Gå til innhold

Ned 25kg, noen som vil være med??


Trine004

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen!

 

Ja, det går litt opp og ned for alle.... Ikke mist motet :) Tenk på gevinsten så langt, og ta en dag av gangen. Enhver dag uten masse digg og fet mat er for meg en personlig seier.

 

Nå er nok en dag med riktig kost nær slutten, og målet ørlite nærmere. Min veiedag viste 0,5 kg ned og 2 cm => 6,8 kg og 28 cm siden 10. jan. DEILIG med alt som forsvinner. :(

 

Ha en super uke alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Jeg gikk ifjor 2 kurs med 10 kg ned frem til september, gått opp 2kg av disse igjen. Prøver på ny nå på egenhånd og ser hvordan det går. Ønsker å gå ned 10 kg til i første omgang.

Har også hatt veiedag idag og kun gått ned 0,3 kg . Ikke helt den starten jeg håpet på, men har også hatt mensen denne uken så midjemål er ikke tatt grunnet ballong tendenser..... :(

Går minst en times tur med eller uten staver hver dag så det blir jo noe trim.

Håper på bedre resultat neste uke.

Ut i fra klesbutikkene er vi mange for det er jo fra str. fra 44 og oppover som er utsolgt og ikke de mindre. Når alle vi er kommet i mål blir nok de også solgt.

Stå på alle sammen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra klesbutikkene er vi mange for det er jo fra str. fra 44 og oppover som er utsolgt og ikke de mindre. Når alle vi er kommet i mål blir nok de også solgt.

Stå på alle sammen. :-)

 

Der tror jeg du traff spikeren på hodet Piruett!

 

Jeg må si jeg gleder meg til å gå inn i en klebutikk å få høre om jeg finner noe jeg LIKER, og ikke om jeg finner noe som PASSER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

 

Jess du lurte på medvinden min.Jeg beit i det sure eple og gikk til fastlegen min og la frem vektproblemet mitt for han. ... Klem fra meg.

 

Ville bare si at du imponerer meg! Det er virkelig godt å høre at du har fått hjelp. Og så skal vi alle hjelpe hverandre!

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart helg med påfølgende vinterferie tjohei. Vi reiser til fjells på Onsdag 1 mars, gubben klarte ikke å ordne mer enn tre dager fri men det er greit for ungene og meg,vi får klare oss med 5 dager på fjellet. Jeg gleder meg faktisk. Må legge til at jeg hater vinteren pga dårlige bein he he jeg er et vår og sommermenneske.

 

I dag er det et nydelig vær ute så jeg skal på terassen og sole meg, husarbeid gjorde jeg unna i morges hehe.

 

Fikk første kommentar om vektnedgangen min i går kveld av min kjære mann, skal si han steg på rangstigen min, helt til topps hehe. Han sa til meg ordrett: Du... kor mange kilo har du gått ned nå? Jeg svarte: 8,8 kilo. Gubben: Det kan jeg virkelig se du har blitt mindre over rompen og i annsiktet.

 

Jeg ble så glad at jeg bare måtte dele det med dere.

 

 

Ha en flott dag alle som titter innom så "snakkes" vi senere. Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lena36!Flott vektnedgang:)Alltid en fordel når maken får opp øynene!

Slenger meg på denne tråden jeg , dere er flinke til å motivere hverandre , kanskje jeg kan plukke opp litt gnist fra dere.

Er 31 år , har 3 jenter (hendene fulle) vekta denne uka er 81 kg ,, så mitt mål er å gå ned ca 15 kg, midje 92 cm.

Når har dere veiedag?mandag er jo litt upraktisk syns jeg , føler helga er litt tett innpå. Tror nesten jeg skal skifte til tirsdag.

Dere får ha en flott og aktiv vinterferie alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle på tråden!

Virker som en bra tråd!

Jeg har nettopp meldt meg inn i vektklubben og holder på å utforske hvordan det hele fungerer...Har som mål å gå ned 15-20 kg.Er 29 år,veier 94kg,midjemål 107cm,høyde 174cm. Håper jeg får til dette i løpet av 2006!

Følger ikke noe kurs for tiden men skal prøve å følge mat og treningstips fra nettsiden.

