Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Heihei alle sammen. Her var det stille gitt:o Men det tar seg vel opp etterhvert på ny året. Jeg har tenkt på å sykle i dag også. Så det epletreet snart blir fullt. Snakkes da jenter. Ha en fin formiddag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Ja her er det fortsatt dødt. Hehe. Nå har jeg fått syklet igjen og gjett 91trimpoeng og et nytt eple fikk jeg tatt. Hehe:-) Nå er det baret et eple igjen på mitt tre. Hva skjer da?? Får jeg nytt tre tro??? Time will show:D

 

God dag vidre til dere alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag dronninga! Og dere andre her inne selvfølgelig :D Er litt stille fra meg enda ja, er fortsatt på besøk så får ikke brukt pcen så mye som hjemme. Blir alt for mye utskeielser her hjemme, mamma har jo selvfølgelig laget delfiakake som alltid så mååå jo smake på den når alle andre gjør det. Er masse masse masse kcal i den men, over 520 pr 100 g :S Prøver å ta noen trimpoeng selv om jeg er her oppe, endte opp på over 11 forrige uke og håper på minst 7 denne uka. Blir 15 stk her med hel kalkun og koldtbord på nyttårsaften og minst 3 desserter så da står fristelsene i kø gitt. Skal prøve å være flink, heldigvis ikke så mange dager igjen med disse fristelsene! Hehe... Bare en uke igjen til jeg begynner på skolen igjen for fullt, det blir spennende... og litt skremmende i samme slengen siden minsten bare er 2 mnd blitt. Nei, ha en fin kveld videre jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag dronninga! Og dere andre her inne selvfølgelig :D Er litt stille fra meg enda ja, er fortsatt på besøk så får ikke brukt pcen så mye som hjemme. Blir alt for mye utskeielser her hjemme, mamma har jo selvfølgelig laget delfiakake som alltid så mååå jo smake på den når alle andre gjør det. Er masse masse masse kcal i den men, over 520 pr 100 g :S Prøver å ta noen trimpoeng selv om jeg er her oppe, endte opp på over 11 forrige uke og håper på minst 7 denne uka. Blir 15 stk her med hel kalkun og koldtbord på nyttårsaften og minst 3 desserter så da står fristelsene i kø gitt. Skal prøve å være flink, heldigvis ikke så mange dager igjen med disse fristelsene! Hehe... Bare en uke igjen til jeg begynner på skolen igjen for fullt, det blir spennende... og litt skremmende i samme slengen siden minsten bare er 2 mnd blitt. Nei, ha en fin kveld videre jenter :)[/quote

 

 

Godt å høre fra deg Elletine. Ja fristelser står i kø. Men snart er det over for denne gangen. Så er det på`n igjen. Skal bli godt å komme i vanlig gjenge igjen. Takk for at du stakk innom:-) Snakkes vel mere utpå nyåret. Vi blir borte nyttårsaften. Til dagen etter. Jeg kommer innom tråden min i morgen også tenker jeg. Da er det veiedag. Dommedagen. Uff. det er vel første gang jeg gruer meg til det Veiing og måling:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff. 1kg opp nå i jula men 3cm ned fordelt på hele kroppen. Litt bob bob med målingen for jeg målte selv. Men jeg får vel være fornøyd vel. Kunne ha vært værre.

 

Nå er det bare en dag til med god mat så er det på`n igjen med sunn god mat. Har vel brgrenset meg litt i jula.( Det kan jeg vel kanskje ikke si ettersom jeg har lakt på meg). Men har skeiet ut med sjokkis og alskens godsaker.

 

Jeg skal begynne med nytt kurs 5 Januar. Det gleder jeg meg til. Er lettere å ha en kursleder som vokter over meg . Da frister det ikke med å skeie ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fortvil dronninga, syns ikke 1 kg i løpet av hele jula er så ille jeg :D Du har jo tross alt gått ned 3 cm, det er bra! Man har lov å kose seg i jula, det er bare en gang i året heldigvis. Jeg tipper jeg har gått opp denne uka når fredagen kommer, er alt for mye god mat, kaker og godis...

