Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Etter lange tider med kursgåing og lite vektreduksjon, har jeg nå tatt det skritt å begynne med Reductil, 15 mg. Begynte i går og er spent på om jeg vil få litt mere fortgang i vekttapet. Vil bruke tråden her, både for å motivere meg selv til resultater, og håper på at dere vil skrive noen ord. Kanskje vi kan motivere hverandre??!!?? Maxvekt våren 2006 var 108,9..... Helt ufattelig!

 

Jeg har mål om å ligge på ca 1600 kalorier pr dag, veie mat og telle kalorier daglig. Satser på minst 10 trimpoeng i uka. Små og ofte måltider, med mye grønt + masse vann! Og så lite gotteri og usundt som mulig! Den er litt lei nå etter ferien.. Men jeg jobber med saken!!!

 

Uke 1, 21.08.07

 

Vekt; 98,2

Hals; 37,5

Overarm; 35,5

Bryst; 115,5

Under bryst; 96,5

Midje; 98

Ende; 115,5

Lår; 69,0

 

Ett lite vers på veien;

 

Shoot for the moon...

even if you miss,

you´ll still land among the stars!!!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Det er klart vi skal motivere hverandre:) Kjempe bra at du har kommet igang. Du har jo gått ned en del da' date=' å det er jo kjempe bra:)[/quote']

 

 

Heisann Rina! Så koselig du la igjen noen ord til meg! Godt å ha heiagjeng i bakgrunnen. Er absolutt glad for de kg jeg har mista, men flere må av, så jeg gir meg ikke før jeg er i mål!!! Nå er jeg i full gang, dagen i dag har gått fint med mat, men ingen trimpoeng... Ny dag og nye muligheter i morgen!

 

XXL

PS! Er innom tråden din av og til for å se hvordan det går med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fant jeg jammen med det en tråd som du hadde laga også, ønsker deg lykke til, du er kjempe flink som starter på igjen gang på gang og ikke gir deg tross motgang

 

Stå på nå dette klarer vi.

 

Ha en flott dag

 

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fant jeg jammen med det en tråd som du hadde laga også' date=' ønsker deg lykke til, du er kjempe flink som starter på igjen gang på gang og ikke gir deg tross motgang

 

Stå på nå dette klarer vi.

 

Ha en flott dag

 

 

Klem fra Evelyn[/quote']

 

Ja, vi står på, Evelyn, nå er det vår tur til å få litt medgang!!!!!! For dette skal vi greie til slutt, uansett hvor lang tid det vil ta!!!!

Fornøyd med dagen i går, og håper denne dagen også blbraanng matinntaket. Dytter inn krom og kalcium slik at søtsaklysten skal bli mindre....

 

Ha en fin uke!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det har gått bra!!! Matinntak på 1640 kalorier, masse vann, frukt og grønt. Men pga besøk har jeg ikke fått trimmet som jeg hadde planlagt. Klarte faktisk se de andre koset seg med is, uten å ta noe selv!! Yes, yes, dette går den rette veien!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du har vært flink, men vær litt obs på Reductil. Skulle du beg å få mye vondt i hode, kutt de da ut. Du kan få høyt blodtrykk av de. Jeg har prøvd de, men fikk høyt blodtrykk.Nå er blodtrykket bra igjen. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' du har vært flink, men vær litt obs på Reductil. Skulle du beg å få mye vondt i hode, kutt de da ut. Du kan få høyt blodtrykk av de. Jeg har prøvd de, men fikk høyt blodtrykk.Nå er blodtrykket bra igjen. Lykke til[/quote']

 

 

Heisann! Så fint du legger igjen ett tips!!! Kjempeglad for det!! Er klar over at det er en drøss med bivirkninger, og skal bli fulgt opp av legen. Men hvordan var det; hvor lenge gikk det før du fikk vondt i hode??? Hvor lenge tok du pillene??? Hvor høyt blodtrykk fikk du? Gikk du ned noe i vekt? Evt hvor mye???? Her var det mange spørsmål! Svar om du vil.

