Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

har vært veldig flink med kostholdet denne uka.,, ? Skrevet ned alt i boka mi. Har vært på ca 1600 kcal. Har gitt meg selv smilefjes fordi jeg ikke har spist godteri eller kake!   hihihihi som du vet så liker jeg systemer K66...  

Trening?

mandag; 1time styrketrening (inkl oppvarming)

tirsdag;  30 min spinn

onsdag; treningsfri

torsdag;  1 time styrketrening + 20 min jogging/gå utendørs i mørket!  2 km, 19,2. min.  snittpuls 139.  

Burde få skvisa inn en økt til med styrke.  vurderer i dag før nattevakt, men usikker på om jeg har så mye å gi.  (bare en ekstravakt altså,ikke hele helga. )

kanskje det blir en gåtur imorgen.  søndag skal vi bort hele dagen.besøke slekt i Buskerud.  

Stuebordet solgt - venter bare på et tidspunkt når ho kan hente, skulle vært i dag,men det skar seg med sjåføren hennes.  (men jeg har to andre kunder som er interessert også hvis det drøyer altfor lenge.)     TOMT???? Tullball....    vi skal ta med en plastikkrakk, så vi har noe å sette kaffekoppen på.,,,,   (vi sitter på 2 plaststoler vi skal ha med oss, ekstrastoler til balkongen som er gode å sitte på)    Tok med endel småting i dag, sånne ting man ikke vet hvor man skal plassere, vet du.............   ikke mye igjen der nå.  

Hvis jeg skal trene lett i dag før jobb, må jeg begynne å tenke på å dra...................  J er på jobb.  blitt forkjølet stakkars, håper han ikke blir verre til søndag, vil jo han skal treffe dem..  men da drar jeg alene hvertfall.. var så Vansklig å finne en dato det passet for meg, kusine og tante.   (egentlig ikke slekt, men mamma vokste opp hos/sammen med  onkel. selvom jeg fikk vite sannheta først når mamma døde i 2003, så er det da slekt allikevel.  Og når tante er 86 år allerede så føler jeg det "haster" på en måte. snakker med ho en gang i året til jul.)   kusine har jeg fått kontakt igjen på insta og det er jo kos.   

 

ha en fin helg K66 hvis du er innom her!!  

  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fokuset er på topp om dagen!!!  

86 kg i dag ?   

Kroppen får fullstendig treningsjokk stakkarr!  Ikke blir det noe søtsaker heller. Var på slektsbesøk om søndag, og da spiste jeg epleterte riktignok, men ellers zero. 

(J koser seg med sjokolade, jeg sitter med 3 sure clementiner lissom...) 

I dag hadde jeg samtale med personlig trener på Fresh. Begynner neste uke, 2 ganger i uka frem til jul. Kjøpte 20 klipp, så da må jeg stå på. Blir 3-4 ganger i januar når jeg kommer fra Thailand også da.  Tenker i utgangspunktet mandag og onsdag med henne + en dag på egenhånd fredag/lørdag.  50 min.   Fikk ho helt nye jenta, men det får stå til. Sikkert bra nok.  Regner med at de etablerte har sine faste. Ble et positivt møte hvertfall.  Ba om å få sjekka teknikkene mine, lære meg noe nytt, og finne øvelser som funker for knær og rygg. Vil gå ned i vekt og bli sterkere.  Sa jeg fulgte GR kosthold så kosten fiksa jeg.  Teller jo kcal faktisk selvom det ikke er 100%  reglene her.  MEN JEG HAR GÅTT NED!!!!!!!!!!!!!!! Herregud som jeg gleder meg til å se det 85 tallet! Nå har jeg troa på det og. Bare krysser fingra for at det ikke kommer noen skader,         1.nov kommer vekt her inne på signaturen. 

Ha en strålende helg K66 - jeg går mot jobbehelg.  (blæh, min tur til å få den forbaska klokkestillinga....   10,5 time vakt... seigt nok med 9,5 lissom....)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er epler, dobbel klapp på skuldra.

Og så ingen søtsaker da, trippel klapp på skuldra.

85 snart det er jo fantastisk. Hva er målet ditt egentlig?

Inspirerende retten og sletten.

Helsen min er ikke på topp, men det kommer seg nok. De 6 kg som kom på pga kortison kurer er der fremdeles dessverre. Det tok bare 2.5 uke for dem å komme på men å få dem av igjen virker nesten umulig. Men akkurat nå prøver jeg å tenke minst mulig på det. 

