Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Så flinke du er til å trimme å holde liv i tråden Hanemor ;) Hva er det du jobber som, og hva kunne du tenke deg viss du får omskolering? Ikke noe gøy når jobben sliter.

 

Jeg er jo fullstendig klar over att fysisk akivitet gjør godt både for kroppen og vekta. Men for tiden mangler jeg energien til å komme i gang. Det ble litt vel travelt i høst, og da falt trimmen ut her, og det merkes godt på både rygg og ledd. Nå er det bare stålis overalt rundt her, så utetrim er helt uaktuelt nå, men skal prøve å få til litt annet. Har jo ikke akkurat en stillesittende jobb, så det blir jo noen skritt hver dag (men det blir jo ikke det samme som trim)

 

Her går det forholdsvis bra med maten, veier og registrerer ikke men tror jeg har noenlunde kontroll. Helgen ble nok ikke helt så fornuftig som jeg hadde tenkt, men i morgen er det påan igjen! ;)

 

Rosalilje, de kiloene klarer du nok snart å bli kvitt så standhaftig som du er! Stå på! :(

 

Håper dere andre også har hatt en fin helg, her har det vært frihelg med full avslapping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Takk for det sassa ;) Tror vi har samme yrke? Jeg er sykepleier..jobber på medisinsk sengepost som studentveileder 50% og resten som vanlig sykepleier (er sykepleier 1 med fagansvar også)... Ble høsten 2009 slått sammen 2 avdelinger med en leder og 40 sengeplasser..og studentveileder rollen ble kuttet 70% til sammen...dette har nok også litt med utfallet.

 

Føler jeg jobber og jobber, men kommer aldri i mål..det er svært stressende og da kommer hodepinen..før jeg gikk i permisjon kunne jeg våkne på natten og grue meg til jobb eller jeg klarte ikke sovne i det hele tatt. Slik går ikke i lengden..hvertfall ikke når barna vil ha en bit av deg også. Så jeg har kommet til det at jeg må finne på noe annet (selv om jeg trivdes veldig godt sosialt der).

 

Jeg tenker helsesøster er første valg, men vanskelig å komme inn på skole og vanskelig å få jobb..men det er det jeg har mest lyst til. Kommer vel også til å søke pedagogikk slik at jeg kan bli lærer hvis jeg ikke kommer inn på helsesøsterstudiet.

 

Ble nok en god del kalorier i dag..jeg teller heller ikke. Vet stort sett hva som er sunt og usunt og så lenge jeg går ned så gidder jeg ikke det.

 

Har full forståelse det med energi og overskudd til trening altså..hadde nok ikke blitt så mye trening hvis jeg hadde jobbet ved siden av. Kjedelig med uteforhold som begrenser trening da. Her er det kjempefint egentlig :(

 

Nei nå er det natta! Good natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var veiedagen her og det var helt greit resultat...opp 1,4kg siden sist jeg veide meg. Var jo helt sikkert endel større for en uke siden, men vet jo ikke hva;)

 

Veiedag til veslejenta her i heimen også, men håper hun har gått opp da. Skal ikke slanke barn på 9 mnd ...he he...

 

Da får man starte på en ny uke med nye muligheter..Måtte den gi slipp på mange hundre gram med fett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk jeg ned like mye som du hadde gått opp Hanemor ;) Er fornøyd med det, men nå veide jo jeg meg sist uke og da var nok vekten unaturlig høy.

 

Jeg jobber også som sykepleier ja, men jeg jobber på ett forholdsvis lite sykehjem (20 plasser, men med stadig overbelegg) så jeg har nok en mye finere arbeidsdag enn du hadde. Selv om det kan være rimelig travelt hos oss også, så vil jeg tro det krever mer den jobben du har. Ikke noe gøy når en gruer seg for å gå på jobb! Det gjorde jeg selv en periode mens jeg jobbet som nattevakt, men etter nesten ett års sykemelding gikk jeg over til å jobbe dag/kveld og trives mye bedre med det :( Tenkte også litt på å gå videre på helsesøster mens barna var små, men ble bare med tanken. Håper iallefall du finner noe som fungerer for deg!

