje

 

så det har igrunn stått stille får meg nesten, nå må jeg skerpe meg og bynne ogh spise litt magrere mat, trening har det jo blitt mye av=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nedover, men tregt - ingen cm denne uken og kun 0.4 på vekta.

 

Pjuske mæ tilbake til meny 2, må tross alt gå ned 1.6 kilo på de neste 2 ukene for å nå første delmål på 5 kilo :-/

Skal klare det !!

 

Hmm...lure på kor mye lettere æ blir om æ klippe håret..........

 

He,he....

 

Ha ei strålende uke, jenter !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg, vi har jo tråss alt slutta med og spise mye av det vi spiste ver eneste dag. det er en go start. kan ikke regne med at alt skal gå kjempegreit med en gang. litt motgang tåler vi. som meg så må jeg slutte med smør på skiva og feit mat. det er mitt første mål. nå går det veldig greit med kveldsmaten, er ikke så sulten da lenger=) jeg spiser heller masse frukt til kvelden.. håper det går bra får dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
jeg' date=' vi har jo tråss alt slutta med og spise mye av det vi spiste ver eneste dag. det er en go start. kan ikke regne med at alt skal gå kjempegreit med en gang. litt motgang tåler vi. som meg så må jeg slutte med smør på skiva og feit mat. det er mitt første mål. nå går det veldig greit med kveldsmaten, er ikke så sulten da lenger=) jeg spiser heller masse frukt til kvelden.. håper det går bra får dere..[/quote']

 

Enig med deg :-) Vi jobber med saken!

 

Før spiste jeg MYE hver dag, og var ikke vant til faste måltider. Mye småspising!

Spiste chips og gotteri nesten hver dag. Grønnsakene råtnet i kjøleskapet. Frukt spiste jeg også lite av. Jeg hadde ikke trent på mange måneder. Gikk heller ikke turer. Drakk veldig skjeldent vann.

 

Litt å ta tak i her :-)

Jeg er ihvertfall mye flinkere i dag....men det tar tid å kvitte seg med så mange dårlige vaner.

 

Vi må bare ikke gi opp når det blir vanskelig!!

Det får heller ta litt lengre tid enn vi hadde planlagt.

 

Er ihvertfall veldig fint å ha dere med på laget :-)

Har troa på at vi skal klare det!

 

Håper det går greit med dere, alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

jaja denne uka har ikke gått så veldig bra egentlig da. Har vært sløv med mat inntak å greier, og sliter med motivasjon så det holder. men denne uka:

 

Vekt 98,5kg No 98kg ned 0,5kg

Midje 117cm Ned 2cm

 

Jaja ble et halvt kg lettere denne uka da, gikk jo ned 2cm i midja det er jo bra det også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
jaja denne uka har ikke gått så veldig bra egentlig da. Har vært sløv med mat inntak å greier' date=' og sliter med motivasjon så det holder. men denne uka:

 

Vekt 98kg Opp 0,5kg

Midje 117cm Ned 2cm

 

Jaja ble et halvt kg tyngre denne uka da, men gikk jo ned 2cm i midja det er jo bra det også da.[/quote']

 

Det er nå det gjelder å ikke gi opp!!! Du er jo så godt i gang :-)

-2cm viser jo at det gir resultater når du er mer aktiv.

 

Sleit veldig med motivasjonen forje uke. Spiste alt for mye. Gikk heller ikke ned noe denne uka, da.

 

Du får lese de kloke ordene som kom i fra Rubina!!! ....på søndag.

Hjalp på motivasjonen min :-)

 

Føles heldigvis mye bedre denne uka.

Hvis ikke jeg teller kcal har det lett for å skli ut! Nå har jeg i hvertfall kontrollen igjen :-)

 

Dette klarer du!

Vi skjerper oss litt...så får vi nok bedre resultater neste mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Går nedover' date=' men tregt - ingen cm denne uken og kun 0.4 på vekta.

 

Pjuske mæ tilbake til meny 2, må tross alt gå ned 1.6 kilo på de neste 2 ukene for å nå første delmål på 5 kilo :-/

Skal klare det !!