Skjønner det blir godt å begynne på kurs igjen ja, lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 kg er da ingen ting, 3 cm ned er jo kjempe bra. Så må du huske på at dette sitter veldig løst, en uke på kurs så er det ned 1kg+ litt til. Ikke fortvil, det er bare jul en gang i året:) Jeg har ikke veid meg, og har ikke tenkt til det enda heller, skal også ta et kurs til nå rett over nyttår. Men nå er det snart over for denne gang, syns det er vanskelig å begrense meg etter som dagene går jeg. Altfor mange fristelser, dessverre:(

Det er jo en grunn til at jeg legger på meg.....

Ha en fin kveld jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 kg er da ingen ting' date=' 3 cm ned er jo kjempe bra. Så må du huske på at dette sitter veldig løst, en uke på kurs så er det ned 1kg+ litt til. Ikke fortvil, det er bare jul en gang i året:) Jeg har ikke veid meg, og har ikke tenkt til det enda heller, skal også ta et kurs til nå rett over nyttår. Men nå er det snart over for denne gang, syns det er vanskelig å begrense meg etter som dagene går jeg. Altfor mange fristelser, dessverre:(

Det er jo en grunn til at jeg legger på meg.....

Ha en fin kveld jenter:)[/quote']

 

Heihei. koslig at du stakk innom mini04.

Ja jeg er fornøyd jeg tatt i betraktning av årstiden. Kunne ha vært værre. Hehe. Jeg har fått syklet litt nå i siste del av julehelgen. Men blir andre boller nå etter nytt år. Da skal alt bli ryddet bort av julepynt og godsakene som står framme her. Ja det er en grunn til at vi alle legger på oss. det sitter faktisk i hode. Jeg er forbanna på det at hjernen vil men kroppen har ikke godt av det vi dytter i oss. Men vi får bare nyte de siste dagene å gyve på etterpå.

Ha en fin kveld til deg mini04 og alle andre som stikker innom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter:-) Så er dagen her snart. Jeg har fått hentet ringene i dag. Å de skinner så fint i esken sin her. Jeg gleder meg veldig nå. Lurer på hva familiene vil si. Vi har ikke sakt noe. Bortsett fra sønnen min. Måtte det for at han skulle bli med:-) Hehe. God kveld vidre da jenter. Jeg stikker innom i morgen også før vi drar:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter. Ja jeg er bare innom for å si at nå har jeg syklet igjen. Men nå begynner jeg på nytt kurs så nå har de fordundre meg sletta alle datane her inne. Jeg syns nå det er dumt jeg da. For jeg hadde et eple på det treet og jeg ville gjærne ha fylt det opp. cm som har blitt borte på kroppen har de sletta også .Dårlig gjort.:D

Men da skal jeg hoppe i dusjen og så drar vi til kjæresten min. Har 1 times kjøring herfra. Snakkes mere utpå året. Jeg kommer nok innom ut på dagen i morgen.

 

 

GODT NYTT ÅR ALLE SOM EN!!:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Ja da har jeg vært oppe en times tid allerede med størstemann, ble sent i natt så jeg går litt på halv tolv her men. Ble AAAALT for mye mat, sjokolade og desserter i går kveld/natt, uff, kjenner jeg legger på meg bare jeg tenker på det! Hehe :)

 

Nå regner jeg med vi kan gratulerer dronninga vår, så masse gratulerer til deg!! Kjempeglad på dine vegne :P Du svever vel rundt på en rosa sky i lykkeland for øyeblikket tenker jeg, hehe, nyt det!

 

Håper alle får et fantastisk godt nytt år og at alle når målene sine for det nye året :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter: Nå er jeg tilbake. Etter en liten tur til Flateby. I går var stooore dagen for meg og kjæresten min(forlovelse) Også sønnen hans da. Han ble 18år. Vi dro ut for åp spise middag. Indrefileet Med peppersaus , grønnsaker og fløtegatinerte poteter. Tok en fanta til. Jeg kjørte. Hehe:-) Men da vi kom hjem til kjæresten min ble det jo småkaker;sjokolade og brus/cider. Men jeg tenkte skitt au. Ny dag i dag. Men ble litt rart med mat dag også når jeg ikke hadde med matvekta. Men i morgen blir det en normal dag heldigvis:-) Mulig jeg slenger meg på sykkelen. Jeg tror jeg trenger det.

 

Ja Elletine jeg har det kjempe bra. Var lei meg når jeg måtte dra hjem i dag. Vi kommer til å flytte sammen i løpet av dette året her. Vi har jo ventet et par år nå. Jeg skal på jobb i natt og har fri i helgen. Da kommer forloveden min på besøk. Hehe.

