Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

18 grader, herregud så herlig! Men er ikke så verst her heller nå, våren begynner så smått å komme :) Går fint her, i morgen er det treningsdag igjen, men jeg er bekymret fordi jeg plutselig har en tettpakket dag og er redd jeg ikke skal rekke/orke å trene når det er så mye å gjøre, men skal prøve!

 

Var på ultralyd i dag, var helt fantastisk å se lille gullet vårt! Og å få vite at alt så bra ut, ble jo litt nervøs, man vet jo aldri. Men var ei perfekt liten frøken i magen min :) Så har hatt en veldig happy dag i dag!

 

Høres ut som en fin plan med mye bevegelse, dette greier du lett! :) Reiser på påskeferie på torsdag jeg og blir borte i to uker så da blir det nok ikke oppdatering her inne, men jeg er tilbake i slutten av april, og så er jeg jo her til torsdag iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

ÅÅÅ.. så hyggelig å høre =) Skjønner det ble en fin dag! Stas å få ei lita jente da!

 

Her er all snøen smeltet, mange små blomstre titter frem, så våren er kommet! Deilig..

 

Ha en fin dag i morgen og! Jeg skal ut å løpe en ny vei jeg har funnet - grus, så bra for bena!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Da var toppen bak huset beseiret!! Det går en runde på 6-7 km ved oss, opp på en topp, har vært på min første tur opp dit i dag, løp og gikk ettersom hva terrenget tillot, det er regnvær her i dag, så var gjennomvåt fra topp til tå når jeg kom inn igjen. Men herlig var det, brukte 1 time og 15 minutt, dette skal bli en god vane!

 

Det er jo en herlig følelse.

 

Hvordan har det gått med deg i dag smint? Har du fått trent eller ble det mest stress?

 

klem =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :) imponert! Nei jeg rakk rett og slett ikke trene i går, dagen gikk i ett, men jeg gikk veldig mye da, så fikk jo rørt meg, i morgen skal jeg ta fly hjem så får se om jeg kommer meg ut en tur på kvelden, har pakket joggeskoa :)

 

Da snakkes vi om et par uker igjen, håper du får en fin og aktiv påske, så skal jeg prøve på det samme :)

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

hei :)

da har jeg endelig nett igjen, og kan begynne å skrive her inne igjen, vet jeg har vært borte veldig lenge, men har skjedd så mye for tiden.

 

men noe som virkelig har skjedd er at vekta mi har gått ned til 62.7kg og jeg er strålende fornøyd :)

 

alt bra med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

ohoi!

 

Tvi tvi, haypergirl! Jeg mener å huske at du ønsker å få barn?!

 

Jeg har vært flink til å gå turer de siste dagene og flinkere må jeg bli. Jeg hadde virkelig ønsker om å gå ned denne våren (også...) men, jeg får det jo ikke til. Alt for mye som jobber imot meg føler jeg.

Men, jeg gir ikke opp, ikke enda :D

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Har gått laaang tur i dag og, deilig!

Men det skjer lite med kroppen. Stor som alltid.

 

Hvordan har påskeferien din vært, Smint?

 

Og hvordan er det med deg, Haypergirl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Haypergirl, lenge siden sist, er du gravid? :)

 

Hei missrosa så flink du er å gå tur! Har hatt en fin påskeferie ja. Men fikk bare jogget to dager så slo bekkenet seg vrangt og jeg ble halt! Så måtte holde meg ganske så rolig, ikke gåturer engang :)

 

Fortsatt sliter jeg litt og jordmor sa jeg kanskje burde droppe jogging og heller gå raskt f.eks i oppoverbakke..men jeg skal prøve meg på 3T og se om det er bedre å jogge på tredemølle, kanskje var det asfalten som ble for hard for meg, hvis jeg fortsatt får vondt så får jeg heller holde meg til skimaskin og gåturer! Kryss fingrene for meg :D Håper å komme meg i vei i løpet av helga, kanskje søndag.

 

Ellers er planen å rydde i boden i dag mens kjæresten er på jobb, jeg har fri i dag, og på mandag kommer det container til blokka vår, dugnad på tirsdag så tenkte å benytte sjansen å få ryddet og kastet en del, gleder meg faktisk litt til å sette i gang, hehe, føles rensende å få ryddet opp :)

 

Ha en kjempefin helg begge to! Sterkere tilbake etterhvert her, og skal lage meg et program neste uke slik at jeg får en plan på treningen igjen!

