Gå til innhold

Prosjekt: Bunad i barnedåpen


Gjest propelle

Anbefalte innlegg

Gjest propelle

Trilletur og Tusenfryd i går, 1500 kal og 2 trimpoeng. 3 kalkunpølser i lompe til middag. Storesøster stortrivdes med å køyre karusell, men vetlebror syntes ikkje det var kjekt der, og det var min jobb å bysse på ein sur baby.

 

I dag har me grilla til middag, sommarkoteletter er godt, og slett ikkje så ille feitt når ein tek vekk flesket. Trilletur med barselgruppe rundt semsvatn, pluss hente i barnehagen med vetlebror i bæresjal, 2,3 trimpoeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Tusenfryd hørtes kjekt ut. Lenge siden jeg har vært der...Vi tar oss nok en tur i Dyreparken om ikke så lenge. Blir masse gåing av det, og en fin søndagstur er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle
Tusenfryd hørtes kjekt ut. Lenge siden jeg har vært der...Vi tar oss nok en tur i Dyreparken om ikke så lenge. Blir masse gåing av det' date=' og en fin søndagstur er det.[/quote']

Dyreparken er heilt super, der er det lenge sidan eg har vore, men me har lyst sørover ein tur i haust. Bur du i nærleiken? Slike parkar er kjempefine til å gå rundt i, veldig koselege turar for små og store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

1500 både i går og i dag.

Pasta, grønsaker og fiskepinnar til middag.

Trente 20 min rocking og 20 min styrke i dag tidleg, før eg var på visefram-besøk på jobben (gullet oppførte seg eksemplarisk og sjarmerte alle), og trilla liten tur med min med-småbarnsmamma-kollega, som og var på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

1500 i går, og laga god quiche til lunchbesøk, og droppa middag.

 

I dag var det lille 17. mai i barnehagen, så me har trilla opp og ned, gått i tog, og spist pølser og sjokoladekake. Etterpå skal eg inn til mannen sin jobb og vise fram vesle gullungen, og då blir det meir kake. Og søndag blir det enno meir... Og eg som kan motstå alt, utanom fristelsar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Treningsdag i dag, hadde storesøster med som motarbeidar, så eg tok ti min med rockeringen, og ti min styrke med henne klatrande rundt og oppå over alt før eg gav opp. Gjorde ti pushups på knea med storesøster på ryggen :)

 

1900 kal i går, og ligger bra an i dag også, skal spise taco til kvelds og sjå MGP. Har bakt verdens verste kaloribombe, Oreo-kake til 17. mai i morgon, greide å unngå å smake for mykje på godsakene, og i morgon har eg bunaden på, så då er det ikkje plass til å spise for mykje. Ein liten sprekk er allikevel ingen krise, så lenge eg hentar meg inn att på mandag. Eg har ein teori om at kroppen ikkje greier å ta opp alle kaloriane ved ein full sprekk, slik at det er betre med ein stor utskeielses-dag, enn mange små sprekkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Eg går forbi denne vegedagen i stillheit. Eg gjekk opp 0,8 kilo, og det er fordi eg åt opp ei plate kokesjokolade laurdag for å feire Melodi Grand Prix, pluss spiste rømmegraut, spekemat, kotelettar og to stykker av den kjempegode oreo-kaka, som er så proppfull av kaloriar at den smakar berre himmelsk.

 

Men drit i det, for eg fekk faktisk på meg bunaden i går. Jippi!

Så eg gav bort det som var att av kaka, og fortsetter med ny frisk i dag.

 

Neste delmål er å sjå 8-tallet fremst på vekta. Den dagen eg veger noko og åtti att, så skal eg unne meg ein ansiktsbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Strålande sol att, etter ein liten regnværsdag i går. Skal på lunch til ei veldig gravid venninne i dag, ho har lova meg å lage salat :)

Fiskesuppe til middag i går, juksa med ein pose bergensk, og tilsatte fiskekaker oppi der. Det vart kjempegodt, og slett ikkje så ille på kaloriane. Eg endte på 1600 til slutt i går, og vekta var mykje betre når eg smugvegde meg i dag tidleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

1850 kal i går, og JOGGETUR!!!

