Gå til innhold

Flere som blir med?


Gjest Amie73

Anbefalte innlegg

Gjest bollen74
Nå er jeg i veldig bedr humør ja' date=' ned 1 kg. [/quote']

 

Så utrolig kjekt med et slikt bra resultat:) Gratulerer! Tenker det gir masse motivasjon for ukene framover. Jeg skal snart på kurs nå - er utrolig spent på resultatet. Hadde en liten "snikveiing" i morges - og det tydet på nedgang... Skal prøver å komme inn med rapport senere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar
Gjest bollen74
82' date='5 på vekta.... Ned et halvt kilo. Hadde trodd det skulle være mer menmen,det er jo nedover..

 

Jeg vet jo egentlig hvorfor det går så tregt,det er jo fordi jeg er altfor sløv med å kontrollere hva jeg putter i munnen mellom måltidene,jeg bere lurer meg selv.. En kjeks her og en sjokoladebit der! FYSJ!!! Så tror jeg at fordi jeg trimmer mye så har det ikke så mye å si,men det har det jo selvsagt!!

 

[/quote']

 

 

Du har jo oppnådd en riktig god vektreduksjon, GRATULERER!

 

Men du har nok mye rett i at den kunne vært større uten småspising. Du bør absolutt registrere alt, for det er mye kalorier i disse små kjeksene og sjokoladebitene. Jeg tillater meg ikke så mye som en liten bit av noe som helst, er veldig flink til å holde meg til måltidene. Jeg tror jeg har "vunnet" mye på akkurat det. Jeg har riktig nok ikke alltid klart å holde meg til planen min - men det er ikke mange utskeielser jeg harhatt.

 

Jeg utfordrer deg til å holde deg helt unna denne småspisingen en hel uke for å se om det gir større utslag på vekten. Tar du utfordringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Er det ikke lenge siden vi har sett deg her nå? Håper du er innom og leser av og til - jeg vil gjerne ha deg tilbake i gjengen. Håper du har det bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freckles

2/1:vekt 92,2 kg - midje 94 cm

8/1:vekt 90,5 kg - midje 92 cm

15/1:vekt 90,2 kg - midje 92 cm

22/1:vekt 89,4 kg - midje 90 cm

28/1:vekt 88,8 kg - midje 89 cm

4/2: vekt 89,3 kg- midje 87 cm

12/2: vekt 88,2 kg - midje 86 cm

19/2: vekt 88,2 kg - midje 86 cm

26/2: vekt 88,2 kg - midje 86 cm

25/3: vekt 88,9 kg - midje 86 cm

 

Madrugada

2/1: vekt 91,6 kg - midje 103 cm

8/1: vekt 90,6 kg - midje 103 cm

15/1: vekt 89,7 kg- midje 100 cm

22/1: vekt 89,1 kg- midje 98 cm

28/1: vekt 88 kg- midje 97 cm

4/2: vekt 87,2 kg- midje 97 cm

12/2: vekt: 87.4 kg- midje 97 cm

19/2: vekt: 87.1 kg- midje 97 cm

26/2: vekt 85.7 kg- midje 95 cm

4/3: vekt: 86.5 - midje 95

11/3:

 

Amie

2/1: vekt 89,1 kg - midje 99 cm

8/1: vekt 87,1 kg - midje 98 cm

15/1: vekt 87,1 - midje 97 cm

22/1: vekt 85,7 kg - midje 96 cm

28/1: vekt 86,0 kg - midje 95 cm

4/2: vekt 85,4 kg - midje 95 cm

12/2: vekt 85,2 kg - midje 94 cm

19/2: vekt 84,1 kg - midje 94 cm

26/2: vekt 84,3 kg - midje 94 cm

4/3: vekt 84,3 kg - midje 94 cm

11/3: Vekt 83,3 - midje 93 cm

18/3: Vekt 83,5 - midje 93 cm

25/3: Vekt 84,3 - midje 93 cm

1/4: Vekt 84,3 - midje 93 cm

 