 

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Så leit at bekkenet ditt har slått seg vrangt... kan jo være greit å gå i bra tempo istedet..

Deilig å få ryddet opp, vi skal snart starte å pusse opp huset vårt, får nok tiden till å gå da.. :D

 

Jeg har vært på "toppen" min i dag, som er i nærheten av huset, så 3,3 tp til meg i dag. Er faktisk oppe i 8,5 tp denne uken, bedre enn det har vært på en stund.

Og var veldig flink med maten i går og i dag. Bakte brownies i dag, men har bare tatt ett lite stykke.

 

Ha en fortsatt fin helg =)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Har atter en gang satt en ny startdato. Fra og med i går, og nå skal jeg trene fast jeg skal fortsette å være så flink som jeg har vært de siste dagene med maten.

 

Jeg er bedt i bryllup i sommer til ei venninne, jeg skal sy min egen kjole, jeg fant det nydeligste mønsteret i går og et pent stoff til. Saken var bare det at de hadde mønsteret i bare 32-38 igjen. Jeg er vel ca 40 nå, så da har jeg VIRKELIG en motivasjonfaktor, ikke at jeg bare vil gå ned, men jeg gleder meg jo så til å få kunne sy den kjolen!!! Nå skal det sies at jeg kjøpte et "back-up" mønster som har alle størrelsene fra 36-44, men jeg vil aller nådigst bruke det til dette bryllupet. Jeg vil klare dette.

 

Så nå sitter jeg i treningklærne og skal ut å røre meg!! Tjohoi!!

 

Ha en fin dag

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Har vært ute å trent på rulleskøyter. Deilig å være litt sliten etterpå... =)

 

Hvordan går det med dere?

 

Jeg er fortsatt flink med maten, fornøyd med det, altså!!

 

Ha en fin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, beklager at jeg bare "forsvant" igjen, men har vært syk hele uka, fikk kraftig urinveisinfeksjon med oppkast og det hele så har bare vært slapp og dårlig hele uka. Nå begynner det heldigvis å bli bedre, herregud som jeg hater uvi, det er så vondt! tortur! og så får jeg det alltid om natta så må lide meg gjennom mange timer til legen åpner osv. Hadde gledet meg sånn til å trene igjen, men nå får jeg prøve atter en gang på ny på søndag eller mandag :D Har jo oppfølging med styrke på tirsdag men tror jeg skal avlyse det, er jo ingen grunn til oppfølging når jeg ikke har fått startet ordentlig en gang! Men liker virkelig det styrkeprog. jeg har fått nå, så målet er å fortsette med det 2 ganger i uka, og ellers trene 3 dager i uka :)

 

Hørtes ut som en kjempefin motivasjon med kjole!! Du er jammen flink som kan sy altså, skulle gjerne sett den når du er ferdig. Men du skal greie det, å komme ned i 38 som er målet? Det greier du, jeg tror på deg!! Selv legger jeg bare på meg, hehe, men det er vel vanlig når magen vokser :) Tenker allerede på hvor flink jeg skal bli ETTER graviditeten også, da har jeg et bryllup å slanke meg til neste sommer faktisk, men det er jo leeenge til enda.

 

I morgen tenker vi å gå til byen så da får jeg en rolig start, gange i 50 minutter. Ellers prøver jeg å forbedre kostholdet ved å rett og slett spise mer grønnsaker, så har kjøpt inn gulrot og kålrot som jeg går å knasker på.

 

Håper du får en fin og aktiv helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

IIk.. uvi er tortur ja.... bra det går bedre!!

Grei start med tur i morgen, da=) Og naturlig å gå opp, det er jo bra i din situasjon!!

 

Ja, om jeg får gjennomført kjolen skal jeg sende deg bilde!! Skal forresten begynne å legge ut litt av det jeg syr på epla.no, skal si fra så kan du jo se... blir bare noen vesker og kort i begynnelsen da.. greit å begynne i det små!

 

Men koser meg veldig med å sy, får litt bestillinger innad i familie og noen venner og det er jo gøy!

 

I dag har vi vært i middagsbesøk, så da ble det dessert og en sjokolade til kaffen... så får være flink å trene fremover, men er generelt flink med maten nå, så da får det gå bra.

