Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Heihei jenter. Jeg har stått opp og fått i meg frokost:-) Jeg var sulten nå. Jeg var faktisk sulten når jeg kom hjem fra jobb i morres:-)) Men jeg stod i mot å gikk å la meg i stede:-))

 

Må jo oppmuntre deg litt soleia. Du trengte det tror jeg. Alle trenger det innimellom.

 

For en fin dag da jenter. Her skinner solen og ikke blåser det heller. Det blåste noe innmari i går. Grått og trist var det også. Ha en god dag jenter. Snakkes utover:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Heihei jenter. Her er det jaggu meg stille. Hehe. dere driver på med julestria tenker jeg. Jeg har hjulpet sønnen min med jobben i dag også. Jeg skal få kjæresten min til å se på bremsene på sykkelen hans.

 

Jeg har også rukket å sykle i dag også. 15km på 1 time:-) Det blir vel kanskje litt stille fra meg i helgen. Vi skal ut å handle julegaver i morgen også skal vi ut i skogen utenfor her å finne juletre. Min onkel eier skogen her jeg bor så vi kan bare ta sa han. Hehe. Så da blir det jul alikevel:D Howhow:-) God kveld vidre jenter til de som stikker innom. Jeg kommer nok innom jeg også. Må jo skrive litt å holde tråden i gang. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Er litt stille her om dagen ja, sånn er det når julestria har satt inn for fullt :D Har en syk unge også så han tar myyye tid om dagen, uff, håper han blir bra til julaften!

 

Har ikke veid og målt i dag, tar det i morgen. Følte meg så vanvittig tung og oppblåst i dag også var vekta kald så den måtte uansett ha temperert seg. Veldig spent siden det er en annen vekt, er redd den viser mer enn min egen, hehe...

 

Ha en fin helg, vi skal bake pepperkaker og kakemenn i morgen, gleder meg! første bakinga med størsten så det blir moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste ikke mer enn 0,3 kg ned i dag, er en annen vekt enn hjemme også så vet ikke hvordan den er i forhold. Nå kan jeg hvertfall følge med på om jeg går opp i jula, vil ikke ha tilbake de 3,8 kg jeg har gått ned i løpet av disse to ukene vi er her oppe :) Midjemålet var 3 cm mindre så nå har jeg mistet 17 cm i midjen på disse 5 ukene (eller noe sånt) jeg har holdt på :D jippi!!! Mistet en del rundt brystet også så jeg gleder meg til å komme hjem på nyåret å prøve brudekjolen igjen, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste ikke mer enn 0' date='3 kg ned i dag, er en annen vekt enn hjemme også så vet ikke hvordan den er i forhold. Nå kan jeg hvertfall følge med på om jeg går opp i jula, vil ikke ha tilbake de 3,8 kg jeg har gått ned i løpet av disse to ukene vi er her oppe :) Midjemålet var 3 cm mindre så nå har jeg mistet 17 cm i midjen på disse 5 ukene (eller noe sånt) jeg har holdt på :D jippi!!! Mistet en del rundt brystet også så jeg gleder meg til å komme hjem på nyåret å prøve brudekjolen igjen, hehe...[/quote']

 

Heihei jenter:-) Jeg har det veldig bra. Har besøk jeg da. Har vært litt dårlig med skriving her i dag. Men vi har vært litt ute å handlet. Hehe:-)

 

Så bra da Elletine. Er ikke så galt det da. Hadde vært værre om pila hadde gått opp 300gr. Nei dette går jo så bra att. Snakkes jenter. Jeg må begynne på middagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter:-) Så er atter en helg over:o Vi var å handlet i går jeg og kjæresten min:-) Vi kjøpte forlovelses ringer. Vi skal ta dem på nyttårsaften. Det er da det skjer:-) Hehe. Så ha vi vært i skogen her jeg bor å funnet et fint juletre. Min sønn var også med. Har klart å sykle 10km i dag også. Hehe. Kort sakt en kjempe helg for meg

 

Hvordan er det med dere jenter???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå' date=' så koselig dronninga!!! Gratulerer så masse med forlovelse snart :D Har ikke tid å skrive noe mer nå men måtte inn å skrive til deg nå, God natt![/quote']

 

Tusen tusen takk for det Elletine:-) Jeg er så glad. Lalala....