Papaya

8/1: vekt 88,5 kg - midje 100 cm

15/1: vekt 86,6 kg - middje 100 cm

22/1: vekt 86 kg - midje 98 cm

28/1: vekt 85,8 kg - midje 97 cm

4/2: vekt 84,8 midje 97 cm

12/2: vekt 85,6 midje 97 cm

19/2: vekt 86 kg midje 97

26/2: vekt 85,6 kg midje 97 cm

4/3: vekt 85,6 midje 97

11/3: vekt 86 midje 97 cm

25/3: vekt 87,3 kg midje 100 cm

1/4: vekt 86,3 kg midje 1000

 

Bollen74

8/1: vekt 83,2 kg - midje 98 cm

15/1: vekt 80,3 kg - midje 95 cm

22/1: vekt 78,4 kg - midje 94 cm

28/1: vekt 77,7 kg - midje 93 cm

4/2: vekt 76,3 - midje 92 cm

12/2: vekt 75,2 - midje 91 cm

19/2: vekt 74,0 - midje 90 cm

26/2: vekt 73,5 - midje 90 cm

4/3: vekt 72,4 - midje 90 cm

11/3: vekt 72,0 - midje 89 cm

18/3: vekt 70,3 - midje 87 cm

25/3: vekt 70,9 - midje 87 cm

 

 

Dennis

8/1: vekt 99,4 kg - midje 104 cm

15/1: vekt 97.6 kg - midje 104 cm

22/1: vekt 96,3 kg - midje 99 cm

28/1: vekt 95,4 kg - midje 96 cm

4/2: vekt 96,1 kg - midje 98 cm

12/2: Vekt 95,4 kg - midje 95cm

19/2: Vekt 94,8 kg - midje 95 cm

25/2: Vekt 96,1 kg - midje 95 cm

4/3: Vekt 94,5 kg - midje 93 cm

11/3: Vekt 94,5 kg - midje 93 cm

 

Makrell

1/4 : vekt 82,5 kg - midje

 

Ja... Da er det bevist, i alle fall er jeg overbevist; -en helg med mye 'kos' kan ødelegge alt selv om du har vært flink hele uka. Jeg veier faktisk det samme nå som for en måned siden....

 

Men den gode nyheten er at jeg kjenner at jeg er motivert igjen:-) Det går jo litt opp og ned med hvor motivert man er, men endelig kjenner jeg at jeg har litt driv. Ser Bollen og Makrell sliter litt også, men det er bare å bite tenna sammen. Så får vi møtes her, det hjelper meg masse. Tusen takk dere! Tenk at nå er det over 300 innlegg på tre måneder. Alle gjør fremgang og vi har enda tid til sol og sommer!!

 

Ha en fin kveld dere!

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Freckles

2/1:vekt 92,2 kg - midje 94 cm

8/1:vekt 90,5 kg - midje 92 cm

15/1:vekt 90,2 kg - midje 92 cm

22/1:vekt 89,4 kg - midje 90 cm

28/1:vekt 88,8 kg - midje 89 cm

4/2: vekt 89,3 kg- midje 87 cm

12/2: vekt 88,2 kg - midje 86 cm

19/2: vekt 88,2 kg - midje 86 cm

26/2: vekt 88,2 kg - midje 86 cm

25/3: vekt 88,9 kg - midje 86 cm

 

Madrugada

2/1: vekt 91,6 kg - midje 103 cm

8/1: vekt 90,6 kg - midje 103 cm

15/1: vekt 89,7 kg- midje 100 cm

22/1: vekt 89,1 kg- midje 98 cm

28/1: vekt 88 kg- midje 97 cm

4/2: vekt 87,2 kg- midje 97 cm

12/2: vekt: 87.4 kg- midje 97 cm

19/2: vekt: 87.1 kg- midje 97 cm

26/2: vekt 85.7 kg- midje 95 cm

4/3: vekt: 86.5 - midje 95

11/3:

 

Amie

2/1: vekt 89,1 kg - midje 99 cm

8/1: vekt 87,1 kg - midje 98 cm

15/1: vekt 87,1 - midje 97 cm

22/1: vekt 85,7 kg - midje 96 cm

28/1: vekt 86,0 kg - midje 95 cm

4/2: vekt 85,4 kg - midje 95 cm

12/2: vekt 85,2 kg - midje 94 cm

19/2: vekt 84,1 kg - midje 94 cm

26/2: vekt 84,3 kg - midje 94 cm

4/3: vekt 84,3 kg - midje 94 cm

11/3: Vekt 83,3 - midje 93 cm

18/3: Vekt 83,5 - midje 93 cm

25/3: Vekt 84,3 - midje 93 cm

1/4: Vekt 84,3 - midje 93 cm

 

Papaya

8/1: vekt 88,5 kg - midje 100 cm

15/1: vekt 86,6 kg - middje 100 cm

22/1: vekt 86 kg - midje 98 cm

28/1: vekt 85,8 kg - midje 97 cm

4/2: vekt 84,8 midje 97 cm

12/2: vekt 85,6 midje 97 cm

19/2: vekt 86 kg midje 97

26/2: vekt 85,6 kg midje 97 cm

4/3: vekt 85,6 midje 97

11/3: vekt 86 midje 97 cm

25/3: vekt 87,3 kg midje 100 cm

1/4: vekt 86,3 kg midje 1000

 

Bollen74

8/1: vekt 83,2 kg - midje 98 cm

15/1: vekt 80,3 kg - midje 95 cm

22/1: vekt 78,4 kg - midje 94 cm

28/1: vekt 77,7 kg - midje 93 cm

4/2: vekt 76,3 - midje 92 cm

12/2: vekt 75,2 - midje 91 cm

19/2: vekt 74,0 - midje 90 cm

26/2: vekt 73,5 - midje 90 cm

4/3: vekt 72,4 - midje 90 cm

11/3: vekt 72,0 - midje 89 cm

18/3: vekt 70,3 - midje 87 cm

25/3: vekt 70,9 - midje 87 cm

1/4: vekt 69,9 - midje 86 cm

 

Dennis

8/1: vekt 99,4 kg - midje 104 cm

15/1: vekt 97.6 kg - midje 104 cm

22/1: vekt 96,3 kg - midje 99 cm

28/1: vekt 95,4 kg - midje 96 cm

4/2: vekt 96,1 kg - midje 98 cm

12/2: Vekt 95,4 kg - midje 95cm

19/2: Vekt 94,8 kg - midje 95 cm

25/2: Vekt 96,1 kg - midje 95 cm

4/3: Vekt 94,5 kg - midje 93 cm

11/3: Vekt 94,5 kg - midje 93 cm

 

Makrell

1/4 : vekt 82,5 kg - midje

 

Tenk det var ett kilo ned - og ikke minst jeg ser 60 først på vekten. Dette er jeg så utrooolig fornøyd med. Nå skal jeg virkelig stå på denne uken, 70-og-noe skal jeg aldri mer veie. Målet mitt på 65 kg føles også mye,mye nærmere. Vet ikke hvor lang tid jeg kommer til å bruke for å komme dit - men jeg vet at jeg skal klare det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

 

Ja... Da er det bevist' date=' i alle fall er jeg overbevist; -en helg med mye 'kos' kan ødelegge alt selv om du har vært flink hele uka. Jeg veier faktisk det samme nå som for en måned siden....

 

Men den gode nyheten er at jeg kjenner at jeg er motivert igjen:-) Det går jo litt opp og ned med hvor motivert man er, men endelig kjenner jeg at jeg har litt driv. Ser Bollen og Makrell sliter litt også, men det er bare å bite tenna sammen. Så får vi møtes her, det hjelper meg masse. Tusen takk dere! Tenk at nå er det over 300 innlegg på tre måneder. Alle gjør fremgang og vi har enda tid til sol og sommer!!