 

Ha en fin helg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg er 69,9, så siste uken har jeg gått ned 1 kg!! Og nå skal det holde, for jeg skal fortsette å trene og holde en sunn linje =)

 

Ha en fiiin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Halo!

Jeg har ikke trent i dag men kommet inn i en sunn matrytme fra i går, ettersom det ble litt utskeiing i helgen..

 

Hvordan er det med deg, Smint? Frisk og rask igjen?

 

Ellers har jeg sendt tre forespørsler på hunder (miniatyrhunder) så venter i spenning på svar....

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Glemte denne siden helt et liten stund, nå har jeg fått flyttet inn i egen leilighet, og trives sånn mitt på tre. men men! uansett vet jeg er oppe tidlig, og jeg har alt danset, og i det siste har jeg fått høre at trappe løping er så utrolig bra trening og nå som jeg er så heldig å ha en trapp og huseieren ikke er i leiligheten sin for tiden blir det garantert mye opp og sprett i min leilighet pluss løping i trappene :) hehe. min pulsklokke tok jeg i bruk i sta, så langt i dag har jeg bare fått 0.3tp men kommer fler.

og til vekta den er rar for tiden flyr opp og ned mellom 62.2 og 62.9kg. midjen har jeg ikke målt på en stund men tipper jeg har blitt tynnere for nå passer jeg inn i 2 olabukser og 3olaskjørt :D

 

ellers går det i sunn mat og drikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :D Som tiden flyr! glemmer å oppdatere her inne, kanskje fordi jeg ikke har vært på trening? :) hehe. MEN jeg har gått tur! Vært kjempeflink, så og si en times tur hver dag, og det er jeg fornøyd med! Men VIL på 3T nå, så forhåpentligvis på fredag kanskje :) Trenger å trene litt styrke nå.

 

epla.no har jeg ikke hørt om missrosa, får sjekke det ut, gøy hvis du kan legge ut bilde ja, og så spennende med hund!! Må si fra hva som skjer der!

 

Hei på deg også Haypergirl, godt å høre at du har fått på deg gamle klær, det er alltid gøy :)

 

Ha en fin dag dere! Må skjerpe meg på aktiviteten her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Heihei!

Er ikke så god på treningen om dagen og matlysten er på bånn, så blir ikke så mye mat heller....

Har ikke fått noen napp på hund enda, eller forsåvidt, jeg har bare ikke 20.000, men har litt, så skal fortsatt følge med.. =)

Men, i morgen kommer hunden min, som bor hos mamma og pappa og skal ha henne her fremover, men vil ha ei lita til!! Hihi... kos med hunder synes jeg,...

 

Hvordan gikk det med trening i dag, smint? Kom du deg dit?

Og hvordan går det med bekkenet, graviditet og slikt?

 

Bra haypergirl, deilig når gamle klær passer igjen...

 

Jeg var forresten 69,7 kg i dag, (midt i mensperiode) så er gått ned 1,2 kg siden 2.mai... går ikke veldig fort men det går ihvertfall nedover...

 

Nå får jeg sove litt, natti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida jeg har ikke trent enda, men går lange turer hver dag på ca 1 time så er fornøyd likevel :) Men trenger å få inn litt styrke da. Går greit med bekkenet da, bare vondt når jeg har gått masse. legen sa jeg skulle droppe å jogge så gidder ikke prøve da.

 

Det er jo flott at vekten går nedover missrosa selv om det tar lang tid, det er da det blir varig :) Koster det SÅ mye for hund? shit! SÅ gla i hund er ikke jeg, hehe..

 

Ha en fortsatt flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Du er flink som går så lange turer da og greit å ikke jogge når legen sier det..

 

Ja, jo mindre jo dyrere, haha, men nå har jeg fått snuppa mi hit, så har gått tur i dag og flere blir det med dagene som kommer..

Hun er stor da, men veldig god.. =)

 

Har vært i Oslo i dag og møtt ei venninne, så har gått masse, sies jo at shopping er bra trening, ihvertfall bedre enn å sitte stille.. ikke at det ble noe ut av shoppingen, ingen poser med hjem. Men morsomt å titte og "føle på livet".

Når det en gang skjer at jeg kommer under 60 da skal det bli nye klær!! Det må jeg forsåvidt for har ikke igjen så mye til den størrelsen... men jeg må jo først ta av 10 kg, så ingen panikk for den del..

 

Ha en god natt!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...