Jeg går snart å køyer jeg også. Skal på jobb i natt igjen. Jeg skal faktisk jobbe natt til julaften også. Men da skal jeg ha lllang fri. Hehe. Skal ikke på jobb før natta til 2 Januar. Natti natti jenter:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, gratulerer så masse:)

Har vært relativt fraværende i det siste, men nå er det snart lang julefri, å det skal bli så deilig.

Skal ut å levere julegaver nå, men vi snakkes senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter:-) Så er atter en helg over:o Vi var å handlet i går jeg og kjæresten min:-) Vi kjøpte forlovelses ringer. Vi skal ta dem på nyttårsaften. Det er da det skjer:-) Hehe. Så ha vi vært i skogen her jeg bor å funnet et fint juletre. Min sønn var også med. Har klart å sykle 10km i dag også. Hehe. Kort sakt en kjempe helg for meg

 

Hvordan er det med dere jenter???

 

GRATULERER så mye til dere!! Kjempekoselig. Og lykke til. Nå må du bare få narra han til å flytte til Nesodden. Du får lokke med noe spennende.

 

Her må det kjøpes ett par julegaver i dag. Ja da, alltid sent ute. men koser meg litt med det og da. En viss form for stress hører med til jul.

Du er sikkert ferdig med alt. Både pynting, gaver, handling av mat og baking. Litt på etterskudd her. Uansett så blir det jul. Må jeg ha juletre mon tro.... pokker da må jeg ut og kjøpe det og. Uten bil! Ok ok.. går bra.

Ha en flott dag.

Juleklemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier takk til dere alle jenter. Jeg er veldig glad nå. Han har liksom bare fleipet det bort men nå var det faktisk han som kom med forslaget å forlove oss. Hehe:-)

Da han forlovet seg med x hadde han ringen på i 1 dag. Å da har jeg bare slått det fra meg siden han ikke bruker ring. Han jobber på lager så han er redd for å hekte seg borti ting å rive av seg fingeren. Men nå sa han at han ville bruke ringen da. Er jeg så spesiel da??? Hehe:-) Koslig er det hvertfall.

 

Jeg er ikke ferdig med juleforbredelser. Men skal være hos mine foreldre. Vi pleier å pynte lille julaften. Vi fant et tre i går så jeg skal få hjelp av guttungen med å pynte. Det var litt høyt for meg å få stjerna oppi toppen:-) Julebaksten har jeg tatt det litt med ro. Har bakt honning kake i Grethe roded stil. Det sammen med plekstner. Har hatt adventkringle her også. Men resten gikk med i helgen. Kjæresten min er så glad i kaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter. Har skeiet ut med marisipan og hold for ørene og øynene. Sjokolade. Julekuler fra minde og marsipan Med fine farger. Grønnt jule tre, hvit griser og røde hjerter m/sjokolade. Har vel fått kvota mi nå for resten av jula:/ Men jeg har syklet i dag da 15km på 1time. Fikk jaggu meg et nytt gulleple. Med 84timpoeng. Nå er det ikke mange epler igjen før toppen er tatt. Hehe:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har roen senket seg (sånn nesten) her hos oss, er kommet en del snø så alt er hvitt ute og skikkelig julestemning! I morra skal vi pynte juletreet med unger og voksne (har mindre søsken selv). I dag har vi vært i badeland, jeg om min mor var 2 timer på velvære avdelingen som hører til spaet der, masse deilige badstuer av forskjellige slag og boblebad. Det beste var vel avslutningen i boblebadet ute på taket mens det snødde kjerringer og dampen stod på karet, deilig! Er helt tung i kroppen nå, kjente det var godt for anspente muskler. Ble 2,6 tp også for gikk begge veier og svømte 10 min i bassenget.