 

Eg har bestemt meg for å ta ti veker med to gonger jogging pr veke, og sjå om eg får meir resultat på magemålet. Føler meg heilt mørbanka i dag, det vart ingen uttøying, når eg kom tilbake var mannen ganske vill i blikket, og bar rundt på ein hylskrikande baby (som roa seg ned med ein gong eg kom inn).

 

Forøvrig også kontroll med vetlebror, lunchbesøk av tidligare kollega, og shopping av bryllaupsgåve, intensiv dag!

 

I dag er det himmelsprett, så mannen er heime, ser ut til å bli ein role dag, han har ikkje stått opp eingong enno, eg har vore oppe sidan kl 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

1600 kal i går, og når mannen steikte pizza for å kose seg til kveldsmat, så gjekk eg og la meg (klokka var 22). Nok ein seier for viljestyrka!

 

I går trente eg med rockering, litt styrke på golvet, pluss at mamma kom, så mannen og eg fekk gå kveldstur saman - det skjer ikkje så ofte. Det var såvidt me kom oss avgårde, for etter me trudde begge ungane hadde somna, så vips var storesøster og romsterte oppi vår seng, ho ville visst heller ligge der. Og sjølv om ho var ganske stille, og me var stille når me fulgte henne tilbake, så våkna lillebror, så ei stund var det full gauling, før han roa seg ned og somna att.

 

Eg kjøpte hoppetau i går. Prøvde meg på eit par hopp, og kjende pulsen flaug opp med ein gong. Skal prøve meir etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

1900 kal og ny JOGGETUR i går! :)

Pluss ikearunde for å kjøpe ny seng til storesøster, pluss lunchgjester - eg serverte pastasalat, pluss mamma kom tilbake frå hytta saman med kusina mi, og begge overnatta til i dag, pluss skru saman seng til storesøster, pluss ein time hylskriking frå lille gullet når han skulle legge seg, anar ikkje kvifor, men tilslutt somna han, då var me begge utslitt, og til slutt kino med mannen, me må jo benytte anledninga når me har barnevakt. Litt av ein maraton-dag. Rakk aldri å spise noko meir enn pastasalat-lunch, men me tok ein burger på esso etter filmen. Kyllingburger og ingen dressing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Batteria på badevekta streika i dag, og no står den berre og blinkar på "low", og nektar å vise noko anna fornuftig. Eg kjenner eg er heilt frustrert i dag, for eg skal innrømme at eg har byrja å vege meg fleire gonger om dagen, og synes det er kjipt å ikkje kunne vege meg no. Føler eg er litt full av tvangstankar, men må nesten ha nye batteri innan vegedag i morgon. Herregud, er det mogeleg å bli så nervrotisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koko1975

Jeg har allerede begynt å sløve litt, men nå ble jeg litt inspirert. Synd jeg nettopp har spist en relativt stor middag - ellers skulle jeg jogget en liten runde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Blir utsatt til vekta mi får nytt batteri. Har ikkje hatt tid i dag, og har hatt litt pyton dag, så eg druknar mine sorger i kokesjokolade. Er på 2000 kal i dag, halvparten er kosemerker, og no er eg kvalm. Trur eg går og legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Tusen takk, Koko! :)

 

Det rare er at eg trudde det skulle være trøst i trøstespising, men når eg vakna i går morgon så var eg framleis kvalm. Så eg har funnet ut at det ikkje hjelper med kokesjokolade. Og det er eg ganske glad for, for då kanskje eg ikkje spiser det ein annan gong eg trur det hjelper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Mandag, eller den store kokesjokoladedagen, så mista eg jobben, så då var eg ganske lei meg og veldig lite opptatt av slanking.

