Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest ungogtung

HAHAHA, herlig artikkel, sitrus!!!:o Fantastisk at den var skrevet av en jente, jeg tenkte hele tiden at dette var en ekte bole-jens som hadde skrevet. Fikk trent lattermusklene nå gitt.

 

Ingsi; jeg har tenkt akkurat det samme som deg, at jeg bør være mer konsekvent i slankingen. Jeg er litt for slapp med å for eksempel skrive ned og telle kalorier, tenke over hva jeg spiser osv. Som sagt så stoler jeg ikke helt på det jeg har gått ned til nå, jeg tror nemlig mye av det er vann. Og jeg tror det blir verre å bli kvitt 5 kilo fett for å si det sånn. Og selvfølgelig så må jeg begynne å trene. Når feriepenger kommer tenker jeg slå til med et medlemsskap et sted:)

 

Et av mine største problem er å få i meg nok mat når jeg er på jobb. Jeg jobber på hotell, og har én pause om dagen, som da er lunsjpause rundt 11. Utenom dette er det stort sett mye å gjøre hele tiden, alltid folk å hjelpe. Så er vanskelig å presse inn ekstra tid til å spise. Så jeg vurderer faktisk å kjøpe meg en pakke nutrilett shakes (JA, jeg blir flau av å si det) for å få i meg jevn kaloritilførsel gjennom dagen. Nå blir det liksom til at jeg spiser frokost før jobb, ca halv7, så lunsj 11, og så ingenting før gjerne 15.30. Forbrenningen blir vel ikke akkurat glad av det. Hva tenker dere om det? Har dere noen kjennskap eller erfaring med måltidserstattere?

 

De ris-greiene, loone, er det toro eller? De hørtes bra ut, uten tvil at det skal få plass i skapet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter=D

 

Haha, lo godt når jeg leste artikkelen Sitrus! Det var jo ikke akkurat usant heller:p

 

Jeg aner ikke hva de ristingene koster eller om de er toro, er hjemme i leiligheten igjen, så kan ringe mamma senere idag. Men regner med det er rundt samme pris som alt annet boil-in-bag opplegg hvertfall=)

 

Ingsi, Ungogtung. Hvis dere vil så kan dere være med meg å ha "nystart" på torsdag? spør ikke deg jeg Sitrus, for du er så flink fra før! <3

For jeg sliter også med å være konsekvent med slankingen, og føler at alt har glidd ut nå mens jeg har hatt eksamen. Men fra torsdag skal maten inn hver tredje time, også skal jeg skrive ned alle kalloriene en ukes tid, sånn at jeg kommer inn i rutinen igjen.

 

Jeg bruker de nutrilett-shakene både med jordbær og sjokoladesmak (det smaker egentlig ikke hverken jordbær eller sjokolade av de). Er ikke sånn kjempegodt, men det fungerer kjempebra når man er på jobb! Brukte det i hele fjor sommer, og da ramlet vekten av meg. Men da var jeg ganske fornøyd med vekten, så jeg tenkte ikke over det. På den tiden var jeg 20 kg lettere, hvor de samme buksene som sitter som pølseskinn idag, falt ned på anklene hvis jeg ikke brukte belte:p hehe

 

Ha en flott dag jenter! Nå er det forbredelse til den SISTE eksamen som står på lista mi! Skal bli godt å bli ferdig! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Hehe, ja, artikkelen er både kjempe morsom og helt riktig. :) Etter hva jeg tror i hvertfall! Må nok trene mer styrke.

 

Uff, jeg prøvde de nutrilettshakene en gang jeg også, men jeg fikk det rett og slett ikke ned :o Synes de er helt forferdelige! Jeg er mye mer gla i barene jeg da. Spesielt den med karamell :) Smaker innmari godt, og er et helt måltid. Men 2 glass vann til så holder det LENGE i magen! Dessuten er det et kjempe godt alternativ til den som trenger litt ekstra kalorier på kvelden og er sugen på noe søtt. Dele den opp i biter --> Kooozzz!

 

Hadde vært moro om dere kom i gang igjen sammen da! Legger litt press på meg også, at jeg må fortsette å være flink! Har prøvd å være flink til å skrive ned kalorier og spise hver 3 time, men det er ikke alltid jeg kommer helt i mål! ...eller at jeg suser over målstreken. Men det går da stadig bedre!