Nå er det kun å slappe av med familien resten av kvelden, jeg gomler i meg klementiner og kaffe latte med ekstra lettmelk og suketter, nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har roen senket seg (sånn nesten) her hos oss' date=' er kommet en del snø så alt er hvitt ute og skikkelig julestemning! I morra skal vi pynte juletreet med unger og voksne (har mindre søsken selv). I dag har vi vært i badeland, jeg om min mor var 2 timer på velvære avdelingen som hører til spaet der, masse deilige badstuer av forskjellige slag og boblebad. Det beste var vel avslutningen i boblebadet ute på taket mens det snødde kjerringer og dampen stod på karet, deilig! Er helt tung i kroppen nå, kjente det var godt for anspente muskler. Ble 2,6 tp også for gikk begge veier og svømte 10 min i bassenget.

Nå er det kun å slappe av med familien resten av kvelden, jeg gomler i meg klementiner og kaffe latte med ekstra lettmelk og suketter, nam nam![/quote']

 

Å det er så godt å høre at du har det bra og ikke stress og mas. Kooos deg masse nå i denne juletiden. Hverdagen kommer fort nok:-)

 

Da vil jeg ønske deg GOD JUL til deg og dine fra meg. Men vi snakkes vel innimellom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter. Så er dommedagen her da. Veiing og måling har blitt gjort.

Nå skriver jeg den første målingen og nå den siste. Jeg fikk foresten min sønn til å måle meg. Så det kan være litt avvik.

28/10-08 = 23/12-08

Vekt:87kg = Vekt:81,1kg

Hals:38,5cm = Hals:37cm

Arm:34cm = Arm:33,5cm

Bryst:116cm = Bryst:108,5cm

Midje:108,5cm = Midje:97,5cm

Enden:118cm = Enden:112,5cm

Lår:67cm = Lår.61,5cm

 

Da har jeg gått ned 11cm i midjen og 5,9kg til sammen på disse ukene. Alt i alt 30,5cm over hele kroppen. Da er jeg fornøyd jeg jenter. Jippi:-) Men jeg skal juble enda mere når jeg ser 70 tallet:-) Hehe. Blir aldri fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kvelden her. Jeg er uten kjæresten og stille er det her. Uhuh:( Juletre er pyntet og alt er klart . Vi skal være hos mine foreldre i morgen. Jeg og guttungen.Så jeg styrer ikke så veldig mye. Jeg har på tv da:-) Må få med grevinnen og hovmesteren. Skal jobbe i natt også. Men da skal jeg ikke på jobb før over nyåret.

 

Da sier jeg GOD JUL til dere alle jenter:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte resultater dronninga!!! Gratulerer masse masse masse :D Nå har vi sett på grevinnen og hovmesteren, pyntet juletreet, funnet frem pakkene og nå spiser jeg et par klementiner før jeg skal ordne julestrømpene før senga kaller...

 

Ha en riktig god jul jenter!! Kos dere masse med familie og venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det Elletine:-) Jeg er fornøyd med det. Får se da om jeg er like flink i jula. Mange fristelser som ligger på lur:( Men det går vel bra vel:cool: )

 

 

God jul til deg og alle som stikker innom her i løpet av dagen:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veiedag i dag så måtte jo veie og måle selv om det er midt i feiteste romjula med godis og masse god, feit mat... Fikk meg en skikkelig overraskelse!!!