Satser på at formen blir bedre og da kan jeg konse mer på mat.

Ikke lenge før Vicki kommer så det gleder jeg meg voldsomt til. Da skal jeg ha en del fri også så tror formen skal bli bedre til jul.

Heier hele veien epler!!!!

Glad jobbehelg.

Klem

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du jo K66 ?   

Målet, tja, får se hvor langt jeg kommer... plutselig er det bråstopp...... men 75 er vel et greit mål.   

Regner med at det blir spa på deg i morra? er ikke det tradisjon? hihihihi. 

kjipt med den formen din og ekstra kilo.... men du ordner det når du er på føttene igjen, det vet jeg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlevde min første time med personlig trener ?️‍♂️   

Det var forsåvidt mest testing i forskjellige muskelgrupper og så skal. ho sette sammen et passende program utifra det til onsdag. Tror dette kommer til å bli bra. 

19 ganger igjen, hehehe....   

Nytt dusjkabinett ble endelig montert i dag formiddag, så nå kan vi dusje med døra igjen, hehehe - ikke bare stå borti en krok for så å vaske halve gulvet etterpå... Håper virkelig ikke dette eksploderer 1,5 meter fra meg da... ?    

Forkjølelse i helga... gikk jo på jobb fredag, men da skulle jeg visst ha holdt meg hjemme, for det ble en laaaang vakt med nysing og hosting og snufsing...   godt jeg var hos han ene og ikke hadde hele boligen...   Ble hjemme fra jobb lørdag og søndag. Flere som er syke for tiden der, så ikke den eneste. Men har kommet meg bra, litt snufs enda, men hue er mer på plass hvertfall...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1,4 kg på 2 mnd ?   jippi!   

85,7 altså.   (setter den flotte vekta inn i dag selvom det er 1 i morra)   Vi venter på ei ny vekt i posten, så det kan bli nervepirrande åssen den er i forhold.....   Denne er litt bonanza til tider, men har lært meg å kun gå på vekta en gang, ellers kan den variere med 5-600 gram faktisk...    

Synes jeg fortjener litt nedgang nå, siden jeg virkelig har lagt om treninga til myyyye mer styrke og økt trening generelt.  Og godteri kun en gang i løpet av helga.  Eller ev 2 dager, men med mindre inntak.  Har også økt protein inntaket, mer cottage cheese og begynt å spise litt mer grov ris igjen. og maks en frukt,  Vi får se.......... gruuuuuuuer meg til julekakebakinga.......  for du vet jo hvem jeg bor sammen med mener jeg... hehehe.. Kjøpte en boks pepperkaker her om dagen HAN kan gomle på..  

Time nr 2 med PT i dag. Fremdeles støl noen steder etter mandagen, men kom meg igjennom. Skal ha 2 netter nå, så¨dette kan jo bli interessant MEN da kjenner man hvertfall at man har trent.....   Kjemien er bra, så er positiv.  Ho var jo helt ny på trening der, men virker som ho har peil.   mandag og torsdag blir det neste uke. Ho synes jeg kunne prøve meg på 90 min med gruppetrening onsdag, det skulle være 15 min fra hver av saltreningene på en spesialtime. Og kanskje det er dette som jeg trenger, et spark i ræva for å prøve noe nytt. har prøvd 2 av timene som sagt, men skal bli greit å teste de andre også. og 15 min før dem bytter må jeg jo overleve.   sikkert greit at jeg går til langfri neste uke, (onsdag) hehehehehe..... 

 

Må kjøre om den andre byen i dag og i morra, brua "vår" er steng hver natt denne uka...  (de har pussa opp brua i 2 år nå vel, men er snaaaaaart ferdig) ikke mange alternativer når jobben er på andre siden av Glomma...   skulle så absolutt ha vært flere bruer...   usikker på hvor lang tid jeg må beregne... 45 min tipper jeg.   (istedenfor 12 min uten trafikk).  steng fra 21-05.30 - så det går greit hjem.   

ha en fin onsdag!    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott epler. Kjempeflink ?? Så deilig når en ser at innsatsen gir resultater. 

Og en god treningsrutine er gull verdt.