 

Nå skal jeg ned på trening, og får ikke bestemt meg for om jeg skal kjøre ned og satse på gratis parkering (er blakk, og har kanskje 5 kroner, så jeg må ha ansatte parkering i såfall), eller om jeg skal se om jeg finner en paraply, pakke meg inn i varmt og vindtett og gå ned. Møkkavær!!!

 

Ellers i dag skal jeg ha siste timen med elevene mine, så da blir det litt spilling, og litt mer is spising. Etter å ha lest isartikkelen på forsiden til greteroede har jeg blitt veldig flink til å velge is. Jeg har ikke tenkt så mye på det før, men når jeg fikk se listen over antall kcal i alle mine favorittiser, så har jeg endevendt og kastet meg på Solstick eller lollipop. Det er ikke verdt å spise en is med 400 kcal!!! Herregud. Ikke rart jeg la på meg forrige sommer!

 

Lykke til på eksamen Loone!!! SNART FERDIG!!!!

 

Ha en fin mandag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg nok litt fraværende de neste 5 dagene eller så, men dere får stå på!

Det blir vin på hytta, men skal heller passe på litt ellers, så jeg har "plass" til det. Dette er ferien min før jeg skal jobbe i seks uker, så tenker jeg unner meg litt, men skal også komme oss ut på tur :o Har med joggesko og sykler.

Jo, jeg må bare kjøpe meg en vekt, er helt enig. Men lurer på om jeg venter til jeg kommer tilbake til leiligheta mi til høsten. Så får jeg heller unngå svigers sin og sjekke hva mamma sin sier, og heller vurdere en ny en der og da:) (hehe, vil liksom ha den som sier minst, og det er jo egentlig bare juks og fanteri!!!!!) hehehehhe....

 

men målte meg rundt livet i dag, og da var det 85 centimeter, har gått ned iallefall 6 cm, det ble jeg litt glad for, da:) synes det begynner å bli litt synlig her og der, og det er kjempemotiverende!

 

Nutrilett - er det ikke tilbud på det på apoteket nå om dagen? Jeg kjøpte en sånn bar, noe sjokogreier, en gang jeg var innom der i forrige uke. Det var godt synes jeg, og ja, en blir mett ganske lenge. Synes ikke det høres dumt ut med sånne shakes i det hele tatt.. Bra å spise oftere, så blir man ikke helt gal etter å få middag... fy søren så sulten jeg kan bli iblant, når det nærmer seg middagstid! Helt klart lurt å få i seg noe mellom lunsj og middagstid, hvis det blir for mange timer.

 

Men JA, jeg er med på nystart på torsdag. Det hørtes ganske så smart ut, du!!

Da kan jeg kanskje få ned all vinen før torsdag. HAHA.

Men jeg er nok ikke innom her før enn til helga.

Lykke til denne uka, alle sammen!

nyt LIVET! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Hello ladies:)

 

Jeg er definitivt med på ny start fra torsdag!! Passer perfekt. Siste innlevering er onsdag, og da er det ikke lenger noen unnskyldning med doble dager og liten tid. Gleder meg!! Har også funnet et treningssenter jeg skal melde meg inn på, en kollega av meg trener der så da har jeg en å dra sammen med. Ikke minst en som drar meg med;)

 

Tenker jeg skal prøve ut disse shakene. Idag for eksempel har jeg vært på jobb, og tenkte på hvor utrolig digg det ville vært å bare drikke i seg litt ny energi. Jeg får bare ikke spist nok, og er ofte utsultet når jeg går av vakt. Ikke bra. Så får vi se da, om jeg tåler smaken;)

 

Så digg at du begynner å se resultater, ingsi!! Gratulerer! Jeg har da ikke målt meg.. Kanskje jeg skal så gjort det til torsdag og den nye starten. Kan tenke meg at det er utrolig motiverende å se centimeterne forsvinne.

 

Ha en fin kveld da, jenter. Og lykke til, loone!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere er med:D Jammen meg motiverende for min del, for nå har jeg ikkenoen unnskyldninger for å ikke være like flinke som dere, hehehe!

 

Jeg syns de energibarene blir for søte og sjololadeaktig jeg (er en av de få i verden som ikke liker sjokolade). Men shakene går ned på høykant! Også er det ikke mer enn 100 kallorier ellernoe i en pose, så man kan ta flere litt oftere. Det er kjempepraktisk!

