Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest haypergirl88

Nå er jeg nede i 88cm rundt midjen :) og jeg gjør ikke annet enn å gå lange turer :)

 

nå har jeg fått kommet meg inn i leiligheten min ordentlig, men jeg er fortiden i oslo!

 

hvordan går det med dere?

 

 

I dag spiste jeg to speileegg til frokost og to brødskiver, til middag blir det biff med wok grønnsaker<3

 

hva med dere?

 

trening i dag har det ikke blitt noe av pga dårlig vær. men i går ble det gå tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

Hei!!

Har gått ned 200 g siden lørdag... så jeg kryper sakte nedover :)

 

Bra du er kommet i orden, Haypergirl.

 

Ut på tur for min del også nå!!

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

For en elendig matdag!!! ARG!!! Blir irritert på meg selv, når alt bare blir rot - matmessig. I morgen er det 17.mai gitt, mannen leser til eksamen onsdag så blir svært lite feiring, kjøpt pølser til middag da, hehe og krone-is til dessert!

 

Ellers skal jeg være flink med maten og ja... blir sliten av de dagene det blir rot.

 

Håper dere får en fin dag i morgen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

 

Hvordan var 17.mai feiringen deres?

Vi tok det helt rolig, ettersom mannen hadde eksamen i dag.

 

I dag har vært en helt grei matdag, men lite mosjon, må virkelig skjerpe meg med trening. Tror rett og slett at i morgen må jeg bare hoppe i det.

 

Vel, ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er missrosa :) 17 mai her var helt vanlig dag, bare slappet av, tok en softis.

 

Her er det fortsatt gåturer det går i, ENDA ikke kommet meg på 3T, sukk, det er så tiltak, vet jeg bare må hoppe i det.

 

Gikk til jobb (1 time) på onsdag.

Gikk til byen (1 time) torsdag + jeg og kjæresten gikk tur på kvelden (1 time)

 

Håper disse gåturene gjør litt for formen iallefall. I morgen skal vi på tur i skogen.

 

I kveld er jeg alene hjemme, kjæresten er på jobbfest så er kjedelig her..og så kjedespiser jeg.. grandiosa + godteri + brus.

 

alle venninnene mine er opptatte eller bortreist..kjedeliiiig..hater å være alene, hehe, jeg er veldig sosial av meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Det er kjedelig, ja....

men, flink til å gå er du, det er bra!! Så kommer du deg på 3T, en dag kommer lysten tilbake før du aner det :D

 

Jeg har ikke trent i dag =( må komme igang jeg og!!!!! Men, nå får jeg besøk av ei venninne som skal være hos oss tirsdag-lørdag, så da blir det en del turgåing tenker jeg...

 

Så jeg tenker at ok, jeg har trent minimalt i mai. MEN, i juni skal jeg prøve å sette meg litt mål igjen........

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

17mai var kjempe fin, jeg og typen hadde 3månders dag, og vi var ute og spiste med foreldrene hans og hygget oss også var vi hjemme hos dem en tur, og snakket med folk osv, for uten om at jeg var små syk.

 

men til noe stort for meg, jeg passer str 38 i olashoorts og olabukser igjen :D hurra!

 

hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk jeg og kjæresten først tur i 2 timer i skogen !! (spiste litt sjokolade på tur da, hehe) så kom vi hjem, og så gikk vi til byen, 1 time til !!

 

Så føler meg ekstremt flink i dag og er kjempetrøtt nå. Kjæresten min har sagt at han skal hjelpe meg å gå ofte tur, så da blir det lettere, når vi er to :)

 

Missrosa fikk du også rørt deg? Skal sette meg mål IGJEN jeg også :D Føles som en evig kamp dette, samtidig som jeg føler jeg har fått aktivitet inn i dagliglivet egentlig, men lurer på om det noen gang blir helt en vane for meg.. men jeg gir meg ikke! Liker jo kjempegodt å trene så det står ikke på det egentlig, men det er kjedeligere nå når det er så mye jeg ikke kan gjøre, slik som steptimer f.eks som jeg elsker. Tenkte å spørre søstra mi om vi skal dra å svømme en dag, det hadde vært deilig! Er vel mer kostholdet jeg trenger å bedre, fått skikkelig sukkerkick i det siste, mye sjokolade, ond sirkel å komme inn i!

