Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Ja - det er fryktelig urettferdig. Du er 97 % flink, så at de 3 % med ikke-flink skal radere alt er rettogslett urettferdig.

 

Jeg kjenner meg igjen i frustrasjonen. Nå er jeg kanskje bare 80% flink, men kjenner absolutt at jeg ofrer mye og får lite tilbake. Jeg vet jo hva som mangler, altså hva som ødelegger, men hvordan gjøre om på dette uten at det kjennes som en forsakelse..???? Det svaret håper jeg å finne snart.

 

For jeg innser at jeg heller kommer ikke i mål slik det er nå.. En ting jeg vet, som jeg er i gang med - er trimmen. Jeg må få til å legge inn en økt mellom torsdag og søndag. Er kjempeflink til da, og så faller det i fisk. Hvorfor ikke ta en økt en av helgedagene mens vi bare likevel surrer inne? Må nok omstille mentalt til det.

 

En annen ting er å kose seg med frukt og grønt - og se det som kos i stedet for snop? SÅ føles det ikke så tungt å droppe sjokoladen.. Kjenner jeg virkelig blir misunnelig når de andre spiser søtsaker og ikke jeg (eller å ta et lite kakestykke istedet for et stort) - ja du / dere vet hva jeg snakker om

 

Oppsummert min helg: bare små rusleturer - faktisk på SKI idag, men i treårslengde og tempo blir det smått med poeng av det. Kake både fredag og idag. En del nøtter og vin fredag og lørdag.. AKk ja.. så står vel stille nå, særlig siden mensn er her..

 

Har hatt det trivelig også da.. turning med gutta og bestemor igår, bytur etterpå. Teater (et dukkehjem med søstra min og mamma i gårkveld) Skitur med hele gjengen min, mamma og søstra mi m fam og middag hos søstra mi i ettermiddag.. Avslutter kvelden med film :D

 

ELdstejenta og søstra mi m barn har vinterferie, men ikke vi... bra vi har sydentur om to uker å se fram til ... Det blir nok godt det - men gleder meg også til i morgen, da er det trim og hverdag igjen.. Sannelig ikke så verst det heller :eek:

 

Lurer også på å la være å veie en hel uke :eek: tror dere det går an da? Vet det har stått stille.. kanskje jeg bare skal vente til M er ferdig?? Jepp - det blir ukas største utfordring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Skjønner at du sliter med motivasjonen rosalilje..du som er såå flink..å ikke får uttelling for det..kjempedårlig gjort.

 

Du også rakri er ganske standhaftig, men er enig med deg der at du kanskje bør legge inn en trimøkt i løpet av helga også. Behøver jo ikke ta så lang tid..

 

Denna vekta mi er jo heelt håpløs om dagen :D Melde meg på stabil profil tror jeg...he he...helt greit med 200 gram opp..ble mange kalorier i helga, men var på en 4 !!!!! timers tur på ski i går da så ble vel kvitt noen kalorier der :)

Denne uka er jeg ikke bedt på noen ting så håper den kan gi meg noe nedgang.. Har satt restene av kakene etter helga i fryseren så da skulle det være greit å unngå dem

så blir det veiedag på søndag før jeg reiser på kurs..da blir det 10 dager til neste veiing, men håper da at jeg kan bli kvitt en kilo snart :)

 

I dag skal jeg gå på trilletur med vesla her..må hente igjen bilen vår og det er mange oppoverbakker å gå før jeg kommer meg dit!!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Høres ut som de har hatt ei kjekk helg begge to! :-) Fire timers skitur??? Imponert!

 

Mykje fornuftige tankar du har Rakri, er vel egentlig mest i hovudet det sitt både søtsug, lyst til å kose seg, tiltak med å komme seg på trening osv.

 

I morgon reiser eg på tur! Då skal eg smake godteri for første gong sidan 2.desember. Gledar meg!

