Gå til innhold

Ned ca 8 kg!!


Gjest sino

Anbefalte innlegg

Ja, har hatt fri eg og de siste dagene, og skal ha fri til imorgen. Da skal eg begynne på herbalife, må bare prøve noe anna, og de hadde sånn pengene igjen garanti....så da skader det ikke å prøve....

 

De er shaker som eg skal ta 3 ganger for dagen, med 217 kalorier pr shake, og så kan en spise middag uten å tenke kalorier, men selvfølgelig må en i allefall i uka tenke at det ikke skal være alt for usunnt. Er veldig spent på å prøve dette, når en har gått ned det en vil i vekt skal en ta shake til frokost og spise normal sunn mat resten av dagen, og dermed holde vekta.

 

God Helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Er jo verdt å prøve sino. Kan følge hverandre på veien vi. Skal begynne igjen i morra..lover!!! Godt med litt "fri" kjenner jeg.

 

Tror jeg står over vekta noen dager fremover til jeg føler at jeg tør gå på den..hi hi..

 

Snart ny uke. Lykke til jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du Littigjen er her, frykta for at alle hadde forlatt meg...

 

Ja, tror det er sunt me en avbrekk fra slanking av og til, en skal jo tråss av leve så og si med et sånt kosthold hele livet for at vi ikke går opp igjen i vekt, og da må en kunne sprekke av og til og nyte god mat og godterier, ellers går det aldri i lengden.

 

Eg hadde en solid spise alt eg vil dag på lørdag, så de 600 grammene eg trodde eg hadde gått ned er komt på igjen, så er tilbake på det eg var uka før...men men....skal vekk no me shaken ;)

 

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her også, men fra basseng kanten på Gran canaria ;o)

 

Prøver å være flink med hva jeg spiser, men koser meg med kylling og fisk.

 

Klem fra fruvirum

 

ps. stå på jenter, dette skal vi klare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det er for sent å kaste seg på "Ned ca 8 kg"- karusellen. Startet i går og satser på å klare ca. 1 kg ned i uka (optimistisk men..). Tenkte jeg skulle søke litt mer støtte fra likesinnede denne gangen. Satser stort og håper en påmeldelse til Berlin Maraton på inline skal ta seg av treningsmotivasjonen, men maten er det værre med.. Er en skikkelig sjokolademoms!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Chick, velkommen skal du være ;) Motivasjonen her hos oss har vært litt så som så den siste uka, men virker som vi alle er kommet på rett kjøl igjen no, og klare t å motivere hverandre :) Et friskt pust i gruppa motiverer og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? sliter dere fortsatt med motivasjonen?

 

Med meg går det ganske bra, har prøvd Herbalife shakene en uke, men syns ikke det var noe særlig, har jo bare lyst på mat hele tiden.... så eg sluttet på søndag, og gikk over til normal sunn mat igjen, og idag, så hadde eg plutselig gått ned 2 kg....ikke vet jeg om dei shakene plutselig hjalp, eller om det var sundt kosthold, eller en kombinasjon.....men fornøyd er eg iallefall....bare 1kg igjen til eg er under 60 kg!!whohoooo

 

Skal være me kjæresten på rypejakt idag, så blir minst 4 timers gåtur på meg idag, så idag skal eg unne meg en new energi me god samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki Sino..jeg får ikke melde meg helt ut. Har sliti veldig med motivasjonen i det siste, men prøver nå å skjerpe meg. Merker at ny jobb har tatt på energien og overskuddet. Å da blir det mye lettvin mat og så vil man kose seg litt på kvelden da..å da hvis jeg først har begynt så bare fortsetter jeg..

 

Så flink du har vært da sino...men tror det er lurt å slanke seg med ordentlig mat...ikke milkshake..he he.

 

Veide meg i går å det var ikke lystig lesning, men må prøve å få frem motivasjonen igjen.

 

Alle andre har hoppet av her skjønner jeg.. Hva skal vi fortsette med vi da?

Håper du koser deg masse med new energy en i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sino: det sånn akkurat passe, vi hadde ca 30 grader om dagen. Deilig ;o)

 

Har vært på vekta igjen, ned en halv kilo fra før jeg reiste på ferie.

 

Dere må ikke gi opp nå, vi mååååå klare dette. Nå setter vi igang på nytt.

 

klem fra

fruvirum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi må ikke gi opp....vi skal klare dette!! Littigjen, du må prøve å snu tankegangen din og tenke at dersom en får spist sunnere mat, og trent litt så får en faktisk mer energi, men skjønner alikevel at ny jobb og sånt tar på, og at en har lyst å kose seg om kvelden....

 

Fruvirum: Kjempeflott å ha gått ned på ferietur da, det er bra jobba:)

 

Jeg hadde en kjempefin fjelltur igår, over 4 timer i fjellheimen, nydeligvær og alt var fryd og gammen:) Koste meg masse med sjokolade når eg kom på toppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningen er ikke noe problem. Trener 4 ganger i uka uansett og jeg prøver å gå ned i vekt eller ikke. Løper orientering jeg så man må holde seg i form;)

Er nok maten som er problemet..eller skal vi si sjokoladen...så mange kalorier og sååå godt... Skulle ikke vært oppfinni den!

 

Hadde fin tur i skogen i går skjønner jeg sino. 4 timer...går unna noen kalorier da ja. Flink jente...å så godt å spise sjokolade med god samvittighet:)

 

Fruvirum..ett halvt kilo ned etter ferietur er jo utrolig bra da.

