Gå til innhold

nokk er nokk...


Gjest jane76

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sittet å lest trådene til folk her inne... for å si det sånn... svæææært imponert. jeg blir utrulig motivert av dere alle og håper jeg kan støtte dere og dere kan støtte meg på ferden nedover :) Er ute i barselpermisjo nå så jeg har god anledning til trimming . La på meg rundt 30 kg i svangerskapet... og da var jeg ganske overvektig fra før.. , randt vel av 15 etter fødselen men der var det stopp :) så målet mitt først å fremst er å gå ned 15 kg til januar, da skal jeg begynne på jobb igjen, så tar vi det videre der ifra :) Dette skal jeg klare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Javisst klarer du det! Og det føles godt i kroppen når man er full av vitaminer, fiber og får rørt seg :)

Skriv gjerne om hvordan det går - det er mye støtte i å skrive på forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har skjønt det er mye støtte her :) jeg skal begynne på GR kurs på mandag, gleder meg faktisk. Har du komt langt i løypa du Monarda?

Planen er å føre inn hvordan det går, på både godt og vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja i morgo er min start dag, er ganske motivert nå. Har spist mye usunt i helga :) men nå er det slutt. har gått på kurs før så jeg vet hva jeg skal gjøre, men det er å gjøre det da.:I ikke like enkelt, så jeg kom til at jeg måtte bare melde meg på kurs og komme i gang, da må man bare :) gleder meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg endelig i gang, likte ikke helt vekta men sånn er det nå... 115,1 viste den :) ganske skremmende, den viste mere enn på min, men det er nokk den jeg må mølge. Imorgo er det ut å trimme, har planer om minimum 10 trimmpoeng denne uken, det skal jeg klare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var deilig å komme seg ut i dag, fint og varmt ute :) 4 trimmpoeng foreløpig i dag, ganske fornøyd med det . satser på det samme i morgo. Blir kanskje mere senere i dag :)

Trodde jeg skulle bli gal i natt, sprang på do annahver time nesten, drakk veldig mye vann i går, var nesten på same måte som da jeg var gravid.. hehe.. jaja, får bare venne meg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ganske bra foreløbig, er faktisk ikke så sulten som jeg har brukt å vere, har ikke noe søt sug heller " ennå ", sikker på det kommer ....

Skal på hyttetur i helga, blir deilig, det blir en liten utfordring med maten men får håpe viljestyrken er der :)

Skal bli noen trimtura iallefall, hadde meg en lang trimtur i går, ble 6 trimpoeng :D blir noen i dag med, skal på trimmetur med ei veninne, så målet med 10 trimpoeng slår jeg i dag.. :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Jeg blir også ganske imponert og motivert av å lese trådene her inne, men har foreløpig startet ganske moderat. Vet med meg selv at dersom jeg starter for hardt, klarer jeg aldri å følge det opp i lengden... Og det er jo det som er poenget, at en må klare det for resten av livet! Derfor blir jeg så glad når jeg ser at det er noen som klarer å trimme så mye som du gjør, allerede første uka!

 

Da vet jeg hvem jeg skal tenke på når treningslysten uteblir helt hos meg.

 

Blir spennende å høre hvordan det går med deg fremover i kurset ditt også, jeg har ikke meldt meg på kurs denne gangen, skal prøve å komme i gang sjøl, så får jeg se om jeg kanskje skal ta noen kurs etterhvert! Sånn for å remotivere meg sjøl liksom!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke , mandag og veiedag :) blir spennende. Har gått inn 9,5 i mål tilsammen, kjempe happy :) , blir veging i kveld. Klarte 6 trimpoeng på torsdag og bare et på lørdag, var sinnsykt dårlig ver , menmen blir flere denne uken :D Ellers har helga gått overraskende bra, kommer med vekten senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker, kjekt å vite at jeg hjelper å motivere :)

Ja man må finne en løype som passer inn, man skal leve med det vidre, man må forandre livsstil, det er der jeg har hatt problem før. Har klart å gå ned masse men blir lei og legger på meg igjen, men nå begynner jeg å bli ganske lei.

 

Har prøvd selv lenge, men måtte ha hjelp og melte meg på kurs så jeg kommer meg i gang . Er ganske spent på vekten så det blir spennende i kveld :)

 

Er det mye du skal ned da? bra du har komt deg i gang :), lurt å ta det med ro i begynnelsen, det er så ufattelig lett å gå tilbake i gamle vaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er dagens veiing over og det ble 2,8 ned :) Kjempe fornøyd, riktig mat og trimm hjelper, er ganske motivert nå så vi håper på en fin uke til. Mye vann første uka, så det blir nokk mindre denne uka, men man må ha mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble en god tur i dag, 4,5 trimpoeng. Har vært en bra dag i dag, klart å holdt måltidene og drukket rikelig med vann, går mye bedre enn jeg trodde :) I morgo blir det mest trulig en lang tur med ei veninne, satser på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conztanze95

Hatten av for deg, visste ikke at det var mulig å sanke så mange trimpoeng daglig jeg. Kjempe imponerende innsats. Lykke til med målene dine og med en slik start er jeg sikker på at du kommer dit du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatten av for deg' date=' visste ikke at det var mulig å sanke så mange trimpoeng daglig jeg. Kjempe imponerende innsats. Lykke til med målene dine og med en slik start er jeg sikker på at du kommer dit du vil.[/quote']