Har nettopp operert for prolaps i ryggen og må ta rolig opptrening i starten. Prøver å pigge to korte turer om dagen.Merker at jeg bruker mer enegi på det enn å gå uten staver, samtidig som det er en god støtte for ryggen.

Sluttet å røyke for 4 år siden og det var da jeg la på meg de ekstra 15 kiloene....har ligget stabilt på 94 kilo de siste 2 årene.har kuttet ut så godt jeg kan på søtsaker/substitutt for røyk, men de kiloene jeg la på meg sitter fryktelig GODT!Gode starttips mottas med takk!Trenger en start så det vises litt på badevekta...

Sta på alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal dere være, denne tråden er helt super syntes jeg, har hentet masse nyttige tips ol. Jeg har veiedag om mandagen siden jeg begynte en mandag men jeg snikveier meg innemellom hehe. Det spiller ingen rolle hvilken dag dere velger som veiedag. Vi legger inn målene våre hver uke når vi har veiet oss. Noen ganger er det noen som drar i gang en liten konkuranse på gøy feks: skal vi prøve 1kilo denne uke, men det er kun for motivasjonen sin del.

 

Lykke til, denne kampen mot kiloene klarer vi i felleskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og snoker her inne 4-5dg i uka. Er veldig imponert over aktiviteten. Det er så artig å se når noen har skrevet nye innlegg, og trivelig når det kommer inn nye folk også. Føler nesten at jeg er med i en hemmelig klubb. Har faktisk ikke fortalt noen at jeg er med i vektklubben. Kun mannen min som vet at jeg slanker meg, snakker ikke om det hjemme pga. ungene. Min 15-åring er fryktelig vekt&kroppsfokusert,- hun er helt passelig. Husker selv at jeg sakte men sikkert begynte å legge på meg i den alderen. Prøver derfor å ha sunn mat tilgjengelig og ikke snakke om slanking. Jeg har holdt på i 4,5 uker og har klart 4,5 kilo. Det er forløpig ingen som har kommentert det,- det vises heller ikke enda,- er fremdeles ca 89kg/172. På jobb er det mange som kommenterer maten min. Har av og til med meg en salat, og spiser en del grønnsaker i tillegg til knekkebrød/brød. Det blir for det meste til at jeg trener på treningsstudio, det er så glatt ute. Har gått noen 1-2 timers turer på dager med godt føre, -det er virkelig noe som drar i flesket.

Jeg er hjemme med sykt barn i dag, ble derfor en riktig lang reportasje fra meg.

Ps. har kosa meg med noe veldig godt til formiddagskaffen:

Honningmelon+lettyoghurt/vanilje+blåbærsyltetøy/lavkalori+litt kanel. Nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen folkens.

 

He he enig med deg jess, det er nesten som en hemmelig klubb.

 

I dag starter vinterferien her vest, solen er på vei over fjelltoppen og det er hele 6 pluss, kan vi få det bedre nå er det vååår nesten ihvertfall.

 

Jeg har vært slurvete med maten denne uken,det skyldes den pokkers mensen men henter meg inn igjen fra i dag. Nå er suget på "noe" offisielt over for denne gang og godt er det. Jeg regner ikke med noe nedgang på vekten på mandag,heller oppgang men det er helt greit det. Jeg får være ekstra flink i uken som kommer, jeg begynner på min 9ende uke på mandag og skal til vektkontroll hos legen 7 mars. Det blir spennende å høre hva han har å si etter 9 uker på slankeren hehe kanskje jeg får belønning slik som barna får når de har vært flink.

 

Må bare nevne det at datteren min på snart ti sa til meg i morges: Mamma no e det virkelig på tide at du kjøper deg en ny bukse, den der ser jo ut som et telt.

Det var klar melding fra høvdingen i heimen så jeg får jo gjøre det da. hehe.

 

Ha en super dag alle som titter innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to største BH`ene mine er nå rett og slett for stor etter at jeg har minket -6cm rundt brystet! :) Jeg har IKKE tenkt å ta vare på dem i tilfelle.... Så nå ble de kastet.

