Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

4' date='7 poeng, og så tidlig på dagen. Klarer ca 3 hver dag jeg, og synes det er bra.

 

Men, det hjelper og det hjelper, merker det på alle måter ;)

 

Klem[/quote']

 

Heisann! ja det er deilig å kunne røre på seg! Ikke alltid jeg kan det. På 1 time og 10 min rask stavgan fikk jeg 4,7 trimpoeng. MEN når jeg kommer under 91 kg, da må jeg trene lengre for å få så mye. Men det er helt greit!!

 

3 poeng om dagen er jo råbra!!! 21 tilsammen i uka. Hva trener du??

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Har hatt litt liten tid til å være inne her i det siste' date=' men tok en liten tur innom nå i dag og jeg må si jeg er imponert over det du har fått til de siste ukene, 3,8 kg på 4 uker er jo kjempe bra og 12,5 cm, Hura dette var kjempe flott.

 

KLarte du målet ditt som var 93 til i dag eller?

 

Ha ei fin helg og en fin dag.

 

Klem fra Evelyn[/quote']

 

 

Hei Evelyn! Så koselig du kom innom! Skjønner godt det med tida, den bare flyr! Det har vært en hektisk uke, håper neste blir litt bedre. Liker ikke når jeg ikke klarer " å følge med i svingene". Jeg er faktisk ganske så fornøyd selv med vektnedgangen!!!!nå har jeg gått opp litt, kanskje det er noe hormonelt?? Regner med å gå ned i løpet av de neste dagene. Jeg klarte ikke målet mitt, men var ikke så langt unna.

 

 

Ha en fin dag og en fin og sunn helg! Gleder meg til å lese bloggen din ved neste veiing!!! Nå er du godt igang igjen, Evelyn!

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke målet om å komme ned på 93 tallet etter 1 mnd. Tirsdag veide jeg 94,4 kg hjemme. På kurs veide jeg 93,9!! Og det er lenge siden sist. Men jeg har valgt å bruke vekta hjemme på denne rapporten i tilfellet jeg ikke kommer meg på kurs en uke. Og i dag viste vekta 95 blank. så jeg har gått opp med 600 gram. Hvorfor vet jeg ikke, men tror det kan være noe hormonielt. Trente i går og har spist lite og ofte. Ingenting kake eller gotteri. Så regner med at om noen dager er det nedgang igjen! Men jeg så jo 93-tallet på kurs!!! Håper jeg klarer neste mål på 89 kg den 21.10! Det er lov å håpe!!! Så jeg fortsetter i samme spor.

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er. Du er jo en kjempe motivasjon.

Jeg har akkurat blitt medlem her men har lest bloggen din denne uken og fulgt nøye med på vekttapet ditt.

 

Jeg vil gjerne ned ca 30 kg selv. Har gått ned 20 kg tidligere men de har dessverre kommet på igjen. Jeg veier 108,8 kg og første mål på veien er minus 10 kg til jul....

Jeg har litt hormonelle problemer så vekttap tar alltid litt mer tid enn jeg egentlig vil at det skal...

 

Har vurdert å gå til lege men vi får se..

 

Ha en fin helg.

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig fortsetter du i samme spor. Vi vet jo alle at det vil gå opp eller stå stille innimellom, det bare er slik, og da er det viktig å gjøre slik du gjør, fortsette i samme spor ;)

 

Mine trimpoeng er lett blanding. Tur i frisk luft og resten hjemmetrim med hopp og sprett etter musikk og øvelser for mage og bak. Merker at det hjelper :)

 

Må ha et fast opplegg som jeg følger sånn nogenlunde hver dag, hvis ikke ville jeg veldig lett sluntre unna, er utrolig makelig anlagt. Men vet jo så altfor godt at makelighet og slanking er en dårlig kombinasjon. Det hender det blir litt under, 2,7 eller 2,8, men det er innefor det tillatte. For å få et ekstra puff, sender jeg en sms hver kveld, til en venninne, og kan jo ikke være bekjent av å ikke sende noe, for da får jeg bare spørsmål om hvorfor. For meg er det en veldig god motivasjonsfaktor :D

 

Og i tillegg er det jo veldig inspirerende og lærerikt å lese innlegg her inne.

