Gå til innhold

Ned 25kg, noen som vil være med??


Trine004

Anbefalte innlegg

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

-1 kg denne uken! Jeg har ikke gjort noe anderledes enn de andre ukene, det er vel bare slik det kommer til å være i ukene som kommer. Vekten kommer sikkert til å variere fra uke til uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-1 kg denne uken! Jeg har ikke gjort noe anderledes enn de andre ukene' date=' det er vel bare slik det kommer til å være i ukene som kommer. Vekten kommer sikkert til å variere fra uke til uke.[/quote']

 

Så gøy da :(

Tror jeg også at det går litt i rykk og napp framover og det er jo greit så lenge det går i riktig retning og det har det nå hvertfall gjort for din del denne uken og det gir jo litt ekstra puff bak til å være flink denne uken også. 1kg nærmere målet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velidig fornøyd med meg selv! Overlevde både selskap og bollesøndag , har gått ned 1,1 kg og inn1,5 cm.Hurra!

vekt forrige uke 81kg/nå 79.9(under 80 ....en stund siden sist)

midje f.uke 92,5/nå91cm

Sånn....ny uke , blanke ark.Stå på folkens!

ps!Topsy , du er kjempe flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer lompi og piggen! Så flott - det inspirerer med resultater, ikke sant. :)

 

Tja, så fikk jeg ikke gått på kurset i går. Jeg satt bom fast, og politiet oppfordret alle til å la bilene stå, så da så.

 

Tok mål: -8 cm på en uke, det blir tilsammen -36 cm siden 10.01.

Her er 12 cm midje og 13 cm ende! :)

 

Jeg syns det går veien, jeg da. Ha en topp uke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg håper på å klare 25kg. Det er målet mitt...en dag.

Skal til syden med familien min i mai og vil egentlig mest mulig til da' date=' men vil jo gjerne at det jeg går ned skal holde seg vekke. For sånn der "jojo" slanking har jeg fått mer enn nok av.

Så jeg er egentlig bare fornøyd med det jeg klarer.

Har hatt en kjempe fin start på året med 1,5kg og 3,5cm ned den første uken, og det gir pågangsmot. Men gidd ikke leve slavisk etter noen som helst kur eller diett for da gir jeg opp, det vet jeg. Men har lyst å ha en el. flere som kan være med å gjøre det beste vi klarer sammen. Er tobarnsmor til to små så jeg har nok å henge fingrene i.

Noen som har lyst å være med?? Trenger jo ikke å skulle gå ned akkurat 25 kg altså gjerne mer eller mindre...det betyr ingenting. Trenger bare noen å gjøre det sammen med.[/quote']

 

Har du nådd målet ditt nå?. jeg vet ikke når du har skrevet denne e-posten ,men uansett så sier jeg at det er aldri for seint, og jeg vil være med. Hvis du er ute etter å finne en god slankevenn, som vil miste mere enn et par kilo, så er det meg. Jeg er mor til to små jenter, og vil gå ned fra 25 til 30 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cindy1986

JA!! jeg har et mål om å gå ned 20 kilo. Hadde vert koselig å fått det til før sommeren kom for fullt, men regner med det tar mer tid enn som så :)

Har en sønn på 8 mnd, og trenge for å si det mildt, å komme i form igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rockebolla

Hjelp!!!

 

Ved veiedag de to siste gangene nå så har det gått helt gal vei. Jeg sliter med å gå ned den kiloen jeg la på meg for 2,5 uke siden, det verste er at jeg ikke har skeiet ut noe spesielt heller.

 

Føler at motivasjonen går nedover også nå så jeg sliter vel egentlig veldig for å klare å holde meg til det jeg skal spise nå.

Jeg skal nok klare det, men det er ikke så lett å være optimistisk på sine egne vegne når det går den gale veien.

 

Kjempeflott av dere som enda klarer å gå ned :) STÅ PÅ!!!

 

 

Ha en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lena36 og alle andre!

takk for utfordringen forrige torsdag lena36, det hjalp på motivasjonen og jeg har trent/mosjonert alle dager bortsett fra fredag og er på riktig vei nå føler jeg. greide ikke målet med ett kilo men det ble -0,5 og er veldig fornøyd med det!!

ble litt kake på søndag i familieselskap og har fortsatt en utfordring når det gjelder dette søtsuget, men nå er det fine og saftige appelsiner å få kjøpt i butikkene som et godt alternativ!hvordag gikk det med deg lena36 og andre som ble med på denne utfordringen?er det noen som blir med på å prøve -0,5 kilo til neste uke?

stå på til alle sammen,vi greier dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Annex! er med på 0.5 kg til neste uke:)

Jeg klarte kiloen forrige uke ,men det er vel litt overmodig å tro at det skal gå hver uke.Men en 1/2 kg er realistisk.