Når eg vakna på tysdag, så var eg framleis litt kvalm av sjokoladen, men eg trente litt styrke (ikkje så mykje, for me reiste på 4-mnd-kontroll på helsestasjonen), og så var eg inne på enno eit møte på jobben. Endte på 1800 kal, og somna på sofaen klokka åtte - ny tidlegrekord.

 

I dag var eg på 20 min JOGGETUR klokka 6, og eg synes faktisk at fysisk aktivitet er betre enn trøstespising, for eg føler meg betre. Har også prøvd nokon rundar med hoppetauet, men kjenner eg må jobbe meir med knipeøvelsane.

 

Og så har vekta fått nytt batteri, og i dag var eg 93 kilo, så eg la inn det i statistikken min. Det er faktisk 1,4 ned frå forrige måling for halvanna veke sidan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

1800 kal i går, og var litt fysen på kvelden, men drakk to koppar med roobios-te med ein liten mjølkeskvett i, og det hjalp bra på!

 

I dag skin sola, og me skal trille tur med barselgruppa, det blir fint. I kveld kjem svigerforeldra mine på besøk, dei skal være her i pinsen, medan mannen skal til Kristiansand på ein samling. Eg hadde ikkje lyst til å være åleine heile helga, så det er kjekt å få besøk. Trur det kan bli litt vanskeleg å halde kaloriane einaste, for mine svigers er glade i å kose seg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag' date=' eller den store kokesjokoladedagen, så mista eg jobben, så då var eg ganske lei meg og veldig lite opptatt av slanking.

Når eg vakna på tysdag, så var eg framleis litt kvalm av sjokoladen, men eg trente litt styrke (ikkje så mykje, for me reiste på 4-mnd-kontroll på helsestasjonen), og så var eg inne på enno eit møte på jobben. Endte på 1800 kal, og somna på sofaen klokka åtte - ny tidlegrekord.

 

I dag var eg på 20 min JOGGETUR klokka 6, og eg synes faktisk at fysisk aktivitet er betre enn trøstespising, for eg føler meg betre. Har også prøvd nokon rundar med hoppetauet, men kjenner eg må jobbe meir med knipeøvelsane.

 

Og så har vekta fått nytt batteri, og i dag var eg 93 kilo, så eg la inn det i statistikken min. Det er faktisk 1,4 ned frå forrige måling for halvanna veke sidan.[/quote']

 

 

kjempebra med 1,4 nedgang:) Stå på videre! håper det ordner seg med jobben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Har ikkje hatt så mykje tid til å skrive eller registrere denne helga, men var ihvertfall på JOGGETUR i går, slik at eg held skjema om to turar kvar veke i ti veker - dette var veke to med jogging. Har elles blitt både is og vaflar, men fin nedgong allikevel, no er eg på totalt minus ti kilo sidan fødsel.

 

02.02.2009 102,60 Ned Totalt

09.02.2009 100,60 (2,00) (2,00)

16.02.2009 99,60 (1,00) (3,00)

23.02.2009 98,80 (0,80) (3,80)

02.03.2009 99,60 0,80 (3,00)

09.03.2009 99,40 (0,20) (3,20)

16.03.2009 98,80 (0,60) (3,80)

23.03.2009 98,20 (0,60) (4,40)

30.03.2009 98,20 - (4,40)

06.04.2009 96,80 (1,40) (5,80)

13.04.2009 96,00 (0,80) (6,60)

20.04.2009 95,60 (0,40) (7,00)

27.04.2009 94,80 (0,80) (7,80)

04.05.2009 95,40 0,60 (7,20)

11.05.2009 93,60 (1,80) (9,00)

18.05.2009 94,40 0,80 (8,20)

25.05.2009 93,00 (1,40) (9,60)

01.06.2009 92,60 (0,40) (10,00)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...