 

Nå har jeg vært på trimsykkelen i 30 min! Det var jammen tungt, men var inne her for å registrere dagens vekt, og tenkte jeg kunne jo ikke skrive noe her før jeg hadde trimmet! Har jo sagt jeg skulle starte med trimmen i dag! ;) Skulle vært på kveldsvakt i dag, men har hatt vondt under beina noen uker nå så istedet for å ta seg helt ut på en kveldsvakt (som er noe travlere enn dagvakter) så tok jeg en egenmeldingsdag. Gjorde jammen godt kjenner jeg. Så da satser jeg på att jeg er klar for jobb imorgen, og att jeg er igang med tirm!

 

Dette ble mye vas om meg selv, men slik blir det ofte når jeg setter meg for å skrive.

 

Håper det går bra med dere andre også, jeg er iallefall optimist i dag (måtte det bare vare! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra sassa..flink du..har nok egentlig nedgang denne uka jeg også, men veide jeg meg jo ikke forrige uke så ;)

 

Åsså trent i dag å..flink du. Ikke blitt noe på meg i dag annet enn litt snømåking ;) He he..turte ikke skrive inne her nei..må le!

Du jobber på sykehjem ja..er nok noe roligere der på en måte..har ikke så mange tidsfrister og ikke så ofte noe akutt, men er jammen meg tøft nok det å..mye tunge løft og lange dager med alle gjøremål man skal igjennom.

 

Jeg tenker jo selv at jeg kunne jobbet på sykehjem og slik jeg å, men kjenner kroppen har godt av å jobbe kun dagtid så jeg vil prøve å videreutdanne meg når jeg fårhåpentligvis får muligheten. Når jeg blir eldre tror jeg kanskje en jobb på sykehjem eller hjemmesykepleien kan være midt i blinken for meg.

 

Hender vel at en egenmeldingsdag kan gjøre godt for både kropp og sjel!

 

Fortsett å vær optimist..alt er så mye lettere da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Håpar du får legen og NAV med på omskolering, Hanemor!

Sjølv har eg vore veldig heldig i møte med både lege og nav, men har også hørt mange skrekkhistoriar, så håpar du er heldig.

Så flott nedgang, Sassa! Ikkje noko godt å ha vondt under beina, du får prøve å finne trimformer som ikkje gjer det verre.

 

 

Blei sjølv overraska over vekta, hadde ikkje trudd den var så høg...Skulle eg ha tippa ut frå sånn som eg føler meg og i forhold til kle, hadde eg vel tippa ca 58 kg.

Kan jo vere ein del og "fyll" og vatn, blir spennande å sjå på neste veiedag.

Maten går supert, og i går var eg også ute og gjekk ein fin tur i snøværet og fekk tatt ei økt med rockeringen.

 

Skal ut ein tur no også, fristar ikkje så veldig, for her lavar det ned med våt snø...

 

Ønsker alle ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut som de fleste av oss er igang med trimmen. Jeg prøver å huske selv at skal jeg ned i vekt MÅ jeg trene ved siden av. Og ikke minst for å både blir frisk og sterk - og fastere i fisken.

 

45 minutter trening hos fysio i går - styrke alt. Veldig god trening!! Har kjøpt en del av utstyret vi bruker der, så etter hvert skal jeg lage et program jeg kan bruke hjemme.Ca 40 min gåtur idag

 

Er 20 % sykemeldt for tiden. Barnehagejobb er også slitsomt, gitt. Å gå litt redusert berger uka. Min sykdom påvirker også arbeidskapasiteten. Om det er varig, eller om det bedrer seg når vi ikke både har overopphoping med spesielle behov OG for mange barn på avdelingen - og jeg ikke har så små barn selv - vil tiden vise.

 

Jeg tenker også videreutdanning. Har halveis en master i spesialpedagogikk. Har lyst å gjøre meg ferdig og evt prøve å jobbe i skolen istedet.. Vi får se

 

Men nå skal jeg og dere andre fokusere på mat og trim;) Her er vekten godt nede på 51 tallet, så er spent på den ordentlige veiedagen i morgen!!