Hos meg går ingenting rette veien. Har ikke fått sovet eller gjort noe som helst siden søndag. Skjedde plutselig noe med høyre skulder. Klarer ikke å løfte den eller noe som helst. Verker som fy og får ikke sove. Er på jobb for klarer sånn noenlunde å skrive på maskin men ellers nada. Bare så møkk lei. Men skal til legen i dag og kanskje jeg kan få kortisonsprøyte mitt i f.... skapen. Håper det og at det funker. Mandag skal jeg hente Vicki så denne helgen er siste helgen med bare Nemi ? Hadde planer men får se. Håper armen blir såpass at jeg får ferdig hunderommet og at vi får kost oss litt ekstra. Blir granatsjokk på frøkna.

x-fingrene for kortison sprøyte og så talast vi.

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granatsjokk - du får sagt det K66!!   men huff... ja, Nemi kommer til å bli lei seg og deprimert arv sjalu.. Kanskje morsomt den første timen, men når den bikkja ikke drar sin vei...  kan forestille meg tankene hennes. Hvis jeg skulle tatt inn en kattunge nå, Truls hadde stikki av lenge!   Nyt en fredelig helg sammen med Nemi før rabalderet kommer.   Skal begge to sove på det hunderommet? eller er det mer lekerom når du er på jobb? 

skuldra? det var som pokkern.... veldig upraktisk.  

Støl som et uvær i dag, hehehehe.. Nettopp stått opp fra nattevakt, så bør komme meg sakte i gang nå.  Ta en tur til hytta, slippe inn Truls. stakkars... ikke mye igjen der nå... 2 plaststoler og ei trekasse jeg bruker som "bord" med et hånkle over. (til å ha kaffekoppen på)    Han vil ikke ligge på ullputa si i stua, men sover på hagestolputa på soverommet.   Hadde vært bedre med en myk sofa eller seng,.. ser den.   

Mulig jeg går meg en liten tur på hytta, bare for å løse opp musklene litt, hvis det ikke er for sent...   

38 min brukte jeg å kjøre rundt i går. I dag kan jeg avpasse tida litt bedre når jeg vet det..   

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi skal kose oss i helgen. Hunderommet er alt hundeutstyret samlet. Nemi er der på dagtid nå, døren åpen men har lagt inn ett saueskinn på sengen der og det liner hun ? Skal i starten ha valpegrind til Vicki der som hun skal være i når vi ikke er hjemme. Frem til jeg vet at de går godt overens og Vicki er ferdig med de værste valpefaktene.

Ikke rart du har gangsperr ??

Har litt ondt av Truls. Synes dere kunne ventet med å tømme. Han har jo ikke lenge igjen og da burde han ha det koselig og komfortabelt. Forstår ikke helt den, må innrømme det. 

Glad helg når den tid kommer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste jeg kom til å slite med å selge alle møblene mine på finn til en ok pris. Så valgte å bruke god tid. Det ble hele 6 mnd før jeg greide å komme i mål. Ok pris er en annen sak.. men folk vil jo overhode ikke gi noe for brukte ting!  Så det er grunnen.  Når oppussinga starter i januar er det enklest uansett å ikke ha møbler. og hvis jeg da skulle begynne å selge unna når alt var ferdig men før overtakelse av nye eiere utpå våren, hadde jeg garantert sorti med skjegget i postkassa og måtte kjøre mesteparten på fyllinga.  Finn er genialt, men man mål være avhenge av de rette kjøperne. Hittill har jeg tjent inn rundt 30 000 på å selge møbler og ting og tang.  Og når jeg f.eks fikk en kjøper på sofaen, måtte jeg bare slå til med en gang, siden annonsa hadde stått ute i 5 mnd uten napp en gang.   

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med dagens treningsøkt.  30 min på ellipsemaskin!!!!     beina var utrolig seige de første 10min, men ble bedre.  Må være ny rekord. Forbrant bare skuffande 230 kcal......  Snittpuls 128.  

Middag; ovnsbakt torsk, brokkoli og rotmos.  med litt ravigot dressing over. 

 

Ha en super fin helg K66 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flink på trening epler ??

Vi er vel bare forskjellig. Jeg ville ventet til Truls ikke var der mer. Er økonomien dårlig så hadde jeg forstått det men det er ikke helt tilfellet. Du har tatt din vurdering og det er ditt valg. Jeg ville valgt anderledes og heller bare gitt vekk møblene før oppussing hvis jeg ikke fikk solgt. Jeg er ikke full i penger men for min egen samvittighet så hadde det vært verdt å "tape" 30 000. All gleden Nemi har gitt meg kan ikke måles i penger og hun vil uansett hvordan min situasjon er komme først, og ville nok gjort det om jeg ikke hadde hatt grei økonomi også.

