Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga
Blir lenge mellom hver gang jeg får skrevet her inne nå' date=' uff... rart men jeg savner å skrive litt mer, hehe :) Nå har jeg akkurat vært å gått over en time med vogna rundt i skogen og på golfbanen her, ble 2.5 tp så det er deilig :) Er dagen jeg har med minsten på skolen i dag så benytter meg av fritimene og går noen turer, veldig deilig. I morgen er det veiedag så kommer innom å skriver resultatet. Møtte ei venninne etter turen min og pratet litt, måtte åpne jakka for å dra ned genseren og da smeller det fra ho at jeg var blitt så tynn og at ho så det b¨åde på magen og låra og helheten liksom... Gud så deilig å høre, ho har ikke sett meg siden før jul så det var kjempemoro. Vet ho ikke sier det på den måten ho gjorde hvis ikke ho mener det så det ga meg en skikkelig god følelse :) Nå må jeg gå å spise litt og gi minsten mat før timen min begynner 14.15. Ha en fin dag jenter![/quote']

kjempe bra. det er jo kult da når de ser at du har gått ned de som kjenner deg. Det er jo stooor gulrot det vettu. du får bare stikke innom når du har tid da vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga
Er det ikke TYPISK!! Det er da man har lyst til å ta en tre-dagers. Men så stopper samvittigheten en.

Du får prøve å finne deg noe annet. Hva med en butikkjobb? Og så kan du ta noen kurs utenom. Virker jo som du er temmelig flink på pc`n. Og førerkort har du jo. Dette fixer du.

Butikkjobb. Tja... Men der er det også skift arbeide og jobb i helgene. Er blitt litt kresen når det gjelder skift arbeide også. Men jeg får kanskje ikke være det. I den jobben jeg har nå så har jeg 3frihelger og en jobbe helg. Jeg har oparbeidet meg det. Vi kjøpte oss bobil i fjord sommer. Vi tenkte å ta helge turer innimellom å da er det godt å ha fri helgene. Men men.. Får tenke på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Butikkjobb. Tja... Men der er det også skift arbeide og jobb i helgene. Er blitt litt kresen når det gjelder skift arbeide også. Men jeg får kanskje ikke være det. I den jobben jeg har nå så har jeg 3frihelger og en jobbe helg. Jeg har oparbeidet meg det. Vi kjøpte oss bobil i fjord sommer. Vi tenkte å ta helge turer innimellom å da er det godt å ha fri helgene. Men men.. Får tenke på det
Er sant det du sier ang. butikk og skiftarbeid. Men du slipper nattevakter da... og søndager. Ellers har vel mange jobbing annenhver helg dvs lørdag. Hadde jeg vært deg, så ville jeg titta litt rundt på annonser og slikt. Du har jo ikke akkurat bråhast heller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Er sant det du sier ang. butikk og skiftarbeid. Men du slipper nattevakter da... og søndager. Ellers har vel mange jobbing annenhver helg dvs lørdag. Hadde jeg vært deg' date=' så ville jeg titta litt rundt på annonser og slikt. Du har jo ikke akkurat bråhast heller.[/quote']

Jeg har fri hver sønndag. Så det er jo greit da. Ellers blir det for mange timer i uka. ja jeg var innom finn.no Der var det ledig postbetjent stilling. Men det er jo utyggt arbeisplass det blitt også. Ellers så var det masse advokat stillinger; insiniører, regnskapsførere ol. Som jeg ikke har peiling på og ikke har noe utdannelse i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Jeg har fri hver sønndag. Så det er jo greit da. Ellers blir det for mange timer i uka. ja jeg var innom finn.no Der var det ledig postbetjent stilling. Men det er jo utyggt arbeisplass det blitt også. Ellers så var det masse advokat stillinger; insiniører' date=' regnskapsførere ol. Som jeg ikke har peiling på og ikke har noe utdannelse i.[/quote']

Nei, hvem pokker har det. Bare følg med, og ikke vær redd for å søke. Man får ikke alltid napp.. men har du ikke søkt...så får du i allefall ikke. Og det er arbeidsgiver som avgjør om du er kompetent til stillingen.

Men du har jo jobb, så noe stress trenger det ikke være. Har du vært i kontakt med NAV for evnt. etterutdanning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Nei' date=' hvem pokker har det. Bare følg med, og ikke vær redd for å søke. Man får ikke alltid napp.. men har du ikke søkt...så får du i allefall ikke. Og det er arbeidsgiver som avgjør om du er kompetent til stillingen.

Men du har jo jobb, så noe stress trenger det ikke være. Har du vært i kontakt med NAV for evnt. etterutdanning?[/quote']

Uff det å begynne på skole ser jeg som et mareritt. Jeg er ikke motivert i det hele tatt å gå på skole igjen. Det var jeg vel ikke da jeg gikk på skole for haugevis av år siden. Jeg beundrer de som etterutdanner seg i voksen alder.Det står det respekt av. Men da blir det eretter også med jobb. Nei jeg har ikke kontaktet nav enda. Jeg får se hva det blir til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Uff det å begynne på skole ser jeg som et mareritt. Jeg er ikke motivert i det hele tatt å gå på skole igjen. Det var jeg vel ikke da jeg gikk på skole for haugevis av år siden. Jeg beundrer de som etterutdanner seg i voksen alder.Det står det respekt av. Men da blir det eretter også med jobb. Nei jeg har ikke kontaktet nav enda. Jeg får se hva det blir til

 

Men det gjør du når du synes tiden er der. Ikke undervurder deg selv!!! Bare si....jeg er best, jeg ER best!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei igjen jenter. Jeg skal på jobb i natt igjen da Så nå slår jeg av pc`n. Og nå er det -12 grader ute. Brrrr..... Nei jeg vil ikke ha det så kaldt når jeg skal på jobben. Snakkes mere i morgen. Natti natti:-):-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Hei igjen jenter. Jeg skal på jobb i natt igjen da Så nå slår jeg av pc`n. Og nå er det -12 grader ute. Brrrr..... Nei jeg vil ikke ha det så kaldt når jeg skal på jobben. Snakkes mere i morgen. Natti natti:-):-))

 

Jasså.... våken nå??? God dag til deg.

