Gå til innhold

Operasjon olabukse - et drama i fire deler


Gjest soleia

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga
..og ned spinkle 200 gram.

Ved nærmere ettertanke er det kanskje greit nok i den situasjonen jeg er i.

Denne uka skal jeg forsøke å "leve etter boka"' date=' så får vi se om det er mulig å få til nedgang til tross for det som skjer ellers.

Satser på spinning i morgen kl 10.00

 

Ha en fin dag.[/quote']

Så bra. sånn skal det låte. hehe. Da får du noe annet å tenke på soleia.

Jeg tenker på deg jeg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinaina
Stinaina!

 

Jeg er helt enig med deg; stepstyrke er kanskje den timen på SATS som gir mest valuta for pengene. Ved nærmere ettertanke tror jeg faktisk at jeg skal troppe opp på stepstyrke på fredag kl 17.00. Takk til deg!!

 

ps- jeg tenkte på deg også' date=' sist jeg svetta og peste meg gjennom stepstyrke-timen. Og så havna jeg heeeeelt foran i salen- damn it!!!![/quote']

 

Hahaa!! :)

Jeg er alltid tidlig ute på den timen og stiller meg heeeelt bakerst ved veggen! :)

Der er det trygt og godt! :)

 

Men det er virkelig den timen jeg føler jeg bruker kroppen mest effektivt! Er helt skjelven etterpå jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Soleia!

 

Nå har jeg vært passivt medlem av vektklubben lenge, har fulgt tråden din og syns du er kjempeflink!

Skulle bare si lykke til videre, og husk at forerst på styrketimen er du sikker på å gjøre ting riktig, for da må du se på instruktøren og ikke på alle andre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja- nå er det nok!!!

Har det litt miserabelt om dagen, og hva skjer??!! Joda, jeg skipper treninga og spiser lassevis med søppel. De siste dagene har gått rett vest.

Hadde en alvorsprat med meg selv i stad, og da kom jeg fram til at jeg slett ikke ønsker å være overvektig-enda en sommer. Men den eneste som kan gjøre noe med det, det er meg. Ingen andre. Nok selvmedlidenhet nå, her er det bare å brette opp ermene. Fra i morgen går nytt startskudd. Watch out!

 

ps I: så en kjempesøt selekjole i hvit/svartmelert ull på Floyd i stad. Sikkert kjempefin med svart strømpebukse og svart polo under. DEN SKAL JEG HA NÅR JEG VEIER 85 KG!!!( så her er det bare å jobbe på, så den ikke blir utsolgt :P )

 

ps II: bestiller sommerens sydentur i kveld eller i morgen. Nok en motivasjon!

 

Soleia er ferdig med å rulle seg i sin egen selvmedlidenhet!!!

 

:D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Ja- nå er det nok!!!

Har det litt miserabelt om dagen' date=' og hva skjer??!! Joda, jeg skipper treninga og spiser lassevis med søppel. De siste dagene har gått rett vest.

Hadde en alvorsprat med meg selv i stad, og da kom jeg fram til at jeg slett ikke ønsker å være overvektig-enda en sommer. Men den eneste som kan gjøre noe med det, det er meg. Ingen andre. Nok selvmedlidenhet nå, her er det bare å brette opp ermene. Fra i morgen går nytt startskudd. Watch out!

 

ps I: så en kjempesøt selekjole i hvit/svartmelert ull på Floyd i stad. Sikkert kjempefin med svart strømpebukse og svart polo under. DEN SKAL JEG HA NÅR JEG VEIER 85 KG!!!( så her er det bare å jobbe på, så den ikke blir utsolgt :P )

 

ps II: bestiller sommerens sydentur i kveld eller i morgen. Nok en motivasjon!

 

Soleia er ferdig med å rulle seg i sin egen selvmedlidenhet!!!

 

:D:)[/quote']

Det er dama si det. Uff du har jo ikke hatt det så bra i det siste da. Så er jo ikke rart det at du har gjort som du har gjort og blitt som det har blitt. Men gi på jente. Jeg heier på deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
..du er god du!