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date='

Gratulerer med det du har gått ned til nå, og lykke til videre på veien. Dette vil du klare, det er jeg helt sikker på!

 

klem, queen[/quote']

 

 

Takk! Jeg trenger motivasjon for å klare dette, men jeg skal klare det!! Hvor lang tid det vil ta, det vet jeg ikke. Men skal ikke gi meg før jeg har nådd målet mitt!!!

 

Dagen i dag har gått fint anng mat og drikke. Fått 1,6 trimpoeng. Håper på å få sanket noen i morgen også. Skal bort hele helga, og det blir en prøvelse anngående mat, drikke og snop! Men, sånn er det bare!

 

Husker å ha sett navnet ditt mange ganger, Queen, men hvordan går det med deg nå??

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Husker å ha sett navnet ditt mange ganger' date=' Queen, men hvordan går det med deg nå??

 

XXL[/quote']

 

Hei igjen,

Ja vi har "vært på nett" sammen tidligere også vi XXL:)

Det går bra med meg nå. Hadde en down periode i sommer, men føler nå at jeg er på rett vei, og spiser riktig. Er veldig motivert for GR opplegget for tida, og glad jeg klarte å snu tendensen fra i sommer.

 

Som jeg har sagt tidligere, så om man snubler litt underveis gjelder det å komme seg opp og fortsette videre, uten å gi opp.

 

Da vil man lykkes etterhvert, og det vil vi jo, ikke sant XXL?

 

klem fra queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Queen, klart vi skal lykkes!!!! Vi står på, tar en dag om gangen og har ett mål. Selv om det kanskje kan ta en stund for min del!!!

 

I dag har jeg vært ute med stavene og fått 3,8 trimpoeng! Godt fornøyd! Har som mål 10 i uka, og må jobbe hardt for å få det denne uka, tror jeg. Tiden vil vise, men jeg trener det jeg kan i forhold til kroppen min, og da har jeg gjordt mitt beste! Nå skal jeg slappe av i sola!

 

Kos dere folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske God Helg:)

 

 

Og Heia' date=' Heia, Heia, dette skal vi klare og vi klarer det.

 

Klem fra Evelyn[/quote']

 

 

Heisann!

Så koselig at du tar deg tid til en liten hilsen! Ja, klart vi skal klare det, Evelyn! Klarer andre det, så skal vi klare det!! Vi står på!

 

Skal på hytta i helga, og vi er der ikke alene. Jeg har ikke planlagt menyen, og vet det er farlige fristelser og ikke så rent fettfattige måltider (middag). Skal se om jeg får holdt meg litt i bevegelse iallefall. Har ikke dusj der, så jeg kan ikke

"gi alt". Men hittil i uka ligger jeg gjennomsnittlig på 1600 kalorier. Har spist sundt og ofte. Heldigvis har jeg ikke hatt den store søthungeren. Krom hjelper nok litt.

 

Bivirkninger av Reductil er nok litt munntørrhet, men det går jo bra. Da får jeg drukket mye vann!!! Har hatt vanskelig for å sovne og sover virkelig lett for tiden. Håper det går over snart. Søvnløshet er en annen bivirkning visstnok.. Vi får se hvordan det barker i vei. Hadde en liten snikveiing i dag. Ingen stor forandring, men bittelitt ned. Jeg er spent på hva vekta viser tirsdag!!!

 

Ha en riktig god helg, alle sammen!!!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad i dag! For det første så gikk helgeturen greit med tanke på hva man kan putte i munnen! Jeg smakte litt på svigermors kake, og koset meg med rødvin. Men bare 3 dl tilsammen på 2 kvelder! Det er bra! For det andre har jeg trent. Tilsammen har jeg 14 trimpoeng denne første uka!!! Målet mitt var 10 i uka, og det kommer nok til å variere etter dagsform. Så 14 trimpoeng er jeg strålende fornøyd med!