 

Så deilig med hyttetur da Ingsi!:o Det er viktig å unne seg selv litt ekstra kos, for da blir man mer motivert når man kommer tilbake, selvom det kanskje slår litt negativt ut på vekta, så er det fort borte igjen! Hehe

 

Medlemsskap på treningsstudio hørtest kjempeflott ut Ungogtung, og treningspartner også da! Så deilig! Syns det er best å trene for meg selv, for jeg klarer ikke å snakke når jeg trener, har ikke pust igjen til det. haha! Du får be de sette opp et styrketreningsprogram for deg, med tuunge vekter, som det sto i artikkelen. Hehe!

 

Blei det gåtur, eller kjørte du ned til treningen ista Sitrus?

 

Jeg fant foresten noe sånne helsekostpiller som skal være kjempeflott mot vann i kroppen. Husker ikke heelt hva de heter i farten, men tror jeg skrev det på bloggen min:p Jeg får så syyykt mye av det om sommeren, så skal prøve det så fort jeg får råd!

 

Ha en super kveld jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Hiv og hoi!

 

Det ble så jeg kjørte ned Loone. Gikk en liten tur inn på kontoen min, hvor 22 000 kroner lyste mot meg! OVERLYKKELIG! :) Feriepenger er digg<3 Så da ble det så jeg kjørte ned og tok i litt ekstra der i stedet. 3,3 trimpoeng!

 

Kos deg masse - med oss i bakhodet - på hytta Ingsi :o

 

God natt alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så deilig da Sitrus! Er heldig hvis jeg får rundt 8000 i feriepenger jeg:p Får aldri tid til å jobbe pga. studiene. Men det er jo penger det også:o

 

Du får sette av litt av de, og lage deg et sånt "siklemål" Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg ny bil når jeg har gått ned all vekten jeg ønsker. Sitter å ser på biler hver kveld. Så det er motivasjon for å si det sånn!! hehe

 

Idag er det veiedag da! OG JEG ER PÅ VEI NED igjen!!! Kan trygt si jeg ble glad da! Går på det siste av pillene nå, og har gått ned 800 gram. Det er ikke mye, men med tanke på at jeg ikke har trent siden april, så er jeg kjempeglad! Det var en gullerot for min del, for nå er det eksamensforbredelser resten av dagen. Men imorgen etter klokken 12 er jeg ferdig!! :)

 

Hvordan har det gått med dere idag jenter? <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Ble -800 g på meg i dag også! :o Heheh! Må forte meg, må rekke middag og skjortestryking før enda en lang økt på jobben!

 

Gleder meg til å lese om resten av dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente foresten ikke at 800 gram ikke er mye sånn normalt sett. Men med tanke på + 10 kg sist uke, så er det ikke mye ned for min del, foreløpig. Men håper det løsner når medisinen er historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

YES, da er jeg ferdig som student:-) Og gjett om det føles bra.

 

Veiedag igår gikk flotters, vekten viste 79,8!! *klappe* Alt i alt en herlig dag med andre ord. Og ikke minst applaus til dere også for fin nedgang. Spesielt er jeg gld på dine vegne, loone. Nå gå det bare nedover vettu;-) Spørs hva vekten min viser neste tirsdag, for nå blir det storslagen feiring både torsdag og fredag. Meeen, imorgen skal jeg ha min første belønning; jeg skal til frisøren og friske opp fargen!!:-) Gleder meg til det, og er stolt over å ha nådd 70-tallet (med små margin vel og merke, hehe)

 

Har fått en fin sum på konto jeg også etter at feriepengene tikket inn, så nå skal skapene fylles opp med sunne fristelser. Ikke minst skal jeg kjøpe meg en eske nutrilett-shakes. Takk for tilbakemeldinger til dere alle.

 

Fra og med mandag begynner jeg i full jobb, og ukene mine kommer til å få en normal rytme. Det gleder jeg meg til.

 

En annen ting jeg tenkte spørre dere om; er det noen av dere som tar noen vitaminer av noe slag? Jeg tenker at nå skal jeg begynne å være snill med kroppen min, og har lyst å begynne å ta vitamintilskudd hver dag. Men det er jo et hav av vitaminer på markedet, og jeg lurer litt på hva man egentlig bør ta? Har tenkt på c-vitaminer, tranpiller og b-vitaminer (godt for hud og hår). Men så finnes det jo noen multivitamin-piller også, også lurer jeg liksom på om man liksågodt kan ta én slik istedet for for eksempel 3-4 forskjellige. Noen som har peiling?

