Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Vekta kan svinge' date=' men målebåndet taler sitt tydelige språk ikke sant?

 

Vi fortsetter det gode arbeidet:)

 

Lykke til.

 

klem fra queen[/quote']

Heisann! Takk for hyggelige ord! Det var ikke mange milimetera som var borte, men 5 forsvant fra mitt lår!! Nå jeg begynte for mange mnd siden var låret 6,5 cm tykkere... så det er forbedring! og bilringen under puppa forsvinner sakte men sikkert!

 

Det var nok noe hormonelt, for i dag er vekta gått ned! Håper på bra vektnedgang neste uke!

 

Klart vi fortsetter det gode arbeidet, Queen!! Bra med deg etter "alt sammen"?

 

Ha en fin uke!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei xxl

 

Første uke har gått med R' date=' og jeg har mista 2,2kg og 3cm rundt midja.

Og det uten den store treninga. JIPPI!!!!!!! :rolleyes:[/quote']

 

 

Så flott ett resultat!!!! Er sikker på at du er giret og motivert for fortsettelsen, litjpia!!??!! Kjempebra! Sikker på at treninga blir naturlig etterhvert.

 

Lykke til videre!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er jeg skikkelig giret til å fortsette ja, dette var en skikkelig opptur for motivasjon.

Var helt i sjokk når jeg sto på vekta i dag. "Er dette virkelig sant, har jeg mista så mye" hehe.....

Er så gira nå at jeg vet ikke hvilken fot jeg skal stå på først lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er jeg skikkelig giret til å fortsette ja' date=' dette var en skikkelig opptur for motivasjon.

Var helt i sjokk når jeg sto på vekta i dag. "Er dette virkelig sant, har jeg mista så mye" hehe.....

Er så gira nå at jeg vet ikke hvilken fot jeg skal stå på først lenger.[/quote']

Skjønner du er gira! Over 4 pakker melange er borte, og det bare på 1 uke!! Stå på videre!!!

 

klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og å sammenligne med smørpakker, som xxl gjør, får en virkelig til å forstå at det minker. :)

 

Står på flyttefot, gleder meg, mest til helga når jeg er på plass. Skal pusle hele helga med å få ting på plass, kan jo bli litt artig det, diskusjonene med meg selv om hva som skal hvor. Håper det er mye skapplass i huset.

 

Nå kan det bli mer variasjon i trim også, liker godt å svømme, og det er flott badeland dit jeg skal, det blir gøy det :)

 

Vi står på, skal jo i mål :rolleyes:

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og å sammenligne med smørpakker' date=' som xxl gjør, får en virkelig til å forstå at det minker. :)

 

Står på flyttefot, gleder meg, mest til helga når jeg er på plass. Skal pusle hele helga med å få ting på plass, kan jo bli litt artig det, diskusjonene med meg selv om hva som skal hvor. Håper det er mye skapplass i huset.

 

Nå kan det bli mer variasjon i trim også, liker godt å svømme, og det er flott badeland dit jeg skal, det blir gøy det :)

 

Vi står på, skal jo i mål :rolleyes:

 

Klem[/quote']

Lykke til med flyttinga!!! Pleier å gå av litt ekstra når man holder på med flytting. Bare husk å spise!

 

Veien blir til mens man går!! Og en dag kommer vi i mål!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og en ny uke har begynt. Var på party lørdag med full pakke. Kom nok litt over 1600 kalorier da ja.. Med besøk hele helga og gjester igår så har jeg hviledag i dag. Skulle gjerne ha trimma litt, men kroppen sier NEI! Jeg må bare respektere det. Så blir jeg forhåpentligvis gangbar igjen i morgen eller onsdag.

 

I morgen er det veiing og måling!

 

Ha en fin og sunn uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine mål tirsdag 02.10.07;

 

Vekt; 94,6 (-600gr)

Hals; 37,5

Overarm; 34 (-0,5)

Bryst; 112 (-1)

Under bryst; 91

Midje; 96 (-2)

Ende; 113

Lår; 66 (0,5)

 

Ja da var ukens høydepunkt anng vekt og mål kommet. Gått ned 600 gram fra forrige uke, fremdeles 200 gram igjen til vekta jeg hadde for 2 uker siden som var 94,4 kg. Men her det å stå på! Har mistet 4 cm siste uka.

 

Så i høst har låra blitt 3 cm mindre, enden 2,5 cm mindre, midjen 2 cm mindre, under bryst 5,5 cm mindre, bryst 3,5 cm mindre, overarm 1,5 cm mindre og halsen er det samme. Men jeg merker forskjell!!! Og det er det viktigste!! J

 

Jeg er skikkelig motivert for å fortsette slik at jeg kan nå målet mitt om 89 kg 21 oktober. Så det er bare å stå på! Fikk ikke 10 trimpoeng forrige uke. Tor jeg endte opp på 6-7 tilsammen. Har trent i dag og fått nesten 4 på styrketrening.

Tror det er viktig å få strammet opp kroppen litt nå samtidig som jeg driver med vektreduksjon. Så har ett mål om å komme meg på trening en dag til denne uka.

 

Ha en fin uke alle sammen!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en liten tenkepause har jeg bestemt meg for å justere måla mine. Det ble ikke reelt å gå ned 5 kg på 20 dager.....! Så jeg justerer litt!

 

Mål 2 mnd, 21.10.07=92,7 kg

Mål 3 mnd, 21.11.07=88,9 kg

Mål 4 mnd, 21.12.07=85,1 kg

Mål 5 mnd, 21.01.08=81,3 kg

Mål 6 mnd, 21.02.08=77,5 kg

 

Jeg bretter opp armene og fortsetter med livsstilsendringa! Mye vann, og iallefall 10 trimpoeng i uka. Mere grønnsaker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei xxl,

Gratulerer med nedgang, kjempebra!