 

Livet er ikke for amatører. Men nå er det som sagt nok. På tide å reise seg.

 

Klem til deg!

Må jo oppmuntre deg da når du er på bånn. Hehe. Det er da du virkelig ser at du har noen rundt deg som kan støtte deg i en vond tid. Men nå må du se framover og ikke på det som har vært. Du er sterk så det går sikkert bra vettu.

Klem dronninga:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-og alle dere andre :(

Jada, jeg er våken, jeg! Dagen i dag har gått fint. Kroppen er ikke med på trening om dagen, men jeg har spist 1386 kcal.

 

Når jeg- som nå- møter motgang i livet, så spiser jeg. Masse. Det ender i dårlig humør, dårlig samvittighet, og vektøkning. Så er runddansen i gang. Foreløpig har de første 19 dagene av januar satt meg noe tilbake ifht vekta, men nå har jeg klart å snu det hele. Skal til Kypros 25. juli. Det er et halvt år til. Innen den tid må det være mulig å være gaaanske så nært målet mitt :D

 

I morgen er en slags D-dag for meg, skal på sykehuset kl 0920, og etter det er det bare å se fremover. Fra neste uke er jeg tilbake i trening også. Forresten, jeg ser fremover allerede fra i dag, jeg :)

Humøret og pågangslysten er tilbake.

 

Takk for at dere er her, jenter

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

heihei. Ja det går sikkert bra med deg. Jeg skal tenke på deg jeg vettu.

 

Så bra da at du skal på ferie i juli da. Ja det kan jo være en gulrot det. Jeg har trua på at du klarer målene dine:-)

Så jeg sier lykke til i morgen:-)

 

 

klem dronninga:-):(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleia!

 

I går gikk det fint, og jammen har det ikke gått fint i dag også :) Lander på 1450 kcal. Velger å ligge litt lavt da jeg ikke trener om dagen.

 

Har vært på sykehuset i dag, og har hulket og grått en del, men det gikk bra og jeg velger å se fremover. Trening blir det nok ikke på en uke til ,men jeg skal være disiplinert med kosten. Har "oppdaget" Wasa Husman-knekkebrød. Godt, kalorifattig og mettende :) Ellers fråtser jeg i herlige appelsiner om dagen.

Motivasjonen er på topp

 

:(:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Soleia!

 

I går gikk det fint' date=' og jammen har det ikke gått fint i dag også :) Lander på 1450 kcal. Velger å ligge litt lavt da jeg ikke trener om dagen.

 

Har vært på sykehuset i dag, og har hulket og grått en del, men det gikk bra og jeg velger å se fremover. Trening blir det nok ikke på en uke til ,men jeg skal være disiplinert med kosten. Har "oppdaget" Wasa Husman-knekkebrød. Godt, kalorifattig og mettende :) Ellers fråtser jeg i herlige appelsiner om dagen.

Motivasjonen er på topp

 

:(:D[/quote']

så bra at det gikk greit med deg da på sykhuset. Ja knekkebrød kan være godt det. Appelsin er jo sundt også så det går din vei denne uken også. Jeg heier på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow- jammen er det aktivt på forumet om dagen. Mange som vil ned litt før sommeren. Moro :)

 

Dagen har gått fint, ender på ca 1450 i dag også. Ikke EN sjokkisbit på tredje dagen. Nice :D

I morgen blir en tøff dag, men skal forsøke å holde meg til samme kaloriinntak som i dag. Verker etter å komme igang med treninga igjen, jeg tropper opp på SATS med en gang helsa tillater det; forhåpentligvis til mandag...

 

Ha en fin kveld, jeg koser meg med et grønt eple og et glass Pepsi Max :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...med det jeg har gruet meg sånn for, og som har satt meg tilbake i vekt-prosessen helt siden 10.januar. Det gikk mye bedre enn fryktet, og jeg er kjempeglad og lettet!! Ikke har jeg trøstespist heller, de siste 5 dagene har jeg ligget på ca 1400 kcal i snitt. Og fortsatt ingen sjokkis! :)

På tirsdag blir det kurs igjen, og jeg gruer meg til vekta. Får bare sette meg nye mål da.