 

Ha en fin kveld dere!

 

A[/quote']

 

 

Jeg håper at alle dere andre kan oppleve å få slike resultater som jeg har klart. Håper at alle kan se fram mot sommeren med mange kilo i minus!

 

Godt å høre at du er motivert igjen Amie. Jeg prøver å holde meg til en dag i helgen med "kos", da bruker jeg hele ukens kosemerker på sjokolade. Ellers holder jeg meg til GR-kosthold + trening. Det er jo ikke alltid jeg har klart dette (spesielt har det vært en del alkohol, litt for mange helger) - men da har jeg betraktet dette som unntak - ikke som en regel.

 

Jeg synes vi har vært flinke med tråden også - over 300 innlegg er veldig bra. Men det har jo "dabbet" litt av etterhvert - så vi må passe på å holde "koken". Jeg trenger dere - merker at i dag gledet jeg meg til å komme hjem å rapportere resultatet mitt til dere i dag. Forrige uke gruet jeg meg litt til å rapportere vektoppgangen, men det motiverte meg til at jeg skulle ha noe positivt å melde i dag.

 

Glad for at dere er her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell
Du har jo oppnådd en riktig god vektreduksjon' date=' GRATULERER!

 

Men du har nok mye rett i at den kunne vært større uten småspising. Du bør absolutt registrere alt, for det er mye kalorier i disse små kjeksene og sjokoladebitene. Jeg tillater meg ikke så mye som en liten bit av noe som helst, er veldig flink til å holde meg til måltidene. Jeg tror jeg har "vunnet" mye på akkurat det. Jeg har riktig nok ikke alltid klart å holde meg til planen min - men det er ikke mange utskeielser jeg harhatt.

 

Jeg utfordrer deg til å holde deg helt unna denne småspisingen en hel uke for å se om det gir større utslag på vekten. Tar du utfordringen?[/quote']

 

Jeg tar utfordringen! Vet jo at jeg må være streng med meg selv... Jeg har jo veid 108 kilo en gang,og det ENESTE som hjalp meg ned i vekt var sunt kosthold og trim,MASSE trim!!! Men jeg blir motivert av dere andre her inne,så dette går nok bra..

 

Men jeg vil si noe om dette med stillstand på vekta.... Da jeg var gått ned til ca 88-89 kilo sto vekta bom fast i et par måneder... Jeg ble selvfølgelig fortvila,MEN!!! Jeg ga ikke opp sånn som jeg har gjort alle de andre gangene jeg har slanka meg.. Neida,jeg sto på og bestemte meg for at JEG GIR MEG ALDRI!!!

 

SÅ prøvde jeg en periode å spise veldig ofte,hver andre time,for å øke forbrenninga. Og så løsnet det sakte men sikkert. Men jeg tror at når kroppen har gitt slipp på mye overflødig fett så vil det etterhvert gå tregere. Det viktige her er jo at vi ikke gir opp,for det løsner bare vi holder koken!!

 

En annen gang opplevde jeg stillstand fordi jeg spiste for lite i forhold til trening,vekta stoppet helt opp. Så var jeg på påskeferie hos tanta mi og vi gikk laaaange treningsturer hver dag og spiste marsipan på kveldene og det resulterte i at når jeg kom hjem var jeg gått ned 1 1/2 kilo,kun fordi jeg hadde fått i meg nok kalorier. Så det er utrolig viktig å ha en balanse der,ellers tror kroppen at vi er i krig og den store hungersnøden har rammet oss,og da krampholder den på fettet..

 

Nei,guri,dette ble et langt innlegg,men jeg ville bare fortelle om mine erfaringer i håp om at det kan hjelpe noen andre..

