Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

Hei!

Nå har jeg trent litt inne, rockering, hoppetau og noen styrkeøvelser... Hoppetauet er virkelig hardt...

 

Jeg skal prøve å tvinge meg ut senere i dag til å jogge.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest haypergirl88

Formen er skrall og vekta har gått ned til 68kg. jeg veide meg i sta, for jeg veide 68kg med mat og klær på meg! men tror jeg skal veie meg i morgen når jeg våkner for da får jeg nok en bedre vekt!

gleder meg sånn til kurset starter, men har enda ikke fått kursboka og målebåndet jeg bestilte i butikken på vektklubben!

 

men tusen takk missrosa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Huff jeg får aldri begynt å trene nå har magen slått seg vrang og jeg må vente med trening til jeg er helt frisk ;)

men da får jeg bare være flink med maten i stede!

 

da jeg veide meg i går viste vekta 67.8kg :) den går i det minste ned :D jippi<3 gleder meg til jeg begynner på kurs, men gruer meg også siden jeg ikke har fått kursboka enda :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg er 69 kg igjen, men er helt pløsete i kroppen, mye vann... så håper den forandrer seg igjen.

Men jeg har jo gått opp, det merker jeg...

Må få snudd det her.

 

Hm, rart du ikke har fått kursbok?

Men lykke til på kurset!!! Blir spennende å høre...

God bedring

 

Hvordan er det med deg, Smint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

huff, det som hjelper på vekta er å drikke mye vann. nå drikker jeg nesten bare vann og kanskje litt sukkerfri saft, men det er ikke ofte lenger!

jeg tar et steg om gangen! men nå skal jeg sove litt tror jeg er ikke i form!

 

jeg skal ned 10kg til sommeren og 20cm rundt midjen og noe rundt låra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

I dag har jeg og typen et års dag ;)

så da blir det litt feiring med kake og god middag, også blir det kino og ut og spise på Lørdag :)

 

håper dere hadde en fin dag i går :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haypergirl88 gratulerer med et årsdag, går det bra med dere igjen eller? ;) Høres bra ut med kurs! Du må lære oss etterhvert da ;) hehe.

 

Jeg er fortsatt ikke blitt helt frisk så har ikke fått trent enda, kjedelig! Men er veldig flink med maten, grovt rugbrød med makrell i tomat + biola naturell og ingefærte til frokost, er flink å spise frukt også, appelsinene er supergode nå! Og i går ble det salat med egg og cottage cheese til lunsj :(

 

Mye rart man ikke kan spise som gravid så det er litt å sette seg inn i, f.eks salami og at alt kjøtt skal være godt stekt osv. Gleder meg til å få trent igjen, føler meg i fin form bortsett fra halsbetennelsen. Kanskje jeg kommer meg en tur i helga, i det minste en gåtur hadde vært godt :) Ha en fin helg begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

går sånn opp og ned ;) men bedre enn før!

 

Ja det skal jeg gjøre smint ;)

 

har et godt råd som funker meg, ¨når jeg drikker mye vann så går jeg ned i vekt, selv om det kanskje ikke er så mye jeg går ned, siden mandag har jeg gått fra 69-67.7kg og da har jeg spist en del!

 

Æsj formen er ikke bra enda =( jeg begynner å bli lei jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Huff jeg tok mål av meg i sta og har bare lyst til å grine, trodde ikke jeg var så stor som jeg vist nok er!

95cm rundt midjen! men men da gikk jeg i det minste se hvor stor jeg var da! også målte jeg andre steder og grøss og gru og stor jeg er, men godt jeg skal endre på dette! målet er å komme meg ned på 80 og noe cm eller mer før kurset er slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Gratulerer med 1 års dag, haypergirl!

 

Kjipt dere fortsatt er syke, jeg er frisk men har vist ikke fått trent så mye som jeg håpet på, dagene denne uken har vært litt hektiske, vi har fått solgt leiligheten vi hadde i oslo, så har holdt på med den og andre ting som har skjedd.