Går heilt sikkert opp dessse dagane, men det får berre vere, treng virkelig ein liten pause no, og så skal det vere fullt fokus igjen etterpå! :-)

 

Ønsker alle ei fin veke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Forrige helg var jeg på hytta. Da ble det 2 skiturer på 20 og 25 km. Ellers ble det masse god mat og vin - og litt snop. Mandag i forrige uke viste vekta 58,6 kg. Etter det ble det jobbing - igjen. På fredag var en milepel nådd, og da reagerte kroppen. Den ville ikke mer og jeg lå hele lørdagen med sterke hodesmerter, men var feberfri. Det ble derfor ikke mye spising på meg og vekta på søndag morgen viste 56,8 kg. I dag tidlig var den på 57,1 kg :D (fikk spist normalt på søndag). Nå er jeg nesten frisk igjen. Ja, ja, den vekta går opp og ned som en jojo. Hvis jeg etterhvert holder meg stabil på 57-57,5 kg, da blir jeg fornøyd.

 

Leser at dere jobber og sliter for å gå ned i vekt, men at det til tider går feil vei. Spørsmålet mitt til dere er om dere får i dere nok fett? Fett får fart i forbrenningen og det gjør at man ikke blir så fort sulten heller. Man må bare passe på ikke å spise mat med raske karbohydrater sammen med fettet. Jeg spiser bremyk, kokosfett, makrell i tomat og en boks tunfisk i olje nesten hver dag. I tillegg heller jeg masse fløte i kaffen. Jeg har liten lyst på søtt. Det som jeg er veldig fornøyd med er at magefettet nesten er borte. Før jul holdt jeg meg veldig til lavkorbo-mat. Nå spiser jeg mer variert. Passer på å få i meg både frukt og grønt i tillegg til proteinrik mat og fett. Jeg spiser også mindre mat fordi jeg blir fortere mett pga fettet og det tar lenger tid før jeg blir sulten igjen etter et måltid.

 

Et godt alternativ til kaker og dessert, er pisket kremfløte (uten sukker selvfølgelig) med friske bringebær på toppen. Veldig godt. I stedet for vanlig sjokolade, spis mørk sjokolade med min 70% kakao. Jeg skal prøve å huske på å legge ut oppskrift på "sunne" risboller neste gang jeg er innom tråden. Disse lagde jeg til jul og ungene elsker dem. Det beste av alt er at de inneholder nesten ingen usunne karbohydrater.

 

Flott skitur du hadde i helga, Hanemor. Skulle gjerne vært i dine skisko. Fint at du har kommet så godt i gang med trening Rakri. Ikke gi opp Rosalilje.

 

Ha en fin uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Du har nok et poeng. Jeg prøver å tenke å få inn nok av både proteiner og fett. Makrell i tomat er godt, og spiser "masse" fet ost. Laga hjemmelaga gomme i helga på "gammelmåten" - med 2 L helmelk og 1 L kefir. Bare ørlitt sukker og littegranne brunostrester - og litt kanel på toppen. Kjempegod ble den på hjemlaga knekkebrød :) :)

 

2.dagen uten veiing. Planlegger å holde igjen til neste tirsdag /onsdag...

 

TRE timer gåturer tilsammen idag.. :D 3 poeng i dag da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må koose deg masse rosalilje..så kommer du hjem og er klar til å fokusere på riktig mat igjen! Missunner deg virkelig...skulle gjerne vært i dine sko, men virkelig vel fortjent. Å så lenge sia du har spist godteri da flinka!

 

4 timer i supert vær var deilig..selv om jeg selvfølgelig også var sliten! Gikk på bena i går i 1,5 time. Skulle egentlig trene i dag å, men føler meg så sliten ...

 

Flink du å birkebeiner..ski er herlig og god trim altså. Travel hverdag på deg skjønner jeg! Ikke noe rart at jeg har stått stille vektmessig de siste ukene egentlig..jeg vet hva jeg gjør galt..for mye søtsaker på helg.. Spiser ganske variert og spiser også en del sunt fett i form av makrell i tomat, lett majones, oljer! Åsså har jeg egentlig 2 kg igjen til målet som gjør at man slapper av litt mer i forhold til det å gå ned.

 

Nei nå skal jeg sove..skal i møte med nav i morgen..krysser fingra for at de forstår min situasjon!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag og i morgen har jeg fri fra jobb. Merker jeg trengte disse fridagene. Dagen i dag har jeg brukt til å se på ski-VM på TV. Veldig spennende og moro med gull og sølv. I morgen tidlig reiser mannen min og jeg på hytta. Da blir det både skitur og rødvin og langt vekk fra hverdagen.