 

Ja,da skal ikke jeg småspise på en uke,da,så får vi se om det gir noe utslag(det vet jeg jo at det gjør)

 

Noen flere som blir med på den?

 

-makrell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74
Jeg tar utfordringen! Vet jo at jeg må være streng med meg selv... Jeg har jo veid 108 kilo en gang' date='og det ENESTE som hjalp meg ned i vekt var sunt kosthold og trim,MASSE trim!!! Men jeg blir motivert av dere andre her inne,så dette går nok bra..

 

Ja,da skal ikke jeg småspise på en uke,da,så får vi se om det gir noe utslag(det vet jeg jo at det gjør)

 

-makrell[/quote']

 

Da må du komme inn å rapportere så ofte du kan - og husk: det er ikke lov til å jukse. Her må alle rapporter være totalt ærlige. Jeg heier på deg Makrell!!!!

 

Det blir spennende å se resultatet neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ingen småspising denne uka. Er vanskelig å ligge unna fristelser. Men er litt fornøyd nå; var nettopp hos en venninne. Det ble te og koneklubben på tv, med godis-skåla på bordet. Jeg klarte å holde fingra helt fra fatet:-) -men det skal litt viljestyrke til...

 

Takk for erfaringer og råd makrell. Føler jeg kommer mer tilbake igjen nå, og tror faktisk jeg ikke hadde klart det uten den lille 'forpliktelsen' denne tråden er. Jeg sliter litt med å spise lite og ofte, men planlegging hjelper litt. Må holde fokus for ikke å falle tilbake til gamle vaner.

 

Du har virkelig vært flink makrell! Tenk hvor mye du har gått ned, det er motiverende å tenke på det!

 

Og du Bollen: GRATULERER så mye med under 70. Forstår ikke hvordan du har klart å gå ned så mye i år. Det er helt utrolig! Husk at tråden skal fortsette lenge enda, så håper du er med der:-)

 

Nå er det leggetid. Litt sulten, men for sent med mat og ingen kalorier igjen... faktisk 100 over i dag. Men er trøtt som bare det, så sovner nok allikevel.

 

Nattinatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell

Jaja,jeg må jo bare innrømme at dagen igår var en skitdag!!! Var så slapp og trøtt og lei at jeg vet ikke hvor jeg var nesten... Og dagen endte med at jeg spiste fruktcocktail og dream yoghurtis. Ikke så mye da,men uansett så skulle ikke det skje. Hvor er viljestyrken?

 

Tenk at man ikke klarer å fysisk la være å la hånda bevege seg bort til skjeia for å ause oppi tallerkenen...

 

Men ellers igår holdte jeg meg til måltidene,fornøyd med det. Idag skal jeg ut å gå kjempelang tur,det blir rask gange i 1 1/2 time. Og så blir det kanskje trening i kveld..

 

-makrell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....du valgte i alle fall ikke så værst når du først tok noe ekstra! Det er bra. Så ikke tenk mer på gårsdagen nå. Ny dag og nye muligheter. Hvordan har det gått?

 

Jeg er på en god bølge nå. Har trent i dag, 3 ganger denne uka så langt -så blir det en eller 2 ganger til. Det er topp til å være meg. Jeg er dessverre ikke så naturlig aktiv som deg makrell. Du må jo være skikkelig sprek du.

 

Neste uke SKAL jeg tilbake der jeg var før påsken, (kg altså)... Og så vil jeg at vekten skal komme under 80 NÅ, eller i alle fall veldig fort! Er utålmodig nå... Men har fokus.

 

Må forresen rapportere om at det ikke har vært småspising her i dag:-)

 

Hvor tror du de andre vennene våre har blitt av Bollen??

 

Snakkes.

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Bollen,

 

Vet du bruker elipsemaskin mye. Jeg gjør det innimellom på Elixia. Hva registrerer du det under? Nå la jeg det under gange 6 km/t... Vet ikke akkurat om det blir riktig? Noen tips her?