 

Så gøy å høre :) jeg må snart ha ny bukse den er så stor blitt at den henger kun på med belte rett og slett ikke fin lenger. Gleder meg til å se hvilken str.jeg bruker nå...har ikke kjøpt meg nye klær på sikkert 1år.

 

Tror vi begynner å se gode resultater her jenter :( ...stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lena36!Flott vektnedgang:)Alltid en fordel når maken får opp øynene!

Slenger meg på denne tråden jeg ' date=' dere er flinke til å motivere hverandre , kanskje jeg kan plukke opp litt gnist fra dere.

Er 31 år , har 3 jenter (hendene fulle) vekta denne uka er 81 kg ,, så mitt mål er å gå ned ca 15 kg, midje 92 cm.

Når har dere veiedag?mandag er jo litt upraktisk syns jeg , føler helga er litt tett innpå. Tror nesten jeg skal skifte til tirsdag.

Dere får ha en flott og aktiv vinterferie alle sammen![/quote']

 

Nå har jeg nettopp vært inne å svart deg på det andre innlegget ditt om hvor vi var...hehe...ikke lett å huske alle navnene :)

Du fant oss hvertfall og det er var bra.

Jeg har veiedag om mandagen, litt fordi jeg føler litt jeg har noe å holde meg fast i når snopesuget sette i ved barnetv tider om lørdagen. Har det liksom i bakhodet at det snart skal veies igjen og da vet jeg at jeg bare angrer vist jeg skeier ut. Men vei deg den dagen du syns det passer best for deg. Om du vil legge inn vekt og mål her velger du helt selv.

 

Ha en fin vinterferie alle sammen, tilfelle noen reiser bort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal dere være' date=' denne tråden er helt super syntes jeg, har hentet masse nyttige tips ol. Jeg har veiedag om mandagen siden jeg begynte en mandag men jeg snikveier meg innemellom hehe. Det spiller ingen rolle hvilken dag dere velger som veiedag. Vi legger inn målene våre hver uke når vi har veiet oss. Noen ganger er det noen som drar i gang en liten konkuranse på gøy feks: skal vi prøve 1kilo denne uke, men det er kun for motivasjonen sin del.

 

Lykke til, denne kampen mot kiloene klarer vi i felleskap.[/quote']

Jeg er med på alle 1-kg planer (har hatt de noen ganger og jeg har ennå ikke klart det :( håper jeg klarer det denne uken, snart veiedag igjen) Og det er viktig som lena36 skriver her at dette er kun for motivasjonens del og bare de som vil hiver seg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Jeg har bare gått ned 0' date='5 kg denne uken, og er litt men bare litt motløs. Kan det være alderen som spiller inn? For 2 år siden da jeg skulle ned i vekt var jeg under 40, og det var ikke noe problem å gå ned 1 kg i uken. Som oftest var det mer enn det. Nå synes jeg det går mye tregere.

 

Riktignok har jeg spist 1 lite kakestykke, men det skulle vel ikke gjøre slike utslag? Jeg hadde ikke spesielt lyst på kake, men når du er i bursdagsbesøk er det ikke bare bare å si nei.[/quote']

 

 

Jeg har det på samme måten. Det virker som om det går mye tyngre å få av fettet nå som en er passert 40, men AV skal de!

Jeg gikk kurs en gang tidligere, og da tok jeg av 11 kg på 8 uker. Nå har det hittil blitt 5,5 på 7 uker. Litt av en overgang.

Vi får heie på hverandre vi to, så skal du se vi klarer det.

 

Hilsen Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måten. Det virker som om det går mye tyngre å få av fettet nå som en er passert 40' date=' men AV skal de!....

Hilsen Hangglidern[/quote']

Vi er ikke ferdig!!!

Jeg har også passert 40 og har kilo som sitter veldig fast. Jeg er veldig nøye med maten, veier alt og trimmer alt jeg orker. Likevel er det nesten umulig å kunne klare 1 kilo. Det er ikke akkurat sånn andre veien da, ett kilo opp i uka er et veldig lite problem.

