Gå til innhold

Noen som vil være med ? Startdato 5 Jan


Gjest necca

Anbefalte innlegg

Har skrevet i tråden under, men gjentar det:

er 36 år gammel, 168 høy og veier 68 kilo. Har lagt på meg 10 - 12 kilo i løpet av ti år og vil ned fire av dem igjen. Starter mandag når sønnen min kommer hjem fra juleferie. Han har noen flere kilo ekstra enn meg, så vi skal slanke oss sammen og holde oss til Grete Roede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 209
  • Created
  • Siste svar
Gjest superior

Hei!

 

Jeg henger meg på. Vil være med!

 

Jeg er i gang med kurs fra mandag 5. januar jeg også.

 

Kvinne, 37 år. Mamma til fem. Vekt i dag 90.6 kilo. 171 cm lang. Trivselsvekt 75 kg. Har altså 15 kilo å sloss mot, men den kampen skal jeg vinne!!! Gleder meg til å komme igang.

 

Nytt år og nye muligheter! Godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner vi å bli mange her :P Kan vel ikke si annet enn at jeg gleder meg til å få tilbake hverdagen! Er så mye greiere å holde vektnedgangen når man har rutiner på ting, faste måltider, faste søvnrutiner og faste treningstider!

Jeg merker fort hvor mye lettere jeg tyr til noe søtt på kvelden om jeg bare har gått hjemme å råtnet.

Man føler seg så utrolig frisk de dagene man spiser sunt og trener! Gleder meg til å få den følelesen tilbake :P

 

Mitt første utfordring blir vel å snu tilbake døgnet da:P å legge seg i 6-7 tiden på morgen også sove til 3-4 på dagen funker vel ikke så alt for godt når skolen begynner igjen:P hehe

 

Godt nyttår til alle sammen! (Kun 2 dager igjen :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk, kun 2 dager igjen Helene2 :-)

Det er sånn at det kribler litt i magen ved tanken på " bare " 2 dager igjen. Om det er fordi en gleder eller gruer seg er jeg litt usikker på , men det kan og være at No er vi blitt så mangen i Klubben , at en er Spent på om en Klarer presset .He He He !!!!!!

Men no har jeg no startet karusellen , så får jeg ikke Frike ut ved det første kikket :-)!

Neida det SKAL bli MORRO dette !!!!

Som Du sier Helene2 er det Viktig å komme inn i en fast rytme .

Det å Gå Tur på parrtalls dager har jeg tenkt å prøve meg på . Så da blir første tur iår på meg den 6 Jan, så 8 og forhåpentligvis den 10 osv .-).

Til Jul Fikk jeg meg en skritteller , som er i bruk den dag i dag . Men det blir ikke de store summene av å gå rundt i huset eller en tur på butikken !Men det gir ett ekstra puff i å Bevege seg Hvertfall :-) ! Så en Må bare ikke miste motet ved første korsvei . Det koster litt å Få brent vekk disse kiloene . Mangen har klart det , SÅ Hvorfor skal ikke VI KLARE DET ?!

No har en vell brukt opp de fleste unnskylninger som finnes for å ikke å komme seg ut av komfort sonen og ut på tur :-) :-0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest superior

Hei igjen!

 

Så moro at vi er så mange! Sammen er vi sterke. Sånn er det. Sammen skal vi mestre dette :P

 

Jeg har startet dagen med en rask gåtur og kan berette at min mobil forteller at 4240 skritt er gått og 225,3 kalorier er forbrent.... Såå herlig! :) Slang meg ned på gulvet og tok noen sit-ups da jeg kom hjem.

 

Planlegger å børste støv av "tørkestativet" - les; ergometersykkelen, i kveld. Får vel se om jeg kommer meg gjennom en mil vel?

 

Du og du.. jeg som syklet 3-4 mil pr dag.... det begynner å bli en stund siden, og som jeg savner det! MEN nå er jeg i gang. Veien blir til mens vi går!

 

Heia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superior !

 

Jammen er Du flink , Må få Lov å si det altså .-) !

Her har vi en GOD utfodrer folkens he he he Men det Beste er Motivasjonen vi får ved å lese hva andre i Klubben / gruppen gjør !!!

Flott at Du er så stanhaftig og Lykke Til videre . Hver dag Blir VIKTIG for oss alle å komme igjennom !Ett steg nærmere målet .

Idag er vi 18 stk i klubben , og det er KJEMPR BRA !!!!!!!

STÅ PÅ FOLKENS :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Jeg tror det er lurt å skifte navn, ja...må lete meg fram hver gang jeg går inn...hehe.