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell

Jeg er så aktiv fordi jeg ikke jobber,da har jeg jo tid til det når ungene er på skola. Hvis jeg en gang får meg en jobb spørs det om det blir tid til så mye trening.. Og så har jeg drevet med denne livsstilen så lenge at treninga er blitt et "must",jeg klarer ikke flere dager i strekk uten å trene,da blir jeg i et forferdelig humør og da sprekker jeg ihvertfall!!!

 

Men iallefall,idag ble det ingen turgåing,det ble trening på sats... Vanvittig mye folk,over 50 mennesker.. Lurer på om de slipper ubegrensa inn??

 

Jaja,jeg har vært flink med maten og overhodet ikke småspist,så den biten er jeg meget fornøyd med.. Verre er det nå som helga nærmer seg med stormskritt!! Det blir en utfordring.

 

Vet at noen registrerer ellipsemaskin som skigåing,du bruker jo både armer og bein. Jeg har selv prøvd en sånn en gang og ble mye mer svett av å gå på den enn vanlig gange..

 

Nå er det leggetid,jeg er trøtt og sliten og gleder meg til å krype under dyna å lese Henning Mankell...

 

GOD NATT!!

 

-makrell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74
Jaja' date='jeg må jo bare innrømme at dagen igår var en skitdag!!! Var så slapp og trøtt og lei at jeg vet ikke hvor jeg var nesten... Og dagen endte med at jeg spiste fruktcocktail og dream yoghurtis. Ikke så mye da,men uansett så skulle ikke det skje. Hvor er viljestyrken?

 

Tenk at man ikke klarer å fysisk la være å la hånda bevege seg bort til skjeia for å ause oppi tallerkenen...

 

Men ellers igår holdte jeg meg til måltidene,fornøyd med det. Idag skal jeg ut å gå kjempelang tur,det blir rask gange i 1 1/2 time. Og så blir det kanskje trening i kveld..

 

-makrell[/quote']

 

Jeg må jo si at det var ikke akkurat noen kjempesmell du gikk på... Tenk på hva du hadde puttet i deg på en skitdag før livsstilsendringen. Når du først gikk på en "smell", så valgte "søtsaker"du i GR-ånd:)

 

Håper du ikke har gitt opp pga. dette, legg det bak deg og ta dag for dag. Hvordan har dagen i dag gått? ....Vi laget innlegg samtidig Makrell:) Kjempebra at dagen har gått bra, både i forhold til trening og kosthold! Lykke til i helgen - jeg er ening med deg, den er ofte litt mer utfordrende i forhold til det usunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74
Heisan Bollen' date='

 

Vet du bruker elipsemaskin mye. Jeg gjør det innimellom på Elixia. Hva registrerer du det under? Nå la jeg det under gange 6 km/t... Vet ikke akkurat om det blir riktig? Noen tips her?

 

A[/quote']

 

Elipsemaskinen har vært min reddende engel i denne prosessen. Jeg orker ikke å dra ut igjen på trening etter ungene har lagt seg. Da må jeg ofte slappe litt av på sofaen, før jeg får overskudd til å ta en trenngsøkt. Men samtidig så begynner jeg å bli lei, det blir litt ensformig å stå å trakke på den hver eneste dag. Skulle ønske at jeg hadde et fullt utstyrt trimrom i kjelleren:)

 

Jeg husker ikke hva jeg registrerte elipse-treningen under - å registrere trim og mat her inne har jeg ikke gjort på leeeeeeeeeeenge. Jeg gjør kun litt "enkelt" i GR-boken. Men jeg trener som oftest 36 minutter, med varierende motstand/intensitet (og ligger på mellom 28-33 km/t). Maskinen min registrerer at jeg forbruker ca 300 kalorier, altså 1 1/2 trimpoeng. Men jeg tror ikke disse beregningene til maskinen er helt korrekt altså...