 

Vi står på videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei XXL

 

Dersom du trente i går kan det være at kroppen din holder på litt vann.

Når man bruker musklene blir litt støl, betyr dette at man kan gå opp litt, men det blir borte i løpet av noen dager.

 

Stå på...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er. Du er jo en kjempe motivasjon.

Jeg har akkurat blitt medlem her men har lest bloggen din denne uken og fulgt nøye med på vekttapet ditt.

 

Jeg vil gjerne ned ca 30 kg selv. Har gått ned 20 kg tidligere men de har dessverre kommet på igjen. Jeg veier 108' date='8 kg og første mål på veien er minus 10 kg til jul....

Jeg har litt hormonelle problemer så vekttap tar alltid litt mer tid enn jeg egentlig vil at det skal...

 

Har vurdert å gå til lege men vi får se..

 

Ha en fin helg.

 

Chicago[/quote']

 

 

Hei Chicago! Koselig å se ett nytt navn her inne! Så fint at du blir motivert av å lese bloggen min! Håper vi kan motivere hverandre på vei nedover mot trivselsvekt! Har også gått opp og ned før, men har bestemt meg for at nå er det siste gangen. Sikkert lurt å bli ferdig før overgangsalderen....! Da kan det bli vanskligere har jeg hørt.

 

Mål på 10 kg før gå, men ikke bli for skuffet om det hormonelle setter inn en brems. Jeg regnet ut at dersom jeg gikk ned 0,75 kg i uka så ville det ta ca 40-45 uker. Nå har jeg holdt på i 18 mnd..... Men nå skal de av!

 

Lykke til Chicago, jeg heier på deg! Håper å "se" deg innom her igjen!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig fortsetter du i samme spor. Vi vet jo alle at det vil gå opp eller stå stille innimellom' date=' det bare er slik, og da er det viktig å gjøre slik du gjør, fortsette i samme spor ;)

 

Mine trimpoeng er lett blanding. Tur i frisk luft og resten hjemmetrim med hopp og sprett etter musikk og øvelser for mage og bak. Merker at det hjelper :)

 

Må ha et fast opplegg som jeg følger sånn nogenlunde hver dag, hvis ikke ville jeg veldig lett sluntre unna, er utrolig makelig anlagt. Men vet jo så altfor godt at makelighet og slanking er en dårlig kombinasjon. Det hender det blir litt under, 2,7 eller 2,8, men det er innefor det tillatte. For å få et ekstra puff, sender jeg en sms hver kveld, til en venninne, og kan jo ikke være bekjent av å ikke sende noe, for da får jeg bare spørsmål om hvorfor. For meg er det en veldig god motivasjonsfaktor :D

 

Og i tillegg er det jo veldig inspirerende og lærerikt å lese innlegg her inne.

 

Vi står på videre ;)[/quote']

 

Hei igjen! Så flink du er til å variere treninga. Og jammen hadde du ett lurt tips anngående å melde fra om trimpoeng!Skjønner det er en god motivasjonsfaktor. Jeg har dessverre fremdeles innskrenket trimmuligheter, men målet mitt er å bli så frisk at jeg kan melde meg inn på SATS og være med på partier der. Men helsa har vært værre, så jeg er glad for å kunne gå med staver! Deilig! Skal komme igang med litt styrketrening. det er også greit innimellom.

 

Vi står på videre, det er helt klart!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei XXL

 

Dersom du trente i går kan det være at kroppen din holder på litt vann.

Når man bruker musklene blir litt støl' date=' betyr dette at man kan gå opp litt, men det blir borte i løpet av noen dager.

 

Stå på...:-)[/quote']

 

Hei Kjomsa! Enda ett nytt navn her. Koselig! Du har helt rett, musklene kan ha bundet litt ekstra med vann. Noen dager siden sist jeg trente. Men jeg er ikke støl...