 

Har ikke hatt en så aller værst uke til ¨nå da. Kun spist litt is. Men skal ut å spise på fredag og konfirmasjon på lørdag...så helt enkelt er det ikke, men men. Får prøve å gjøre det beste ut av det.

 

Takk for støtten..dere er utrolig flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littigjen: du er no jammen flink å trene da.....og eg kjenner veldig til det der me sjokoladen.... men skal vi klare dette her så må vi begrense oss til helgen, og eg skal klare det!!

 

Har vært på shopping idag, klarte å bruke opp litt peng ja.....kjøpte meg den fine skinnjakka...tror det er den dyreste jakka eg noen gang har kjøpt...men fant ut at eg skulle unne meg den siden eg har vært flink å spare penger i det siste ;)

 

Den fjellturen ga meg absolutt mersmak, så dersom det blir govær i helga skal eg prøve å dra med meg ei vennine opp igjen på tur:)

 

Ikveld er det klubb me venninene mine, blir sikkert noe snacks der, men vi er ganske flinke til å ha sunn snacks, så håper på det blir fruktfat eller grønnsaker med dip, så kan eg kose meg å hive innpå og :)

 

Stå på videre jenter, dette klarer vi bare vi er flinke å motivere herandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

Har det travelt om dagen jeg...blir ikke tid til noe. Skal i konfirmasjon i morra og i kveld var jeg på peppes...så sunn helg blir det ikke, men skal prøve å være flink i ukene så får vi se hvordan det går:)

Kommet deg på fjelltur da Sino? Kjempefin trening det da...blir jo lenge også så mange kalorier forsvinner!!!

 

Ble visst oreo dream kake på meg...den er så god..men ikke sunn akkurat, men som sagt..denne helgen blir som den blir. Skal prøve å rekke å trene en tur før jeg drar i morra:)

 

Ha en fin helg da jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er nok ikke komt meg på fjelltur igjen, været har ikke vært så veldig bra, og da frister det ikke sånn med det...

 

Ikke blitt noe sunn helg for meg heller, så i morra er det full skjerpings igjen!

 

Idag har eg fått henta heim en liten kattunge på 12 uker, helt nydelig er han:) har en katt på 1 år fra før av, så har vært litt fresing, men tror det kommer til å gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært ganske bra vær egentlig... vært ute på en 2 timers økt i dag;) Merker at jeg nå er klar for litt mer satsing i matveien også.. Så full skjerpings fra i morgen. Har jo heller ikke hatt noe bra helg med peppes og konfirmasjon i går...å ikke helt flink i dag heller, men ikke helt gæli heller!

 

Vi får stå på videre sino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det?????

 

Er stille rundt vekta deres nå, har dere mistet helt motivasjon?

 

Jeg har klart å gå ned 700 gr denne uken, det nytter selv med laber motivasjon. Man må bare ikke gi opp.

 

Klem fra fruvirum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fru virum : gratulerer med enda mer vektnedgang, kjempebra ;)

 

Med meg går det veldig opp og ned, forrige mandag så hadde eg gått ned til 60,9, og denne uken opp igjen til 62,5, så eg skjønner ingenting....men eg fortsetter no, så får vi bare håpe.... har tante rød på besøk og, så kanskje det er hennes feil :) får håpe på det..

 

Når eg ikke ser noe særlig forskjell på vekta fra uke t uke, så blir det litt svekka motivasjon, men eg vil ned i vekt!!!

 

Var på spinning igår, 35 min, beinhardt, men gu kor godt det var etterpå:)

Satser på en ny time imorra :)

 

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink fru virum..

 

Jeg står visst bom fast med den vekta...håper at jeg skal få en litt bedre uke nå.. Trener ihvertfall så om maten ikke er helt som den skal så går jeg vel ikke veldig mye opp ihvertfall:)

 

Stå på jenter. Jeg skal komme sterkere tilbake...lover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg har hatt en litt hektisk tid på jobb, og ikke rukket innom. Ser at flere sliter med motivasjonen...huff. Sånn blir det vel etter den førstes starten... Jeg føler at motivasjonen går litt opp og ned. Føler meg kjempefornøyd med nedgangen (totalt - 5,5 kg siden starten), mens andre dager tenker jeg at dette orker jeg ikke.....

 

Har idag vært på lang sykkeltur og "svidd" av 1000 kcal iflg. pulsklokken. Det betyr at samvittigheten ikke trenger å plages med indisk mat onsdag, nydelig pizza med 4 oster igår... huff.... Vekten står stille i alle fall, men ser ut som jeg skal få slite litt for å ta de siste 3 kg.......Noen gode tips?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...motivasjonen har vært litt så som så i det siste.... og no har det vært helg igjen, uten at eg har hatt ork til å telle kalorier. Men imorra e det back på tellinga igjen.....skal ha av dei forbanna kiloene.... Har begynt å tenke litt på om det muligens kan være p-pillene som gjør at kiloene klamrer seg fast uansett hva eg gjør...begynte nemlig på noen nye i de tider eg begynte å gå opp i vekt....har ikke merket at det har vært så vanskelig å gå ned i vekt, selv om eg har gått på p-piller...men det kan jo være denne typen..???

 

Hanne1: du har jo vært kjempeflink, 5,5 kilo e kjempe bra!! du får bare stå på som du gjør, for det virker jo som det funker veldig bra...kanskje du får komme med noen gode tips??

 

Håper dere alle har hatt en fin helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...