Gå til innhold

Maal: 8 trimpoeng i uka, noen som blir med?


Gjest gita

Anbefalte innlegg

hei GITA:

 

så flink du har vært til å trimme gita,4.1 trimpoeng er kjempebra. fikk 7.2 trimpoeng ssit uke,ikke 8 men men:-)

 

vi får brette opp armene og være flinke denne uken. :-)

 

Nå er jeg litt nysgjerrig her hvilket land er du i siden du skriver med to aa???:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Heisann!

 

Jeg bor i Sveits ;) 7.2 poeng er superbra det! Faktisk proevte jeg aa justere overskriften til 7 poeng i stedet for 8, det er jo minimum 7 som faktisk er anbefalt, ikke aatte som jeg foerst trodde. Om jeg klarer 7 poeng er jeg kjempefornoyd :D

 

Det ble en liten kveldstur paa meg i gaar i tillegg til de 4.1 poengene, saa jeg fikk 5.2 til slutt. I dag har jeg gaatt tur og gjort litt styrketrening, 1.5 poeng tilsammen. Det er vel en god start paa uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gita: Sveits høres spennende ut.:-) kan tenke meg at du trives der.

 

det blir mest kveldsturer/dagsturer på meg også,da jeg ikke er så flink til trim,men prøver på ergosykkel og aerobic innimellom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er blitt veldig sløv til å rapportere. Men nå skal jeg skjerpe meg. Har vært utrolig hektisk de siste ukene. Så har jeg hanglet med en forkjølelse jeg bare ikke blir kvitt:( Men jeg får trent, og skal nok få kreket meg på stepen i dag også. Til nå denne uken, har jeg 4,9 trimpoeng. Har fått meg deltidsjobb i en friluftsbarnehage, så der blir det en del gratis trimpoeng å sanke:) Veldig fornøyd med jobben, stortrives:)

Kjempebra jobbet, jenter! Skjønner veldig godt hva du mener, gita. Når dagene blir for hektiske, er det viktig å pleie det som er hjemme. Synes du er flink uansett, du får jo alltid hanket inn noen poeng når uken er over. Stå på, hold fokus, du gjør det mye bedre enn du selv tror.

Skryt til deg også, Minni. Du klarer jo mange poeng, til tross for at du ikke er flink til å trene som du sier. Aerobic og sykling er jo flott trening om du får til det innimellom. Så fokuserer du heller på de daglige gåturene. De gjør underverker på kroppen.

 

Har faktisk klart å gå ned det jeg gikk opp i sommer. Veldig tilfredstillende!

Hade så lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke fått mer enn 2.2 trimpoeng denne uken,så får prøve å få til litt trim på søndag,imorgen skal vi på besøk,så blir ingen trim da. skal prøve å få minst 3 poeng til.

 

god helg alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Det ble bare 2.9 poeng paa meg denne uka, saa da havner jeg nederst paa lista... Aesj, jeg klarte ikke aa foelge den supre planen min, mangler rett og slett motivasjon. Mangler jo tid ogsaa for saa vidt, men jeg vet at jeg hadde klart det om jeg hadde prioritert litt annerledes, saa jeg skal ikke skylde paa det.

 

Applaus til dere som har staatt paa litt mer enn meg! Kjempebra at du har gaatt ned det du gikk opp i sommer rosmar. Det maa vaere deilig! Og saa flott at du trives saa godt i jobben, virker som du er veldig glad i barn saa da hoeres det jo ideellt ut. Maa vaere supert aa faa vaere ute saa mye.

 

Jeg har gaatt litt ut rundt livet igjen, men ikke saa mye som jeg fryktet, saa jeg skal klare aa hente meg inn igjen jeg ogsaa. Bare jeg faar sparket meg skikkelig igang. Tror jeg trenger en konkret dato aa jobbe mot, det har virket foer. Da blir det liksom litt mer overkommelig, naar jeg "vet" at jeg bare er noedt aa trene fram til den datoen. Og naar jeg bare har kommet igang blir det nok lettere aa fortsette ogsaa, mot neste lille delmaal. Saa, hmm, skal paa jobbreise om tre uker, innen tre uker skal jeg ha kommet i form igjen, med minst 7 trimpoeng i uka og ha gaatt inn igjen det jeg har gaatt ut rundt livet. Ingen unnasluntring denne gangen!

 

Og dere er kjempeflinke, fortsett saann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gita: 2.9 trimpoeng er bedre enn ingenting,kjempebra:-)

 

det er ikke alltid like lett å få til trim synes jeg,er så mye annet å gjøre,men prøver å finne en halv time til trim,mens jeg ser på en serie jeg liker,da går det fort en halv time.

 

igår ble det et trimpoeng ,og håper på et idag også,mulig en gåtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det ble 8,3 på meg forrige uke. Men har blitt kleine greier til nå denne uka. Sliter med et bekken som slår seg vrang fra tid til annen, så da er det bare sofaen som duger. Synes det er skikkelig deprimerende å ligge på sofaen når jeg vet det er en styrke time jeg veldig gjerne skulle likt å vært på. Men, men, virker som det værste er over i denne omgang, så da blir det step i morra.