 

Jeg lengter sånn etter å trene igjen! Legen sa jeg burde vente 2 uker, men burde er vel ikke det samme som å måtte?? Hehe...tror jeg ser an formen min, og er den like god som i dag, begynner jeg forsiktig igjen på spinning på søndag :)

 

Ha en fin fredda`!! Her er det kylling på menyen...

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en liten tur i maaaasse snø i stad. Fikk opp pulsen og svetten rant på ryggen(dunjakke, dog...hehe) ,og formen kjennes grei.

Så derfor: SATS i morgen! JIPPI!!

 

Ha en ypperlig og snørik lørdag.

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
...med det jeg har gruet meg sånn for' date=' og som har satt meg tilbake i vekt-prosessen helt siden 10.januar. Det gikk mye bedre enn fryktet, og jeg er kjempeglad og lettet!! Ikke har jeg trøstespist heller, de siste 5 dagene har jeg ligget på ca 1400 kcal i snitt. Og fortsatt ingen sjokkis! :D

På tirsdag blir det kurs igjen, og jeg gruer meg til vekta. Får bare sette meg nye mål da.

 

Jeg lengter sånn etter å trene igjen! Legen sa jeg burde vente 2 uker, men burde er vel ikke det samme som å måtte?? Hehe...tror jeg ser an formen min, og er den like god som i dag, begynner jeg forsiktig igjen på spinning på søndag :)

 

Ha en fin fredda`!! Her er det kylling på menyen...

 

:):)[/quote']

Så bra da soleia at det går bra med deg. At du fungerer igjen. Helt toppers. Jeg syns du er sterk og flinkt jeg som har kommet over denne bøygen du har vært igjennom. Jeg heier på deg vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dronninga og pav!

 

Ja- jeg er igrunn litt sterk, føler jeg. Man blir det, når man opplever tøffe saker, som feks å miste mammaen sin i kreft seks uker etter at man har født sitt første barn...(snart seks år siden ,men dog...) " What does`nt kill you makes you stronger".

 

Jeg er tilbake, skal skrive mer i kveld!! Nå er det dusj, hente trolla i barnehagen og følge de på ishockey. De er blitt så flinke på skøytene, mamma-hjertet svulmer av stolthet <3

 

 

 

:D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
dronninga og pav!

 

Ja- jeg er igrunn litt sterk' date=' føler jeg. Man blir det, når man opplever tøffe saker, som feks å miste mammaen sin i kreft seks uker etter at man har født sitt første barn...(snart seks år siden ,men dog...) " What does`nt kill you makes you stronger".

 

Jeg er tilbake, skal skrive mer i kveld!! Nå er det dusj, hente trolla i barnehagen og følge de på ishockey. De er blitt så flinke på skøytene, mamma-hjertet svulmer av stolthet <3

 

 

 

:D:)[/quote']

uff ja det er tøffe kost det ja. Men ser ut til at du har kommet deg igjennom det. Selv om det påminner deg på bursdagen til barne ditt. og det blir jo tomt da å miste mor eller far sånn midt oppi det som skal være gledens dag med å få barn.Ja du er sterk du. Jeg beundrer din pågangsmot:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: tusen takk dronnninga, for fine ord.

 

Jeg føler meg sterk etter det jeg har opplevd, først og fremst for seks år siden, men også dette "tullet" jeg har opplevd de siste to ukene.

Nå er det på tide å satse. Nå er det all in. Nå får det briste eller bære. Nå skal det jobbes så blod, svette og tårer renner. Nå skal jeg nå målet mitt. Og jeg er sterk- i viljen ,troen og i psyken.

 

Det er nå 6 mnd til Kypros.

 

Nå er det all in.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...