Gå til innhold

BIG girl going D0wn.


Gjest Chænky

Anbefalte innlegg

hadde en lang og deilig treningsøkt idag, ble jogge intervaller og litt gåing i skogen i 3t!!!!! ble 11TP totalt, lenge siden j har vært i skogen.. Deilig følelse er alt j kan si. :D

 

Tudeluu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Hei, jeg er da tilbake på forumet. Kjenner at jeg trenger å melde fra et sted, da jeg egentlig ikke liker å snakke med veninner eller familie om helsen min (da spesielt om vekten min). Siden sist, har j hatt ferie, vært i usa, jobbet og selvfølgelig lagt på meg igjen (ikke at det er en selvfølge å legge på seg, men jeg har greid å legge på meg vekten igjen). Så min nye startsvekt er nå 103,5 kg og jeg har en BMI på 34,58.

 

Jeg har ikke vært flink til å passe på hva jeg spiser, og trening har ikke vært en prioritet. Nå har jeg valg å prioritere megselv, i det jeg legger ut på denne ferden mot en sunnere meg. i de førstkommede ukene skal j prøve meg frem med forskjellige treningsøkter (med forskjellige mener jeg varierte, som i f.eks, løping i skogen, baskettball etc.) og variere i matveien, så j fortere lærer hva som fungerer for meg.

 

Mitt første mål vil bli å komme under hundre kilo (for siste gang!!), skal til danmark 28.sept. så forhåpentligvis greier jeg å komme meg under hundre - 99,8 - før den tid (no pressure though, her tar j min tid. nå skal det gjøres ordentlig - unten unnskyldninger) .

 

Jeg gleder meg til å gå ned kiloene! jeg vet det kommer til å bli hardt, jeg kommer til å gråte, le og kaste opp (muligens), men denne ferden kommer til å gjøre meg til et sterkere menneske en det jeg er idag, båden innvendig og utvendig.

 

Tudeluu :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...