 

Også jeg savner en del av gjengen som har vært her på tråden så lenge sammen med oss. Håper de gir en lyd fra seg veldig snart! Men det er jo kjekt at vi har fått et nytt medlem - vi trenger litt nytt blod og ny inspirasjon.

 

Har forresten hatt en riktig så bra dag, trente nå nettopp og har spist akkurat etter planen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell

Ja,tenk og hatt et fullt utstyrt treningsrom i kjelleren... MED en personlig trener som pisket meg i gang;)...!

 

Men jeg liker veldig godt saltimene på sats men syns det blir for mye mennesker sånn som det var igår,føler ikke jeg får så god utbytte av treningen. Må jo hele tida passe på at jeg ikke spenner eller slår til noen:)

 

Nå er ungene gått på skola og jeg skal på trening 1030... Ha en fin dag alle sammen,og ikke minst ei fin kalorifattig helg..:)

 

- makrell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

her var det mange flinke damer ser jeg :)

 

Jeg er bare innom på besøk, siden bollen74 hadde vært innom tråden min og skrevet noen ord, så måtte jeg se hvordan det går med henne. Og hun har jo vært kjempflink:) Og det har jo dere alle vært.

 

Ser at alle sammen eller mange av dere iallfall er flinke til å oppmuntre hverandre og gi hverandre tips. Det er veldig positivt. det er alltid godt å få noen gode ord med seg på veien eller noen råd visst man sliter litt.

 

Ønsker alle sammen lykke til videre, stå på jenter, dette klarer dere!!

 

Og jeg håper alle får en flott og sunn helg

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Hallo, jammen er dere flinke jenter. Jeg også sverger til elipsemaskinen, for jeg er også sånn at når unga endelig er i seng er det hardt å komme seg ut på trening, en tur med hunden kan jeg da heller prioritere.

 

Føler jeg ikke har vært så flink som jeg burde, og har mye festlig i vente i helgen, huff og huff, men jeg får ihvertfall prøve å trimme det bort...

 

Ønsker alle en hyggelig helg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74
her var det mange flinke damer ser jeg :)

 

Jeg er bare innom på besøk' date=' siden bollen74 hadde vært innom tråden min og skrevet noen ord, så måtte jeg se hvordan det går med henne. Og hun har jo vært kjempflink:) Og det har jo dere alle vært.

 

Ser at alle sammen eller mange av dere iallfall er flinke til å oppmuntre hverandre og gi hverandre tips. Det er veldig positivt. det er alltid godt å få noen gode ord med seg på veien eller noen råd visst man sliter litt.

 

Ønsker alle sammen lykke til videre, stå på jenter, dette klarer dere!!

 

Og jeg håper alle får en flott og sunn helg

 

Klem fra Biggirl[/quote']

 

Koselig at du har vært inne og sett hvordan vi har det. Jeg synes det er utrolig verdifullt å ha gjengen her på tråden og støtte meg til. Det er alltid så kjekt å komme inn her og lese de nye innleggene. Veldig enig i at det er mange flinke, positive og stanhaftige jenter her på tråden:)

 

Ønsker deg og alle andre vektklubben-medlemmer en positiv helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74
Hallo' date=' jammen er dere flinke jenter. Jeg også sverger til elipsemaskinen, for jeg er også sånn at når unga endelig er i seng er det hardt å komme seg ut på trening, en tur med hunden kan jeg da heller prioritere.

 

Føler jeg ikke har vært så flink som jeg burde, og har mye festlig i vente i helgen, huff og huff, men jeg får ihvertfall prøve å trimme det bort...

 

Ønsker alle en hyggelig helg;)[/quote']

 

Når jeg vet at deg har mange kalorier i vente så prøver jeg å "knipe inn" der jeg kan.

