Gå til innhold

Ned 25kg, noen som vil være med??


Trine004

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg håper på å klare 25kg. Det er målet mitt...en dag.

Skal til syden med familien min i mai og vil egentlig mest mulig til da, men vil jo gjerne at det jeg går ned skal holde seg vekke. For sånn der "jojo" slanking har jeg fått mer enn nok av.

Så jeg er egentlig bare fornøyd med det jeg klarer.

Har hatt en kjempe fin start på året med 1,5kg og 3,5cm ned den første uken, og det gir pågangsmot. Men gidd ikke leve slavisk etter noen som helst kur eller diett for da gir jeg opp, det vet jeg. Men har lyst å ha en el. flere som kan være med å gjøre det beste vi klarer sammen. Er tobarnsmor til to små så jeg har nok å henge fingrene i.

Noen som har lyst å være med?? Trenger jo ikke å skulle gå ned akkurat 25 kg altså gjerne mer eller mindre...det betyr ingenting. Trenger bare noen å gjøre det sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar
Gjest hangglidern

Jeg også vil være med.

Har et langsiktig mål om 22 kg.

Tok også av 1,5 kg i løpet av første uka (4. - 9. januar)

Midjemålet viste ikke mere enn 1 cm, men det kommer seg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lykketroll

Hei hei!!

 

Så flink du har vært den første uken. Jeg startet i går så jeg er helt ny. Målet mitt er først og fremst 20 kilo, men hadde absolutt trengt å gå ned 25 kilo. Og ingen ting er bedre enn å gjøre det sammen med andre. Så jeg blir helt klart med;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så glad når jeg var inne for å skrive inn kveldsen min og så at det var fler som vil hive seg på. Har ikke helt erfaring med hvordan de gjør det, så om noen har erfaring så bare skrik ut.

 

Kan jo begynne min hvertfall. Meldte meg inn her 01.01.06 da stoppet vekten min på 84kg så det la jeg inn som startvekt. Men når jeg la inn vekten min mandag som da var 02.01.06 så stoppet den på 82,5kg så jeg tror jeg hadde endel vann igjen i kroppen min etter pinnekjøtt middagen på Nyttårsaften. Så jeg tror ikke jeg tar den aller første målingen min(1/1-06) så veldig nøye . Når jeg veiet meg igår 09.01.06 så stoppet den på 81kg. Så da ser min liste sånn ut:

 

1/1-06

84kg

 

Uke 1 2/1-06

82,5kg

105 cm (midjen)

 

Uke 2 9/1-06

81kg (-1,5kg)

101,5 cm (-3,5cm)

 

Uke 3 16/01-06

80,3kg (-0,7kg)

97cm (-4,5cm)

 

Uke 4 23/1-06

79kg (-1,3kg)

97cm (0cm)

 

Uke 5 30/1-06

78,5 (-0,5kg)

97 (0cm)

 

Uke 6 6/2-06

78,5 (0kg)

94,5 (-2,5cm)begynt å måle rett over navlen istede for under kan være derfor

 

Uke 7 13/2-06

77,8kg (-0,7kg) Nådde nesten målet...bare 0,3kg fra

88,7cm (-5,8cm)

 

Uke 8 20/2-06

77,3kg (-0,5)

91cm (+2,3cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle forsøke på 10 kg. til påske.

Da har vi 13 uker på oss. Det skulle bli ca. 0,75 i uka.

Det skulle vel gå det med litt hjelp fra hverandre...

Jeg er også mor til 2 små. Har travle dager for tiden.

Jeg tenkte jeg skulle ha veiedag på søndager, det er med

tanke på å klare å styre unna de helt store fristelsene som ofte

kommer i helgene. Veide meg søndag 9. januar. 85 kg.

Mitt mål er som sagt 10 til påske, men vil helst ned minst 15...

eller 20... eller... osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lykketroll

Hei hei!!

 

Jeg blir gjerne med på 10 kg til påske. Det skal bli godt å veie seg etter min første uke, det gleder jeg meg veldig til. Jeg veier meg også hver søndag så hvis noen vil kan vi jo legge ut resultatet hver mandag for støtte og motivere hverandre. Er det noen som blir med???

