Gå til innhold

Maal: 8 trimpoeng i uka, noen som blir med?


Gjest gita

Anbefalte innlegg

Da kom jeg altså opp i 9,6 trimpoeng denne uken. Utrolig fornøyd med det. Men når jeg ser på inntaket mitt hittil i helgen, vil det nok ikke synes noe særlig på vekta....Er uansett fornøyd med at jeg fikk dratt meg en tur ut i skauen, og svetta noen dråper også.

Ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Takktakk! Ja, det gikk veldig bra forrige uke. I gaar og idag ble det mye stillesitting dessverre og denne uka blir det nok vanskeligere aa finne tid til trening ettersom jobbmoetet/reisen naermer seg, men jeg skal proeve! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, klarte det! Var fast bestemt paa at jeg skulle klare 7 poeng denne uka selv om jeg har hatt enormt mye aa gjoere med aa forberede jobbmoete/reise. Hadde ikke lyst aa komme ut av den gode rutinen ennaa en gang. Og det gikk! Klarte aa skvise inn en del raske gaaturer og litt styrketrening. Naa er jeg sliten men fornoyd! Reiser av gaarde i morgen tidlig, og blir borte i to uker. Men jeg skal nok se aa faa roere meg litt under reisen ogsaa har jeg tenkt. Og stikke innom her i blandt, selv om vi visst ikke er saa mange igjen paa denne traaden, det er jo synd... Vel, ha en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har "lov" til å rapportere denne uken, har nemlig klart å karre til meg hele 13 trimpoeng denne uken. Men er jo fornøyd da, siden jeg har litt problemer med inntaket i helgene. I går f.eks. kokosboller og peanøtter:( Veldig godt, da:)

 

Imponerene innsats fra deg, gita. Synes du er kjempeflink, jeg. Virker som dagene dine er ganske hektiske, så det å få i havn de anbefalte poengene er veldig bra. Ha en fin jobbuke, med eller uten trim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertinas

"lov" å rapportere? Det er jo kjempe bra at du klarer så mange trimpoeng - så flink du er!;)

 

Jeg har lagt rundt 7 trimpoeng i uken nå, er flink i ukene - men trener ingenting i helgene - forutenom å gå en del da, men det registrerer jeg ikke. Men håper på forbedring denne uken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Selvfoelgelig har du lov aa rapportere rosmar, 7 poeng er mitt minimumsmaal, klarer jeg mer enn det er det bare enda bedre! Bra at du har klart aa holde rytmen ogsaa bertinas!

Jeg har ikke faatt noen poeng saa langt denne uka, men faar kanskje litt tid fredag og i helgen, satser paa det. Staa paa videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, er også veldig flink i uka men tar litt ferie i helgene. Er jo alltid på tur med familien i helga, men registrerer ikke det som trim.

Veldig bra å klare "de 7", det er det som er mitt mål også. Jeg har vel stått litt ekstra på fordi vi reiser til Nice om ca en mnd. Har så lyst til ha en fin mage i bikini, det er lenge siden sist, nemlig:)

Ha det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 trimpoeng bare paa ukedagene hoeres virkelig fantastisk ut, men det er sant at det hjelper aa ha satt seg et maal slik som du har rosmar. Kjempebra innsats!

 

Jeg hadde som maal aa merke forskjell innen 1. mai siden jeg skal i bryllup den helgen og kjolen ser saa mye bedre ut naar magen er flat. Tiden har gaatt litt fortere enn jeg hadde tenkt, og denne uken har det har blitt null trening og en hel del utskeielser i matveien saa jeg har nok gaatt litt ut igjen. Men kanskje jeg klarer aa hente meg litt inn igjen neste uke, regner med jeg faar gaatt litt tur i helgen ogsaa. (Jeg registrerer gaaturene i helgene jeg, ellers hadde det ikke blitt saa mange poeng.) Og generelt er jeg fornoyd med innsatsen forholdene tatt i betraktning, jeg faar bare fortsette og sette nye maal! Disse to ukene er litt spesielle og det har gaatt mye tid med til forberedelse, men etterpaa blir det litt roligere paa jobben og da er jeg sikker paa at alt kommer til aa gaa lettere. Kanskje jeg til og med klarer aa oeke ukepoengsummen etterhvert. Neste maal faar bli flat mage innen begynnelsen av juli, da skal jeg i et annet bryllup... Det hjelper i hvert fall veldig aa ha dette forumet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig, det hjelper veldig med disse sidene. Nå har jeg akkurat vært inne å registrert en rask trilletur med vogna på litt over en time. Og det er like deilig hver gang å se alle kaloriene jeg har forbrendt. Så det blir litt kos i helga også. Men det blir i tilmålte mengder, må ikke ta helt av nå.

Jeg registrerer gåturene mine i helga jeg også, så sant jeg er alene eller med bikkja. Men på tur med mann, en jente på fire og en på snart to blir det mer labbing enn å gå. Så det gidder jeg ikke å registrere.

Synes du er flink gita. Selv om det er blitt labert med trim på deg denne uken, holder du hvertfall fokus og bruker forumet. Tror det er lurt. Skal se du ender opp med en flat og smekker mage før du vet ordet av det.

Ha en flott helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 9,1 poeng på meg denne uken. Veldig fornøyd med det, men har nok puttet i meg litt mer enn hva jeg har godt av. Får ihvertfall håpe at det ikke gir utslag på vekta. Det må nok en trilletur til i morgen tidlig.