 

Skal sjekke ut tipset på bloggen din, loone. Høres lurt ut!

 

Ha en fin kveld da, dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ungogtung! Det tror jeg på at er deilig!! :o

Selv har jeg bare sommerferie før det er på'n igjen med et nytt semester, men skal bli godt med et langt avbrekk!

 

Så utrolig morsomt å være under 80-tallet! Må si jeg GLEDER meg til den dagen kommer! Du har vært ordentlig flink!

 

Jeg strøyk på eksamen idag, så har hatt en fæl "trøstespisedag" har faktisk spist så mye snop og potetgull at jeg er kvalm! Så nå angrer jeg greit mye kan en si. Men kanskje den store nedturen her fører til at jeg vokner imorgen med den motivasjonen jeg trenger fremover! *håper*

 

Deilig med sommersveis da! Skal faktisk til frisøren imorgen jeg også, men det er mer av nødvendighet enn belønning, ser ut som et fugleskremsel..

 

Jeg tar litt forskjellige vitaminer, periodevis, har hørt at hvis man tar det i lange perioder så skiller kroppen det ut, og det er jo bortkastede penger jeg ikke har til overs. Tar hvertfall C-vitamin, D-vitamin og Krom om morningen og tran om kveldene (Tran om morningen er ikke særlig morsomt på treningen når du plutselig får transmak i munnen:p æsj!). Hvis du skal ta noen mineraltilskudd så er det en grei tommelfingerregel at hvis du kan smake mineralene, da har du ikke manko på de:) Vet ikke hvordan de multivitaminene fungerer. Men jeg er av den oppfatning at jeg ikke vil trøkke i meg mer enn det jeg vet jeg trenger, fordi da kanskje det ikke fungerer når jeg faktisk trenger det..

 

Lurer på om jeg skal begynne med B-vitamin, kanskje det hjelper mot håret! Går generelt rundt å ser ut som om jeg har puttet fingrene inn i en stikk-kontakt.

 

Ha en fin kveld jenter ! <3

 

Nå skal det slankes så busta fyker for min del!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ungogtung!!!!! Endelig er du på 7 tallet! HELDIGGRIS!!! =)

 

Veldig synd med eksamen Loone, men håper det er som du sier at du går på med nytt mot i morgen!

 

Jeg gikk på Bvitaminer en måned før jul, men jeg merket ikke noe av om det hjalp på hverken hud eller hår! Røytet som ei bikkje en stund, men det var på grunn av shampoen jeg brukte, og ikke vitaminmangel. Men merket ikke noe av pillene uansett :o

 

Har ei venninde som bruker sånne multivitamin-piller, og hun er veldig fornøyd med dem! Tror du kan ta det meste jeg, men som loone sier - i periodevis! Skilles jo ut fra kroppen når det blir for mye av det. Jeg tar c-vitaminene mine sånn annenhver dag eller noe.

 

I dag skjemte jeg meg selv bort med to nye bukser, ett par fine (billige) sko, litt undertøy og noen skjorter og bluser. Har strengt talt ikke kjøpt klær siden jul, så det var skikkelig godt å friske opp litt! Og ikke minst kjøpe bukser i en størelse mindre enn vanlig :) Motivasjoooooon!

 

I dag ble trimmen min bygåing siden jeg skulle spille med storbandet på kvelden, og satt en time hos negledesigneren for å fjerne støpeneglene mine. Sparer jo 900 kroner i måneden på å la være å ha dem, så det må jeg bare venne meg til nå mot studietida. Dyrt og unødvendig!!! (men innmari lekkert og avhengighetsdannende;) )

 

Blir nok ikke noe ekstra trening i morgen heller. Jobber dobbelt og har bare noen timer i mellom for å spise middag. Er det kjempevær så kan det hende jeg går til jobb, men det været er visst helt uforutsigbart om dagen!!!

 

Nå skal det jobbes videre med kjærestens religioneksamen. Vi er DET superteamet :)

God Natt alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter!

 

I dag er jeg i lykkerus! Har fått meg fulltidsvikariat i hele sommerferien, begynner på mandag. KJEMPEDEILIG arbeidstid; 8-16 5 dager i uken, så da blir det trening etter jobb.. Er så utrolig glad nå!!;)

 

Idag har jeg laget sushi, for første gang. Kjempegod sommermat!! Er veldig skeptisk til rå fisk, så jeg brukt røkt i steden. Også brukte jeg det grønne tangliknende greiene man har rundt risen. Fikk ikke i samboern min noe, men tok det med til foreldrene mine, og de ble kjempeglade. Men de trodde ikke noe på at jeg hadde laget det. Hehe. Har også fått trøkt ned noen grapefrukt og drukket massemasse vann. Så nå er jeg på rett vei!