 

F.eks. når jeg skal drikke alkohol: Før jeg begynte på GR så hadde jeg med meg 8 små brune på fest - nå tar jeg med meg 6

 

F.eks. når jeg skal spise hjemmelaget pizza: Før spiste jeg 4+ stykker, nå spiser jeg 3, og i tillegg legger jeg inn en ekstra hard/lang treningsøkt i forkant.

 

Jeg får i meg litt mer kalorier enn jeg bør - men likevel en kraftig reduksjon i forhold til tidligere.

 

Lykke til med helgen - PRØV Å BEHOLDE KONTROLLEN, HUSK DET ER DU SOM BESTEMMER HVA DU SKAL SPISE OG DRIKKE.

 

Til sist men ikke minst: ha en fortreffelig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Sitter i sofaen og koser meg ihjel. Har sovet litt middag tidligere, og har hatt en hard treningsøkt på elipsemaskinen. Resten av helgen blir ganske travel, men nå skal jeg ikke tenke mer på det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell

JA da ble det 3,6 trimpoeng idag!!::)

 

Og jeg har vært veldig flink med maten og ikke småspist...

 

Det var egentlig dagens rapport fra meg,håper helga blir like bra.. På lørdager unner jeg meg bestandig godterier,det har vært mye av det de siste helgene så denne lørdagen skal jeg begrense meg masse. Men jeg MÅ ha en dag i uka hvor jeg "får lov" å spise snop,ellers sprekker jeg...(har hatt det sånn i hele min slankeperiode og det har fungert veldig bra)

 

Nå er det snart leggetid for min del,jeg er en utrolig kveldstrøtt person.(Sikkert veldig kjedelig for gubben,menmen)..

 

God natt alle sammen..

 

- makrell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... med så mange innlegg. Var jo her i forrigårs, men her var det mange nye og fine innlegg! Er enig med dere, helg er såå deilig -men også en utfordring mtp dette opplegget. Tror allikevel denne helgen skal gå ganske så bra, er ikke noen store utskeielser i sikte. Men fikk meg en overraskelse da jeg la inn kaloriene i dag. Kom opp i 2100. Synes jeg har vært så forsiktig, tom spist grønnsaker med dip som kveldskos.. Men det ble litt mer kalorier enn vanlig da vi hadde felleslunsj på jobben. Bra jeg har trent i dag da;-)

 

Godt og se deg Papaya!! Fint at det skjer litt her.

 

God helg jenter!! Stikker nok innom her i morgen også.

 

NATTA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Det er kjempegøy å komme inn på tråden når det er mange nye innlegg å lese:)

 

Og det er spesielt kjekt og lese når noen har hatt en positiv dag. Kjempebra Makrell, du hold deg til sunt kosthold, MASSE trim og ikke minst: INGEN SMÅSPISING.

 

Jeg har og vanligvis godteri om lørdagen. Det er vel lov, ikke sant? Forskjellen ligger i at jeg ikke lengre har godteri mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og søndag også.

 

Jeg våknet så alt for tidlig i dag (har kanskje noe med at jeg sovnet kl. 22.00 på sofaen i går). Men noe positivt førte det med seg - jeg var ute og gikk en times tur tiiiidlig i morges.

 

Ha en fortsatt fin lørdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, morgentur høres deilig ut Bollen, er jo så stille og fint da! Jeg var nok ikke så tidlig oppe i dag, men har gått en liten tur og vært på spinning nå. Det er en veldig deilig start på dagen! Dessuten er det sol ute nå, nesten litt vår! Jeg skal en ned til byen en tur, så får nyte sola litt.

 

Ellers må jeg si det er så godt å være i gang igjen med trening og kosthold. Følte meg helt slapp etter påske, men det har kommet seg fort igjen!

 

Ja, hvordan går det med ikke-småspisinga makrell? Her går det ganske bra, men hjelper å ikke ha noe å småspise i hus. Kos deg med lørdags-godteriet.

 

Ha en fin lørdag dere!!

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...