Gå til innhold

vil ned 4-5kg før desember..


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Hei igjen!

 

Så dumt at du har gått litt opp Minni, du kommer nok sterkere tilbake skal du se.

 

Rapportering er visst ikke min sterkeste side om dagen, jeg er treg. Og ikke har jeg vært veldig motivert til å spise riktig forrige uke heller. Har trent og spist sånn noenlunde, men over 1600 kcal hver dag, og over 1800 kcal en dag.

 

Og resultatet? Ikke skjønner jeg så mye, men ned 1.3 kg til 66.6. ;)

Minket 4.5 cm fordelt på målepunktene har jeg også gjort, så det virker faktisk reelt.

 

Nå begynner jeg å nå en vekt jeg er relativt fornøyd med, så jeg kommer til å ha mindre fokus en tid fremover. Er lei av slanking, men skal prøve å spise fornuftig, dvs. følge meny2 på vanlige dager, trene, og unne meg noen kosedager innimellom. Som i går, da var vi på julebord med god mat, god drikke, hyggelig selskap og til og med litt dans. Kjempekoselig!

 

Men vi får se hvordan dette slår ut på neste veiing da - og den blir mandag dersom jeg husker, for nå har sidene mine endret rapporteringsdag til mandag, og da endrer vel jeg også. Kommer til å gå litt skjelven på vekta, for det var jo hyggelige tall på onsdag!

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei tulla:-)

 

gratulerer med flotters nedgang,1.3 kg er kjempebra...:-) så flink du er.

 

ja,meny 2 er bra og følge på ukedagene,man får jo mye mat,prøver å følge den jeg også.men i helgene blir det litt mer:-/...må prøve på skjerpings der også.

 

Nå skal vi snart til polen,og da blir det nok ikke så særlig slankemat i de dagene,men man skal jo kose seg litt!!!

 

blir ikke veiedag på meg før til mandag igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei tulla:-)

 

gratulerer med flotters nedgang' date='1.3 kg er kjempebra...:-) så flink du er.

 

ja,meny 2 er bra og følge på ukedagene,man får jo mye mat,prøver å følge den jeg også.men i helgene blir det litt mer:-/...må prøve på skjerpings der også.

 

Nå skal vi snart til polen,og da blir det nok ikke så særlig slankemat i de dagene,men man skal jo kose seg litt!!!

 

blir ikke veiedag på meg før til mandag igjen:-)[/quote']

Hei, takk for gratulasjon og god tur til Polen Minni! Hørtes kjempekoselig ut.

 

Jeg har endret veiedag til mandag, og måtte i går notere 0.2 kg opp. Ikke så rart, etter en helg med julebord og pepperkakebaking. Ikke er jeg så skjerpet om dagen heller, må innrømme at jeg for øyeblikket er litt fornøyd, og har egentlig nå et mål om å holde vekta til over jul, ikke mer. Når det er sagt, skal jeg prøve å spise ca. meny2 på "vanlige" dager, men jeg skal unne meg utskeidager når det er spesielle anledninger. Dessuten skal jeg IKKE føre kalorier på disse sidene - skal prøve meg uten. Etter tre måneder her inne bør jeg jo ha en magefølelse på ca. hvor mye jeg kan spise.

 

Klem fra Tulla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke er jeg så skjerpet om dagen heller' date=' må innrømme at jeg for øyeblikket er litt fornøyd, og har egentlig nå et mål om å holde vekta til over jul, ikke mer...[/quote']

... og så videre. Beklager, jeg ser at jeg begynner å gjenta meg selv! Skal prøve å lese bedre hva jeg selv tidligere har skrevet... ;)

 

Beskjemmet klem fra Tulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra en bitteliten ferie. var i polen( warsawa) fra torsdag til søndag og hadde det flott. er jo en fin by,og det ble mye trim,gikk mye,men også " dessverre" mye mat!!!...men det var godt.

 

 

Nå er det pån igjen med slanking og trim frem til jul,og håper å bli kvitt de 4-5 kg..for godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veiedag igjen...har gått ned noe...veier 71.5 kg...godt å se 71 tallet igjen:-)

 

har prøvd å være flink denne uken,spist minimalt med snop,og brus,og heller spist mer frukt . Ikke blitt så mye trim da,har b are fått 3.6 trimpoeng men skal prøve på 5 . Ikke lett å få til trim sånn før jul,men skal få til noe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang Minni! Og så hyggelig at du hadde en fin tur til Polen. Ikke har du lagt på deg der heller ;)

 

Ja, trim nå i mørket er hardt! Jeg henger likevel i stroppen, drar på spinning hver tirsdag og torsdag morgen før jobb og prøver også å legge inn en treningsøkt i løpet av helga. Men nå må jeg si det er tungt å karre seg opp så grytidlig. Jeg sover ikke godt om dagen heller, det gjør ikke akkurat ting enklere. Men når jeg har ligget våken siden 1/2 5 - 5, kan jeg jo i og for seg like godt stå opp, så sånn sett...

 

Jeg lurer egentlig litt på hvordan det går med vekta med så lite søvn. Merker jeg er ved å gi litt blaffen om dagen, men ikke helt heldigvis. Sjekket vekta tirsdag (egentlig mandag men da bar vekta preg av altfor mye salt i søndagsmiddagen, så den veiingen glemmer jeg...), og da viste den det samme som forrige uke, 66.8 kg. Og nå har jeg egentlig satt meg et mål om å holde vekta stabil over juletida, jeg prøver ikke å gå ned mer akkurat nå. Så får vi se da, hvis jeg har klart det, hva jeg føler for etter jul. 66-67 kg på 172 cm er jo tross alt slett ikke så ille, når jeg bare holder meg i form. Jeg nærmer meg jo raskt de 40.

 

Klem fra Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...