 

Haypergirl grattis med at du kommer inn i mindre størrelse, det er jo kjempebra! Stå på videre, må jo være veldig motiverende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

så flink du var i går smint, om jeg ikke husker feil er ikke du gravid? da syns jeg det er sporty av deg å orke all den treningen :D

 

 

missrosa du er nok ikke den eneste som har trent lite denne ferien, jeg må si jeg trente mer i påsken, men uansett vi får stå på neste mnd :)

 

 

ellers har jeg gått opp til 63.2kg og er skuffa over det!

så nå blir det en del trening framover!

 

lurer på om jeg skal gå nytt nettkurs, men det må tenkes igjenom siden det er så dyrt, så mulig det må vente siden det ikke strekker til med den lave inntekten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haypergirl, jepp er på den sjette måneden nå så merker at jeg blir mer sliten enn før, men deilig å enda være i fin form :D

 

Men hvis du merker at klesstørrelsen minker selv om vekten går opp så blir du jo mindre uansett? Kan jo være muskler eller vann i kroppen som gjør at du har litt mer vekt f.eks.

 

Neste uke har jeg lyst å prøøøve å dra på en steptime og se hvordan det går selv om legen egentlig sa jeg skulle holde meg unna, tenkte å prøve å ta det bare helt rolig, ikke bygge opp steppen og gå i stedet for å hoppe osv, blir det for ille får jeg bare gå fra timen. Har bare såå lyst å dra på en steptime, evigheter siden sist!

 

Ellers er planen for uka å gå til jobb mandag og onsdag, og kaanskje hjem igjen også, men det er ikke et must, det er en times tur hver vei og hjem er det nesten bare oppoverbakke så må nesten kjenne etter om jeg orker etter en lang arbeidsdag. Håper dere har en fin søndag, nettopp spist skinkesalat til middag vi, var nammis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Så bra, lurt og føle si egen kropp om hva som passer best :)

 

vekta gikk opp pga mensen, men uansett stråler mest over at klær passe igjen jeg :D

her ble det sånn taglattela med kjøtt og salat ved siden av<3 nam nam!

 

ha en fin søndag dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Kjempebra at du passer gamle klær igjen Haypergirl!!

 

Og Smint, du er jo knall flink, går og går!!

 

Jeg derimot passer hverken gamle klær eller går. Men syr da.. så det blir jo nye klær...

 

Imorgen reiser jeg bort noen dager så kommer jeg tilbake på torsdag, så blir borte fra forumet noen dager...

 

Ha en strålende start på ny uke!!

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

må bare med dele at vekta er rar, men det er fordi jeg har mensen.

jeg er nå 86.5cm rundt midjen :D tro meg jeg er HAPPY :) endelig gikk jeg ned der også, 90cm forige uke og nå 86.5cm WOW :) 3,5cm vekk denne uka! mange takk for at det går ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra haypergirl, virker som noe har løsnet for deg nå, stå på videre! :D

 

Håper du har det bra også missrosa! :)

 

Her er det fortsatt gåturer som gjelder, 1 time mandag og 1 time tirsdag, i går greide jeg ingenting for var så sliten, kjenner meg fortsatt i litt dårlig form i dag, men skal prøve å få trent eller gått tur, hvis ikke blir det forhåpentligvis i morgen.

 

Ha en fin dag begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare sløvedag i går, men i dag har jeg vasket leiligheten, føles som trening iallefall :D Deilig med nyvasket hus til helg! Nå har jeg i tillegg pyntet meg selv og gleder meg til kjæresten kommer hjem fra jobb, utrolig hva det kan gjøre med humøret å freshe seg opp litt med sminke og klær, føler meg ti ganger bedre enn når jeg dasser rundt i joggebukse, hehe.

 

Håper dere har det fint! Klemklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Deilig og få det rent og pent til helgen :D

 

her går ting så bra så gått ned til 62.1kg og er super happy over det, men skulle ønske jeg gikk ned mer enn 200gram men kan ikke klage!