 

Nå er jeg spent på hva vekta viser i morgen!!!

Ha en fin dag alle sammen!!!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig føler jeg at jeg har fått lønn for strevet! I dag fikk jeg endelig nedgang på vekta. Minus 1,2 kg!!! Make my day!!!!

 

Mine mål 28.08.2007;

 

Vekt; 97,0

Hals; 37,5

Overarm; 35 cm(-0,5)

Bryst; 115,0 (-0,5)

Under brys; 94 (-2,5)

Midje; 98,0

Ende; 114,5 (-1,0)

Lår; 68 (-1,0)

 

5 cm mistet jeg tilsammen!!! Gleder meg til fortsettelsen!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig føler jeg at jeg har fått lønn for strevet! I dag fikk jeg endelig nedgang på vekta. Minus 1' date='2 kg!!! Make my day!!!!

 

Mine mål 28.08.2007;

 

Vekt; 97,0

Hals; 37,5

Overarm; 35 cm(-0,5)

Bryst; 115,0 (-0,5)

Under brys; 94 (-2,5)

Midje; 98,0

Ende; 114,5 (-1,0)

Lår; 68 (-1,0)

 

5 cm mistet jeg tilsammen!!! Gleder meg til fortsettelsen!

 

XXL[/quote']

 

 

Hei :P

 

Dette fortjente du virkelig, nå får du lønn for din tålmodighet og det at du ikke gir opp.

 

Heia, heia, heia. Stå på nå dette klarer du.

 

Ha ei kjempe fin uke

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei xxl..

 

Jeg har et lite spørsmål til deg..

Hva er reductil og hvordan funker det?'

 

Jeg fikk for ca et år siden noe som heter xenical og det er det verste jeg har vært med på:P

 

Hilsen meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei xxl..

 

Jeg har et lite spørsmål til deg..

Hva er reductil og hvordan funker det?'

 

Jeg fikk for ca et år siden noe som heter xenical og det er det verste jeg har vært med på:P

 

Hilsen meg!

 

Hei! reductil er en slankemedisin som øker metthetsfølelsen. Sammen med små, sunne og ofte måltider så skal det føre til vektreduksjon. + trim, da. Søk det opp på nettet. Xenical tror jeg reduserer fettopptaket i tarmen, og synes å huske at om man spiser fettrik kost fører det til diare?? Reductil hadde visst god virkning på mange, sa legen min. Passer godt sammen med GR meny, for det er jo en livsstilsendring vi holder på med. Det var jeg som spurte legen om jeg kunne få prøve det etter lang tid uten vektnedgang. Så nå er det bare å håpe på at jeg kan fortsette uten å få de farlige bivirkningene.

 

Håper du ble litt klokere.

 

Går du kurs??

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer XXL' date=' nå er du snart i ferd med å miste den ene x' en din! Herlig!

 

Vi står på videre, ikke sant?

 

klem, queen:)[/quote']

 

 

Hei Queen! Takk for hyggelig melding. Håper de xene går fort bort! Vi står på videre!!!! Hvordan gikk det med deg denne uka???

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :P

 

Dette fortjente du virkelig' date=' nå får du lønn for din tålmodighet og det at du ikke gir opp.

 

Heia, heia, heia. Stå på nå dette klarer du.

 

Ha ei kjempe fin uke

 

Klem fra Evelyn[/quote']

 

 

Heisann Evelyn!! Så koselig du fant veien inn hit i kveld!!! Takk, håper du også får lønn for strevet neste mandag!! Krysser fingrene for deg!!! Dette skal vi klare!!!!

PS! Hører heiaropet ditt!!!

 

Ha en fin uke!!!

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Queen! Takk for hyggelig melding. Håper de xene går fort bort! Vi står på videre!!!! Hvordan gikk det med deg denne uka???

XXL

 

Det ble nedgang på 1.6 kilo, og jeg er supermotivert:D

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...