 

Ha en fortsatt fin dag.. Hjemmedag idag, som brukes til å gjøre alt jeg ikke har rukket av papirer o.l. på jobb, samt rydde i heime ;) - og surre litt på nett!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at flere kommer igang med trimmen ja..man blir fastere i fisken da ja :)

 

Ble en times tur på beina på meg i går..skulle ha styremøte i går så droppet skia og tok heller en løpetur. Ble jo sjokoladekake og kokosbolle på styremøte i går da, men sånn er det bare!

 

Hva slags sykdom er det du sliter med da Rakri? Vil tro barnehagejobb også er slitsomt ja!

 

Sikkert greit å prøve fullføre den masteren da...godt å ha flere ben å stå på. Jeg tenker også slik at jeg kan muligens jobbe som sykepleier når barna er ute av redet og på en annen plass enn der jeg er nå, men jeg vil jo jobbe før det...må jo regne med 18 år oppfølging ihvertfall!!!

 

Legen min tror ikke det skal bli noen problemer med å få omskolering ihvertfall så da får vi se!

 

Flink til å komme deg ut du også rosalilje :) skal se du ser 5 tallet allerede denne uka..

 

Tror ikke det blir noe trening i dag..får se.. Litt sliten i dag kjenner jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanemor: det er en arvelig tilstand som heter nevrofibromatose. Ikke så veldig vanlig, men 50% sjanse for å føre videre til egne barn pga dominant arv. En av guttene har det, men ingen av de andre tre. Som med mange andre tilstander er det mange problemer man KAN ha, så det er stor variasjon i forh til hvordan det slår ut. For min del merker jeg bl a det med å bli sliten raskere enn "vanlig" (antagelig litt som med ME, men langtfra i samme grad). Barnehagejobb er krevende, særlig når avdelingen teller 30 barn og 8 voksne som deler 6 stillinger. Mye spesped. arbeid gir ekstra utfordringer. Ja- nok om det!

 

Vekta i dag stoppet på 51.7. Mer enn i går, men må være fornøyd med halvkiloen ned? Minus 1.1 kg på knappe to uker er bra. Men vil gjerne raskt ned mot 50 :)

 

Natta alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Maten går fint her, men trim blir det lite av...

I går blei ryggen verre igjen, og idag klarer eg ikkje noko anna enn å ligge på sofaen....Skal egentlig på klubb i kveld, og det har eg SÅ lyst til! Håpar eg klarer å gå ei stund iallefall hvis eg kviler heilt til då og får sitte på med nokon. Kan jo sikkert få ligge litt på ein sofa der, men liker ikkje så godt å gjere slikt...

 

 

Synes de andre er veldig flinke! Håper de får god uttelling for innsatsen og! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørt om den sykdommen Rakri..men det er tøfft nok å ha en sykdom når man har barn og skal jobbe osv osv..Man blir sliten uten sykdom også.. Høres ut som du har en ganske tøff jobb du også..

 

Bra med halv kilo ned da!! Jeg sliter skikkelig om dagen..konstant sulten og fysen på noe godt..har en sånn nøtteblanding her som jeg spiser av, men det er jo veldig mye kalorier i det da..huff...har da fått trent i kveld ihvertfall..var badevakt i dag og det var så få at jeg fikk svømme ca 35 min..etterpå var jeg på friskis og svettis en time!!

 

Kjedelig at ryggen skulle slå seg vrang igjen da Rosalilje..håper at du blir fort bedre og at du fikk vært med på klubb i kveld!

 

Nå får jeg prøve å ta natta..blir visst noen sene kvelder stadig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Ja, klarte å gå på klubb! Låg heilt til eg skulle gå, tok Ibux og fekk skyss med ei dame. Sikra meg ein god lenesstol, så gjekk ganske bra. Men veldig vondt etterpå...

Taco til mat, lett å passe kaloriane då, berre å fylle godt opp med salat og berre litt kjøtt og rømme, droppa osten. Kun 1 Tortillalefse.

Må innrømme at eg tok 7 Tortillachips til tacoen, men måtte jo stå over alt godteriet og snacksen etterpå. Greit med godteavtale! :-)

 

Vekt i dag var 60,4 kg, ned 1 kg sidan sist.