 

Er du inne å rapporterer på en tråd?? Går du kurs? Nettopp begynt? Hvordan går det? Svar om du vil. Koselig om du kommer innom igjen!

 

Vi står på! Ha en riktig god helg, alle sammen! Drar på hytta i morgen og er borte resten av helga. Håper jeg klarer å holde det sunne i fokus...

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei XXL

 

Ja jeg går på kurs. Er på min 4 uke nå. Startvekt 107, gått ned 7.9kg på 3 uker.

Ønsker å gå ned til 68-70 kg. Er veldig motivert:-)

 

Er på tråden 100kg ned til 65kg til jul.

 

Det er veldig motiverende å snakke med andre som sliter med det samme som meg. Vi får hjelpe hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei XXL

 

Ja jeg går på kurs. Er på min 4 uke nå. Startvekt 107' date=' gått ned 7.9kg på 3 uker.

Ønsker å gå ned til 68-70 kg. Er veldig motivert:-)

 

Er på tråden 100kg ned til 65kg til jul.

 

Det er veldig motiverende å snakke med andre som sliter med det samme som meg. Vi får hjelpe hverandre.[/quote']

 

Hei! Du har jo gått ned masse! Så flott! Regner med at du kjenner stor forskjell allerede... Deilig å komme ned til 2-sifra tall???

 

Skal gå innom tråden deres en annen dag. Men jeg er helt enig med deg, det gir masse motivasjon å lese/snakke med andre som skal ned. Heldigvis for at dette forumet eksisterer!!!!

 

Ha en fin helg, snakkes til uka!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en nedgang på de første ukene, slikt gjør godt :D

 

Stå på videre, dette vil du klare. Og husk på denne starten når det en og annen uke vil bli lav eller ingen nedgang, eller til og med litt opp. Det er helt naturlig, det skjer slik for alle. Og da er det viktig å hente fram alt positivt, for du vet jo nå at opplegget virker ;)

 

Vi står på videre!

 

God måteholden helg til alle sammen ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg velberget gjennom helgen, ihvertfall sånn matmessig sett! Skeiet ut med litt vin. Det er vel første gang på 5 uker. Er forkjølet, men regner med at det blir litt trim i dag.

 

Ha en fin dag, alle sammen!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei XXL

 

Så bra det gikk fint i helgen:-)

Synes alle er forkjølet om dagen.. .

I dag har jeg veiedag /kursdag, blir spennende og se om jeg har gått ned.

Har i hvertfall vært flink hele uken, ikke unnet meg noe godt, men jeg sliter med å komme i gang med trim. Denne uken har jeg vel ca 7 trimpoeng, bør ligge over det..

Er dere flinke med å trene? Tips???

 

Klem Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei XXL

 

Så bra det gikk fint i helgen:-)

Synes alle er forkjølet om dagen.. .

I dag har jeg veiedag /kursdag' date=' blir spennende og se om jeg har gått ned.

Har i hvertfall vært flink hele uken, ikke unnet meg noe godt, men jeg sliter med å komme i gang med trim. Denne uken har jeg vel ca 7 trimpoeng, bør ligge over det..

Er dere flinke med å trene? Tips???

 

Klem Kjomsa[/quote']

 

Heisann! Ja, jeg tenker du er spent på veiinga! Lykke til! Og kom gjene innom og rapporter!!!

 

Mitt mål er minst 10 trimpoeng i uka. Som regel klarer jeg det, men jeg har en kropp som ikke tåler for mye av gangen. Mange hensyn å ta. Anng trim, finn ut hva du liker. Svømming, sykling, aerobic osv. Det finnes masse DvDer med alt fra pilates til styrketrening. Har du treningsapparat hjemme du kan tørke støv av?? Mange har ett eller annet de bruker til klesstativ..! Om du har; rydd i skapet, få klæra inn der, og ta apparatet i stua foran TV!! Etter lange tider som sengeliggende synes jeg det er toppers å komme meg ut i skogen/turstier. Jeg går med staver. Det gjør at hjertet pumper mere,man får fortere flere trimpoeng og slipper masse slitasje på knær, hofter og rygg. Dessuten får man trenet armene bedre når man går med staver. Men husk gode sko med demping!!!! Slik at man ikke drar på seg idrettsskade!