 

Jeg begynte kurset 9 januar så dette er bare min 3 dag. Jeg er ei jente som for tiden er sykemeldt pga prolaps i nakken. Jeg veide meg søndag og det var tungt å se hva vekten viste. Er 1,75 høy og veier 87,9 kilo. Målet mitt er 70 kilo, drømmen er noen få kilo mindre enn 70. Jeg har en sønn på 8 år som holder meg litt aktivitet, men må innrømme at jeg er ikke flink nok til å røre på meg.

Men bedre skal jeg bli;o)

 

10 kilo til påske hadde vært herlig, så dette skal vi klare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første kurskveld i går, og fikk sjokk da vekta viste over 90 kg. Vel er jeg høy (1.76), men 90 kg.!!! Æ'kke rart at alle buksene er for trange, nei :-)

 

Målet mitt er å gå ned bortimot 25 kg., og komme ned på litt under 70. Hadde vært fint å være nede på 75 til sommeren, da, for da skal jeg på ferie for første gang på maaange år (har vært stuednt).

 

Vil gjerne være med på at vi kan backe hverandre opp, og gi hverandre lure tips og triks.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Jeg er med!

Har som mål å gå ned 20 kg til sommeren (mai) og egentlig 20 til til jul igjen.. så total målet mitt er nok 40-45 kg..

 

Begynte kurs i går, så er i gang! Har gått kurs før da.. så vet hva som skal til..

 

Blir spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Jeg blir også med :D Jeg burde ha gått ned 30 kg, men vet ikke om det er helt realistisk. Men ihvertfall 25 kg bør jeg gå ned. Vi skal gifte oss i april, og innen da håper jeg inderlig å gå ned ca 10 kg. Litt lettere å stige ELEGANT ombord i en gondol i Venezia da. :)

 

For to år siden gikk jeg på GR kurs og gikk ned 20 kilo. Nå har 10 av disse kommet på igjen. Jeg skal ikke si de har sneket seg på for jeg vet jo så inderlig godt at jeg må trimme mer og kutte ut tullematen om kvelden.

 

Men nå er det nye takter, full fart med trimming og sunn mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gla'slank

Hei.

 

Kjenner at jeg begynner å bli skikkelig gira. Registrerte meg her sent i går kveld, og har vært innom et par ganger etter det for å bli litt kjent med hva det dreier seg om. Er positivt overrasket og kjenner at det kribler i kroppen etter å holde det gående. Det opptimale for meg er å miste 25-30 kg, men satte som mål å klare 18 kg til påske. Etter å ha "snakket" litt med andre her så skjønner ejg jo at jeg kanskje må bremse mine egne krav og forventninger. Vil jo tross alt at resultatet skal vare.

 

Litt om meg forresten...er 27 år og har en datter på 1,5år. Var lett overvektig da jeg ble gravid, og slengte like greit på med 30 kg under svangerskapet. Har gått ned 15 av de igjen, men sliter med resten....hjelp!

 

Håper vi kan være til god hjelp for hverandre.

Stå på alle sammen og ha en fin dag

 

Renate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig positivt at vi kan sitter hjemme og motivere hverandre på denne måten!

Dette tror jeg er en fin måte å forplikte seg litt på :D

 

Jeg er veldig klar for å få noen kilo av kroppen (helst 20), - og gjerne 10-15 kilo før sommeren setter inn, - og aller helst før mai....

 

For meg er dette året for de store jubileer og forandringer, så da tenkte jeg at det kunne være ok å ha en grei kropp med på lasset.

 

I mai skal eldste datter konfirmeres og bunaden SKAL på!! (Noen år siden sist).

Senere i sommer skal jeg feire meg selv, - og har ikke lyst å være FØRTI, FEIT OG FERDIG!!

I juli flytter hele familien til utlandet for 4-5 år, - og førsteinntrykket er som kjent ganske viktig....

 

Skjønner??? Jeg har litt å jobbe med... Har vært innom GR kurs i flere omganger, senest i vår. Det gikk stort sett greit, men noen kilo har sneket seg på igjen siste halvåret (6-7 kilo!). Så nå er jeg klar for ny dyst, og tror det skal gå bra denne gangen også (evig optimist!).

97 skal bli snudd til 79 - det er drømmen!

 

Så da er det bare å spise riktig (ikke lite!!) og kanskje komme seg ut og gå en liten tur.