 

Dere får ha en trivlig kveld jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Åååh, så koselig det hørtes ut da :P Vi var 15 stk med store og små her i går, pluss to katter og to hunder derav den ene er livredd for alt som sier pang. Heldigvis ikke så mye raketter i år! Hvordan har familien din reagert da, husker du skrev du lurte på hva de kom til å si :P Skjønner godt du ikke ville dra jeg, ikke noe moro det. Gratulerer igjen, og grattis med samboer i løpet av året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei igjen Elletine:-) Vi hadde ikke noe raketter vi. Fikk hvertfall sett andres raketter. Uff ja dyra er ikke så glad i smell nei. Noen barn er heller ikke så glad i det. Men en får gjøre det best mulig ut av det.Hehe

 

Jeg/vi har ikke sakt noe enda til foreldre eller søsken. Min søster hvet vi bor i samme hus. Og hun er jo nyskjærrig. Min bror hvet ikke og min mor og far:-) Det går vel bra. De liker kjæresten min. De ser jo at jeg har det veldig bra nå, en på jeg har hatt det på mange år. De 2 siste årene har jeg vel blomstret opp igjen fra et kaos og helvete som jeg har hatt i de andre forholdene jeg har hatt. Alt er bare velstand nå:)

 

Men tror ikke det blir så lenge før jeg køyer. Skal på jobb i natt og jeg er litt trøtt:-) Hehe. Vi la oss ved 5 tiden etter at vi hadde pumpet opp madrassen vi lå på. Hehe. Han har en hybel som er 40kvadrat. 1stue m/kjøkken i sammen. Baderom og ett bittelite soverom. Vi var 4 som skulle sove der. Hehe. Men det gikk det også. Snakkes mere i morgen da jenter. Endelig er hverdagen her igjen

 

Natti natti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Veiinga er unnagjort for min del og vekta viste ned 0,5 kg :) veeeldig fornøyd med det i denne tida her ja! Litt spent på hva min egen vekt viser i morgen tidlig for må sjekke med den siden det er feil vekt her oppe, hehe... I dag står hjemreisen for tur, vi drar halv ni i kveld og er ikke hjemme før i natt en gang. Blir godt å komme hjem også, nå er det bare 3 dager igjen til skolen starter :P

Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei hei jenter. I dag har jeg hjulpet min sønn på jobben. Han hadde kjøpt feil bremser til sykkelen. Så vi var å fikk nye bremser etter jobben. Jeg tenkte nå å sykle litt. det ble ikke noe av i går så nå må jeg. Hehe.

 

Godt å høre fra deg Elletine. Du er jo kjempeflink. Gått ned i jula er ikke værst. Også er det skolestart igjen ja. Uff det blir jo litt mye for deg. Men før en hvet ord av det så er sommeren her. Det går så fort att. Hehe. Snakkes utover da jenter. God kveld vidre til de som titter innom:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

God kveld alle sammen. Jeg har besøk i helgen igjen av kjæresten/forloveden min. Hehe:-) Så nå har jeg ikke fått skrevet i dag.

 

Jeg har fått syklet i dag da 9km i 40min. Da er jeg snart ferdig med et eple på det nye treet mitt. Jeg må si jeg ble paff da de byttet ut treet mitt til nytt før jeg var ferdig med det første treet. Jeg hadde et eple igjen før treet var ferdig. :(Men det har vel noe med at jeg begynner på nytt kurs på mandag. Jeg håper bare jeg er like motivert som da jeg var føre jul:o Så er det veiing og måling som vanlig på tirsdag.

 

Ha en god kveld vidre jenter. Snakkes vel i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei hei jenter. Ja så var denne helgen snart over. Jeg har fått syklet i dag også. Så nå vil jeg ha et nytt eple. Men fikk det ikke.:) Vel vel... Jeg er motivert igjen må. Var litt usikker i går. Men Jeg har besøk å Han har rensket bollene med sjokolade og andre ugreie goddis å ha i hus. Så nå er det bare å stå på. Håper jeg ikke har fått på mere kg nå på denne uken:( Det hadde jo vært katastofalt. Da blir det masse jeg må få av igjen. Gru og gru: Men god kveld vidre jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter. Ja så en det en ny uke å ta fatt på. Hehe. Siste snoopet gikk ut døra mi i går da forloveden min spiste opp resten i helgen å dro hjem til seg selv i går. Hehe. Så nå er det med frisk mot at jeg begynner på nytt kurs i morgen. Veiedag og måledag i morgen. Da får jeg se hvordan det har gått med meg i jula. Jeg hadde gått opp 1kg sist jeg veiet meg men tror nok at det har blitt mere siden da. Føler det på meg. Men gjort er gjort og spist er spist. Godt å få normalisert seg etter jula:-)