 

Kan nok være lurt å justere målene sine underveis, ja. Beregn god tid, det er ihvertfall mitt råd. Vi når målet etterhvert, ikke sant?:)

 

Klem, queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei xxl' date='

Gratulerer med nedgang, kjempebra!

 

Kan nok være lurt å justere målene sine underveis, ja. Beregn god tid, det er ihvertfall mitt råd. Vi når målet etterhvert, ikke sant?:)

 

Klem, queen[/quote']

 

 

Tusen takk! Ja, jeg burde jo visst at det ville ta litt tid, dette her. Selvfølgelig skal vi nå måla våre, Queen!!! Håper vi snart er i mål, iallefall innen 6 mnd.......

 

Ha en fin uke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei ville bare innom å si gratulerer med nedgang xxl.

 

i dag hadde jeg veie dag og jeg hadde en nedgang på 1,1kg. Synes det går ganske bra med denne nedgangen min enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei ville bare innom å si gratulerer med nedgang xxl.

 

i dag hadde jeg veie dag og jeg hadde en nedgang på 1' date='1kg. Synes det går ganske bra med denne nedgangen min enda.[/quote']

 

 

Tusen takk! Og gratulerer til deg også!!! Deilig, ikke sant!???? Vi står på videre!!!! Ha en fin uke!

 

klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått tur, ikke så langt, men akkurat passe. Er en tanke støl fra styrketreninga i går. Fått 1,7 trimpoeng. Tilsammen 5,6 hittill, og det er bare gått 1,5 dag. Mulig å få 10 i løpet av uka;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Og gratulerer til deg også!!! Deilig' date=' ikke sant!???? Vi står på videre!!!! Ha en fin uke!

 

klem fra XXL[/quote']

 

Kjempe deilig å kjenne at en går ned i vekt. Har allerede lagt merke til at klærne mine er blitt litt for store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skumlest igjennom hele bloggen din og jeg må si jeg er skikkelig stolt av deg. Du står jo på som aldri før, er motivert, positiv og realistisk.

 

Dette er gøy! Du krymper jo litt for hver dag som går og resultatene kommer fort, om det er hjelpen fra pillene eller din iherdige trening kombinert med bra kost vet jeg ikke men flink er du!!!

 

Gleder meg til å følge deg mot målet ditt.

 

Husk å drikke masse vann, det er sundt og godt og du kvitter deg med avfallstoffer fortere enn om du traver rundt lett dehydrert.

 

Ha en flott dag!

 

Klem flus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skumlest igjennom hele bloggen din og jeg må si jeg er skikkelig stolt av deg. Du står jo på som aldri før' date=' er motivert, positiv og realistisk.

 

Dette er gøy! Du krymper jo litt for hver dag som går og resultatene kommer fort, om det er hjelpen fra pillene eller din iherdige trening kombinert med bra kost vet jeg ikke men flink er du!!!

 

Gleder meg til å følge deg mot målet ditt.

 

Husk å drikke masse vann, det er sundt og godt og du kvitter deg med avfallstoffer fortere enn om du traver rundt lett dehydrert.

 

Ha en flott dag!

 

Klem flus[/quote']

 

 

Hei igjen! Koselig du stakk innom! Jeg og spiser lite og ofte, grønt og frukt. Tror nok R er med på å skru opp forbrenninga, ja.

 

Skal ta rådet ditt om å drikke mer vann. Drikker mye nå, men litt til gjør sikkert bare godt!

 

Ha en fin uke!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. er ikke ok, men noen dager er verre enn andre! Uff, uff, ingenting godt i skapet (heldigvis), skal drikke litt vann før jeg begynner å rydde.

 

Er faktisk støl av styrketreninga jeg gjorde tirsdag. Så her er det behov for trening, ja. Satser på å få noen trimpoeng i morgen!

 

Ha en fin, snokefri dag!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en liten tur før jeg skal ut å gå en av mine daglige turer.

 

Så flink du er trener og står i og spiser sunt, kjempe flott dette må nå til slutt gi gode resultater.

 

Skap snoking ja, det kjenner jeg til, men heldigvis nå passer jeg på å ikke har noe godt i skapene, for har jeg det, så klarer jeg ikke å la være å spise av det.

 

Ha ei fortsatt fin uke og lykke til.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en liten tur før jeg skal ut å gå en av mine daglige turer.

 

Så flink du er trener og står i og spiser sunt' date=' kjempe flott dette må nå til slutt gi gode resultater.

 

Skap snoking ja, det kjenner jeg til, men heldigvis nå passer jeg på å ikke har noe godt i skapene, for har jeg det, så klarer jeg ikke å la være å spise av det.

 

Ha ei fortsatt fin uke og lykke til.

 

Klem fra Evelyn[/quote']

 

 

Hei Evelyn! Ja, du er iallefall virkelig flink til å trimme!!!!! Resultatene kommer nok skal du se!

 

Bruker på å ha minimalt i skapet. Bare jeg begynte å rydde så gled det bort fra tankene mine. Men så fort jeg hadde en pause så var tanken på noe godt der igjen... Jeg fant en lakryl.. Det hjalp!

 

Ha en fin uke du også! Lykke til!

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skapsnoking ja............huff..........

 

Jeg kan ikke engang ha en pakke marie-kjeks til datra mi i skapet....jeg spiser det opp lenge før hun har sett den.......

 

Ergo, her er bare grove kjeks og ingen andre fristelser.....

 

For jeg greier ikke å ha NOE snaks i skapet.......................

 

Ligger det der, så poff...borte......og mammas vekt har økt, igjen...

 

Takk for at du er innom med gode ord xxl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...