Vi får trøste oss med at en halv kilo i uka blir 26 kilo på ett år. Og med litt tålmodighet så kryper vekta nedover. Jeg holder hardt på 1 kilo i uka selv om jeg ikke klarer det, tenker heller at da SKAL jeg klare det neste uke.Jeg heier også på dere! -Og vi gir oss ikke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som noen av dere har fått med dere slitt litt innimellom med motivasjonen og å klare å la være å skeie ut.

Idag har vi vært i bursdagsselskap hos vår niese og der blir det alltid laget de deiligste kaker....sånne som ikke alle lager. Og jeg er kjempe stolt av meg selv for at jeg klarte å la være å røre noen ting, fikk meg ett eple istede og det gikk veldig fint. Føler meg som konge på haugen :(

Måtte bare dele det med noen som vet hvor tøft det kan være...

 

Ha en fin kveld alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg er også medem av ned 20-30 kg, men ser ingen grunn til å utvide vennekretsen. Jeg har til nå gått ned 7,5 kg, men i forrige uke gikk vekten opp en kg og på fredag som var (min veiedag) var 0,5 av denne forsvunnet. Håper inderlig den sist 0,5 + litt til forsvinner innen fredag. Blir gjerne med på -1 kg i uken. Selv om det ikke er så ofte jeg går ned så mye i løpet av en uke! Disse sidene er geniale :(

 

Det beste så langt med slankingen for min del er at magen min har stabilisert seg og fungerer perfekt. Jeg har alltid slitt med treg og hard mage, nå går alt som en drøm. Drømmer om minus 15 kg til sommeren (les 1. juli), skal i bryllup og det hadde vært strålende å kjøpe seg noe nytt til da som ikke var i str knappetelt. Jeg er 179 cm høy og veide på fredag 95,5 kg, min drøm er å komme ned i 70 kg igjen (var der for veldig lenge siden). 80 til 1. juli er hovedmålet, men så lenge det går sakte, men sikkert nedover er jeg fornøyd :)

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med bra resulteter og for store klær :) Jeg var faktisk å kjøpte ny bukse på fredag, og ned 2 størrelser, og det bare siden begynnelsen av januar. YEEEESSSS!

 

Utrolig motiverende å kjøpe nye klær. Da ser man jo skikkelig resultatene.

 

Flott gjort å holde seg unna fristelser, Topsi. Jeg syns også det er lettere når jeg ikke smaker i det hele tatt. Hvis jeg tar et lite stykke, kan fristelsen bli for stor, men det er ikke alltid like lett, spesielt hvis man er sulten!

 

Er enig i at kiloene sitter bedre nå enn før. Har samme erfaring som dere, og er nå fornøyd med et halv kilo i uken. Så får det ikke hjelpe at det tar lang tid. Jeg må jo for alltid passe inntaket av mat. Hvis jeg går tilbake til de samme gamle vanene, vil jo kiloene bare komme på igjen.

 

Stå på alle sammen. Tenk gode og positive tanker, og nyt dagene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg som konge på haugen :(

Måtte bare dele det med noen som vet hvor tøft det kan være...

 

Ha en fin kveld alle sammen!!

 

Jeg er mektig imponert. Alle de dær kakene er noe herk. Jeg føler ofte "press" om at jeg må spise i tillegg til at jeg har veldig lyst på da...

 

Nå vet du at DU er sjefen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/1-06

84kg

106cm

 

Uke 1 2/1-06

82,5kg

105 cm (-1cm)

 

Uke 2 9/1-06

81kg (-1,5kg)

101,5 cm (-3,5cm)

 

Uke 3 16/01-06

80,3kg (-0,7kg)

97cm (-4,5cm)

 

Uke 4 23/1-06

79kg (-1,3kg)

97cm (0cm)

 

Uke 5 30/1-06

78,5 (-0,5kg)

97 (0cm)

 

Uke 6 6/2-06

78,5 (0kg)

94,5 (-2,5cm)begynt å måle rett over navlen istede for under kan være derfor

 

Uke 7 13/2-06

77,8kg (-0,7kg) Nådde nesten målet...bare 0,3kg fra

88,7cm (-5,8cm)

 

Uke 8 20/2-06

77,3kg (-0,5)

91cm (+2,3cm)

 

Uke 9 26/2-06

76,8kg (-0,5)

90cm (-1cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...