 

Hmm...lure på kor mye lettere æ blir om æ klippe håret..........

 

He,he....

 

Ha ei strålende uke, jenter !![/quote']

 

Sakte... men sikkert nedover! Jeg synes du skal være veldig fornøyd :-)

 

... og tusen takk igjen for at du hjalp meg med motivasjonen på søndag! Det var akkurat hva jeg trengte :-) Går mye bedre nå!

 

Dette klarer vi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

... og tusen takk igjen for at du hjalp meg med motivasjonen på søndag! Det var akkurat hva jeg trengte :-) Går mye bedre nå!

 

Så flott at vi kan hjelpe hverandre - ikke sant !

 

Æ har så sinnsyk mye motivasjon - skvetter gjerne litt over på dokker andre som sliter med den ;-)

 

Min største motivasjonsfaktor e helsa. Nå har æ ennå ikke fått noe trøbbel med blodtrykk, diabetes og slikt, men når man har en BMI på 44 - ja, da får man det uansett - det e kun snakk om tid.

Gulroten e at æ kan få både brystreduksjon og mageplastikk når æ har slanka mæ 30-40 kilo !! Det ser æ også veeeeldig frem til.

 

Dessuten e æ jo ikke så stor i "hodet" som æ ser mæ i speilet. Skvetter hver gang æ møte speilbildet mitt, for æ føle mæ ikke så tjukk.

Så no vil æ finne frem den Cecilie som æ ser for mæ og la henne få leve ett langt, sunt og aktivt liv !!

 

Tenk når æ neste sommer kan springe (ja,ja....gå fort da ;-D) opp fjellkammen og nyte naturen uten å "dø" av luftmangel !! ;-)

 

Og alle klærne æ må kjøpe...hi,hi,hi...shopping og champagne !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Det må være en fantastisk følelse å ha "sinnsykt mye motivasjon". Tror ikke det er så mange som er så heldige. Men du har nok jobba litt med deg selv for å komme dit du er i dag, kan jeg tenke :-)

 

Har det mye bedre med meg selv denne uka som jeg har god samvittighet igjen. Det er kjempe deilig. Stort sett har jeg alltid gått rundt med dårlig samvittighet... Gidder ikke det lengre.

 

Var og handlet i går. Kjøpte Jeanette Roede sin bok "Sunn og god hverdag for store og små". Håper å hente litt ekstra inspirasjon derfra.

 

Jeg gleder meg også til neste sommer. Åå så deilig det skal bli å kunne tørre å kaste klærne på stranda, og bade hvis jeg får lyst. Føles som et skikkelig nederlag der jeg sitter på stranda med klær på. Men jeg lar det ikke gå så inn på meg i år... for jeg vet at det er siste sommer :-) Neste sommer skal jeg være meg selv igjen.

 

Må nok også fikse litt på magen når jeg er ferdig. Tror ikke jeg klarer å stramme den opp med bare trening, nei! Har lest mye om jenter som har gjort det. Noen har jo blitt utrolig fine. Gleder meg til min mage skal bli flat og fin igjen!

Håper vi kan følge med hverandre hele veien :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi skal følge hverandre mot ett nytt liv !!

 

Du har fått med en gjeng flotte jenter her inne og sammen skal vi motivere, trøste og klappe hverandre på skuldra :-)

 

Æ har visst i mange år at den dagen æ va ferdig med svangerskap og amming, så va det tid for å få tilbake kroppen sin, så de 4 siste åran har æ forberedt mæ mentalt, ja.

Dessuten har æ jo gått GR-Kurs før og mellom de 2 siste svangerskapene, så æ veit at æ kan slanke mæ relativt lett - selv om æ unne mæ snop av og til ;-)

 

Dårlig samvittighet e typisk for kvinner - uansett ka vi gjør, så har vi dårlig samvittighet den ene eller den andre veien.

 

Så flott at du har droppa den i grøfta, senket skuldrene og e fornøyd. Vi skal jo leve mens vi forandre på livsstilen - vi e jo ikke i en unntakstilstand ;-)

 

Vær stolt av dæ sjøl - du e flink, synes æ !!