 

Skal drøye treningen et par dager til, for det ble jobbintervju istedenfor trening idag, da er jeg hvertfall sikker på at betennelsen ikke kommer tilbake i armen. Nå skal jeg snart på "etterkurs" på Greteroede, og møte alle jeg gikk på kurs med, så må i hardtrening, blir veldig flaut å veie mer enn jeg gjorde før jeg begynte på kurset. Så nå blir det rutine og ordentlig saker! Hehe

 

Ha en kjempeflott helg jenter!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd litt av hvert, ser jeg!

Gratulerer så mye til dere som har gått så fint ned, og ikke minst gratulerer med feriepenger ;) Tilogmed jeg hadde fått inn noen slanter nå, ble kjempeglad! Jeg jobber heller ikke særlig mye, pga studiene, men da skal det heller ikke så mange tusen til for å glede meg stort!

Men hadde ikke hatt noe imot å få 22 000 akkurat.... Oh joy..!

 

Vi har hatt en utrolig deilig hyttetur. har aldri i mitt liv følt meg mer avslappet, tror jeg...kanskje i jula en gang.. men helt seriøst, det var skikkelig nødvendig! Føler skuldrene endelig har fått senket seg etter eksamner, bekymringer om skole, og framtidsplaner... det var bare kjempedeilig å være på et (øde) sted, med god mat og vin.

Tør ikke gå på vekta før jeg har fått meg noen treningsøkter, tror jeg. Venter til jeg er hjemme hos foreldrene mine i allefall, og dit drar jeg over helga en gang. Den eneste trimmen vi har hatt denne uka, er å sykle til butikken. Tok vel 20 min hver vei eller noe sånn. Var faktisk helt utslitt etterpå, hehehehe... Samme morgenen gjorde jeg litt styrkeøvelser på verandaen, mest for samvittighetens skyld! Får vel kanskje gå en tur i morgen... Det har ikke blitt så sykt mye godis, men vi har delt noen vinflasker. Kos!

 

Ellers, er dere i sånn skjerpings-tilstand nå, etter den nye starten? :) Jeg for min del må nok ha min offisielle start i dag/morgen. Da blir det skjerpings både innen mat og trening! :) Er veldig motivert til å gå tilbake til det nå!

Føler meg mye bedre når jeg klarer å fokusere litt på det.

 

En ting jeg blir litt bekymra for, er at jeg kan bli i litt dårlig humør fordi jeg får dårlig samvittighet f.eks pga noe jeg har spist.. har ikke lyst til å ta det SÅ tungt heller! Vi må passe på så vi ikke blir helt besatt av det her... hvis dere skjønner hva jeg tenker på.

 

Ps. Ungogtung!!Heldig :D Gratulerer så masse!

 

 

God helg jenter! Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!!

 

 

Nå har det vært stille fra min front en stund. Ble MYE ekstra jobbing i slutten av uka, en skikkelig fest og overnatting hos mamma søndag til mandag. Fryktet det værste på vekta i dagtidlig, men det ble -200 g i hvertfall, og da har jeg gått ned mine første 5 kilo :D HERLIG! Etter jobb skal jeg nok på senteret en tur og se om jeg finner meg en sykkel ;)

 

Hvordan går det med dere andre?! Har det gått bra denne uka? Kommet i gang siden torsdag?

 

Vi skribles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Stille fra meg i det siste også gitt, det skyldes en evig lang eksamensfeiring siden fredag, pluss travle dager både igår og idag. Meeen, fikk tid til å hoppe på vekten idag, og den stod på 79,4. Ikke dårlig etter en usunn helg;)

 

Jeg er klar nå, klar for å kjempe meg videre nedover. Vet det kommer til å ta lang tid, men jeg er fortsatt fast bestemt på å klare det.

 

Blir nok hardt i sommer,ser for meg mye demotiverte øyblikk med sommerklær som ikke sitter fint og fristelse til å trøstespise (for DET hjelper jo..). Så da er det godt jeg har 3 gode motivatorer her inne:)

 

Dere da, er dere fortsat fit for fight???;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ungogtung!! :) Herlig med litt nedgang når man vet at man har vært litt slurvete også. Ble alt for mye godt på meg i helga, men det gikk da nedover, som betyr at man gjør noe riktig. Da er det bare å kjøre på!