Vekta viste faktisk ned 0,8 kg og midjen ned 1,5 cm :D Har 7,7 tp siden mandag så det har nok hjulpet til. Vært flink med å bare ta små kakestykker og begrense meg veeeeeldig, hurra! I dag er det lutefisk så jeg skal skeie ut med bacon til det (må liksom ha det til lutefisken) og sticky toffee pudding til dessert (tørr ikke telle kcal engang, 10 ganger verre enn delfiakake :S). Skal lette litt på samvittigheten med å gå en turmarsj i dag på 5 km, skulle gjerne gått 1 mil men ingen av de andre som blir med på det så da gidder jeg ikke det alene. Men 5 km er jo bedre enn ingenting da, og er jo i motvind og med barnevogn.

 

Fortsatt riktig god og fredelig jul jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere!

har vært borte lenge nå! hatt det så veldig travelt etter jeg kom hjem =)

men gratulerer med flotte resultater alle sammen!

for min del har ikke dette vært noe å juble over, har bare gått ned 1 kg på 4 uker.. veier nå altså 71, så det nærmer seg under 70 tallet i alle fall=)

er egentlig fornøyd med tanke på MASSE stillesitting under eksamensperioden.

har ikke vært særlig flink i julen heller, har ikke gått ned noe som helst, men det hadde jeg heller ikke forventet. i julen vil jeg kose meg=) har ikke gått opp heller da, så jeg starter på ny nå på mandag. mye fest, moro og god mat nå i julen ja=)

 

håper alle har hatt en fin jul så langt, og gratulerer så masse med snart forlovelse, dronninga=) så koselig!

 

nå skal jeg snart på kino å se max manus.. ingen godteri eller popcorn under filmen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter. Ja nå har jeg vært borte i noen dager:o Vi har som sakt vært nede hos foreldene mine. Å uff å jeg har skeiet ut. Men nå er det nok. Har vært litt små kvalm også innimellom. Det blir for mye feit mat som er sååå godt. Men som sakt nå er det nok med ribbe og tilbehør. Tenker det bil fisk er i huset i noen dager nå. Litt lett fordøylig. Men jeg har pleiet min mormor i jula da. Nede hos mine foreldre. Min mor har ødlagt hofta si. Så hun er litt i ulaget. Så det ble jeg som måtte få min mormor på do og div. Hun er så dårlig til beins at hun må trilles i rullestol. Å nesten løftes på do. Nå må jeg si hun er 91år og veier 39kg. Så hun var jo lett som en fjær. Uff er fælt å se dem blir så pleietrengened. Men det gikk bra. Fikk teken på det etterhvert. Jeg har jo ikke vært boti det før med å stelle sånn. Om natten har hun på bleie. Men det gikk jo litt galt da. Men vi fikk jo fiksa det på morningen da. Hun vekket meg ikke for hun skal jo ikke bry noen da. men jeg syns det har vært en koslig jul fordet jeg da. Vi hvet jo ikke hvor lenge vi har henne. Så det var godt å hjelpe henne igjennom julen. Jeg må også si at jeg fikk en diamant ring av henne i dag for takk for hjelpen. Hehe. Hun er så snål og god att:-) Hun hadde fått den når hun fylte 50år av søskene sine:-) Fortsatt en trivlig kveld jenter:-) Snakkes mere i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Takk for det. Må jo hjelpe de gamle vettu. Hun var nok mere skrøplig en vi hadde beregnet. Men det gikk så fint så:-) min mor har detti på hoftekammen. Så hun er litt i ubalanse og vondt har hun. Jeg har søsken også. Men min bror har to gutter den ene er 8år og den andre er 5år. Den elste har celebraparese så de hadde jo mere nok med ungene sine og min søster orker ikke sånn pleie. Hun sa hun blir dårlig av at folk brekker seg og av lukter på do. Det samme påroblemet har min mor. Så da ble det ansvaret på meg. Jeg syns det var greit jeg. Det blir jo litt spesielt da når det er min mormor. Og det sa min mor også at hun syns det er fælt da at det er hennes mor. Men men jula er overstått:-)

 

I dag har jeg spist normalt igjen. Hehe. Og fått syklet 15km på morrakvisten. Godt å komme i gang igjen:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...