 

Til alle jentene : Alle små skritt fører oss tilslutt i riktig retning ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Sitter og ser på "du blir hva du spiser"

 

Tar med meg et godt råd:

Det gjelder å se mulighetene, ikke begrensningene!

 

Tenk på all den gode maten vi kan spise :-)

Ikke fokuser på det du bør holde deg borte i fra.

 

Hva kan du gjøre av trening?

Sikkert mange muligheter der også :-)

 

Det gjelder jo på mange områder i livet.

Skal tenke på det oftere!

 

Hvordan går det med dere, jenter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Så deilig for deg og vite at dette har du klart før, uten at det var alt for vanskelig. Du klarer det helt sikkert denne gangen også. Høres ut som dette blir din siste gangen :-)

 

For min del har jeg ALDRI klart det før. Har prøvd "1000" ganger. Det meste jeg har klart å slanke bort er 7,3 kg... har alltid gått opp i vekt igjen

 

Føler jeg har kasta bort 10 år av livet mitt på å være overvektig. Det får være nok!!!

 

Denne gangen må jeg bare bruke alt jeg har av sunn fornuft, erfaring og hjelp fra dere :-)

 

Vi skal klare det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drar til sverige i morra tilig og blir desverre ikke med på veiedagen deres mandag. men jeg skriver inn venkta og målet mitt så fort jeg kommer hjem. blir nokk litt go mat og sånn på denne turen men jeg skal ta det igjen når jeg kommer hjem.=) lykke til alle sammen så lenge, dere er kjempe flinke.. klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

God tur til Sverige, til deg også!

 

Kos deg masse :-)

 

Litt ekstra blir det fort når en er på ferie, men jeg synes at du er kjempe flink hvis du bare klarer spise litt mindre enn du ville ha gjort til vanlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Prøv med 2 riskaker med 10g peanøttsmør i mellom = ca. 100 kcal

 

Jeg kjøper peanøttsmør uten tilsatt sukker, da er det bare bra å få i seg litt sunt fett.

 

God helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja,da var svenske turen unna gjort.

Spiste usunne middager,fløte gratinerte poteter,pizza,oste suffle ,hvitløksbaguetter...

Men jeg kjøpte ikke sjokolade!

På veien hjem på taxifree kjøpte jeg en stor pose m&m til mannen min,og en party pose hver til di 2 elste barna mine;)

Litt svinn blir det jo på tur,men det var bare 5 dager av et helt liv da hehe.

Men veide 82,1 i dag..

 

 

Så oppgang med 300g denne uka,tror jeg det var ..

Detti litt ut her,skal gå tilbake og se på forrige mandag.

 

 

På torsdag skal vi ha selskap ijen..

Dokkå våres blir 1 år!

Men skal bestemme meg på forhånd hva jeg kan spise.

 

 

Har kjøpt meg målebånd nå.

Jeg var 91 cm i dag

 

 

82,1 kg

91 cm

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

9 Juli 82,5

16 Juli 81,6

23 Juli 81,9

30 Juli 82,1

 

Uke1 -0,9

Uke2 +0,3

uke3 +0,3

 

cm 30.7.07 91 cm

 

 

 

Så nå blir det skjerpings Rubina!

Kan ikke fortsette sånn,er utrolig motivert i dag,så det er godt med starten på en ny uke!

 

 

Hvordan har det gått med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 kilo ned denne uka - yeeah !

 

No nærme æ mæ 5 kilosmålet for dette kurset - kun 400 gr igjen, og det klare æ fint til neste mandag !

Så da har æ bare 5 kurs igjen :-D

Starter rett på kurs 2 - her e det ingen "kjære mor".

Har funne mæ en livsstil som funke kjempefint for mæ - med plass til snop innimellom ;-D - Sånn her kan æ leve !!

 

Stå på jenter ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Æ gikk ned 0,5kg i uka her

 

Startvekt 100kg

midje 119cm

 

30 juli

Vekt 97,5kg

Midje 114,5

så har denne uka mista 0,5cm rundt midja også.

ja dette er jo en nedgang dette også da. Ikke d store

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...