Gå til innhold

Ned 25kg, noen som vil være med??


Trine004

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ei dame på snart 35 år som går på GR kurs. går tredje kurset nå, å kommer til fortsette til jeg er ferdig uansett, hvor mange det blir. Jeg skal vel ned ett sted mellom 40-45 kilo til. har gått ned nesten 15 på de kursene jeg har gått. Gikk kjempe bra før jul, men jula har nok dessverre vart alt for lenge. men nå har jeg fått maten på plass igjen å driver nå å får treninga på plass igjen. Driver litt mosjonstrening og sryrketrening + svømming. har ett mål å klare 15 kilo til i mai, da jeg har konfirmasjon da, men sånn som jeg har drevet å tulla siden juel er det ikke sikkert jeg klarer det. Men er kjempe glad for hvert ett gram som går av. Ha en fin uke alle sammen.

Klem fra Rina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Velkommen inn til dere som er nye! Og takk- Piggen, Elmelin og Topsi for deres innlegg denne uka og tidligere. Dere har hjulpet meg til å komme inn i "slankemodus". Noen hadde med deilig bløtkake på jobb og jeg hadde faktisk ikke lyst på. Er jo litt av den typen som gjerne spiser halve kaka hvis jeg først skal ha, liker derfor best å hold meg helt unna. Ei uke og 2 kilo, er kjempefornøyd. Vet fra tidligere at første uka er den uka som gir best uttelling. Piggen,- du må jammen være pigg... 33 trimpoeng?! Sover du aldri? Jeg drømmer om å bli så slank at jeg kan løpe rundt i skogen så lett som ingenting....-sukk. Det er enda noen kilo til det blir deilig altså! Minner mest om er dårlig surra svinesteik. Ja,ja- godt at vi er flere i samme båt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg e helt ny på dette. Meldte meg inn i går. Ser at det er mange som er i samme situasjon som meg og da er vel dette rette stedet å få hjelp og motivasjon. Litt om meg jente 36 år gift to barn 10 og13 år. Jeg begynte et nytt og bedre kosthold 3 januar da vekten viste 92 kilo. Jeg er bare 160cm høy så jeg vil ned ca 30 kilo. Jeg var på vekten i går og ble kjempeglad, ned fire kilo på fire uker jeg er i gang jippi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla
Så jenter...hva sa vekten deres til dere idag da???

 

Jeg har gått ned 0' date='5kg og ingen cm. Litt skuffet, men føler nesten jeg ikke har lov til å si det engang. Men skjønner ikke hvorfor vekten går sakte men sikkert nedover men ingenting skjer med cm rundt livet?? Noen som har et logisk svar på den??

 

Ellers har vel uken begynt bra, vært ute å gått lang tur idag og fikk 1,1 trimpoeng for den. Går ikke så fort når mine små nydelige prinsesser er med, men det er veldig koselig likevel. Og turen har vi godt av begge to. Minsten ligger i vognen og nyter turen derfra men så tar vi min mor med så da får jeg litt voksent selskap også.

 

Ha en fin kveld da!!![/quote']

 

 

Ja nå nærmer det seg med stormskritt en ny veiedag. Jeg har som sagt tidligere veiedag på fredager og jeg veier meg kun hver 14.dag. Grunnen til at jeg har veiedag på fredag er at jeg for noen år tilbake fikk beskjed om at det var bedre å veie seg før helga fordi det ofte blir litt ekstra f.eks på lørdag. Vet ikke om det stemmer helt men det har blitt til at jeg alltid veier meg på fredager.

Gruer meg litt til fredag, vet ikke om jeg har gått ned noe særlig de to siste ukene, men det viser seg nok. ;)

Uansett er jeg fornøyd for da det jeg veide meg for snart 2 uker siden viste det seg at jeg har gått ned totalt 7 kilo og 6 cm i livet siden jeg begynte å slanke meg.

Så, 15 kilo innen slutten av juni bør være innen rekkevidde.Kanskje jeg klarer de siste 5 også da. :)

 

Stå på alle sammen og ha en fortsatt fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til alle "nye" slankere som vil være med oss å gjøre sitt beste. (Syns det er viktig å hvertfall prøve å ha den innstillingen så skuffer vi oss selv litt mindre om det skulle skjære seg litt en dag. Vi gjør vårt beste)

Har litt problemer med å henge med hele tiden, må lese å skrive når tiden tilsier det. Men prøver hvertfall.