 

Nå har du kommet godt i gang, Rakri. 3 timers tur! Gratulerer.

 

Håper du er fit for fight igjen HaneMor. Ikke rart du ble slapp med 4 timers skitur den ene dagen og 1,5 spasertur den neste.

 

Håper du nyter turen Rosalilje.

 

Her er oppskriften på risboller:

 

•250 g Cocosa kokosfett (kjøpes i helsekostforretning)

•200 g mørk sjokolade (min. 70 % kakao)

•2 egg

•2 dl sukrin (kjøpes i helsekostforretning)

•3 ss sterk kaffe

•100 g puffet ris

 

Smelt Cocosa og sjokolade sammen på svak varme. Avkjøl. Pisk eggedosis av egg og sukrin. Rør inn kaffe og Cocosa/sjokolade. Ha i puffet ris og bland forsiktig. Sett boller med skje på matpapir. Avkjøl og oppbevar i kjøleskap til servering.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempestas med ski-vm ja! Bare så dumt at jeg skal på kurs nesten alle dagene det varer...men håper å få med meg noe da!

 

Sikkert vel fortjent med noen dager fri birkebeiner!! Skulle gjerne hatt ei hytte å reise til vi å, men...unga skal være med alle søstrene mine og barn og svogere til ei hytte fra i dag til tirsdag..var meningen jeg skulle være med å, men krasjet jo med kurset da. Så nå ser jeg ikke de to største på nesten 2 uker..hjelp!!! Har aldri vært borte fra dem så lenge før..

Blir vel værst å være unna minstejenta i 10 dager..vant med å ha henne rundt meg hele tia! Men får se på det som en husmorferie med masse annet påfyll!!

 

Gått ganske greit matmessig denne uka..tok litt aerobic inne her i går..får likssom ikke så mye ut av det synes jeg, men!

 

Kanskje jeg får til en joggetur i dag..håper det :)

 

Kan nok hende jeg prøver ut den oppskriften birkebeiner!

 

Så ikke at du hadde gått tur på 3 timer jeg rakri!! Så flink..det er lenge å gå på beina!!!

 

Ha en god helg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Har hatt ein flott tur! Fantastisk å vere i Kollen i går, litt av ein stemning når det blei både gull og sølv:-) Og fantastisk å vere på medaljeutdeling i sentrum etterpå med 30000 folk!

Har vore kjekt å kose seg med god mat og snacks, vekta er nok ikkje like begeistra...

 

Men alt i alt ein super tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nyte barnefrien da (men skjønner du kommer til å savne dem masse da..) Kanskje passe på å trimme ekstra masse :)

 

Her er jeg faktisk stolt over å enda ikke ha vært på vekta.. kanskje det bare er tull å veie hver dag, slik jeg bruker.. eller ikke kanskje - det ER jo tull!!!! Så slipper humøret å svinge i takt med vekta.. Så får vi se utover uka da, om jeg har klart meg bra likevel!!

 

Vin og kosekveld idag.. Har backet ut fra godtefri... får prøve å komme meg tilbake til littegrann av og til (istedet for masse en sjelden gang, blir noe ukontrollert over det da - må unngå å havne i den felle på sydentur!)

 

Så var bare utfordringen for helga å finne tid til trim. Har planlagt et par gåturer i tillegg til styrke - men med såpeglatte fortau /veier spørs det jo!! Styrke hjemme inne går så det suser :)

 

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes herlig ut rosalilje! Tror det er superstas å være med i kollen ja :)

Vekta får synes hva den vil :)

 

Ja jeg skal nyte barnefri rakri og prøve å få trent masse og spise sunt. Får vel begynne å pakke litt nå..

Har vært ute på 2,2 mil skitur på morran i dag..måtte rekke inn igjen til å se på vm med Bjørgen..den dama er rå!!!!

 

Håper du får til litt styrketrening ihvertfall rakri..ikke greit med glatte veier..får liksom ikke gjort noe da!