 

Lykke til!! Sikker på at du klarer 10 trimpoeng neste uke...!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..ble 6' date='5!!! Kjempefornøyd! Men nå må jeg hvile resten av dagen. ikke noe trim på meg i morgen. Men da er det veiing!!!

 

XXL[/quote']

 

Så flink du er, klarte kun 7 poeng hele uken jeg;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Veiedag for meg i dag.

-2kg i dag. -9.9kg på 4 uker.

-19cm rundt midje. -48cm tilsammen.

Kjempefornøyd:-)

 

 

Yøss, du er jo kjempeflink! Skikkelig nedgang får en si! Er det første gang du slanker deg??

 

Neste uke får du sikkert 10 trimpoeng!!! Stå på! Dette klarer du!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns alle her er kjempe flinke. Har selv vært ute å syklet i kveld sammen med samboer'n' date=' ble 8,5km, så det ble 2,4 poeng i kveld på meg, dette er bra.

Fikk skikkelig med skryt mens vi sykla.[/quote']

 

 

Hei Litjpia! Du har jammen rett i att alle her er kjempeflinke! Så flott at du fikk med deg samboeren på sykkeltur!! Koselig å gjøre noe sammen. Og ikke minst når det blir trimpoeng og fastere/mindre kropp utav det!!! Stå på videre!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jo ett lite pekepinn på hvordan det var med vekta fredag. Hadde gått opp fra tirsdag. I dag viste vekta 95,2, dvs 800 gram mere enn forrige tirsdag. Skjønner ikke helt hva som skjer da jeg holder på som før. Jeg er forkjølet, det kan kanskje slå ut. Hormonelt er også en grunn. Jeg er skikkelig premenstruell for tiden...

 

Mine mål 25.09.07;

 

Vekt; 95,2 (+800 gram)

Hals; 37,5

Overarm; 34,5

Bryst; 113

Under bryst; 91 (-1cm)

Midje; 98

Ende; 113

Lår; 66,5 (-0,5)

 

Har gått opp 800 gram, mistet 1,5 cm sist uke. Tilsammen 14 cm og 3 kg på 5 uker. Sist uke fikk jeg 11,5 trimpoeng. Håper på mere denne uka.

SKAL også trene styrketrening:)

 

Ha en fin uke alle sammen!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom vekta ikke går ned så gjør jo cm det.

Det er jo tross alt det vi merker mest da:)

Jeg gikk ned 800 gram denne uken jeg og er strålende fornøyd med det:)

Jeg hadde 18 trimpoeng forrige uke og det må jeg si meg veldig fornøyd med.

Synes det er godt å merke at kroppen fungerer bedre på ett fornuftig kosthold.

Jeg har mye mer energi og trenger ikke så mye søvn som tidligere.

 

Lykke til videre XXL

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom vekta ikke går ned så gjør jo cm det.

Det er jo tross alt det vi merker mest da:)

Jeg gikk ned 800 gram denne uken jeg og er strålende fornøyd med det:)

Jeg hadde 18 trimpoeng forrige uke og det må jeg si meg veldig fornøyd med.

Synes det er godt å merke at kroppen fungerer bedre på ett fornuftig kosthold.

Jeg har mye mer energi og trenger ikke så mye søvn som tidligere.

 

Lykke til videre XXL

 

Chicago

 

 

Hei Chicago! Takk for at du stakk innom med nyheten! 800 er kjempebra!! Bra jobbet med kg-nedgang og 18 trimpoeng!! Kjempedeilig med overskudd. En merker når man dytter mat man skal ha inn i munnen, ja.

 

Jeg håper på nedgang igjen neste uke. Heldigvis står det ikke anntall kg merke i panna. Det er kroppen man ser!

 

Ha en fin og sunn uke!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...