Sliter du fremdeles med motivasjone, gita? Det er så vondt å ha det sånn. Du vil så gjerne, men dørstokk-mila er så alt for lang av og til, ikke sant?

Kanskje det kunne være noe å ta opp igjen det styrkeprogrammet vi hadde for en tid tilbake? Kan hende det er nok til å få opp motivasjonen...?

Uansett, stå på damer. Dere er gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosmar: huffda,kjedelig at du ikke er helt iform,får håpe du blir bedre snart.

 

her har det blitt litt over 3 trimpoeng til nå denne uken,og jeg håper å få noen trimpoeng til,men vet ikke om jeg kan love 7-8:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og beklager at jeg ikke har vaert saa aktiv i det siste. Kjempebra Minni, du er saa flink! Og du ogsaa Rosmar, haaper du er blitt mye bedre igjen naa.

 

Jeg har dessverre ingen trimpoeng aa rapportere. I helgen ++ hadde vi besoek og det ble null trening og daarlig med baade soevn og sunn mat/drikke. Ellers har jeg foelt meg veldig slapp i det siste, litt halvsyk og orker liksom ingenting. Har jobbet veldig mye og er redd jeg naermer meg litt grensen til aa bli utbrent, maa nok passe paa. Men jeg tror i hvert fall det skal hjelpe aa ta igjen litt soevn, faa i meg litt groennsaker (en stund siden sist jeg spiste saant naa), slappe litt av og bare bli helt frisk. Saa skal jeg proeve aa komme igang med treningsprogrammet vi hadde Rosmar, det var virkelig genialt.

 

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..jeg er her, jeg også;) Fikk ikke mer enn 3,5 poeng forrige uke, og ligger på noe sånn til nå denne uken også. Har hanglet lenge nå jeg også, med et virus som ikke vil slippe taket. Så det tærer på i en travel hverdag. Men i morra reiser vi på fjellet, og det gleder jeg meg veldig til. Slappe av med familie og venner, nyte god mat og ta noen fine turer i fjellet.

Bekkenet mitt er tilnærmet normalt igjen, så det er ikke noe hinder om dagen.

Du står på, Minni, og jobber godt. Kjempebra, du er rå!

Vi får jobbe med å komme oss på beina over helga, gita. Så skal vi nok klare å sanke litt fler poeng etter hvert:) God bedring til deg.

Ha en flott helg, alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med på denne. Forrige uke hadde jeg 11 poeng, men denne uken har jeg bare 3,8 foreløpig. Skal prøve å få gått en tur i løpet av helgen, og så er det Bodystep + Bodypump på mandag. Tror jeg skal klare 8 poeng denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg mimosaen! Supert om du klarer 8 poeng.

 

Jeg gikk en liten tur for to dager siden, det er det eneste jeg kan komme med denne uka, og skal kanskje gaa en liten tur idag ogsaa, men det blir ikke saa mange poengene tilsammen. Men neste uke skal det bli bedre ja, jeg foeler at energien er paa veg tilbake. ;)

 

Haaper dere har hatt en fin helg. Bra at du er bedre rosmar, og det hoeres herlig ut med tur i fjellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen rolig tur, men heller en middels rask og lang tur - nå har jeg oppnådd 8 poeng og fått mitt første gulleple, og enda så er det treningsdag i morgen før det er veiing på tirsdag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg, mimosaen. Så flink du er.

Fikk ca 6 poeng forrige uke, og er fornøyd med det, tatt i betraktning min elendige form i det siste. Men nå ser det ut til at formen er på vei tilbake, så i går fikk jeg vært på styrketimen min som jeg er så glad i. Det var deilig. Håper jeg får sanket noen flere poeng i løpet av uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mimosaen: så flink du er som fikk så mange trimpoeng sist uke,da fikk jeg 0 poeng. hadde som unnskylding at jeg ikke hadde tid..hmm:-)

 

rosmar: grattis med trimpoengene:-)

så flink du er.

 

har blitt 2.3 poeng hittil denne uken,håper på mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...poeng forrige uke. Godt fornøyd med det, formen tatt i betraktning. Men merker at kroppen stopper litt opp når jeg ikke får trent det jeg pleier. Blir veldig stiv og støl av å ligge på sofaen:) Håper på litt flere poeng denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei paa dere!

 

Jeg er tilbake, men har det saa travelt som aldri foer, og det kommer bare til aa bli verre i halvaaret som kommer. Tror jeg bare maa innse at det blir vanskelig aa fortsette paa denne traaden framover. Trenger jo trening, og jeg fikk veldig godt utbytte av aa vaere her i vaar, men akkurat naa i denne perioden kommer jeg nok dessverre ikke til aa klare aa fokusere nok til aa kunne motivere verken meg selv eller andre.

 

Takk for god stoette og motivasjon som jeg har faatt her inne fraa dere alle og spesielt fra deg rosmar som har vaert med paa traaden fraa starten. Dere maa selvfoelgelig bare bruke traaden videre og fortsette aa rapportere til hverandre hvis dere vil. Staa paa videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...