 

Gratulerer piggen med kjempe positiv tilbakemelding fra omverden...det gjør noe med pågangsmotet. Stå på videre.

 

Ble et kort innlegg men nå må jeg stelle minsten.

Ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire kilo! Super start. Det er jo så deilig når det bikker nedover. Snok litt rund i alle innleggene, der finnes mange tips og mange i samme situasjon. Har selv hatt veldig nytte av dette. Startet "lettere liv-prosjektet" for ca bare litt over ei uke siden. Går greitt så langt, men vet at det kommer tunge dager med stor selvmedlidenhet.

Lykke til videre med de neste 4... Til sommeren er det blitt mange hvis du fortsetter sånn!

 

Hei alle sammen. Jeg e helt ny på dette. Meldte meg inn i går. Ser at det er mange som er i samme situasjon som meg og da er vel dette rette stedet å få hjelp og motivasjon. Litt om meg jente 36 år gift to barn 10 og13 år. Jeg begynte et nytt og bedre kosthold 3 januar da vekten viste 92 kilo. Jeg er bare 160cm høy så jeg vil ned ca 30 kilo. Jeg var på vekten i går og ble kjempeglad' date=' ned fire kilo på fire uker jeg er i gang jippi.[/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piggen' date='- du må jammen være pigg... 33 trimpoeng?! Sover du aldri? [/quote']

 

Forrige uke var ikke "normal" Jeg var hjemme et par dager fra jobb pga at minsten var syk. Så når han sov om formiddagen tok jeg meg en ekstra trimrunde. Han var bra et par dager, men nå er han blitt dårlig igjen. Min far skal være hjemme med han i morgen. Uansett er det slitsomt, for jeg sover dårlig når ungene er syke. Det holdt hardt i kveld, men jeg klarte likevel å stramme meg opp til å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipset,har kikket litt rundt er helt imponert over hvor positiv innstilling alle har,tror det gjør det lettere å nå målet. Stå på folkens dette klarer vi.PS dere er kjempeflink å trene,jeg er ikke kommet så langt ennå,har akkurat kastet krykkene,må lære å gå skikkelig igjen he he.Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart begynner ny uke og nye tall skal ned på papiret. Jeg for min del har begynt å skeie litt mer ut enn jeg hadde planer om så det endte jo opp med at jeg veiet meg idag og hadde gått opp 0,3kg og det var skikkelig deprimerende.

Så nå lurer jeg på om noen kan være så snill å motivere meg litt igjen??

 

Har en lei tendens med å trøstespise og det er jo ikke akkurat noe særlig, går mest å tygger frukt altså men likevel.

Skulle aldri gått på vekten idag heller...vet jo alt om det å stresse kroppen når man veier seg hele tiden.

Huff og huff nå må jeg ta meg sammen å prøve å begynne uken med en litt større vilje. Har bare vært så sulten noen dager...mer enn vanlig...

 

Ha en fortsatt fin helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff! Men det er slikt som skjer. Noen ganger er du kjempeopplagt og alt går som en drøm, og andre ganger går alt kjempetregt. Men du skal se du kommer deg gjennom dette også :) Jeg vet det er veldig vanskelig, men tricket er å ikke gi opp selv om du har gått opp eller når vekten står stille. Jeg vet av erfaring at det er da jeg selv sprekker. Forsøk å trimme litt? Det pleier å hjelpe. Så putter du ikke noe i munnen den stunden ihvertfall. :(

 

Det er noe drit å gå på vekten hver dag. Jeg gjør det selv, fordi jeg er så spent at jeg klarer ikke å la være. Så fra i går morges til i dag har jeg gått opp 0,5 kg! Trøsten min er at det nærmer seg mens-tid, og da kan du jo gå opp en del. Bortsett fra en flaske vin fordelt på hele helgen har jeg ikke hatt noen utskeielser, trent mye har jeg også. Men jeg har ikke så store forhåpninger til veiedagen i morgen. Målet er å gå ned 1 kg hver uke, men kanskje vi begge to tar det igjen neste uke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svaret ditt og en fin oppmuntring, satt utrolig stor pris på det.