 

Ble sykkel på meg i går da :D Brukte 4000 på sykkel og alt utstyret til. Fikk ikke syklet på jobb i dag fordi det er noe galt med giringa på den. Tror kjedet er litt slapt, så jeg får reise ned og klage i morgen. Har jeg først brukt penger på den så må jeg da få brukt den ordentlig! Prøvde meg en tur i går kveld, med alt for høyt sete og for lavt ratt og en utrolig dårlig balanseevne. Må visst lære meg å sykle på nytt! Heheh

 

Tror jeg skal kjøpe meg en pulsklokke med en kcal teller på neste måned. Noen som har et bra forslag? Helst ikke av øverste prisklasse ;)

 

Håper det går bra med dere alle sammen :) Ut på tur i sommerværet - for den som har det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter og gratulerer med nedgang! :D

Badevekta mi blinker bare "LO BAT" og jeg har ikke fem øre, så det ble ikke veiedag på meg, men tror faktisk det har gått nedover for meg for nå har jeg sluttet på medisinene, så da er det vel et par kilo vekk i bare vann tenker jeg.

 

Hadde min første arbeidsdag på mandag da, på den nye jobben! Er kontorarbeid, så mye sitting. Men passer på å gå meg litt turer rundt om kring, Utforsker lokalene (massemasse trapper). Meen, til min store glede og overraskelse så har de en prøveordning der, med gratisk frukt hele dagen! Det er så utrolig deilig! Pluss at jeg velger selv når jeg vil ha matpause, og jeg kan ta så mange småpauser jeg måtte ønske. Så mine matvaner blir ikke påvirket av jobbingen i det heletatt, annet enn at jeg spiser litt fortere enn jeg gjør ellers:p

 

Merker at det ikke har blitt noe trening den siste tiden. For hittil denne uken har jeg jobbet til 4, vært hjemme ca klokken 5, også tenkt "spise litt nå, også på treninga" Så spiser jeg, og vokner ved 9-10 tiden av at samboern min kommer hjem fra jobb! Det er kjedelig. Men har bestemt meg for å ta uka rolig og komme inn i rutiner, også prøve å trene mer fra nesteuke.

 

Jeg klarte ikke å holde meg til grapefruktprosjektet mitt. Prøvde med sukker på, men nei, det smaker virkelig vondt! ;) Så da blir det heller vanlig sunn kost for min del.

 

Så deilig med eksamensfeiring Ungogtung! Da er det overstått og tid for ferie? :)

 

Håper dere har en flott uke jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott jobb da Loone!!! Perfekt i matveien i hvertfall :P Om det er stillesittende gjør kanskje ikke noe om du kommer deg ut litt på kvelden?!

 

I dag er jeg helt råtten i hele kroppen. Jobbet dobbelt i går, og det merkes veldig på kroppen. Støl fra topp til tå. Antagelig mest fordi jeg var alene på vaskinga i går. Gikk med musikk på øret hele dagen, og vaska så salmiakken spruta veggimellom. Vasket i toppen av tribunene, så det ble alt for mange turer opp og ned for å hente bøtter med vann, stige, kluter, mopper og koster. Siste gangen jeg gikk opp kom melkesyra på første trappetrinn, og det er en LANG trapp opp til toppen. Men, som vanlig må jeg se det positive - fikk masse trim da!!!

 

Blir nok dårlig med trimpoeng denne uka gitt. I dag er jeg taxi for kjæresten som skal levere inn bøker her og der, og jeg må ned for å klage på sykkelen. Giringa er helt føkka, så tror de må skifte kjede. I morgen har jeg jobbing bare på dagen, så da skal jeg i hvertfall få trent og svømt, men lørdag jobber jeg 10-21 og reiser rett på spillejobb som varer ut natta, og søndag har jeg 8 timers vakt. Pfffft. Men igjen, det positive - blir penger ut av det da!

 

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travelt da, Sitrus, men du er flink! Står på og jobber og herjer. Synes det høres ut som at du får trimma masse gjennom jobben. Det må da bli en del trimpoeng av det! Lykke til på spillejobb i morgen kveld og, det hørtes gøy ut :)

 

Grattis med nedgang, ungogtung, så kjempebra jobba! Jeg er også kjempeklar for å jobbe meg nedover nå!