 

Håper dere har en fin helg ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Siden det ikke ble så mye gåing som planlagt, ble det litt mindre trim enn planlagt. 6.5 poeng er jo ikke all verden, men man får være fornøyd med det man får til, ikke sant?? Planlegger å ta med meg joggeskoene til syden - spent på hvordan kroppen takler å jogge nå som jeg føler meg så mye sterkere :)

 

Ellers en moderat helg hva vin og mat angår, men ble en del snacks og snop. Akk ja.. så vanskelig å være flink med absolutt alt :)

 

Føler likevel at det totalt sett går framover - det er godt å kjenne formen er bedre. Ser bedre ut rett og slett.. Kanskje jeg skulle slutte å veie så mye.. utrolig som det påvirker psyken.

 

Sitter her og hører på ene guttungen som hoster og hoster så det skraller her. Ikke feber, men rett under - 37.5. Sur og dårlig matlyst idag - så tipper vi blir hjemme i morgen. Vi absolutt ikke ha han syk på tur. Tenk vi drar på lørdag!!

 

Håper du fikk sett noe i kollen da - er visst variabelt med det har jeg skjønt.

 

Hanemor; hvordan går det med deg? Det er jo ofte slik når man virkelig har sjansen på å trimme og pleie seg selv man skeier ut?? Eller??

 

Ha en god uke da.. I morgen er det trening hos fysio - gleder meg. Har lagt opp til to økter denne uka også! Og en hjemmetrening. Så får jeg jogge i varmen i ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det over 1 år siden sist jeg var inne på tråden, og lovte den gang å si hvordan det gikk etter jeg hadde nådd målet. Startet ut med godt over 70 kg., og sluttet vektreduksjonen på 59. Målet ble nådd med masse god inspirasjonshjelp fra Raki, Mamsen, Mammo, Hane Mor og Sassa:).

 

Vekten er nå 62 kg, og har vært det siden sommerferien. Valgte å gå litt opp igjen for å finne trivselsvekten. Har trent daglig i 2 år (på hverdager – ikke i ferier), og slik blir det muskler av – og som kjent veier disse litt mer en fett. Det beste av alt er kostomleggingen. Jeg var jo ikke noe glad i grønnsaker, eller i å lage mat, men nå elsker jeg begge deler. Middag uten masse grønt (eller gult, rødt osv.) og urter smaker bare kjedelig! Dessuten er det morsomt å lete etter nye gode smaker og kombinasjoner. He he, og jeg er fortsatt en champisjente :)

 

Tror jeg med hånden på hjertet kan si at jeg har nådd målet: Endret livsstil = masse positiv energi. Det beste er at jeg ikke lenger bekymrer meg om hvordan jeg ser ut - for jeg føler meg bra, både utvendig og mest av alt innvendig! Dessuten med muskler øker forbrenningen, også når man sover!! Så nå tenker jeg overhode ikke på kallorier lenger.

 

Så atter en gang: Tusen takk jenter. Uten deres inspirasjon hadde dette ikke skjedd. Lykke til videre i livet:)

 

Og nå er det snart vår (håper jeg)!!!!!!

Hilsen Bliny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si, det var flott å høre! Vi andre (jeg snakker for meg selv) er mer plaget av å være evig på vakt, og å måtte telle kalorier kontinuerlig fordi vi ikke er flinke nok til å begrense inntaket daglig. Gratulere så mye, veldig hyggelig å høre fra en som virkelig lykkes i å legge om livsstilen!!

 

ala

evig slanker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si' date=' det var flott å høre! Vi andre (jeg snakker for meg selv) er mer plaget av å være evig på vakt, og å måtte telle kalorier kontinuerlig fordi vi ikke er flinke nok til å begrense inntaket daglig. Gratulere så mye, veldig hyggelig å høre fra en som virkelig lykkes i å legge om livsstilen!!

 

ala

evig slanker :)[/quote']

 

Takk, takk - det er jo viktig å si ifra når det virker også:). Men klart jeg sjekker vekten. Stiger den mer enn 2 kg, så vet jeg hvorfor og tar meg selv i nakken. Men registrering av kalorier og mengde mat har jeg ikke gjort på 1,5 år. Heldigvis har ikke vekten variert stort, men etter ferier må vekten gå seg til igjen. Slik tror jeg det er for mange. Det som var utfordringen for meg (kanskje jeg ikke er alene?), var å legge fra meg all dårlig samvittighet. Med endret livsstil, var dette mulig.