 

Tar utfordringen din jeg. Har ikke så store forhåpninger til veiingen imorgen jeg heller og den der vekten for ofte er noe dritt. Har faktisk vært flink å la være men idag bare MÅTTE jeg. Tviler på at vekten peker nedover denne gangen men tar gjerne utfordringen med 1kg eller mer til neste uke så har jeg liksom noe fast å forholde meg til. Føler bare at jeg må komme inn på rett spor igjen.

 

Tar meg selv litt i å ta dette med stille og rolig helg altfor alvorlig. Blir ofte nesten helt stille og det er jo bare tull. Her på vestlandet er ikke alltid været så fristende. Men "det fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær" ikke sant?!?

Men 1kg til neste uke skal jeg klare når jeg får strammet meg opp litt. Legger inn vekt og midjemål imorgen tidlig så får vi se hva målet er til neste uke. Gleder meg, så godt å vite at jeg ikke er alene. Stå på du også og tusen takk for det fine innlegget ditt.

 

Klem fra Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner veldig godt følelsen når det står i stampe. Jeg (desverre) har prøvd dette noen ganger før og vet at det ikke er lett. Har alltid hatt en veldig hakkete kurve, litt opp og ned. Trøsta er at hvis vi ikke slipper taket, så går det likeveld nedover. 1/2 kg i uka er faktisk 26 kilo i året!!!

Legg bort det som har skjedd, begynn på ny frisk. Denne uka har du sjansen til å gjøre et lite "rykk" nedover igjen, og da kommer motet tilbake.

Jeg var så heldig at jeg klarte å slite meg ned 1,1 kg denne uka. Dette er kun andre uka mi og jeg vet motivasjonen min er størst i starten. Jeg går tur eller er på treningssenter hver dag, det hjelper på vekt og motivasjon. Og så snoker jeg rundt i innleggene i vektklubben, det er også god støtte. Jeg skal ned mange kilo og da er det så uendelig langt frem. Blir nesten litt "sur" når ei på jobben min maser om at hun er 1-2 kg. for mye.

MEN VI SKAL KLARE DET! Blir med å å prøve 1 kg. i kommende uke. Puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle saman. Eg syns eg har vore heldig denne veka, sjølv om eg har slite m vond rygg og ikkje har fått lea mg så veldig mykje. Gått ned 1,1 kg og 2 cm!! Då e d kjekt å gå på vekta hehe :( Eg e veldig gla for å ha desse sidene å gå inn på for å henta inspirasjon og motivasjon. Kjekt å veta at eg ikkje e åleine m dette slitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi fler som er med på1kg eller mer til neste uke.

 

Jeg tilbake og takket være gode trøstende innlegg som viser meg at jeg ikke er alene om å slite innimellom så er motivasjonen på topp igjen.

Kjempe takk både til Piggen og Jess for gode tilbakemeldinger.

Går det bra denne uken er dere begge med å får æren...tusen takk.

 

Stå på jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag ny uke= Nye muligheter sier nå jeg høres kjekt ut å prøve en kilo denne uken. Jeg var på vekten i dag og det var ned 1,8 kilo Totalt :5,8 på fem uker takket være alle dere her. Idag har jeg tenkt å forsøke trimsykkelen for første gang, hadde en stor kneopperasjon i slutten på november,så det har ikke vært mye trim jeg har konsentrert meg om å lære å gå igjen. Når har dere veiedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du har vært kjempeflink lena36! Opprinnelig veiet jeg meg om fredagen siden det var da jeg "begynte" Men pga ukerapportene her inne har jeg endret det til mandag.

 

Øynene ble store i morges da jeg gikk på vekten. I går viste vekten +0,5 kg, men i morges (som er veiedagen) var det -1kg! Så her svinger det. Jeg skal forsøke å la være å veie meg hver dag, men det blir ikke enkelt.....

 

Denne uke: -1 kg

 

Totalt: -1,9

 

Og det er jo ingenting.... Opprinnelig ville jeg gå ned 25 kg, men har justert det til 30 kg. Jeg tror fortsatt at totalt 25 kg er mest realistisk, men det er ikke det jeg burde veie etter disse skjemaene jeg har sett vedr normalvekt, overvekt og fedme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tummdidum

Jupp, jeg er med. En dag om gangen for dette tar jammen tid. Har vært kjempeflink i 2 uker, men resultatet er bare -1 kg. Blir litt motløs i forhold til hva jeg synes jeg har lagt ned av jobb for de enringene jeg har gjort i hverdagen.