Hunderommet skal gjøres ferdig og så er det rally konkurranse i helgen. Mandag blir vi en til ?

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi tenker nok litt anerledes...   klart han betyr mye for meg, men jeg er også økonomisk fornuftig, så...  og så har jeg jo tross alt hatt hytta i 3 år kun pga han...  Ekstra godteposer og masse kos får han når vi/jeg er hjemme så han har det greit nok, om enn ikke optimalt.  

Lykke til på konkurranse i helga.  Føler med Nemi til mandag, ho blir nok sjalu så det ljomer........    jeg hadde holdt meg til en hund/katt.........  

Mulig det blir en lett trening (Fresh eller gåtur) i dag, får se...  vI har småting på planen nå som tar 3-4 timer.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles støl i armene (denne gang) etter pt timen mandag..  Men har tenkt å kærra meg på den saltimen på 90 min i ettermiddag, men kanskje ikke være med på alt. Ny pt time i morra.  Langfri nå, skal bli deilig.... slet meg igjennom migrene i går, men overlevde.. mye soving før nattevakt.     ok nå.   

Vi skal hente ny vekt på posten i dag. Aner ikke åssen den blir i forhold til den gamle vår, men.. sånn vekt som går på app...... hihihi... Mannen fornøyd med sånne ting.  Regner med at den er mer pålitelig siden den kosta litt.   Ikke ha 3 forskjellige vekter etter hverandre lissom.    

Regner med at du har tatt deg fri denne uka når Vicki har kommet?   

Epleklem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

85,9 på ny vekt kl 05.10 i dag.  (jepp, han har tidligvakter denne uka).  Virker ikke som det er så mye forskjell på vektene da, og det er jo bra for hue mitt, hehehe.. Var redd den skulle vise et par kilo over lissom...   Ikke helt optimalt å veie seg siden jeg fikk tullballet i går, men... retter seg jo i slutta av uka.  Han veide 85,5.   Skremmende like, altså.    Litt artig med den appen.... Health Mate.   

Må bare skryte av meg selv bittelitt.  Holdt ut hele 90 min programmet på saltrening i går!  (eller, det varte vel 10 min ekstra)  Sabla stress til tider siden 6 program etterhverandre - og stapp full sal (30-35 stk) - men artig.   Med unntak av den zumbaen da selvsagt...  😑  Forbrant nemlig 670 kcal!!!    Den personlige treneren min stod borti en krok og "passa på"  utdeling av styrkedrikkene eller bare titta i døra.  Hadde på følelsen ho fulgte med meg med et falkeblikk.  (tror jenta bare har 2 kunder enda, er jo bare helt ny her)   Ho gikk t.o.m tvers over gulvet mellom seksjon 5 og 6 bort til meg for å si at ho dro hjem - og det var jo hyggelig. (jeg stod selvsagt langs veggen, ikke midt på, hehehe.   Litt rusten i gamet til å stå sentralt plassert. (på Friskis ga jeg F...  )    Skal vurdere den body attack timen, kun kondis, og bevegelsene var ala aerobic, men i mer puls variant. Da er det hvertfall noe kjent noe 😃   

Er utsovet etter migrenesovinga, så må finne på noe å gjøre.  Pakke inn noen julegaver kanskje.. jepp, er ferdig!!!  mangler et par småting, men det har jeg kontroll på. Sånn er det å ha kun mannen + 4 venninner.  hihihihi.   

Sendte etter julegardin til boddøra (sitter ei girstang der fra før av) - hvit med dompapper på. Men må ta frem symaskinen.  Billige gardiner, så tåler sikkert ikke noe særlig vask, bare skylle opp støvet...  men funker sikkert noen år.   

Kos deg med Nemi og Vicki - sikkert livlig hos deg nå!!!   

Truls koser seg inne, ikke noe for en pusekatt ute nå..  Her om dagen gikk han ut på verandaen 3 min, og så vendte nesa inn igjen...  