Ha en fin søndagskveld dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra rosmar!

Jeg klarte 3.4 poeng denne uka, hehe. Vel, det er naa nesten halvparten av ukemaalet da, ikke saa ille. Og neste uke tror jeg at jeg skal klare aa komme meg ut og gaa mer tur, saa da skal jeg nok greie det. Ser ikke ut som midjemaalet har oekt denne uka heller, saa i grunnen har det gaatt ganske bra!

Ha en flott ny uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra gita, godt jobbet. Ikke værst, siden dagene dine har gått i ett i det siste. Ble gledelig overrasket over vekt og mål idag. Hadde mistet en cm rundt midjen, og jammen var det forsvunnet 800 g med fett også. Deilig.

Ha en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosmar

...med poeng forrige uke, 7,1. Fornøyd med det, men prøver meg på litt fler denne uken. Vekten har nemlig gått litt opp, og det er på grunn av all den forbaskede, gode maten vi får kjøpt i butikken for tiden:) Uff og uff, utskeielser igjen. Men heldigvis har midjemålet minket med en halv cm. Får bare trimme på. Idag har jeg fått gått meg en tur, vasket båt og vært på trening. Så det er ihvertfall en god start på uken.

Ha en fin uke alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da er jeg tilbake fraa jobbreise og bryllup. Det ble dessverre lite aktivitet forrige uke bortsett fraa en del dansing i bryllupet og en liten gaatur, 3.9 poeng tilsammen, jeg er ikke saa fornoyd med det. Forsynte meg godt av dessertbuffeen ogsaa, med god samvittighet for saa vidt, synes det er greit aa skeie ut av og til.., men jeg skulle absolutt ha trent mer. Naa foeler jeg meg litt slapp i kroppen og midjemaalet har oekt med 1 cm, saa her trengs det en skikkelig innsats for aa komme tilbake i form! Fikk 2.1 poeng igaar, og er fast bestemt paa aa klare minst 7 poeng denne uka.

Staa paa dere ogsaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9.9 poeng denne uka, har faatt beveet meg en del! Men litt mye alkohol denne helga og usunn mat, her maa jeg skjerpe meg...

Haaper dere har hatt en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosmar

...gita. Godt å komme igang igjen, tenker jeg. Har klart endel poeng selv denne uken, 12 som er registrert. Men vi holder på med båtpuss om dagen, så det blir nok litt ekstra der. Har en tendens til å skjeie ekstra ut i helgene for tiden, og det er ikke bra. Skulle så gjerne ha klart et par kilo til før sommeren, men, men...

Idag er det ihvertfall sommer, klokka er seks og ungene koser seg i bassenget på terrassen. Helt utrolig:)

Ha det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosmar

Ja, ja, jeg melder nå inn denne uken også selv om det er usannsynlig lite aktivitet her for tiden. 7,1 ble det. Passe fornøyd med det, men skulle gjerne hatt litt fler med tanke på 17.mai- feiringen. Masse god mat vet du. Å, jeg bare elsker god mat, nam, nam. Det er nesten så jeg føler meg rusa når jeg fortærer et bedre måltid:) Ha-ha, satt bare og tenkte på all den deilige maten på lørdag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marita86

er det plass til ei til i gruppa deres? har også 2 barn og samboer, så trenger litt motivering til å komme meg ut av sofaen å ta en tur når barna er i seng...å det å ikke skippe treningen på senteret...trenger virkelig å komme i form, ikke bare for å se bedre ut, men jeg blir fort sliten så jeg testet kroppens alder...å kroppen min er 2,5år eldre enn meg..ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosmar

..med en til på laget. Ja, det er viktig å holde seg i form, selv om man føler at tiden ikke strekker til bestandig. Vet ikke om jeg har skrevet det tidligere, men jeg har satt av to faste dager med fast tidspunkt i uka som jeg trener uansett. Det er hovedmålet mitt, som jeg ALDRI sluntrer unna. Så tar jeg alt som jeg klarer ekstra som en bonus. Det funker for meg.

Håper du også klarer å finne din "greie", sånn at formen blir bedre. Da får en mer overskudd til barna og klarer å takle hverdagen bedre. Det hjelper i hvertfall å være aktiv på forumet. Her kan vi støtte og motivere hverandre.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marita86

jeg kommer rett fra trening nå =) 1 time med styrketrening, deilig. jeg har en fast spinning-time jeg er med på hver onsdag. i tillegg så prøver jeg å få tid til styrke 3 ganger i uken, men minst 1. så skal jeg legge om kostholdet så det blir sunt, men samtidig mat for de små. så tar jeg meg en tur i skogen når barna er i seng de dagene jeg har mindre husarbeid...høres ut som mye, men 2 treningsdager i uken og nytt kosthold er det jeg setter ett MÅ forran. så får vi bare håpe jeg klarer måle mitt med hjelp fra dere =)

 

så skal jeg nok få motivert noen jeg også =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marita86

trenger nok litt pesing ja...mest på maten..har spist over 1700 kcal i dag forde jeg spiste is. =( så skal jeg ha 1600 egentlig....å det er ikke kveldsmat enda =(

 

hmmm, hvordan skal dette gå.

 

skal gå en tur i kveld hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...