 

Er det noen av dere som har vært med på internettkurs? Hvordan funket det? Var det bra? Vurderer å bli med på kurs nå, men det var den økonomien, da. Jeg er 177 cm høy og veier 82,6 kg. Jeg vil ned til 75 kg...vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men får i hvert fall starte med litt flere treningsøkter i uken pluss godtestopp på ukedager... Nå nyter jeg de siste dagene med julegodt før det blir stopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange som er ganske lik som meg. 171 høy og veier 95 kg. Magemål på 120 cm så det er der jeg har alt. Det farlige fettet. Nå skal det bort.

Mitt første problem å ta tak i blir å kutte ut søtsaker og brus. Når det er gjort skal jeg begynne å tenke på maten. Og så må jeg prøve å finne en treningsrytme.

Stå på alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve så godt jeg kan, veier 83 kg, min vekt før 3 tette svangerskap var 62 kg... Første mål er 78 kg. Mål 2: 70 kg... Er 1,67 høy ca. Trenger motivasjon jenter, sliter mye med det, men skal gifte meg den 11 juli, og nå vil jeh ikke fotograferes eller helst være usynlig... Hjelp meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest superior
Jeg skal prøve så godt jeg kan' date=' veier 83 kg, min vekt før 3 tette svangerskap var 62 kg... Første mål er 78 kg. Mål 2: 70 kg... Er 1,67 høy ca. Trenger motivasjon jenter, sliter mye med det, men skal gifte meg den 11 juli, og nå vil jeh ikke fotograferes eller helst være usynlig... Hjelp meg!![/quote']

 

 

Så herlig med et forestående bryllup! Du har den motivasjonen du trenger der. Grip tak i den og ikke slipp! Du klarer det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest superior

..og jeg kan fortelle at jeg har børstet støv av sykkelen og faktisk syklet i et godt tempo en hel time foran tv nå i kveld. Herlig følelse i kroppen! Jøye meg.. kan jo bli avhengig av dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sisterunde

Her var det mange motiverte:-) Så jeg slenger meg med. Begynner i morgen, men starta fint med en sunn frokost i dag. Resten av dagen skal jeg bruke på å fortære de siste restene av jul og nyttår. Vekta mi viste 75 kg i dag:-( Jeg skal ned til 65 til sommeren.

 

Litt om meg:

 

32år, 170 cm høy og nå da 75 kg. Bor litt utenfor Trheim, ingen barn, men en nydelig kjæreste og en fortryllende hund.

 

Vi snakkes mer i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

lurte bare på en ting, driver alle her å fører inn alt de spiser i løpet av hver dag? Driver dere å veier all mat osv? har prøvd å gjøre det, men har funnet ut at det er alt for tungvint for meg, blir til at jeg gjør det de første dagene så gidd jeg ikke mer:P Noen som har noen tips om hva dere gjør som funker bra for dere? Jeg lever litt mer med den "det er vel sunt"-stilen :) Så vet aldri helt hvor mange kcals jeg faktisk spiser hver dag (tror ikke jeg overstiger grensen min da)

 

Føler jeg har hatt en bra sjustart da, trente en time hard spinning (SatsSykkelPuls55 Blå, om noen går der) på fredag, og en time styrketime i går (StatsStyrke55 Blå), er plaget med kraftig forkjølelse for tiden, så er ikke like kjekt å trene når man er helt tett i halsen og nesen, hehe. Begynner å lurte på om jeg begynner å bli syk også, hadde jo vært typisk:P Orker ingenting i dag, har bare ligget i sengen å sett i takten/pc skjermen:P Har også, den siste månden, hatt flere svimmelhetsannfall under trening, er sykt ekkelt, føler jeg er på grensen til å besvime, flere som har hatt sånn som vet hva det kan være? Også sånn svimmling når man reiser seg raskt, som alle får innimellom, før fikk jeg det aldri, nå får jeg det flere ganger daglig, selv når jeg reiser meg sakte. Er utrolig merkelig :P menmen, er nok ikke noe stor greier :P

 

I morgen er den store dagen :) tror jeg kan spå meg selv ca 1 time søvn:P hehe Skriver inn her i morgen og forteller om første dagen min, må også huske å veie meg på nytt, og skrive det inn som den nye startvekten min på profilen :)

snakkes, og lykke til i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil gjerne bli med. Jeg er 150 cm og veier 77 kg. Det er mye som skal bort, men med motivasjon håper jeg det går.

Er det noen som vet hvor mange kcal jeg bør få i meg?

Hilsen tilla3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen!

Nå trenger jeg virkelig å gjøre noe! Jeg så at jeg ikke har vært inne på vektklubben siden 29. oktober 2007!!!! Har vært medlem en stund alltså... nå må jeg ta meg sammen.