Veldig dumt at eg ikkje kan gå tur eller bruke rockeringen no, for hadde jo hjelpt godt på å få litt trim også, ikkje kun slanke seg ved hjelp av lite og sunn mat...

Litt bedre i ryggen, men ikkje mykje eg klarer å gjere. Ligg mykje på sofaen og strikkar, så utrettar no noko iallefall :-)

 

Ønsker alle ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykdommen min er veldig sjelden, mange leger som ikke har hørt om det feks. Omtales gjerne som en skjult funksjonshemming. Håper etter hvert å finne ut om det er den - eller om det er jobben i seg selv som gjør utslag. Til høsten skal jeg over i stilling som spesialpedagog - så da får jeg prøvd meg på en jobb med litt mer fokus på et par ting - da slipper jeg å ha ansvar for alt til en hver tid.

 

Rosalilje: jeg føler virkelig med deg!! Så deilig at vekta hopper ned igjen. Snart har du 5tallet først. Jeg har også "jukset" med litt nachochips ;)

 

Hanemor: du er virkelig i siget med trimmingen. I god gang sjøl, men kjenner jeg må øke mengden saaakte - så det ikke kollapser igjen som sist senvinter! Men herlig å kjenne seg støl etter trening og ikke bare vondt!!

 

Igår var vekten nede på 50.7, men det er den neppe etter helga. Koser meg med litt vin og sånt når det er helg!! Men håper å være der på veiedagen onsdag. Ha en fortsatt god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du kom deg på klubb rosalilje! Å taco er jo genialt når man skal spise hos andre..ganske så sunt hvis man er litt bevisst :D

Jeg hadde aldri klart å gått ned i vekt om jeg kun skulle spise sunt og ikke trene..jeg er virkelig imponert over at du klarer gå ned en kilo bare på det..."bøye seg i støvet".

 

Ikke alltid like lett å vite hva som er sykdommens skyld og hva som er normalt til vanlig..tenker det jeg også Rakri. Er på en måte en fordel å ha en sykdom som folk kjenner til i mange tilfeller. Sikkert vanskelig å få noe gehør for din sykdom hvis ikke en gang leger kjenner til den. Men man må vel stå på krava uansett!!

Høres bra ut med en jobb som man har færre ting å fokusere på.. Skulle bli mindre belastning til sammen det.

 

Blitt bra med trim i helga, skitur i går på 1t og 20 min...pluss 20min zumba fitness core hjemme i stua (veldig effektiv dvd for å trimme magen!!).

I dag har jeg vært på langtur på ski på 3t og 15 min...sliten ja :D

Men så har det blitt en god del nøtter i helga, kake og vaffler...(bursdag i går skjønner dere)..

Åsså lagde gubben her pai til middag..med fløte, h-melk, bacon...ja nok kalorier for å si det sånn..fordel at gubben lager mat, men det blir ikke alltid like magert ;)

 

Så får vi se i morgen hva vekta sier om uka som har vært!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Her på tråden har det vært mye aktivitet i 2011. Vi er nok mange som føler at vi må gjøre noe med julefettet.

 

Jeg gikk opp ca 1 kg i jula men har gått ned igjen 1/2 kilo. Jeg er egentilig ikke så opptatt av å pine meg ned til 56 kg slik jeg var i fjor sommer, men ønsker likevel å ha en stabil vekt på mellom 57 og 58 kg.

 

I det siste har det blitt veldig lite trening. Ved å lese hva dere skriver har jeg blitt mer motivert og har tenkt å melde meg inn på treningssenter. Jeg merker at jeg har mistet endel muskler og plages fort hvis jeg har vært ute på en skitur. Må derfor bygge opp generell muskulatur igjen. Men det største problemet nå er at jeg jobber alt for mye og får liten tid på meg selv og trening. Men jeg prioriterer dansing. I går og i dag var mannen min og jeg på Tjøme og danset både standard- og latindanser. Det ble 6 timer dans. Da fikk vi kjørt oss både på teknikk, pust og kropp. Klærne ble i hvert fall våte så jeg må ha forbrukt endel kalorier.

 

Skal prøve å skrive noen ord ca en gang i uka. Dere her på tråden hjelper meg til å være mer bevisst på både trening og spising. Ha en fin uke!

