Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Målet mitt er 59 kg' date=' en eller annen gang utpå nyåret :-)

 

Ligger på ca 1500 kal pr dag, virker som det passer for meg, og ca 3 trimpoeng hver dag, er også flink med vannet. Vet ikke helt hva jeg startet på, har ikke hatt vekt så lenge, men da den kom veide jeg 88 kg 19. august, begynte å reg. mat mm her 13. august, for da fant jeg siden her, de første dagene mat utifra øyemål. Hadde ikke fått med meg at GR hadde egen hjemmeside.

 

Har minket 3,4 kg siden 19. august, men utifra klær har jeg minket mer, for jeg var igang da jeg begynte reg. her, men da uten både vekt for mat og kropp. Har minket 9 cm rundt livet siden 13. august :)

 

Vi står på :-)

 

Klem :)[/quote']

 

Bra jobbet, Jamba!! Håper du stikker innom tråden her og rapporterer hvordan det går. Skal bli spennende å følge deg på veien nedover mot idealvekt!!! Dette klarer vi!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her for å ønske deg en flott dag' date=' og lykke til i kommende uke

 

vi skrives

 

klem fra Evelyn[/quote']

 

 

Takk for hilsen!!!! Håper du har hatt en fin helg og at vekta gjør ett hopp for deg i morgen!!!!!!! Gleder meg til å lese bloggen din!

 

Vi har hatt besøk i dag, har ikke vært utenfor døra i hele dag. Håper kroppen tåler litt trening i morgen!!!!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en lite aktiv uke er jeg nå klar for fysisk utfoldelse. Men ikke så mye og ofte som sist... Skal ut en tur med stavene!

 

I går spiste vi pizza, hjemmelaget. Var mett etter 2 stykker a 10 x 7 cm. Og da sluttet jeg å spise!!! Jammen hadde jeg lært fra lørdagens taco. Ikke verst! Hadde besøk og det ble is til dessert. Tok litt, og lot vaffelkjeksen ligge urørt. Men det varte ikke så lenge.. Da besøket hadde gått og barnet var i seng, så klarte jeg å "rydde" iskjeksen inn i munnen...Att det går ann. Det endte med at jeg ble kvalm. Og i dag så synes jeg det var topp, da jeg før i tiden kunne spise masse uten å bli kvalm.. Håper jeg lærer litt underveis her.

 

Ha en fin dag alle sammen! Er litt spent på morgendagen og veiing/måling! Synes jeg ser at jeg skrumper inn. Fikk også kommmentar i går om at venninda mi kunne se at jeg hadde vært flink i det siste!!! Kjempekoselig! Følte jeg vokste!!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 94,4 i dag! Minus 900 gram. Fornøyd!!!

 

Mine mål 18.09.07;

 

Vekt; 94,4 (-0,9 kg)

Hals; 37,5

Overarm; 34,5

Bryst; 113 (-2cm)

Under bryst; 92

Midje; 98

Ende; 113

Lår; 67

 

Denne uka ble det minus 2 cm, på brystmål. Tilsammen har jeg mistet 12,5 cm de siste 4 ukene. Og 3,8 kg! Fornøyd! Håper jeg snart mister noe i midjen!!!! Det trengs! Siste uka fikk jeg 5,5 trimpoeng. Håper på å nå målet mitt på 10 denne uka. Mitt første mål anng vekta var 93 kg den 21 sept. Om jeg kommer meg ned på 93 tallet fredag skal jeg si meg fornøyd.

 

Ha en fin uke alle sammen! ;)

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en stø kurs mot 80 tallet' date=' fortsett med det ;)

 

Klem[/quote']

 

 

Ja, nå føler jeg at det er oppnåelig og ikke så langt igjen. Men det er nå ennå 14 kg.. så det vil ta sin tid! Men jeg gir meg ikke!!!!!!!

 

Hvordan går det med deg?

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare vel 4 kg til vekta begynner med 8.. ;)

 

Går jevnt nedover her også' date=' har vel 4 kg igjen til vekta begynner med 7...., det blir stort :)

 

Klem[/quote']

 

 

Hei igjen! Skjønner at du gleder deg til vekta begynner med 7!!!! Oj, oj oj!

Ja, når jeg kommer på 89 da er jeg bare overvektig med en BMI på 29, ett eller annet!!! Det blir bra, men enda bedre med 80!!!!!!!! Kunne ønske det var i går, men om jeg nærmer meg 80 til jul er også det bare helmax!!!!!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 94' date='4 i dag! Minus 900 gram. Fornøyd!!!