Forresten , hva setter dere andre hardt husarbeid under ? Vil påstå at man må forbrenner litt da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monarra

heisann!

jeg vil gjerne henge meg på.trenger det virkelig!

mitt mål er å gå ned 32 kg!jeg er bare 163 cm høy og veier 102,4.fikk unge for 5 mnd siden og mye av "flesket" henger ennå på kroppen.vil så gjerne ned til 70 kg først!:)

så jeg trenger absolutt råd om kosthold og tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er med monarra!Så flink du er lompi!hardt husarbeid må da absolutt være god trening,gulvvask...apropos...hjelp nå ringte svigers og de kommer på besøk om en halvtime.bare å hive seg rundt å rydde huset.kommer snart tilbake!

annex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...har vært syk noen dager og ser nå at dette er vår siste side!!!

Lager derfor ny tråd og den vil hete :

"Ned 25kg, noen som vil være med?? Fortsettelse."

Så vet alle hvor det blir av oss når vi ikke ka skrive her mer.

 

Ser noen har skrevet til meg mens jeg var borte men har en veldig sulten baby på fanget som ikke sitter i ro. Så jeg kommer heller tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nådd målet ditt nå?. jeg vet ikke når du har skrevet denne e-posten ' date='men uansett så sier jeg at det er aldri for seint, og jeg vil være med. Hvis du er ute etter å finne en god slankevenn, som vil miste mere enn et par kilo, så er det meg. Jeg er mor til to små jenter, og vil gå ned fra 25 til 30 kg.[/quote']

 

Hei!!

Nei har ikke nådd målet helt ennå. Men vil si jeg er på god vei :) Jeg vil gjerne ha en til slankevenn. Nå er snart denne tråden full så vi flytter vel sakte men sikkert over i den nye som heter:" Ned 25kg, noen som vil være med?? Fortsettelse." Så da finner du meg hvertfall der. Jeg har veiedag om mandagen så en ny dag truer...hehe...neida bare tuller :) men imorgen kommer min oppdatering i vekt og mål.

 

Velkommen til oss forresten.

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ja til mai reise eg til bryllup i england.og har veldig lyst til og ta av 20 kilo+.har tre lillesøstre som er over 180cm slanke og fine kunne tenke meg og være store søster som er liten(163) og slank håpe eg greie det sammen me deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Friskus_jenta
Hei.

Jeg håper på å klare 25kg. Det er målet mitt...en dag.

Skal til syden med familien min i mai og vil egentlig mest mulig til da' date=' men vil jo gjerne at det jeg går ned skal holde seg vekke. For sånn der "jojo" slanking har jeg fått mer enn nok av.

Så jeg er egentlig bare fornøyd med det jeg klarer.

Har hatt en kjempe fin start på året med 1,5kg og 3,5cm ned den første uken, og det gir pågangsmot. Men gidd ikke leve slavisk etter noen som helst kur eller diett for da gir jeg opp, det vet jeg. Men har lyst å ha en el. flere som kan være med å gjøre det beste vi klarer sammen. Er tobarnsmor til to små så jeg har nok å henge fingrene i.

Noen som har lyst å være med?? Trenger jo ikke å skulle gå ned akkurat 25 kg altså gjerne mer eller mindre...det betyr ingenting. Trenger bare noen å gjøre det sammen med.[/quote']

 

 

Jeg er gjerne med Har tengt å gå ned ca 25 kg selv jeg... Er også lei av jojo slanking, og har heller ikke tenkt å leve helt slavisk etter noen diett... bare nesten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg melder meg inn, skal ned 25 kilo fram til jul, veier nå 124, følger ikke noe spesielt program, men fører inn hva jeg spiser og trimmer her og på Slankenett.

 

Det er veldig motiverende å snakke med andre i samme situasjon, hvor er dere nå og har dere kommet dere ned i vekt i det siste?

 

Håper vi snakkes innimellom her inne på denne fine tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...