Gå til innhold

nokk er nokk...


Gjest jane76

Anbefalte innlegg

jaja, denne helga snart over også. Har gått ganske greit i helga, hadde et sug i går men klarte å holde meg, ble 3 trimpoeng i går men i dag blir det ikke noe.

Siste veging i morgo, er litt spent, håper jeg klarer 0,9 :( da blir jeg happy...

Jeg er glad neste kurs begynner rett på så det ikke blir noe sprekk.

Tror faktisk jeg skal klare julemålet med 15 kg, er jeg flink så går det smurt :P

Nå kommer gubben hjem snart med , da kan jeg ha litt kveldsturer også, det bruker å være litt vanskeligere når han er hjemme men regner med det går bra, må bare det .

Må ha en fin søndag folkens :) og lykke til med veging i morgo for de som skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Veiing i kveld, er ganske spent men er uansett veeeldig fornøyd med første kurset.

Ble trimming i dag, 3 trimpoeng, har regnet litt sammen alle poengene, har 100,1 trimpoeng iløpet av hele kurset og forbrent 20.020 kcal, helt utrulig når man ser tallene, har lakt noen kilometer bak meg ja :P

Har tapt 32 cm tilsammen på kroppen og 9 av de i livet, kjenner det ganske godt på klærne ja, så gøy når det begynner å vise :(

Kommer innom med vekten senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nedgang på 0,4 denne gangen, er fornøyd me det, selv om det hadde vært kjekt å ha gått ned 10 kg isteden for 9,5.

Men har aldri gått ned så mye på et kurs før :(

5,5 kg til julemålet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nedgang på 0' date='4 denne gangen, er fornøyd me det, selv om det hadde vært kjekt å ha gått ned 10 kg isteden for 9,5.

Men har aldri gått ned så mye på et kurs før :(

5,5 kg til julemålet :P[/quote']

 

Jeg mangler 0,1 kg på 10 kg, og har gått ned 9,9. Jeg har 5,1 kg igjen til julemålet. Vi får følge hverandre fremover fortsatt, og jeg håper at vi fortsetter å gå ned like mye som vi har gjort til nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mangler 0' date='1 kg på 10 kg, og har gått ned 9,9. Jeg har 5,1 kg igjen til julemålet. Vi får følge hverandre fremover fortsatt, og jeg håper at vi fortsetter å gå ned like mye som vi har gjort til nå :-)[/quote']

 

 

Ja vi får fortsette sånn vi har gjort det, vi har jo nesten klart målet da :( må nesten være verre å ha igjen 0,1 hehe.

Jeg er klar for en runde til med kurs neste mandag, men kan ikke slappe av denne uken forde :P

dette klarer vi, lykke til Lisa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og klokka er ikke 12 engang:)

Hvem vet hva denne dagen kanbringe:)

 

 

Trimmer om morgonen jeg, da er jeg ferdig med det :P

av og til på kveldene med, men har hørt at viss man trimmer på morgon så forbrenner man bedre utover hele dagen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt trimming i dag , ble ikke i går da,

3,2 trimpoeng i dag :D

Ellers går det bra denne uken, skal i selskap i morgen så da blir det kake, men det må man ta med. Ha en fin dag folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt 2 trimpoeng i dag, bedre enn ingenting :D

Veie dag i morgen, litt skeptisk, har blitt litt kaker denne helga, men håper at det er stillestand ihvertfall... så får neste uke bli bedre :)

Lykke til med veiing folkens .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nedgang denne uken også , ned 0,7 :D

kjempe fornøyd, har spist litt kaker og sånn i helga så jeg var litt usikker denne uken.

Startet nytt kurs i dag så da er det bare å stå på til frem til jul, skal klare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nedgang denne uken også ' date=' ned 0,7 :P

kjempe fornøyd, har spist litt kaker og sånn i helga så jeg var litt usikker denne uken.

Startet nytt kurs i dag så da er det bare å stå på til frem til jul, skal klare det :P[/quote']

 

Det ble jo nesten ett kilo til! Du er kjempeflink :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Ble nedgang denne uken også ' date=' ned 0,7 :)

Startet nytt kurs i dag så da er det bare å stå på til frem til jul, skal klare det :)[/quote']

 

Superbra!

ca. 9 uker til jul nå, så det er en overkommelig "flinkperiode" :P Hvilke strategier legger du for gjennomføring av jula? Litt nysgjerrig på hvordan dere andre tenker her sjø. Jeg tenker å slakke litt... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbra!

ca. 9 uker til jul nå' date=' så det er en overkommelig "flinkperiode" :P Hvilke strategier legger du for gjennomføring av jula? Litt nysgjerrig på hvordan dere andre tenker her sjø. Jeg tenker å slakke litt... :)[/quote']

 

 

heisann

ja jula ja...hmm.. gruer meg litt, men jeg hadde tenkt å slakke litt, man må kunne unne seg litt mener jeg.

Skal prøve med stillestand, men har ingen planer med nedgang.. hehe..

Vi får en veiing rett før jul heldigvis så jeg kan ikke stappe i meg med en gang kurset er ferdig, så da har jeg egentlig kun juleuken og kor mye klarer mann å ødelegge på en uke?? ikke mye så den veiinga kommer til å redde meg, men jeg skal kose meg, skal tross alt fortsette neste år, kommer til å bruke hele året regner jeg med.

Så jula skal vi med god sanvittighet bare kose oss :) og selvfølgelig få inn litt trimming , jo mere kan vi kose oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble trimming i dag, 3 trimpoeng :P

Har vært på besøk med ei veninne idag og fikk servert pepperkaker, da var handa der ja... men men.. sånn er det bare, blir regnet inn i kosemerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 trimpoeng i dag' date=' blir kanskje mere senere, får se :P

må ha en fin dag folkens.[/quote']

 

Jeg blir så imponert over dere som får til TP så tili på dagen altså. Skulle ønske jeg klarte å få rompa mi opp om morran til å feks sykle litt eller lignende. Sykkelen er jo der, så det er bare å gjøre det. Det er baredet at ommorraner dyna så innmari god...og varm... og alt det der:D

 

Skal se om vi ikke må rette på det... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske deilig å bli ferdig med det på morgonen ja, men jeg liker å gå tur da :P

Det ble ikke mere trimming i går, men i dag reiser vi på hytta så da blir det mange fjellturer satser jeg på :P gleder meg skal bli deilig å komme seg litt bort.

Må ha en fortryllende helg folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...