 

Mine mål 18.09.07;

 

Vekt; 94,4 (-0,9 kg)

Hals; 37,5

Overarm; 34,5

Bryst; 113 (-2cm)

Under bryst; 92

Midje; 98

Ende; 113

Lår; 67

 

Denne uka ble det minus 2 cm, på brystmål. Tilsammen har jeg mistet 12,5 cm de siste 4 ukene. Og 3,8 kg! Fornøyd! Håper jeg snart mister noe i midjen!!!! Det trengs! Siste uka fikk jeg 5,5 trimpoeng. Håper på å nå målet mitt på 10 denne uka. Mitt første mål anng vekta var 93 kg den 21 sept. Om jeg kommer meg ned på 93 tallet fredag skal jeg si meg fornøyd.

 

Ha en fin uke alle sammen! ;)

 

XXL[/quote']

 

 

Så bra, xxl!

 

Lykke til videre:)

 

klem, queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra' date=' xxl!

 

Lykke til videre:)

 

klem, queen[/quote']

 

 

Tusen takk!!!!!! Jeg er godt fornøyd bare det går nedover... selvfølgelig gleder jeg meg til å bli ferdig og komme meg på stabiliseringskurs!!! Men er veldig motivert og fornøyd nå!!! Førnøyd med det aller meste, faktisk!!! Men jeg har mine dager jeg også.... Håper det går bra med deg, Queen!??!

 

Lykke til videre!!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en a-ha opplevelse da jeg leste Evelyn sin blogg. Hvorfor ikke skrive grunnene for vektnedgang ned?? Da blir det mere synlig og man kan ta det frem på dager hvor motivasjonen mangler.

 

Hvorfor jeg vil ned i vekt;

 

-vil føle meg vell. Kjøpe de klæra jeg liker uten å måtte ta hensyn til hva butikken har i min str og deretter velge ut i fra det.. Og jeg vil ha masse klær!!!

Jeg vil gå hvor jeg vil uten å måtte føle at folk glor/synes jeg er feit. Gleder meg til å gå på stranda med barnet mitt!! Og ikke minst møte andre kjente. Nå søker jeg dit hvor ingen kjente går...

 

- helsemessig. Jeg vet mine kroniske plager kan bli mindre om jeg går ned i vekt. Jeg ønsker ikke å få sykdommer pga feil kosthold...

 

- jeg ønsker meg mere energi i hverdagen og enda bedre humør!!!!

 

- jeg ønsker at andre skal se meg for den jeg er og ikke bare se en stor, feit, misslykket kvinne. Dessverre er det slik noen tenker. Det kan være en fordel å veie mindre i forhold til nye arbeidsforhold osv. Jeg ønsker heller ikke at barnet mitt skal være flau av mammaen sin...

 

 

Jeg VIL gå ned i vekt, og jeg SKAL gå ned i vekt!!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei xxl!

 

Kommer innom en tur etter at du hadde vært på forumet mitt. Kan du fortelle meg litt mer om reductil?? Hvordan reagerer kroppen på det?

 

Klem fra meg

 

 

Heisann! Koselig du stakk innom! Reductil virker med å gi metthetsfølelse og økt forbrenning! Det er en hel masse bivirkninger; bl.a så kan man få høyt blotrykk. Derfor er det viktig å få oppfølging av lege. Jeg var litt søvnløs den første uka. Gått over. Munntørrhet, men da er det jo bare å drikke vann! Søk på nettet så finner du bl.a info i felleskatalogen.

 

Etter kurs i 1 1/2 år, med lite vektnedgang det siste året, så var det en "velsignelse" å få resultater igjen! Håper bare det fortsetter!

 

Lykke til! Om du begynner på R, rapporter gjerne om hvordan det går.

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du er så nærme "overvekt". Jeg må ned til 76' date='4 kg har jeg funnet ut, men det går rette veien, var bare 8 kg igjen sist søndag :)

 

Vi står på ;)

 

Klem[/quote']

 

 

Heisann Jamba! Ja da, vi står på! Det gjelder å finne delmål underveis. Og når jeg "bare" blir overvektig, ja da kan jeg tenke at så langt nede på vekta har jeg ikke vært siden slutten av 2001. Kanskje jeg blir 6 år yngre også?? Det er lov å håpe!!

 

Lykke til videre!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt liten tid til å være inne her i det siste, men tok en liten tur innom nå i dag og jeg må si jeg er imponert over det du har fått til de siste ukene, 3,8 kg på 4 uker er jo kjempe bra og 12,5 cm, Hura dette var kjempe flott.

 

KLarte du målet ditt som var 93 til i dag eller?

 

Ha ei fin helg og en fin dag.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da xxl.

 

 

Tusen takk! Jeg prøver å røre meg det jeg kan. Må ta det litt med ro så jeg ikke overbelaster.. Kjedelig å måtte stå over trening en uke pga overbelastning.

 

Bra med deg?? Ha en fin og sunn helg!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...