 

Å begrense seg er viktig, men like viktig for meg er det å glede seg over de sunne og gode(!) hverdagsmåltidene - og festen når den byr seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å høre fra deg, Bliny. For første gang føler jeg også at jeg er igang med en livsstilENDRING. I godt driv med trening, og prøver å få inn flere gode vaner (og kutte / redusere noen av de dårlige). Så jobber jeg mye med det mentale! Alt dette har sammenheng med den nye treningen jeg har begynt på.

 

Det betyr også at jeg ikke er så stresset i forhold til å nå målet fort. Var på vekten i morges, og den stoppet på 50.6 kg. Bare 200 gram i reduksjon denne gangen også - men tilsammen ca 2 kg i år. Så bare det tikker jevnt nedover til jeg er i mål, blir det jo bra til slutt :) :) En cm inn også. Tror det er lurt å begynne å måle cm når jeg har begynt å trene!!

 

Snart sydentur, så nå er utfordringen å ikke gå opp igjen. Så målet er å være på samme vekt som idag den 16.mars :)

 

Hils mammamo, Hanemor. Lenge siden hun var her!

 

Mamsen er jo også borte!! Men vi andre holder koken da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Raki, sunn livsstil gir så utrolig mye i retur. Spennende med nytt treningsopplegg! Det var nøkkelen til ny livsstil for meg òg. Håper alt går bra med deg og familien, og kos deg masse i varmen. Det blir deilig etter en laaang vinter! Og lykke til videre, ta den tiden du trenger og mål cm, enig i at det er lurt når du trener. Det er uansett ikke tallet på vekten som er viktigst, for målet er nådd når du føler deg vel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Heisann ...så koselig å høre fra deg bliny! Å att man holder på livsstilendringene :)

 

Jeg stresser heller ikke med kiloene lenger og vet hva jeg skal spise i hverdagen så det går greit.

 

Nå er jeg på info kurs og her er det herlig..og de har fokus på sunn mat så spiser greie mengder med mat..har fått gått på ski, gåtur, trim 30min hver morgen, bading i dag...ja generelt et supert sted å være!!

 

Har spist litt søtt også, men ikke veldig mye så tror det går veldig greit i forhold til vekta. Nå er det snart middag her og jeg kjenner jeg er sulten ja!

 

Å så heldig du er rakri som skal til syden..går fort til lørdag da :)

 

Skal hilse til mammamo jeg vettu..har ikke prata med a siden søndag, men kommer sikkert til å høre fra henne snart :)

 

Ha en fortsatt fiiin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloke ord, Bliny. Begynte ikke du som kursleder? Hvordan går isåfall det?

 

Treningen er gull :) - og det beste er at jeg nesten er blitt kvitt smertene.. Og jeg som egentlig skulle operere vekk det vonde halebeinet. Glad jeg istedet ga treningen en til sjanse. Og så viktig det har vært å ha veiledning. Trente meg jo bare nedover på egenhånd!!

 

Hanemor: det er jo viktig å kunne kose seg med måte. Det blir min store utfordring på sydenturen-- er så fort å kople helt ut hele uka, og da ødelegger man mye. Så "alt med måte" - og joggesko i bagasjen skal gjøre susen :)

 

HURRA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo visst, Raki. Ble så inspirert av hvor viktig sunn livsstil går ”hånd i hanske” med livskvalitet, og det har vært en glede å dele dette med andre som også ønsket endring. Dette sammen med at jeg nådde målet mitt er også grunnen til at jeg ikke har hørt fra meg her på en god stund. Vektklubben skal være en uformell kanal for likesinnede.