 

Klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos å høre fra deg også Birkebeiner.. Enig i at det er viktig å ikke se seg helt blind på tallet, selv om jeg i grunnen gjøre akkurat det da..

 

Trim er på gang, men alt for labert. Skarve tre poeng den her uka. Som hos deg Birkebeiner skjer det mye annet, og det er ikke så lett å prioritere riktig heller når energinivået er på minussiden. Men er i siget.. Satser på å øke opp til seks poeng denne uken, så trappe opp med et og et til jeg ligger på mellom åtte og ti i uken. Det er det som er realistisk i første omgang.

 

EN grei helg. Har unngått å skeie helt ut, slik det har blitt vane for i helgene. Men er nok for mye uansett i forhold til å gå ned så fort jeg ønsker. Bra det bare er et par uker ut i januar.

 

Ønsker alle en god og sunn uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig sur i dag...0,5 kg opp denne uka...etter denne helga så føler jeg virkelig at all treningen var bortkastet..blæh! Tar det til etterretning og skal måle hvor mye jeg spiser av kalorier om dagen denne uka..selv om det jeg bruker en del tid på det så får det være straffen.

 

Koselig at du kommer innom igjen birkebeiner. Dansing er jo kjempefin og morsom trening det da!!

 

Rakri..man må trene det man orker i en hektisk hverdag..hadde jeg skulle jobbet nå så hadde det ikke blitt mye trening på meg heller, men sånn er det bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Hanemor: Eg hadde også blitt sur hvis vekta hadde gått opp etter så mykje trening...Må jo vere berre ein oppsving, kanskje du skulle tatt ein sjekk om eit par dagar? Men kan jo uansett vere lurt å registrere litt berre for å sjå korleis du ligg an. Kor mange kaloriar skal du ligge på om dagen?

 

Kjekt å høre frå deg igjen, Birkebeiner!

Viktig å ikkje kun sjå på vekta, ja, er jo ikkje det som visest for andre og som bestemmer om kleda passar, men eg er litt for opptatt av det likevel...:-)

Men har no begynt å kun vege meg ein gong i veka, så fremskritt det!

 

Rakri: Er jo desse helgane som er utfordring! Skal i besøk eller ha besøk nesten kvar helg framover, så her gjeld det å passe på!

 

Her har helga gått fint vil eg påstå. Var i besøk i går, og forsynte meg akkurat som eg hadde planlagt. For meg er det veldig godt å ha godteavtale, då er det ikkje noko problem å la vere både godteri, snacks og chips ;)

 

Ønsker alle ei fin veke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ligge på ca. 1600 kalorier om dagen..har registrert alt i dag og det ser ut til at jeg havner på rundt det..hmm...skjønner ikke hvorfor vekta skulle være sånn mot meg altså. Er virkelig demotiverende.

 

Ja jeg synes også det er godt å ha godteforbud for da spiser jeg ikke det!! Men hjelper jo ikke det da når det ser ut som vekta ikke skjønner at jeg har kuttet det ut...får se om jeg veier meg en dag før helga..

 

skikkelig kjei i dag kjenner jeg...å gå hjemme med 3 stk barn hjemme er til tider tøft..hvertfall når mannen ikke er hjemme i det hele tatt hele dagen..Gleder meg til de er i seng. Åsså er eldstemann syk så da blir vel han hjemme fra barnehagen i morgen..da jeg og mammamo hadde planlagt skitur..blæh...ikke akkurat ofte vi er ute på ski sammen, men da går ikke det heller..

 

En dårlig dag...kan bare bli bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff - kjipt med dårlige dager. Jeg har oftere en dårlig dag når vekta har oppsving, så det kan jo være skuffelsen over det som påvirker mest ( itillegg til at det ER slitsomt å være hjemme).

 

Ang trening og vekt har jeg erfart at vekta oftest HAR en oppsving dagen etter hard trening. Hvorfor vet jeg ikke, men mulig noe med væskebalansen?? Du skal se den tipper nedover utover uka.

 

Vært på hard styrketrening i trekvarter jeg - hos fysio. Gleder meg til jeg orker to ganger der i uka. Denne uka skal jeg ta et par halvtimer selv hjemme, og en svømmeøkt. MÅ få sving på trimmen - og strammet meg opp litt ;)

 

Gleder meg også til jeg får operert magehuden, men antar det ikke blir før nærmere desember..