 

Men Nå er det "bare" 20 kg igjen til målet. Vi får det til ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg baker sjokoladekake og stålsetter meg!!!Har et barn som har bursdag denne uka, skal feires i flere dager med mye kaker. Gruer meg nesten litt, men nå har vi i "klubben" en plan. 1 KILOS-planen!!! Og så trener jeg meg på å IKKE like kake, tror faktisk jeg nesten er litt allergisk kanskje, ganske kvalmende er det også....!

 

Jupp' date=' jeg er med. En dag om gangen for dette tar jammen tid. Har vært kjempeflink i 2 uker, men resultatet er bare -1 kg. Blir litt motløs i forhold til hva jeg synes jeg har lagt ned av jobb for de enringene jeg har gjort i hverdagen.

 

Men Nå er det "bare" 20 kg igjen til målet. Vi får det til ja?[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Dagen min har gått veldig greit idag og jeg har fint klart å styre unna alt det jeg skal styre unna. Har ikke fått bevege meg noe særlig idag for det første fordi eldste jenten min fikk spysyke inatt så hun har vært skikkelig mammadalt idag. Dessuten har været i Bergen idag vært mildt sagt tragisk. Begynner å lure på om det er syndefloden. Her har regnet ustoppelig. Masse, store dråper, og syns ikke det er noe særlig å dra en halv syk treåring ut i. Men har vasket gulvene og vasket masse klær, så noe har jeg nå gjort.

 

Må si at jeg gleder meg faktisk til å være flink denne uken, og det bare fordi jeg føler at alle dere som er med på denne 1kilo-planen er rett rundt meg og at jeg har noen å støtte meg på. Det er for meg veldig motiverende. Så denne uken blir den mest spennende så langt i mitt "bli sunnere og lettere-prosjekt" som har vart siden 1.1.06.

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg startet mitt nye og bedre liv i dag og målet mitt er å gå ned +/- 25 kilo. Jeg vil gjærne være med..........

Når man går inn for å endre livsstil er det fint å kunne dele tankene med andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg startet mitt nye og bedre liv i dag og målet mitt er å gå ned +/- 25 kilo. Jeg vil gjærne være med..........

Når man går inn for å endre livsstil er det fint å kunne dele tankene med andre i samme situasjon.

 

Hei hei og velkommen til oss.

 

Her er vi etterhvert endel som har omtrent samme mål så tror at du kan få hentet endel motivasjon her.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, så va d på an igjen :) Åt opp ALLE kosemerka mine i går kveld rett før eg la meg! Veldig lurt :( JA, ja eg får halda meg på matta resten no då! Vil og skal klara d! Inspirerande å vera her inne på sidene og lesa. Godt å veta at eg ikkje slit åleine. Stå på og lukke til alle saman. SAMAN ER ME STERKE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla

Jeg er litt sent ute med å legge inn her, men det har vært litt hektisk om dagen.

Uansett en ny veiedag har blitt gjennomgått og det var ikke så ille. Jeg gruet meg veldig denne gangen, men jeg hadde gått ned 1,5 kg så da må man jo være fornøyd.:) Neste veiedag blir allerede til uka igjen istedet for å veie meg bare hver 14. dag har jeg bestemt meg for å veie meg hver uke. Eneste grunnen til at jeg har bestemt meg for dette er at jeg synes det blir så lang tid mellom hver gang.

 

Ha en strålende fin uke alle sammen og lykke til. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig følelse? Det er veldig bra gjort. Jeg er imponert over at du har klart å holde deg unna vekta i 14 dager. Jeg VENTER virkelig på veiedag, må snik-veie litt underveis. Lykke til videre,...

 

Jeg er litt sent ute med å legge inn her' date=' men det har vært litt hektisk om dagen.

Uansett en ny veiedag har blitt gjennomgått og det var ikke så ille. Jeg gruet meg veldig denne gangen, men jeg hadde gått ned 1,5 kg så da må man jo være fornøyd.:) Neste veiedag blir allerede til uka igjen istedet for å veie meg bare hver 14. dag har jeg bestemt meg for å veie meg hver uke. Eneste grunnen til at jeg har bestemt meg for dette er at jeg synes det blir så lang tid mellom hver gang.

 

Ha en strålende fin uke alle sammen og lykke til. :([/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...