Gå til innhold

nokk er nokk...


Gjest jane76

Anbefalte innlegg

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar
Ned 1' date='4 . kjempe fornøyd :) håpte på 1 kg men trodde det faktisk ikke, jeg har vært flink men med tante rød på besøk så går jeg som regel opp i vekt.

Men nå tror jeg at jeg må kjempe litt mere denne uken, bruker å bli et stopp i begynnelsen, har vært det før når jeg har gått kurs.

Skal prøve å få trimma litt nesten hver dag, blir en tur nå etterpå, så tar vi det derifra :)

Fantastisk dag dere :)[/quote']

 

Gratulerer så mye! Bare stå på videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D ble en tur i går alikavel, 3 trimpoeng :) så har det blitt 4 i dag , blir kanskje en tur senere i kveld også.

Ellers har uka gått veldig bra, kjenner på klærne at jeg har gått inn litt, det motiverer veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som prioriterer trim, jeg er dessverre ikke kommet på det stadiet enda. Men jeg merker at det å lese om alle dere andre som får trimpoeng, gjør meg litt misunnelig (som et barn), for det vil jeg også ha.

 

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som prioriterer trim' date=' jeg er dessverre ikke kommet på det stadiet enda. Men jeg merker at det å lese om alle dere andre som får trimpoeng, gjør meg litt misunnelig (som et barn), for det vil jeg også ha.

 

 

Lykke til videre.[/quote']

 

 

 

Det blir nokk ikke så mye trim når jeg begynner å jobbe igjen, men da må jeg prøve å satse mere på kveldene. Har en mann som er mye borte så da blir det bare dag trim, men den tid den sorg :)

 

Lykke til vidre til deg også skeie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke mere trim i går, blir ikke noe i dag.

Skal bort på middag i kveld men satser på det går bra, er til ei veninne og hun vet jeg går på GR. Jeg er ganske åpen om det til kjentfolk, ikke noe å skjule egentlig, folk ser jo jeg trenger det , hehe.

Tror det blir en fin helg, jeg hadde et ekkelt sug i går kveld men tok meg en youghurt og det meste gikk over, er borte i dag heldigvis.

Jeg har alltid elsket sjokolade, så får jeg et sug så er det sjokolade jeg får lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga over' date=' og veie dag. Ble 1,3 ned i dag :) kjempe fornøyd, ble 4 trimpoeng i dag med, har ikke blitt så mye trimming siste dagene så det var deilig å komme seg ut i dag :)[/quote']

 

Gratulerer Jane :-) Håper det går like bra denne uka også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt mindre trim denne uken, har hatt sykt barn.

ble 1 på tirsdag bare, men ble 5 trimpoeng i dag ;), satser på i morgen også.

Føler det er litt tyngre denne uken, har hatt en del søtsug, men har klart å holdt mej borte fra det.

Gubben er borte også så da blir alt litt tyngre, men det går seg til, tar en dag av gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil dessverre komme dager perioder hvor søtbehover prøver å ta overhånd, men når du e så kjempeflink å dele det med oss andre. Tror jeg faktisk at du e på helt rett spor av å ta kontroll over situasjonen selv.

 

Ønsker deg lykke til, dette klarer du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skeie' date=' gode ord som jeg trenger.

Når jeg går inn her så blir jeg dradd opp igjen, utrulig motiverende, vet at alle er i samme situasjon.

Vi klarer dette ;)[/quote']

 

Hei Jane. Enig med deg. Jeg bruker også diskusjonsforumet for å få tilbake pågangsmotet når det butter i mot. Tusen takk til deg og alle andre for at dere hjelper meg igjennom dette her :-)

Ha en god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jane. Enig med deg. Jeg bruker også diskusjonsforumet for å få tilbake pågangsmotet når det butter i mot. Tusen takk til deg og alle andre for at dere hjelper meg igjennom dette her :-)

Ha en god kveld!

 

 

Takk det samme Lisa ;) kjekt å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... uken starter ikke så bra... her er driiit vær i dag :( storm og det høljer ned..

kjempe kjedelig, kan ikke gå ut med vogn i sånt vær, jeg får prøve å timme litt hjemme istede. kjedelig, men sånn er det bare, liker å komme meg ut i stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... uken starter ikke så bra... her er driiit vær i dag :( storm og det høljer ned..

kjempe kjedelig' date=' kan ikke gå ut med vogn i sånt vær, jeg får prøve å timme litt hjemme istede. kjedelig, men sånn er det bare, liker å komme meg ut i stede.[/quote']

 

Det finnes ikke dårlig vær...bare dårlige klær :-) Det er et utrolig tempo over vektnedgangen din forresten. Dette her går jo så det suser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...