Må sjekke opp oppskrifta mi på minestronesuppe, det blir middag noen dager nå. Lager kanskje proteinrundstykker også. vi fikk noen gode sånne av kusina min når vi besøkte dem se, og J synes de var gode. Tror jeg har fonni oppskrifta ho brukte, eller så kan ho sende den på melding kanskje. ccttage cheese, og havregryn hvertfall   

Nyt torsdagen.   Ny PT time kl 15 på meg.  Kroppen føles ok nå. J drar med egen bil når han kommer fra jobb.  Han blir litt forsinka pga jobbmøte nemlig. (du har vel lest avisene om jobben hans... Jøtul  - men han håper indelig at snart 17 års ansinitet holder..)   Men blir jo ikke oppsigelser før i 2020. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker med PT og jeg har gått ned 3 cm i livet 😀  Ikke noe nedgang hittill i november. Men litt mindre flesk er jo bare bra. 

Time med ho i går pluss 30 min Body attack etterpå - Epler er dønn støl i dag................   men hvis det funker, så...  35 dager til Thailand, så håper på et godt utgangspunkt hvertfall. Under 85 er målet.   Og helst være der når jeg kommer hjem også.  

Venninnebesøk om 1,5 time. Hente ho på togstasjonen. Mannen har senvakt. Vi skal finpusse St.Petersburg planene. 2 uker til 😎   Varmer opp linsekaker og tomatsaus, med bakte søtpotetbåter til.   Aner ikke om ho liker det, hehehe...   

Går meg en liten tur straks, mangler litt på målet på klokka mi nemlig.... Her skal det satses høyt!!!!!!!!!!    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å være på jobb igjen he he. Hu små er litt av en håndfull 😂 Må nok en litt strengere oppdragelse til på henne enn på storesøster. Hun er artig men det vi sliter med er at hun ikke har hatt noe dotrening og ikke ser ut  til å catche at hun skal gjøre det ute. Blir nok en lang vei å gå men har innsett at det kommer til å ta tid og at nok ikke er noe håp om å være stueren før tidligst 6 mnd. Ikke noe gøy men kan ikke stresse, da blir det bare kav. Men nå som jeg er på jobb igjen må jeg få til en rutine av ett eller annet slag. Jeg har vært hjemme så langt og da har det egentlig gått forholdsvis greit, i dag er M hjemme til kl 10 og så skal hun være alene hjemme til kl 12. Det hadde gått gale med en gang 😕Ikke noe gøy for M det gidt. Men nå ser han i hvert fall hvor mye jobb det er. Men skal prøve noe annet i morgen og så ser vi hvordan det fungerer. Ikke godt å si om det går men må jo gjøre ett forsøk.

Det blir veldig mye trappegåing og skritt om dagen, det er jo positivt. Matmessig ikke så gale faktisk, kunne vært bedre men fornøyd. 

Nei, bare 4 timer på jobb så må få gjort noe fornuftig.

Glad uke

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.... Bleie funker vel dårlig...  🧐  skjønner problemet..   

Hvordan går det med dem 2 i sammen nå da? Har Nemi forandret seg?  Får du gitt henne noe Nemitid alene?  

Bra du begynner å få inn matrutiner da.. alt håp er ikke ute 😁  

Vekta i står mer stille nå, men cm minker bittelitt.  minus 4 cm på 4 uker. (livet)  

Nei, må få i gang kroppen... Hadde masse planer i dag, men.... "sendte" J på jobb 05.30 - la meg igjen og stod opp 09.50...   helt utslått etter jobbehelg...  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J har gått på jobb, og jeg har planer om å pynte litt til jul i dag. Vi må jo nyte nissene før vi drar... (20.desember)  😊   Får besøk av venninne med datter i dag også i 14 tiden.   

Ikke vært på trening siden onsdag så burde absolutt ta meg en tur i dag. Tenkte kroppen trengte litt hvile. (pluss at jeg var utslitt etter natt)  Vi slepa på en tung ny vaskemaskin i går, så noe styrkeløfting har det blitt. (men en annen hjalp han med den nye opp trappene her. Takk og lov at vi kun bor i andre etasje, hehehe. En kamerat skal komme i dag for å hjelpe han med den gamle, og så justere maskinene, for den hoppa nesten rundt på badegulvet da vi testa den i går kveld... kjekt å lese bruksanvisninger først... 😣  Og de plastdingsene vi hadde igjen, det var en mening med dem....   

 

kostholdet går bra. Ble riktignok pizza på torsdag, men det får tåles.  85,2 i dag. Målet er under 85 før Thailand, men det går opp og ned, så garanterer ikke... Han er på 83,5. MYSTERIUM!!!!!!  vi har jo veid likt.  Da jeg traff han veide han vel 94....   

Må komme meg i gang selvom klokka bare er 06.10.    