Håper du ikke ble for kald og frosen i natt. Brrr....

 

Vi snakkes når du har fått vaska søvnen ut av øya.

 

Klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

godagen jenter. Jeg er opp nå ja. Og uff. våknet til snø: Nei og nei. Jeg vil ikke ha mere snø i år. Nå var det så fint å kjøre. Tørt og fint. Så må dette hvite komme å ødlegge. Nei nå ble jeg faktisk litt sur:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
godagen jenter. Jeg er opp nå ja. Og uff. våknet til snø: Nei og nei. Jeg vil ikke ha mere snø i år. Nå var det så fint å kjøre. Tørt og fint. Så må dette hvite komme å ødlegge. Nei nå ble jeg faktisk litt sur:(

 

Kan du bli det da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Kan du bli det da???

 

Spør henne om betalingen de skulle ha fått, som de ikke får..

Da merker mann at det er jammen bein i nesa på dronninga! :P

Ikke at jeg har tvilt på det altså:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Ja enkelte ganger. Men det går fort over. Vips så er det borte:-) Hehe

 

Kan godt sure meg noen dager jeg....men i dag er jeg fornøyd.

Og det skal bli en sunn helg. Mulig ikke like fornøyd på mandag da, men du får dra meg litt å øra. Så går det vel over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Kan godt sure meg noen dager jeg....men i dag er jeg fornøyd.

Og det skal bli en sunn helg. Mulig ikke like fornøyd på mandag da' date=' men du får dra meg litt å øra. Så går det vel over.[/quote']

Hehe. Du mener det ja. Ja vi får se på mandag da vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Hehe. Du mener det ja. Ja vi får se på mandag da vettu.

Skal prøve å skjerpe meg.

I dag har jeg mest lyst til å gå rett hjem. Litt uggen egentlig. Tror jeg har fått i meg litt lite væske (VANN altså) de siste dagene. Men her sitter en da. I drakt, støvletter og tålig greit sminka. Skal gå fra den middagen så raskt jeg kan.

Blir ingen hæla i taket der. Plikt!!

Synd du må jobbe i helga da, når kjæresten kommer. Du får krype godt under dyna til ham på morgenkvisten når du er ferdig med jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Skal prøve å skjerpe meg.

I dag har jeg mest lyst til å gå rett hjem. Litt uggen egentlig. Tror jeg har fått i meg litt lite væske (VANN altså) de siste dagene. Men her sitter en da. I drakt' date=' støvletter og tålig greit sminka. Skal gå fra den middagen så raskt jeg kan.

Blir ingen hæla i taket der. Plikt!!

Synd du må jobbe i helga da, når kjæresten kommer. Du får krype godt under dyna til ham på morgenkvisten når du er ferdig med jobb.[/quote']

Hehe. Du får sakt det du. Ja da blir han nok glad med iskalde føtter og hender. Hehe. Uff ja det var det du skulle i dag. Middag forpliktelser. Nei og nei. Føler du deg ikke bra???:eek: Men må du være der så lenge da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Hehe. Du får sakt det du. Ja da blir han nok glad med iskalde føtter og hender. Hehe. Uff ja det var det du skulle i dag. Middag forpliktelser. Nei og nei. Føler du deg ikke bra???:eek: Men må du være der så lenge da?

Bra? Tja... er vel det at jeg har liten lyst til detta i kveld. Er så kjedelig. Kunne tenkt meg en god bok, tv og egen sofa.

Da får du legge deg med votter og ullsokker! Da kan han ikke klage da. Ikke før ullbuksene kommer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Bra? Tja... er vel det at jeg har liten lyst til detta i kveld. Er så kjedelig. Kunne tenkt meg en god bok' date=' tv og egen sofa.

Da får du legge deg med votter og ullsokker! Da kan han ikke klage da. Ikke før ullbuksene kommer på.[/quote']

Hehe. Ja kanskje det. I natt hadde jeg på meg ullbukse og 2joggebukser. T-shorte og ullgrenser og hettegenser. Uff i natt var det kald altså. På det meste var det -13 grader på jobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Hehe. Ja kanskje det. I natt hadde jeg på meg ullbukse og 2joggebukser. T-shorte og ullgrenser og hettegenser. Uff i natt var det kald altså. På det meste var det -13 grader på jobben

 

For guds skyld....IKKE gå til sengs med det!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
For guds skyld....IKKE gå til sengs med det!!!!!

Nei da. Da kommer jeg til å klø meg i hjel. Det blir varmt det. Å jeg som er varm i fra før egentlig. Men det har jeg merket. At når jeg går ned i kg. Så blir jeg kaldere. Litt mere frøsen. Men det er vel spekklager som blir borte tenker jeg. Hehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Nei da. Da kommer jeg til å klø meg i hjel. Det blir varmt det. Å jeg som er varm i fra før egentlig. Men det har jeg merket. At når jeg går ned i kg. Så blir jeg kaldere. Litt mere frøsen. Men det er vel spekklager som blir borte tenker jeg. Hehe:-)

 

Det er sant det... man fryser mer. Men nå har du da heldigvis noen til å holde deg varm på bena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...