Men, når jeg kjørte hjem i dag og solen skinte på nysnøen tenkte jeg i helgen SKAL jeg ut på ski!!

Elsker jo å gå på ski...

 

Har også kjøpt meg overlock maskin (en type symaskin om dere ikke vet) Og nå har jeg registrert en butikk på epla.no, så skal ordne litt der, så begynne å selge litt av det jeg lager!! Jippi!

 

Maten går greit, det står igjen masse godteri etter jul, men jeg rører det ikke. Spiser også mye appelsin! Godt...

Ja, det er mye man skal holde seg unna av mat når man er gravid har jeg skjønt.. hvor langt er du på vei? Helt sikkert kjempespennende...

Jeg reiser til nevøen og niesen min neste torsdag, Nevøen min fyller 3 år, så blir koselig å være med å feire han. Niesen min er 9 måneder og er ganske god på å gå, så hun er tidlig ute=)

 

Vel, jeg skal bli flinkere og flinkere med mat og trening hver dag fremover. Det lover jeg meg selv. Og har lovet mannen min å bli flinkere på å lage middager alene (han har jobbet som kokk, så lett å spørre..) men, nå skal jeg lage sunne og hjemmelagde middager fra bunn.

 

Ha en fin fredagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Tusen takk :(

 

middagen er unna gjort så nå blir det snart kake ;)

 

samboeren min har kjøpt napolionskake ;) nam nam. jeg skal kose meg!

 

men jeg skal kose meg med måte, ikke for mye, for nå skjer det forandring på kroppen og jeg skal ned mange kg :)

 

æsj typen innviterer mange folk hit i dag, syns jeg og han skal feire aleine men men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Nå må jeg virkelig komme igang, jeg orker ikke mer av nåværende slappe kropp.

Jeg må få en god rutine, slik at det ikke blir et spørsmål om jeg skal trene eller ei.

 

Vet ikke helt hvordan, men må bare overbevise den late hjernen min om at regelmessig trening er bra, for det er det, jeg vet jo hvor bra jeg føler meg når jeg trener regelmessig. Og når klærne mine sitter mye bedre når jeg er litt "fastere i fisken".

 

Så, nå er det på tide å lage en plan, en ny livsstil, en ny Miss Rosa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Dette klarer du Missrosa ;) du var jo så flink før, men jeg vet hvordan det er nå kroppen vil men ikke hjernen, det er ikke lett å komme igang igjen, for jeg har ikke kommet i gang med treningen igjen!

og det er ikke noe gøy og ville trene men ikke kan, jeg er lei av å være syk, men får ta tiden til hjelp!

vet jeg kan trene litt selv om kroppen er slapp, men gidder ikke for da får jeg så vondt etter på.

 

men nå tar jeg kvelden er så slapp og sliten!

så snakkes siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

så flink du er :)

 

jeg har ikke kommet ordentlig i gang med treningen enda jeg da!

 

i går var jeg på vekta og 900gram hadde jeg gått ned på 1uke, så nå er jeg 67,1kg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Har vært på besøk hos bror m/ familie en ukes tid.. og kom hjem med forkjølelse......

 

kommer mer tilbake når jeg er frisk, håper på å komme i gang med trening snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

I dag har jeg gått i 2 1/2 time!! I bra tempo og greier..

 

Veldig fornøyd med meg selv, det er lenge siden jeg har vært så aktiv og det er egentlig litt flaut å skrive.. for jeg elsker jo egentlig å være i aktivitet.

 

Men, nå skal det bli mer av den stilen, i morgen skal jeg på skitur har jeg bestemt og ellers være veldig flink fremover. Er nødt til det, i dag var jeg 69,3 kg... det er absolutt ikke noe for meg!

 

skal være mer aktiv her haypergirl!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Så bra haypergirl,du er flink!!

Hvor mange cm var du når du begynte på kurs?

 

Hvilket kurs er det du går, hvor mye kostet det?

 

Takk, jo jeg håper jeg er i gang igjen nå.. kan ikke ligge mer på latsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...