 

Den viktigste erfaringen jeg har fått med meg videre, er at en sterk kropp også gir en stabil vekt over tid. Samt at en del faller for fristelsen med alt for lavt kaloriinntak, noe som skaper ubalanse og redusert forbrenning over tid. Da er det viktig å ta en pause med sunn mat og normalisert energiinntak før kroppen er klar til å redusere vekten ned til ønsket mål. Så HaneMor og Raki, jeg synes dere tenker veldig riktig. Og dere har vært viktige inspiratorer for meg når det gjelder å få trening inn i livet.

 

Nå er jeg i permisjon fra kursing for å jobbe med andre ting, men håper på å starte opp igjen om ikke så lenge. Stå på videre, og Raki med din jernvilje når du målet ditt igjen med en sterk og stabil kropp. Og HaneMor du er fortsatt helt utrolig med all din energi.

 

Så hurra for dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig flott det du har gjort, Rakri. Utfordringen er å fortsette i en stresset hverdag og når motivasjon begynner å dale. Da må du virkelig nyte sydenturen. I syden er det så mye deilig frukt og grønnsaker. Det bør ikke være vanskelig å spise riktig der. 2 kg nedgang begynner å bli meget bra. Erfaringen din med trening og vondt haleben viser bare hvor viktig det er å holde kroppen i form. Jeg merker veldig godt at jeg ikke har trent like mye i vinter som i fjor. Kroppen hangler mer.

 

Har skjønt at det er virkelig opplevelse å være i Kollen, Rosalilje. Jeg får nøye meg meg TV denne gang. Men jeg var i Trondheim da ski-VM var der og på Lillehammer under OL. Begge gangene fikk jeg "full pakke" med fine VIP-billetter.

 

Jeg synes du er inne i en god trend nå, HaneMor. Masse trening og nå også kurs. Dette bare må bli bra!

 

Vekta mi går stadig nedover. I går veide jeg 56,5 kg, i dag tidlig pekte nåla på 56,2 kg. Jeg vet ikke om jeg er fornøyd med vektnedgangen. Har spist alt for lite i det siste og det er heller ikke bra. Jeg glemmer å spise og liker ikke lage mat. Men jeg er sikker på at dette vil rette seg opp sammen med mer trening når våren nærmer seg og det blir varmere i lufta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HaneMor

Takk for oppløftende ord.

 

Jeg er ikke på kurs i.f.t slanking da birkebeiner hvis det var det du trodde;)

Er på info kurs i.f.t min kroniske sykdom. Ganske tett program, men synes jeg må trene når jeg har muligheten å da..jeg har liksom bare meg selv å ta hensyn til her..Men må selvfølgelig også hvile!

 

Lurt å ha med joggeskoa på tur Rakri..da får man bort dem ekstra kaloriene man spiser...ihvertfall nesten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på kurs i.f.t slanking da birkebeiner hvis det var det du trodde;)

Er på info kurs i.f.t min kroniske sykdom.

Jeg skjønte vel at det ikke var slankekurs du var på, men ikke hva slags kurs det var. :) Men det er veldig bra at du har framgang og får en stadig bedre hverdag slik jeg oppfatter det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastet meg med på zumba idag. Morsomt, men ble ikke så veldig sliten. Men fint med en annen type trening også - greit med variasjon. Tror nok jeg kan ta ut mer når jeg blir vant med bevegelsene!! I morgen har jeg meldt meg på en time hun kaller hard/idrett - og hun mener jeg tåler det nå :) (bare ta litt hensyn da på de hardeste øvelsene) Så da ble det tre økter her uka - god oppladning til sydenturen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagens zumba kjentes faktisk godt i baken i går :) Så da er det vel god knall for å få en spretten rumpe etter hvert!! Gårdagens hardøkt gikk bra - en øvelse jeg ikke fikk helt til, men klarte å henge med på resten. Veldig sliten etterpå - og fornøyd..

 

Tradisjonell fredag her med kos i form av vin og litt snacks /snop. Holder den moderate varianten ikveld..

 

Opp kl 04.30 i natt, må kjøre i femtida. Det blir herlig med syden nå!! Krysser fingrene for at jeg holder stand både mat, vin og snacks/snopmessig - samt at jeg får til et par treningsøkter. Skal være midt mellom 50 og 51 midt i mars!! Så det så.

 

Ønsker dere alle lykke til denne helga og neste uka, så tastes vi mere etterhvert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...