 

 

 

 

 

takker så mye :) jeg har barselpermisjon så jeg går mye, går og går og går :)

Lett å få trimpoeng når man er så stor som meg :) Langt til målet men tar det i Baby steps :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake etter noen rolige dager fra min side, men har i hvert fall prøvd å spise sunt og drikke mye vann:)

 

Jeg skal ned ca 35 kg, fra 108 kg. Så jeg har også nok å ta av, og jeg har også barselspermisjon, men det blir ikke så mye gåing på meg likevel desverre... Grunnen er at bekkenet og korsryggen ikke er helt bra, og det fungerer ikke å gå med vogna. Er ikke helt sikker på hvorfor, for det går fint når jeg går uten vogn.. og når jeg sykler.. Men slik er det nå en gang, og da blir det til at jeg venter med å gå til gubben kommer hjem og kan ta over veslefrøkna!

 

Men i morra er gubben hjemme hele dagen, så da tenkte jeg at jeg skulle lure med meg han til å gå med vogna;-)

 

Uka som gikk sto vekta stille, men tatt inn litt i cm, så det går riktig veien i hvert fall!

 

Gratulerer med veiinga di, det gikk jo kjempefint! Stå på også denne uka, så blir det mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det 4 trimpoeng, i dag har det blitt 6 trimpoeng, ganske fornøyd med det :) kjenner det i bena men det er så utrulig deilig etterpå når man er ferdig, kjenner kor kroppen jobber. I morgo blir det på hyttetur igjen, skal klare noen trimpoeng der med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake etter noen rolige dager fra min side' date=' men har i hvert fall prøvd å spise sunt og drikke mye vann:)

 

Jeg skal ned ca 35 kg, fra 108 kg. Så jeg har også nok å ta av, og jeg har også barselspermisjon, men det blir ikke så mye gåing på meg likevel desverre... Grunnen er at bekkenet og korsryggen ikke er helt bra, og det fungerer ikke å gå med vogna. Er ikke helt sikker på hvorfor, for det går fint når jeg går uten vogn.. og når jeg sykler.. Men slik er det nå en gang, og da blir det til at jeg venter med å gå til gubben kommer hjem og kan ta over veslefrøkna!

 

Men i morra er gubben hjemme hele dagen, så da tenkte jeg at jeg skulle lure med meg han til å gå med vogna;-)

 

Uka som gikk sto vekta stille, men tatt inn litt i cm, så det går riktig veien i hvert fall!

 

Gratulerer med veiinga di, det gikk jo kjempefint! Stå på også denne uka, så blir det mer![/quote']

 

 

Takk skal du ha :) Jeg var plaga med bekkenet jeg også, det tok flere månder etter fødselen før jeg ble bedre, nå kjenner jeg ikke noe i bekkenet men kjenner det i korsryggen, men hjelper å trimme kjenner jeg.

 

Å gå inn i cm. er jo kjempe bra, da vet du at du gjør noe riktig, det er det som teller, vekta kan variere mye så det er jo kjempe bra. dette klarer du, det er så mye hjelp her inne så føler man ser litt umotivert så er det bare å ta seg en tur inn her :)

 

Lykke til vidre og velkommen igjen, kjekt å ha flere å dele med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jane76

 

Morsomt og inspirerende å lese tråden din:) Jeg er imponert over alle trimpoengene. Selv satser jeg på svømming, spinning og styrketrening og ellers minst 30 minutter bevegelse hver dag.

 

Lykke til videre med kurset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jane76

 

Morsomt og inspirerende å lese tråden din:) Jeg er imponert over alle trimpoengene. Selv satser jeg på svømming' date=' spinning og styrketrening og ellers minst 30 minutter bevegelse hver dag.

 

Lykke til videre med kurset![/quote']

 

 

Takk skal du ha Octavia :) hjelper mye på å få tilbakemelding fra folk. Kjempe flink du også, bare det å komme seg ut av god stolen er nokk, halvtime for dag er det som blir anbefalt :)

 

lykke til vidre, dette klarer vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den hytteturen ferdig og det gikk kjempe bra denne gangen med, klarte å holde meg unna snop, ganske stolt :)

 

I morgo er det veie dag, blir spennende, jeg klart 3 trimpoeng på lørdag og to på søndag, da har jeg klart 19,5 på hele uka, fornøyd med den :)

 

gleder meg til i morgo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 trimpoeng i dag :) Fikk tante rød på besøk i dag, håper det ikke gjør utslag på vekta :) føler meg oppblåst, men kan ikke ta sorgene på forskudd

Bruker å gå opp 1 kg når jeg har det men da blir det vel mere neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1,4 . kjempe fornøyd :) håpte på 1 kg men trodde det faktisk ikke, jeg har vært flink men med tante rød på besøk så går jeg som regel opp i vekt.

Men nå tror jeg at jeg må kjempe litt mere denne uken, bruker å bli et stopp i begynnelsen, har vært det før når jeg har gått kurs.

Skal prøve å få trimma litt nesten hver dag, blir en tur nå etterpå, så tar vi det derifra :)

Fantastisk dag dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...