 

Det høres ut som at det er en bra ordning med frukt og sånn på jobben din, Loone! Det tar sikkert litt tid å komme inn i rutinene, ikke rart du blir trøtt og slik om kvelden nå. Tar litt tid for kroppen og hjernen å omstille seg, tenker jeg. Lykke til med jobben!

 

Begynner selv med sommerjobb tirsdag førstkommende. Har hatt ferie en stund nå, og det blir jo faktisk littegrann kjedelig til tider. Så det skal bli greit å komme igang! Selv om jeg alltid gruer meg litt til en ny jobb.. selv om det bare er sommerjobb. hehe. Skal jobbe på noen aldersboliger. Synes eldre folk er kule, så det blir sikkert litt koselig!

 

Stod 88,5 på mammas vekt i dag. Regna med at den viste 2 kg mer ca, enn den jeg har i leiligheta. Tror jeg bare forholder meg til denne i sommer, og følger nedgangen på den. Selv om veien ned til 85 brått ble litt lengre. Tror altså at jeg har stått stille et par uker nå. Jaja. Negangen er uansett 4 kg til nå.

88,5, tjohei! (skulle vært 86,5)..hehe! Sånn går nå dagan!

 

Har trent lite i det siste. veldig lite. men svømte en halvtime mandag, og gikk en time med hunden i dag. Regner med å få trent mer i løpet av helga. Er bare så slapp av å ha ferie. Må komme inn i den gode rytmen igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin helg alle tre!

87,5 i dag, så det går ikke oppover iallefall! Skal ut og jogge litt nå.

Fikk komplimenter fra ei god venninne i går. Hu spurte bare rett ut: har du gått ned mye eller?

Da sa jeg bare "Nei!!" hehe.. Ble litt flau. Men så sa jeg etterpå at "jeg løy, har gått ned litt iallefall". Uansett var det gøy å høre at det var synlig da!

Fint med litt motivasjon!

 

Tipper det synes på dere og:)

 

Ps. Jeg tar veiedag mandager fra nå av. Mandager har jeg fri eller begynner seint, stort sett. Synes det er greit å ha litt tid til å måle og sånn, ikke stresse med det halv sju om morran :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Så herlig med en sånn kommentar, ingsi!! Kan tenke meg det gav motivasjon til å kjøre på videre:)

 

Travel uke på meg også, er ikke ofte jeg hopper til sengs før kl 23 en lørdag når jeg har fri søndagen. Men idag trengs det! Føler meg litt kjerring, hehe;)

 

Imorgen får jeg besøk av en venninne som skal bo her 4 dager, og det gleder jeg meg utrolig masse til!! Er meldt knallbra vær til uken, så ser for meg masse soling og parkliv. Blir nok ikke så aktiv her inne denne til uken da, så får se om jeg ikke flytter veiedag til torsdag akkurat denne gangen.

 

Ønsker dere alle en strålende uke!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter!

 

Ååå så koselig den kommentaren var Ingsi! Det er en skikkelig god følelse når det går riktig vei! :)

 

Denne uken har jeg ikke spist noe godteri! Er utrolig fornøyd med meg selv, for etter at eksamen begynte var det veldig lett å "belønne" seg selv med litt kveldssnop etter en lang dag med lesing. Men den tid er over!

 

Jeg har igjen klart å gjøre så det ikke blir trening på en stund. Igår var det et helt ufattelig merkelig vær her. Torden/lyn/sol/regn om hverandre. Noe som resulterte i et lynnedslag i antennen på huset og sykehusbesøk for min del. MEN hvor mange kan si at de har blitt truffet av strøm fra lynet uten å ha fått store skader? Hehe, så jeg er kjempeheldig, selvom jeg ikke klarer å bevege meg annet enn i slow motion foreløpig. Jeg hadde tilsammen rundt 15 leger og sykepleiere som var innom å så på meg og fortalte meg at de aldri hadde sett noe liknende. Så jeg følte meg da i det minste spesiell! :P

 

Skjønner at de tv-shop tingene med elektiske støt faktisk kan hjelpe for noen, for FY SØREN så støl jeg er:p

 

Nå er det middag som står for tur. Min kjære samboer skal lage idag, så nå er jeg spent på hvor sundt det kommer til å bli:p Har ikke store forhåpninger..

 

Ha en fin uke jenter!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...