 

Herlig sliten idag - av trening.. vært hjemme med syke barn idag. I morgen er min egen sykedag, men må ha barn hjemme pga smitte (48 timers regel i forhold til oppkast) Sender den andre i bhg i morgen, idag var begge hjemme. Sjelden man bare har en av dem en hel dag, så greit for alle parter det.

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Håpar du ser litt lysare på det i dag, Hanemor! Sånne dagar er ikkje noko kjekke...

Travelt og slitsomt å vere heime med tre små, ja!

 

Så bra at du er i gang med trimmen, Rakri! Blir spennande med operasjon, håpar du blir skikkelig fornøyd etterpå.

 

Registrerte i går og kom på akkurat 1300 kcal. Trur egentlig eg har lagt litt under det hittil, for fyllte på med litt nøtter for å få nok.

 

Skal på lunsjbesøk til ei dame i dag, spent på kva eg får servert!

Ryggen fremdeles dårlig, men satsar på at det skal gå bra.

Skal også innom garnbutikken og kjøpe tråd, tenkte eg skulle vere med og strikke mansjettar til blomsterbukettane til VM :-)

 

Ha ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hjemme med begge guttene idag også.. I nattmorges ble nr 2 syk (såklart) Tror det er 4. sykedagen min som ryker til sykebarn. Dumt når den skal brukes til å komme meg på pluss - siden.. I morgen tar jeg førstemann med meg i bhg, så skal faren være hjemme med den andre. Mannen har lagt seg pga han føler seg urven - og samme for min del egentlig.. Så vi får håpe vi unngår å bli syke.

 

Skal jobbe litt nå. Skal holde tvillingkurs tema 0-1 på mandag.

 

Så flink du er; Rosalilje ;)

 

Håper humøret er stigende, Hanemor.

 

Hvordan går det med Sassa og Birkebeiner da?? Og mammamo har jo vært borte en stund.. Travelt, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har vært bedre enn gårsdagen..prøver å ikke tenke så mye på denna vekta...

 

Har da registrert hva jeg har spist så det er greit..har hatt eldstemann hjemme i dag ettersom han ikke har vært helt bra de siste dagene. Så da ble det lite trim på dagen i dag, men fikk en skitur i kveld da ettersom han ikke kunne dra på idrettsskolen som han pleier..

 

Veier meg på torsdag jeg tenker jeg så får jeg se hvordan jeg ligger ann.

 

Kjedelig med sykdom i heimen rakri..4 dager allerede er jo endel må man si. Får håpe dere voksne slipper da!

 

Hva fikk du servert i dag da rosalilje?

 

Godt å være sliten av trening ja rakri og ikke bare den vanlige slitenheta..

 

Ha en fortsatt fiin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Så kjedelig med sjuke ungar då, Rakri...

Sjukedagen din kvar veke skulle jo brukast til litt "egenpleie", og sjølv om det sikkert er roligare å vere heime med ein unge enn å vere på jobb i barnehagen, blir det jo ikkje heilt det samme...

 

Høres deilig ut med skitur, Hanemor! Her er all snøen vekke igjen, var FRYKTELIG glatt når det begynte å regne!

 

Fekk servert lett lunsj i dag :-) Supert! Hadde heimelaga knekkebrød slike som eg pleier å lage, så åt det + litt frukt.

Registrert i dag og, og havna på 1300 kcal etter å ha fyllt på med litt nøtter i kveld.

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den ene dagen i uka skal nettopp være til å komme seg litt mer til hektene, få tid til å gå en lang tur feks, eller bare få gjort unna sånt jeg ikke har overskudd til ellers. De har altså ikke vært syke fire dager i strekk, men fjerde gangen til nå med omgangssyke :D

 

Jaja-- er om ikke annet fornøyd med innsatsen så langt denne uka. Det er så godt å starte uka med trim. Må bare stå på videre - både jeg og dere andre! ;)

 

Rosalilje - spent på hvor du ligger an på neste veiedag. Du gjør alltid så gode valg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...