 

Jeg er med fra i morgen og da er det ingen nåde. Målet er å gå ned over 30 kg så jeg må sette igang nå. Nåja, jeg klarer neppe få den perfekte kropp til denne sommeren men man må jo begynne noen plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 29 år og har en sønn på litt over to år. Jeg har lagt på meg 10 kg etter svangerskap. Jeg var nede i det jeg veide før jeg ble gravid, men etter jeg sluttet å amme og begynte i en stille sittende jobb har 10 kg har kommet på igjen.

 

Svigermor spurte for en uke siden når hun ble farmor igjen, så nå er det nok med sjokolade og late kvelder på sofaen.

 

Veldig motiverende å prate med andre i samme situasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte smile litt når jeg leste meld din Miliane :-)

Kjenner meg godt igjen når noen spørr om en er gravid , så er det Helt andre grunner til spørsm. Jaja , Vi har no innrømt for oss Selv hva som er Problemet no !Mens Noen har allerede Begynt Bra det nye året ( som f.eks Superior og Helene2 ) :-) Og vi andre VI begynner i morgen !!!:-) :-)

Hvis jeg ikke tar feil anng kcal , så har jeg fått oppgitt at en bør ligge på 1900 !

Gleder meg til i morg folkens !!!

 

Hilsen necca :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer til å henge litt her selv om vi kansje begynner å bli litt uoversiktlig mange eller? Har litt lik startvekt med flere av dere.

Veier ca 95 kio, livmidje på nærmere 120 så det er der jeg bære mine kilo. Det farlige fettet.

Det begynner for alvor i morgen, og veiedag har jeg på onsdag.

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! vekten stopper på 103,8 kg!!! orker ikke å drasse rundt på disse kiloen mer. Jeg henger meg på, i morgen er det starten på et nytt, sunnere liv!!!! Nå skal jeg klare det. Kan ikke lenger skylde på at jeg gikk opp i de to tette svangerskapene jeg hadde. Minstemann er snart 5 år!!!! Ingen flere unskyldinger eller bortforklaringer. Ikke mere smugspising i bilen og desperat jakt etter en søplekasse som jeg kan gjemme alt papiret i slik at jeg ikke skal bli oppdaget. Nå er jeg igang!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mine kilo i stor grad på lårene, noe som er ekstremt irriterende med tanken på at det ikke er lett å finne bukser i butikkene jeg handler i (vero moda, only osv). Likevel føler jeg at jeg har ganske mye muskler også, veier ca 97 (skal veie meg på nytt i morgen) og har en livmidje på 96cm. Er jo glad for at kiloene mine er samlet på lårene med tanken på at det er farligere å ha dem på magen, men er så vanskelig å skjule dem når dem ligger på lårene..

MEN forhåpentligvis klarer jeg å fjerne dem sakte men sikkert dette året :)

Noe annet jeg har tenkt på er det at når jeg har en del muskler, men fortsatt har en del fett også, vil da fettet legge seg utenpå muskelne så det ser ut som alt er fett?

 

Lykke til i morgen alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jasnette

Jag skal også begynne i morgen. Jeg er 19 år, 174 høy og veier 97 kg. Jeg må ned i alle fall 15 kilo for å få en brystoperasjon...

 

Problemet er, jeg hater å trene, og jeg går på folkehøyskole uten særlig mulighet for annen trim enn å gå en tur på asfalten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Har også, den siste månden, hatt flere svimmelhetsannfall under trening, er sykt ekkelt, føler jeg er på grensen til å besvime, flere som har hatt sånn som vet hva det kan være? Også sånn svimmling når man reiser seg raskt, som alle får innimellom, før fikk jeg det aldri, nå får jeg det flere ganger daglig, selv når jeg reiser meg sakte. Er utrolig merkelig :) menmen, er nok ikke noe stor greier :P

 

Svar:

 

Det ville jeg fått sjekket hos legen. Det kan være ingenting, eller det kan være blodtrykket som er "på tur" :) Er du stiv i nakken? Det kan også være spenninger i nakkemusklaturen. Ville iallefall ha sjekket blodtrykket var jeg deg:)

 

Lykke til videre på veien mot ett sunnere liv! Sammen er vi sterke!:P

 

Ps: Ble visst ikke helt rett klippt ut det jeg ville svare på, men håper du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er plass til en til selv om dere allerede er mange :)

 

Jeg er 23 år, er 163 cm og 76,7 kg. Jeg har ei jente på 8 måneder.. Jeg gikk opp 18 kg i svangerskapet, men har klart å gå ned til startvekt. Men jeg har mer å ta av, vil ned til 65 kg og se om jeg trives med det :P

 

Så jeg håper jeg får være med her, er litt lettere når vi er flere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...