Ha en knall helg K66!!   Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for St.Petersburg 😍 Drar jo i natt til flyplassen. Hjemme igjen søndag. 

2 st PT timer overlevd denne uka også. Men seriøst, etter treninga mandag var jeg så støl på bakside lår at jeg knapt kunne gå...  merker det enda. Nå fikk skuldre og armer mer kjørt seg, så dette kan jo bli artig, hehehe.  10 timer unnagjort - 10 igjen.  

Mat ok, men julekaker bør vi ikke nevne. 

Går det bra med deg K66?  

epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St.Petersburg vell overstått 😊 Vi likte oss godt der.  Fikk gått masse selvsagt. 20000 + 17000 skritt på "de hele" dagene. Matveien ble vel ikke helt ok, MEN gikk ku. opp 200 gram, så er veldig fornøyd. 

Sliten som et uvær, men stod opp sammen med J kl 05 i dag. Og før kl 08 var 2 maskiner med tøy vasket og hengt opp!!  Var på trening kl 11. Seigt, men funka. 

Årets julekonsert i kveld.  

Åssen går det k66? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juleferie 😎

Ikke noe går som det skal, men nå 4 uker fri og håper at jeg skal få orden på hverdagen og dorutinene til Vicki. 

Du er så flink epler, klapp på skuldra.

Adventskalender 👍

Send meg adressen din igjen er du snill.

Skal bli litt mer aktiv her inne. 

Men nå gjøre ferdig på jobb før 4 uker fri.

Glad torsdag

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker, det høres godt ut i desember!!   Må nok jobbe 2 uker til jeg...   (om 2 uker har vi plassert rompa på flybussen akkurat nå faktisk...)  😁 

Truls har kun vært ute 2 netter etter han kom tilbake forrige tirsdag... best å være inne synes han nok. Har fått spist seg opp litt igjen. 4 dager uten noe særlig mat stakkars...   

ja, ikke greit med valper....  rart ho ikke "lærer" av Nemi?   

jepp, 3 ganger styrketrening i uka. Mandag og onsdag med PT, fredag på egenhånd.  Cardio trening blir det så som så med, men litt blir det.  Gikk faktisk 1 time gåtur kl 08 i dag! og avslutta med 25 min med treningsstrikk på stuegulvet!! første gang jeg prøver den.  PLANEN ER å ta den med på ferie, men.. om jeg får brukt den??  det gjenstår å se... det ergo så enkelt å planlegge når man er hjemme, men når man kommer dit ned der det er 30-35 varmegrader er vel ikke trening man har i fokus...   kjenner på kroppen at det skal bli helt greit... (varmen altså, leddene verker om dagen) 

Får komme meg i dusjen..  Skal så til pusekatten.   Lage middag til mannen.  Skal ha røkt juleskinke. Han ville ha pepperotsaus til...  jajaja, så får han få det da...   rømme og pepperot må kjøpes.  (han har jo jobba som servitør før, så vet hva han vil ha, hehehe)   Tror jeg satser på bakt søtpotet til. 

Kl 17 skal vi på Queen filmen på kino. Har de 2 gratisbilettene fra jobben som må brukes opp før nyttår, så nå mååååå vi....   Får sikker nye i julegave. 

Bra du blir mer aktiv her inne k66. Da skal jeg begynne å skrive mer her og... ble lissom så ensomt å bable med seg selv......   

Den vekta er umulig å rikke på ser det ut som...   har sett 84 noen ganger, men så går det opp igjen..  men er sjelden over 86 heldigvis. et sted rundt 85.  Målet var å komme under 85 før ferien, men ser ut som det er en umulig oppgave det tallet der.    håper viiiiiirkelig jeg greier å holde meg på matta så nogenlunde...  Har satt opp PT dagen etter vi kommer hjem, å da er det bare å brette opp armene. (4 timer igjen etter ferien).  Kommer jo hjem søndag 13.januar. 

ha en fin torsdag.  Jeg går mot jobbehelg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 3 uker dere skal være vekke?

Hvor var det dere skulleigjen?

Ja trenger fri må kjenner jeg. Føler som om jeg er helt i kjelleren. Kneet røk også så da er det komplett. 

Nei akkurat det der lærer de ikke av hverandre. Hun ville nok vært en nøtt uansett men verre når hun var så gammel før hun kom. All trappegåingen er jo ikke noe særlig på kneet 😱 Lei idag kjenner jeg. 

På Joe & The Juice nå 😁

Behandling etterpå.

Glad torsdag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...