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! I dag har jeg trimmet litt ekstra på crosstraineren min, jeg trenger litt ekstra å gå på. Jeg har nemlig tenkt å innvilge meg selv et par glass rødvin i kveld. Jeg har ikke drukket rødvin hele uken, og det er ganske sterkt med tanke på at det står 2 stk 3-liters dunker med vin på kjøkkenbenken.

 

Ingen utskeielser ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner for fullt imorgen med internettkurs, så det blir spennende!!

Er skikkelig motivert nå! Har gått to vanlige GR kurs tidligere, for ca. 6-7 år siden,med gode resultat! Dessverre er alt og mer til tilbake...

 

Er 1,72 høy og 96 kg tung!! Grøss og gru!! Trodde det knapt da jeg gikk på vekta! Vil ned 25-30 kg jeg også!! Gleder meg til å dele erfaringene de neste ukene!

Nå får jeg finne puta, og samle energi til imorgen! Snx snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg skal på kurskveld 2 i morgen, og er spent på resultatet etter en uke. Startet på 95,1 (24 år og 1,68 høy), og har mål om å komme ned i 67 kg. Forventer å bruke ca ett år på dette, men det hadde vært veldig fint å ha gått ned ca 15 av disse til sommeren.

 

Det som overrasket meg var hvor mye vi faktisk skal spise! Før spiste jeg to, maks tre måltider hver dag. Det første måltidet stort sett midt på dagen. Overgangen til å spise fem måltider daglig har gått veldig fint, og jeg merker at jeg begynner å bli sulten igjen når det har gått tre timer :-)

 

Spent på veiing og måling i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Har vært bortreist noen dager og ble syk med en gang jeg kom hjem, halsbetennelse og feber. Så nå går jeg på antibiotika.

Men nok om det.

 

Er faktisk ganske stolt av meg selv. Har vært på besøk hos min tante fra onsdag til fredag og der ute pleier det faktisk å gå i ganske mye sjokolade. Men denne gangen har jeg ikke spist noe sånt i det hele tatt. Spist sunne middager og gått lange turer. Ble litt slurv med det å skrive hva jeg har spist men det får være.

Kom hjem fredag og fredagskvelden ble både jeg å eldste jenten min syke. Ikke særlig i form gikk vi selskap lørdag smakte faktisk bare ett lite stykke med kake, og da mener jeg lite. Det er det første søte jeg har spist siden jeg begynnte med dette. Har gått ned bare 0,7kg men 4,5cm så cm er jeg veldig fornøyd med.

 

Ser fler har hengt seg på. Har ikke fått tid å lese alle ennå, men det er kjempe motiverende for meg å se at jeg er langt fra alene om å ha litt å ta av.

 

Stå på alle sammen og lykke til med veiing og måling idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har gått bra, og motivasjonen er fortsatt på topp. Jeg har skeiet ut med et par glass rødvin, men det er alt.

 

MEN, vi har vi har fått ny vekt denne uken og den viser mer enn den gamle. Det er jo den jeg kommer til å bruke i fremtiden, så jeg får bare bite i det sure eplet og forholde meg til det den viser. Så på meg er det opp 1,2 kg denne uken. Snufs.

 

Men midjemålet er gått ned 1 cm. Og hold dere fast - etter å ha fått 26,5 trimpoeng denne uken har målet rundt låret gått ned -2cm! På hvert lår altså, og på en uke. Så nå begynner 3 uker med trim hver dag å gi resultater. Men gjett om jeg er spent på resultatet neste uke. Ikke at jeg tror at lårene forsvinner med 2 cm pr uke, men jeg håper på litt vektreduksjon da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Jeg er med!

Har som mål å gå ned 20 kg til sommeren (mai) og egentlig 20 til til jul igjen.. så total målet mitt er nok 40-45 kg..

 

Begynte kurs i går' date=' så er i gang! Har gått kurs før da.. så vet hva som skal til..

 

Blir spennende!!![/quote']

 

Jeg skal også ta av 40 gk godt å høre at det er flere av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!! Eg vil bli med!! Treng å gå ned 25 kg og onskjer SJØLVSAGT at det skal gå fortast mulig! Litt greit å sjå at det er fleire som slit med det same som meg. Ønskjer alle LUKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...