 

btw får ikke vært her så mye nå siden pcn min er dø. men kommer tilbake når pcn min er i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Flinke dere er!!

 

Nå er vi reiseklare, vi reiser til Dublin noen dager!!!! Blir kos..

 

Blir mye gåing sikkert, ellers er planen å virkelig komme igang med trening når jeg kommer hjem!

 

Ha en fin uke, vi skrives =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Det er jo bra haypergirl, du er virkelig flink!!

 

Nå er vi vel hjem etter koselig tur til Dublin.

I morgen kommer det skumle.. vekten! ÆÆ!!

Men f.o.m i morgen skal jeg også begynne å trene igjen... fast! JEG MÅ!!

 

Ha en god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Var oppe 6 i dag og gikk en times tur med hunden. Deilig med sol og fuglekvitter.. nå har jeg sittet på verandaen i 2 timer, drukket kaffe og bestilt noen scrapbooking/hobby stæsj.. og en gave til mannen.

Herlig når solen varmer skikkelig og klokken er ikke mer en 9..

 

Veide meg i går, 71,6, trodde faktisk jeg skulle se et høyere tall... så ble positivt overasket.

Ha en fin dag dere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hvordan går det med dere? Var det fint i Dublin missrosa? høres deilig ut å reise litt bort :)

 

Når jeg glimrer med mitt fravær her så er det bare fordi jeg ikke er flink til å trene :o hehe. Blitt noen dårlige uker, men nå når jeg har vært flink i dag så kommer jeg hit for å skryte :D og kanskje få motivasjon for å fortsette. Kom meg endelig på på 3T i dag, 30 min på skimaskin og 4 styrkeøvelser, begynte veldig rolig i dag, magen har blitt stor og jeg kjenner jeg er litt mer engstelig for å trene veldig hardt så tar det rolig og det gikk veldig bra! Tirsdag har jeg planer om å prøve en steptime så er spent på hvordan det går!

 

Ellers skal jeg prøve å få gått til jobb minst en dag i uken som kommer. Det er min plan foreløpig, 6 mnd på vei nå og har gått opp ca 5 kg, ikke så aller verst, men kiloene kommer vel på løpende bånd etterhvert så har veldig lyst å gjøre det til en vane å få trent litt.

 

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Vi hadde det veldig fint i Dublin, var deilig med litt forandring i hverdagen!

Jeg er ikke flink med treningen selv, men nå har jeg hunden min (som pleier å bo hos mamma og pappa), hun har flyttet hit og skal vel stort sett ha henne i hele sommer. Så blir noen turer med henne, men må komme igang med litt trening ved siden av også. For å få opp pulsen litt...

 

Nå har jeg bestemt meg for å være veldig flink både med sunn og billig mat i ukedagene også heller ha en litt bedre middag på lørdag. Og at vi koser oss med is eller noe på lørdagen også.

 

Flink som kom deg på 3T da, og bra å ha mål om å gå på jobb og slik. Sikkert greit å holde seg i form ja, da blir det vel lettere å komme i gang igjen etter fødselen?!

Krysser fingrene for oss, vi må være aktive :D

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Vært ute å gått i en time på en knaus så bratt opp og lett hjem =)

 

Ellers går maten litt bedre, spiser ihvertfall ikke is.

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :D

 

Greide ikke målet mitt om å gå til jobb jeg, hehe. Men skjerpings igjen!! Nå har vi et romsligere budsjett denne måneden og har gått opp litt på matpengene så nå blir det lettere å være sunn og planlegge handel og måltider fremover, så skal prøve å være enda flinkere. Må bli strengere på godteri og is her også.

 

Bortsett fra det sitter jeg å vurderer å trene nå..dørstokkmila er laaang..men tenker at jeg skal kle på meg uten å tenke og se hva som skjer ;)

 

Bare så veldig kjedelig å trene egentrening og det går ingen timer som passer i kveld..Skulle ønske jeg hadde en treningsvenn.

 

Nei nå tenker jeg for mye igjen..

 

just do it!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...