 

Blir vel til at jeg sykler i dag også. Snakkes jenter:-) Ha en god formidag vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Jaja. Her er det stille for tiden. Men jeg får bare stå på:-) Jeg har syklet litt i dag også og i morgen er det veiing og måledag for meg. Jeg tror det har gått litt keis denne julen. Men jeg har vært flink å veiet maten så sant jeg har hatt anledning til det. Men snoop har det blitt. Uff og uff:o Gjort er gjort og spist er spist. Men nå en ny giv. Håper jeg klarer å spore av det snoope toget nå sånn at jeg ikke sporer helt av. Men må se framover mot lysere tider:-)

 

I dag skal vi forresten ha makrell til middag med grønnsaker,poteter og en dasj med saus. Det blir vel godt tror jeg. Må ha litt fisk nå etter all den feite maten som jeg har dytta i meg. Hehe

 

Men rapport i morgen med vekt og måling:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

Lenge siden sist jeg har skrevet nå, men har hatt det så innmari travelt i julen med jobbing i tillegg til å se familie og venner det er lenge siden jeg har sett! så det har gått slag i slag hele jula!

som sagt har jeg ikke vært noe flink med maten i julen, men har gått en del turer om formiddagene, så har heldigvis ikke lagt på meg noe da=) så jeg er fornøyd! Men nå er det tilbake til gamle vaner igjen heldigvis! kjenner det skal bli godt nå!

startet i praksis på sykehjem idag! Kjempespennende=) så nå blir det mye jobbing der på meg framover...

Gleder meg til resultater fra deg imorgen, dronninga!

 

ha en fin kveld alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Så koslig at du er på plass igjen da meeei:-) Har savnet deg. Har forresten savnet alle som stikker innom tråden min jeg da. Jeg har vel ikke vært ofte her inne. Men har vært innpå her når jeg har vært hjemme:-) Har vel farta litt jeg også. Sånn blir det jo i sånne spesielle anledninger som jul,påske og sommerferie ol. Ja vi får ta et skippertak nå. Jeg føler at jeg ikke har klart meg så bra i denne tiden. Men da er det bare å begynne på`n igjen.

Rapport i morgen ja. Uffamei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Nå hadde jeg endelig noen minutter til overs så jeg kunne stikke innom å lese hva dere har skrevet :) 15 minutter til timen min starter, første skikkelige skoledag for meg i dag. I går var det kun å snakke litt med lærere og rådgiver om hvordan jeg ligger ann etter første semesteret med 90 % fravær eller noe i den duren, hehe. Ligger visst på 4 i to av de 3 fagene mine så da kan jeg senke skuldrene litt og slappe bittelitt mer av (trodde jeg lå på maks 2-3) før 2. semester starter rundt 20. januar. Skal ha en stor vanlig prøve og en tentamen før den 17.1 så blir nok litt lesing fremover hvis de skal gå bra men da får gubben prøve seg, hehe. Han pleier å hjelpe meg å lese til store prøver, jeg skriver masse spørsmål/stikkord til han og han hører meg :) Noe må han jo brukes til, hihi :(

 

Hvordan har det gått på vekta i dag da dronninga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter. Så er dommen her. Hehe:-)

28/10-08 = 16/12-08 = 6/1-09

Vekt:87kg = Vekt:81,1kg = Vekt:82,1kg

Hals:38,5cm = Hals:37cm = Hals:37,5

Arm:34cm = Arm:32cm = Arm:32cm

Bryst:116cm = Bryst:109cm = Bryst:109cm

Midje:108,5cm = Midje:99cm = Midje:99cm

Ende:118cm = Ende:114cm = Ende:113cm

Lår:67cm = Lår:62cm = Lår:62,5cm

 

Så oppsumering. Har gått opp 1kg i jula og ikke 1cm opp. Jaja. Jeg er fornøyd med det. Kunne ha gått værre en det jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...